پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » آشپزی با هوش مصنوعی؛ معرفی بهترین AIهای دستور پخت غذا
آشپزی با هوش مصنوعی

آشپزی با هوش مصنوعی؛ معرفی بهترین AIهای دستور پخت غذا

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به آشپزی علاقه دارند و به دنبال تنوع در آن یا حتی یک دستیار هوشمند باشند؛ آشپزی با هوش مصنوعی می تواند یک ایده جدید با تجربیات تازه برای شما باشد. در این مقاله از airoot قصد داریم تا به معرفی بهترین پلتفرم‌های آشپزی با هوش مصنوعی بپردازیم.

آشپزی با هوش مصنوعی whisk

Whisk یک اپلیکیشن در حوزه آشپزی است که شما با کمک آن میتوانید دستورغذایی شخصی سازی شده و متناسب با سلیقه خودتان پیدا کنید. این پلتفرم همچنین برای افراد مبتدی و حرفه‌ای مناسب است و به صورت رایگان میتوانید از آن استفاده کنید. 

بیشتر بخوانید: حل مسائل ریاضی با هوش مصنوعی؛ معرفی 3 AI رایگان و برتر

آموزش آشپزی با هوش مصنوعی

ویژگی‌های هوش مصنوعی whisk

  • دستور غذایی شخصی سازی شده: شما با این AI میتوانید دستور غذا‌های کاملا شخصی سازی شده براساس سلیقه، رژیم غذایی خاص، آلرژی‌ها یا حتی مواد موجودی که در دسترس دارید، دریافت کنید. 
  • برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی: با whisk میتوانید وعده‌های غذایی هفتگی خود را برنامه ریزی کنید و با توجه به رژیم خاصی که دارید این برنامه غذایی را دریافت کنید. همچنین می توانید برنامه غذایی خود را با دیگر افراد خانواده به اشتراک بگذارید.
  • پیشنهادات ویژه: ممکن است گاهی به دنبال یک دستور غذایی جدید باشید. این هوش مصنوعی به شما ایده‌های غذایی جدیدی می دهد تا یک تجربه متفاوت داشته باشید. 

این هوش مصنوعی برای android و ios در دسترس است. همچنین می توانید از نسخه وب این پلتفرم هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: 7 هوش مصنوعی برای ساخت روزمه + آموزش ساخت رزومه با AI رایگان

 دستور پخت غذا با هوش مصنوعی yummly

یکی از محبوب ترین هوش مصنوعی‌های آشپزی yummly است. این AI به شما کمک می کند تا متناسب با سلیقه‌ای که دارید دستور غذایی دریافت کنید، حتی اگر مواد غذایی محدودی در دسترس داشته باشید. یکی از قابلیت‌های جذاب yummly، تجربه کردن غذا‌های محبوب دیگر کشورهاست که ممکن است برای شما جالب باشد. 

آشپزی با هوش مصنوعی yummly

ویژگی‌های هوش مصنوعی yummly

  • اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی: کاربران این AI می توانند دستور غذایی خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند یا از دستور پخت دیگر کاربرها استفاده کنند. این ویژگی همچنین به شما کمک می کند تا افرادی که سلیقه‌ی غذایی نزدیکی به شما دارند را سریع‌تر پیدا کنید.
  • دسته بندی مختلف غذاها: دستور غذاها بر اساس کشور، نوع غذاها و غذاهای فصلی دسته بندی شده‌اند. این دسته بندی‌ها به شما کمک می کنند تا یک طعم و مزه جدید را تجربه کنید و با فرهنگ غذایی کشور‌ها آشنا شوید.
  • آموزش آشپزی: این پلتفرم با قرار دادن ویدیو‌های آموزشی دستور پخت غذ‌اها به شما کمک کنه تا بتوانید راحت‌تر آشپزی کنید. این ویژگی به افراد مبتدی کمک زیادی می کند.

اگر زمان کمی برای آشپزی دارید با کمک هوش مصنوعی yummly می توانید دستور پخت غذاهای سریع را هم دریافت کنید. 

هوش مصنوعی آموزش پخت غذا با chefGPT

 chefGPT می تواند مانند یک آشپز شخصی برای شما باشد تا با توجه به مواد موجود در خانه، یک وعده غذایی خوشمزه و جدید آماده کند. در واقع شما میتوانید با هوش مصنوعی آموزش پخت غذا، با مشکل برنامه ریزی وعده‌های غذایی خداحافظی کنید.

ویژگی‌های هوش مصنوعی chefgpt

  • دستور پخت شخصی سازی شده: شما در این پلتفرم هم میتوانید غذاهایی متناسب با مواد موجودی که در خانه دارید، یک وعده آماده کنید.
  • اهداف وعده غذایی: به کمک این ابزار می توانید متناسب با اهداف ورزشی و یا غذایی، وعده خود را آماده کنید.
  • تجربه‌های جدید: اگر به دنبال ترکیب مناسب غذا و نوشیدنی‌ها هستید، با کمک این ابزار می توانید یک طعم جدید را تجربه کنید.

هوش مصنوعی آموزش پخت غذا با chefGPT

دستور پخت غذا با هوش مصنوعی dishGen

با dishGen می توانید مواد اولیه‌ای که در دسترس دارید را تایپ کنید تا یک ایده دستور غذایی در کمترین زمان ممکن را دریافت کنید. آشنایی با این AIها به شما کمک می کند تا وقت خود را صرف خواندن کتاب‌های آشپزی و یا فیلم‌های آموزش آشپزی نکنید و با ایده‌های جدید و متنوع آشپزی کنید.

دستور پخت غذا با هوش مصنوعی dishGen

ویژگی‌های dishGen

  • کاهش ضایعات و صرفه جویی در پول: این ابزار با ساخت دستور غذاهای خوشمزه و مفید با مواد که در دسترس است، به شما کمک می کند در هزینه خود صرفه جویی کنید.
  • تنوع بالا: با dishGen تنوع زیادی از امکانات آشپزی در دسترس شماست که با هربار جستجو دستورالعمل جدیدی را دریافت می کند.

آنچه در آشپزی با هوش مصنوعی بررسی کردیم!

در این مقاله از airoot به معرفی هوش مصنوعی‌های آشپزی پرداختیم. امروزه با کمک این پلتفرم‌ها می توانید یک دستیار داشته باشید که به شما در آشپزی کمک کند؛ و ایده‌های جدیدی به شما ارائه دهد؛ و یا ممکن است شما در زمینه‌ی آشپزی مبتدی باشید و نیاز به یک راهنما داشته باشید این هوش مصنوعی‌ها به شما کمک خواهند کرد.

سوالات متداول در رابطه با هوش مصنوعی‌های آشپزی

آیا این هوش مصنوعی‌ها فقط تحت وب هستند؟

خیر. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این هوش مصنوعی‌ها نسخه اپلیکیشن android و یا ios را دانلود و نصب کنید. همچنین میتوانید از طریق google play و app store اقدام به نصب کنید.

آیا این هوش مصنوعی‌ها رایگان هستند ؟

بله در حال حاضر رایگان هستند.

پیام بگذارید