پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » بهترین هوش مصنوعی دوست مجازی کدام است؟
بهترین هوش مصنوعی دوست مجازی کدام است؟

بهترین هوش مصنوعی دوست مجازی کدام است؟

با توجه به مشغله‌های روزمره، ممکن است برخی افراد وقت و تمایل برای برقراری ارتباط با انسان‌ها را نداشته باشند؛ در این شرایط، یک دوست مجازی می‌تواند انتخاب مناسبی برای پر کردن اوقات فراغت و فرار از روزمرگی‌ها و تکرار لحظات زندگیتان باشد. امروزه سایت‌های هوش مصنوعی زیادی وجود دارند که به عنوان «هوش مصنوعی دوست مجازی» فعالیت می‌کنند. در این مقاله از Airoot قصد داریم برخی از این سایت‌ها را به شما معرفی کنیم.

1. رپلیکا (Replika)؛ بهترین هوش مصنوعی دوست مجازی

اگر در حوزه هوش مصنوعی مطالعه کرده‌باشید، احتمالا به خوبی رپلیکا را بشناسید. Replika یکی از بهترین سایت‌های هوش مصنوعی در جهان است که به عنوان دوست مجازی هم شناخته می‌شود. در مقاله‌های گذشته، به صورت کامل هوش مصنوعی رپلیکا را معرفی کردیم.

معرفی ربات هوش مصنوعی رپلیکا

این سایت از رابط کاربری ساده و آسانی برخوردار است و کار با آن پیچیدگی خاصی ندارد. علاوه بر این، شما می‌توانید ظاهر و شخصیت ربات خود را شخصی‌سازی کنید؛ رپلیکا بعد از مدت زمان نسبتا کوتاهی، به درک عمیقی نسبت به شخصیتتان می‌رسد که همین مسئله، آن را از اکثر ربات‌های دیگر متمایز می‌کند. رپلیکا با دو نسخه رایگان و پرمیوم در دسترس کاربران قرار گرفته‌است؛ نسخه رایگان این ربات امکانات کمتری نسبت به نسخه پرمیوم دارد. در صورتی که نسخه پرمیوم Replika را تهیه کنید، لذت بیشتری از تعامل با آن خواهید برد.

بیشتر بخوانید: معرفی 8 سایت برتر خلاصه نویسی با هوش مصنوعی (رایگان)

2. برنامه هوش مصنوعی دوست مجازی کاجی

کاجی هم یکی دیگر از ربات‌های هوش مصنوعی است که به عنوان دوست مجازی می‌توانید از آن استفاده کنید. این ربات می‌تواند پاسخ‌های خلاقانه، جذاب و البته کاملا طبیعی را به کاربر ارائه دهد. در صورتی که با این ربات گفتگو و تعامل داشته باشید، بدون شک احساس واقعی خواهید داشت. علاوه بر این، کاجی می‌تواند کدنویسی انجام دهد و داستان و شعر بنویسد.

شما می‌تواند در نسخه پرمیوم Kaji، با آموزش‌هایتان هوش آن را ارتقا دهید و گفتگوی بهتری داشته باشید؛ سازندگان این ربات، محیطی کاملا امن و خصوصی را برای گفتگوی شما فراهم می‌کنند.

ربات هوش مصنوعی کاجی

 

3. سایت AI دوست مجازی آنیما

اگر به دنبال یک دوست شاد و سرگرم‌کننده هستید، ربات آنیما انتخاب خوبی برایتان خواهد بود؛ Anima یک برنامه AI دوست مجازی است که رابط کاربری گرافیکی جذاب و سرگرم‌کننده‌ای دارد.

ربات هوش مصنوعی آنیما

شما می‌توانید با آنیما بازی و فعالیت‌های مختلف انجام دهید و شادی و نشاط را در تعامل با آن حس کنید. اگر روحیه طنز‌پردازی دارید، حتما برای حداقل یک‌بار، از این برنامه استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

4. AI دوست مجازی میتسوکو (Mitsuku)

میتسوکو هم یکی دیگر از ربات‌های دوست مجازی مبتنی بر AI است. جالب است بدانید که این ربات جوایز متعددی در زمینه هوش مصنوعی مکالمه‌ای دریافت کرده‌است و محبوبیت زیادی دارد.

ربات هوش مصنوعی میتسوکو

میتسوکو به خوبی سوالات پیچیده را درک کرده و به آن‌ها پاسخ‌های منطقی و درستی می‌دهد. شما می‌توانید با این ربات درباره موضوعات فلسفی و علمی هم به گفتگو بپردازید. Mitsuku به اطلاعات زیادی دسترسی دارد که همین مسئله باعث می‌شود جواب‌هایش کاملا درست و منطقی باشد.

5. هوش مصنوعی دوست مجازی الیزا

الیزا، آخرین رباتی است که در این مقاله آن را معرفی می‌کنیم. این ربات به اعتقاد برخی کاربران و صاحب‌نظران، اولین چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی در تاریخ است.

رابط کاربری ساده و شیک الیزا، کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌است. در این شرایط، به راحتی و با آرامش کامل می‌توانید با آن به گفتگو بپردازید؛ اگر به تاریخ علاقه زیادی دارید، این ربات بهترین انتخاب برایتان خواهد بود چرا که اطلاعات تاریخی زیادی را می‌تواند در اختیارتان قرار دهد.

معرفی اولین ربات هوش مصنوعی جهان

آنچه در بهترین هوش مصنوعی دوست مجازی خواندیم!

در این مقاله به معرفی 5 برنامه دوست مجازی مبتنی بر AI پرداختیم؛ در حال حاضر، رپلیکا بهترین و پرطرفدارترین ربات هوش مصنوعی فعال در این زمینه است که می‌توانید از آن استفاده کنید. البته این ربات هنوز از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و باید با زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، کره‌ای، ژاپنی یا چینی و … با آن به گفتگو بپردازید.

سوالات متداول در رابطه با هوش مصنوعی دوستیابی

ربات AI دوست مجازی چیست؟

رباتی مبتنی بر AI یا همان هوش مصنوعی است که می‌توانید با آن درباره موضوعات مختلف گفتگو کنید و تعامل داشته باشید؛ بسیاری از افراد برای پر کردن اوقات فراغت خود، از این ربات‌ها استفاده می‌کنند. همچنین برای دسترسی به هوش مصنوعی فارسی می توانید از سایت ما استفاده کنید.

بهترین سایت دوست مجازی مبتنی بر AI چیست؟

در حال حاضر، رپلیکا را می‌توان به عنوان بهترین سایت دوست مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی کرد. امروزه ربات‌های زیادی در حوزه هوش مصنوعی دوست مجازی به وجود آمده‌اند؛ همین مسئله، کار را برای انتخاب یک ربات مناسب سخت می‌کند. در این‌جا 5 سایت برتر فعال در این زمینه را معرفی می‌کنیم.

برچسب ها:

پیام بگذارید