پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی 6 سایت برتر هوش مصنوعی برای طراحی لباس
سایت هوش مصنوعی طراحی لباس

معرفی 6 سایت برتر هوش مصنوعی برای طراحی لباس

با پیشرفت و گسترش روزافزون هوش مصنوعی در جهان، می‌توان تاثیرات زیادی از آن را در تمام صنایع و حرفه‌ها، مشاهده کرد. یکی از مواردی که Ai به آن ورود کرده، طراحی لباس است. امروزه ربات و سایت‌های هوش مصنوعی زیادی وجود دارند که به این فعالیت می‌پردازند. در این مقاله از Airoot قصد داریم 6 سایت هوش مصنوعی طراحی لباس را به شما معرفی کنیم.

اگر عبارت “سایت هوش مصنوعی طراحی لباس” را در اینترنت جستجو کنید، متوجه می‌شوید که هوش مصنوعی به حوزه مد هم وارد شده و به انسان‌ها کمک زیادی می‌کند.

1.هوش مصنوعی طراحی لباس Lykdat

حتما می دانید هوش مصنوعی چیست و چه جایگاهی در زندگی روزمره ما پیدا کردا هست. یکی از سایت‌‌های مبتنی بر AI که بسیاری از کاربران فعال در زمینه مد و پوشاک از آن استفاده می‌کنند، Lykdat نام دارد. این سایت به شما در زمینه انتخاب لباس کمک زیادی خواهد کرد.

شما می‌توانید تصویر لباس‌های موردنظر خود را آپلود کنید تا بهترین لباس‌های مشابه با تصویر آپلود‌شده را نمایش دهد. در این شرایط، به راحتی می‌توانید گزینه‌های خرید خود را افزایش دهید و با دست بازتری لباس موردنظر را خریداری کنید. با استفاده از لینک هوش مصنوعی طراحی لباس Lykdat می توانید به این ابزار دسترسی داشته باشید.

2. Designovel؛ بهترین سایت هوش مصنوعی طراحی لباس

Designovel یکی از بهترین و کامل‌ترین سایت هوش مصنوعی برای طراحی لباس است. بسیاری از طراحان و فعالان در صنعت مد، از این سایت برای طراحی لباس‌های موردنظرشان استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از این سایت، طرح‌های موردنظر خود را روی لباس‌ها اجرا کنید؛ علاوه بر این، Designovel به صورت خودکار هم طرح‌های زیبایی را برای لباس‌های موردنظر، تولید می‌کند. شما می‌توانید جنس، رنگ، سایز، نوع پارچه و طرح‌هایی که مدنظر دارید را مشخص کنید و شکل و شمایل طرح و لباس نهایی آماده‌شده را مشاهده نمایید. همچنین طراحی لباس عروس با هوش مصنوعی Designovel طرفداران زیادی پیدا کرده است.

صفحه اصلی سایت Designovel
صفحه اصلی سایت Designovel

3. هوش مصنوعی برای طراحی لباس weshop.ai

اگر به دنبال سایت طراحی لباس با هوش مصنوعی رایگان برای کودکان هستید، weshop انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از این سایت، طرح‌های متنوع خود را روی لباس‌هایی که در سایت قرار گرفته‌است، پیاده کنید.

جالب است بدانید که امکان تغییر سایز لباس را هم دارید؛ در این شرایط می‌توانید برای کودکان و حتی نوزادان هم لباس‌های جذاب و خلاقانه‌ای را طراحی کنید. تنوع لباس‌های موجود در این سایت به نسبت اکثر سایت‌های مشابه، کمی پایین‌تر است.

4. Zmo.ai؛ هوش مصنوعی در طراحی لباس

Zmo.ai هم یکی دیگر از سایت‌های هوش مصنوعی طراحی لباس است که کاربران ایرانی زیادی از آن استفاده می‌کنند. این سایت می‌تواند طرح‌های زیبایی را به شما پیشنهاد دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید طرح‌های موردنظر خود را هم روی لباس‌ها پیاده کنید و آن را به صورت کامل مشاهده نمایید.

5. طراحی لباس با سایت vmake.ai

سایت vmake.ai یکی از کامل‌ترین سایت‌های Ai در طراحی لباس است. شما می‌توانید از این سایت برای تصاویر محصول فروشگاه خود هم استفاده کنید چرا که تمام تصاویر با کیفیت بالایی به کاربر ارائه می‌شوند.

بعد از اینکه طرح خود را روی لباس موردنظر پیاده کردید، می‌توانید در آن تغییراتی ایجاد کنید؛ این قابلیت، سفارشی‌سازی نام دارد که برای فروشگاه‌های آنلاین حوزه لباس و پوشاک، قابلیت بسیار مهمی به حساب می‌آید.

صفحه اصلی سایت Vmake
صفحه اصلی سایت Vmake

6. Styleriser

Styleriser کمی با سایت‌های دیگری که معرفی شد، متفاوت است. این سایت برای پیاده‌سازی طرح شما روی لباس طراحی نشده‌است؛ بلکه به شما کمک می‌کند تا طرح‌های موردنظر خود را با توجه به سلیقه‌ای که دارید، پیدا کنید.

علاوه بر این، Styleriser می‌تواند با توجه به سلیقه و چهره کاربر، طرح مناسب لباسش را به او پیشنهاد دهد؛ یکی از مواردی که این سایت را از برخی سایت‌های مشابه متمایز می‌کند، تنوع بالای طرح‌ها و لباس‌هایش است.

به طور کلی هوش مصنوعی طراحی لباس کارایی دارد؟

در این مقاله به معرفی 6 سایت برتر مبتنی بر Ai برای طراحی لباس پرداختیم. شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های معرفی‌شده و نکاتی که بیان کردیم، بهترین لباس‌ها را با طرح‌های دلخواه طراحی کنید. همچنین شما می توانید برای چت با هوش مصنوعی فارسی از چت بات ما استفاده کنید.

سوالات متداول در رابطه با سایت هوش مصنوعی طراحی لباس

برنامه های هوش مصنوعی طراحی لباس چه کاری انجام می‌دهند؟

این برنامه ها در انتخاب لباس و البته اجرای طرح‌های دلخواه روی لباس‌های موردنظر به شما کمک می‌کنند.

بهترین سایت طراحی لباس با هوش مصنوعی رایگان کدام است؟

تمام سایت‌های معرفی‌شده کاربردی هستند و کیفیت بالایی دارند؛ اما Designovel یکی از بهترین‌ها در این حوزه است.

برچسب ها:

پیام بگذارید