پرش لینک ها
خانه » آموزش کار با هوش مصنوعی » آموزش ساخت لوگو با هوش مصنوعی Midjourney
آموزش ساخت لوگو با هوش مصنوعی Midjourney

آموزش ساخت لوگو با هوش مصنوعی Midjourney

میدجورنی یکی از بهترین ربات‌های هوش مصنوعی برای طراحی لوگو است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. Midjourney به صورت کاملا رایگان می‌تواند لوگوهای موردنظر شما را در چند ثانیه طراحی کند. در این مقاله از Airoot قصد داریم نحوه ساخت لوگو با هوش مصنوعی Midjourney را به شما آموزش دهیم.

مراحل ساخت لوگو با هوش مصنوعی Midjourney

برخلاف تصویر بسیاری از کاربران، طراحی لوگو با میدجورنی به هیچ عنوان دشوار نیست. در صورتی که مراحل گفته‌شده در ادامه را انجام دهید، به راحتی طی چند دقیقه می‌توانید لوگوی موردنظرتان را با استفاده از این ربات طراحی کنید.

اگر با این هوش مصنوعی آشنا نیستید، می‌توانید مقاله گذشته ما که درباره معرفی هوش مصنوعی Midjourney است را مطالعه کنید.

مرحله اول: ثبت‌نام در میدجورنی

مرحله اول برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی Midjourney، ثبت‌نام در آن است. بعد از ثبت‌نام، باید به سرور دیسکورد میدجورنی متصل شوید تا وارد مرحله دوم شوید.

سرور دیسکورد هوش مصنوعی میدجورنی

مرحله دوم: تایپ دستور موردنظر و توصیف لوگو

بعد از ثبت‌نام و متصل‌شدن به سرور دیسکورد، نوبت به تایپ دستور و توصیف لوگوی موردنظر می‌رسد. برای طراحی لوگو با میدجورنی، باید در سرور دیسکورد /imagine را تایپ کنید. بعد از انجام این کار، لوگویی که در ذهن خود دارید را توصیف کنید تا هوش مصنوعی Midjourney بتواند آن را طراحی کند.

برای مقایسه دال ای با میدجرنی می توانید مقاله ما را مطالعه کنید تا بتوانید تصاویر بهتری ایجاد کنید.

مرحله سوم: ارائه جزئیات دقیق‌تر از لوگوی موردنظر

برای اینکه میدجورنی بتواند لوگو را مطابق با طرح موردنظر شما بسازد، باید جزئیات دقیق‌تری از آن را تایپ کنید. برای مثال، اگر قصد دارید یک لوگوی مینیمال با ترکیب رنگ‌های نارنجی، زرد و آبی به همراه یک آسمان و خورشیدی که در حال طلوع است را با فونت sans-serif طراحی کنید، دستور زیر را به ربات Midjourney در دیسکورد ارسال نمایید.

A minimal logo with a combination of orange, yellow and blue colors. with a sky and a rising sun. sans-serif font.

برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی Midjourney پرامپت‌های مختلفی وجود دارد. اگر قصد استفاده از آن‌‌ها را دارید، ما در یک مقاله به معرفی راهنمای پرامپت برای میدجورنی پرداختیم که می‌توانید آن را مطالعه کنید.

مرحله چهارم: تکرار و بهبود دستور

بعد از انجام مرحله سوم در ساخت لوگو با هوش مصنوعی Midjourney، این ربات چند لوگو را مطابق با دستوری که ارسال کردید، به شما نمایش می‌دهد؛ در این‌ مرحله احتمالا لوگو آن‌طور که باید طراحی نشده‌است. شما باید طبق لوگوی ارسال‌شده توسط میدجورنی و نقص‌هایی که دارد، دستور خود را تکرار کنید و بهبود ببخشید.

برای مثال، اگر رنگ آبی لوگو و رنگ خورشیدی که در حال طلوع است مطابق انتظار شما نیست، می‌توانید به ربات بگویید که رنگ آبی را پررنگ یا کم‌رنگ‌تر کرده و رنگ خورشید را هم تغییر دهد. بعد از ارسال دستور، نقصی که در این دو بخش وجود داشت، از بین می‌رود و لوگو مطابق انتظار شما طراحی و ارسال می‌شود.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی میدجورنی

مرحله آخر ساخت لوگو با هوش مصنوعی midjourney: انتخاب لوگو و ویرایش آن

بعد از اینکه با استفاده از مراحل بالا طراحی لوگو با میدجورنی را انجام دادید و به گزینه نهایی دست پیدا کردید، آن را دانلود کنید؛ سپس می‌توانید آن را به سایت‌های مختلف ویرایش عکس و لوگو ببرید و بخش‌های دلخواه را ادیت کنید.

چرا باید برای طراحی لوگو میدجورنی را انتخاب کنیم؟

به‌طورکلی استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی لوگو، مزایای زیادی دارد. صرفه‌جویی در هزینه و زمان، مهم‌ترین عوامل انتخاب هوش مصنوعی برای طراحی لوگو هستند. میدجورنی به شما کمک می‌کند تا بدون هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن، لوگوی موردنظر خود را طراحی کنید.

علاوه بر این، شما با استفاده از یک پرامپت مناسب، می‌توانید یک لوگوی کامل و دقیق مطابق با انتظاراتی که دارید، دریافت کنید؛ به همین دلایل است که ساخت لوگو با هوش مصنوعی Midjourney بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند برای برند خود لوگوی اختصاصی داشته باشند.

شما برای استفاده آسان از این ربات هوش مصنوعی، می‌توانید به صفحه هوش مصنوعی میدجورنی فارسی در Airoot مراجعه کنید.

آنچه در ساخت لوگو با هوش مصنوعی Midjourney خواندیم!

در این مقاله نحوه ساخت لوگو با Midjourney را آموزش دادیم. شما با استفاده از پرامپت‌های مناسب، می‌توانید بهترین لوگوها را بدون هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن، در اختیار داشته باشید.

سوالات متداول در رابطه با آموزش ساخت لوگو با هوش مصنوعی Midjourney

آیا استفاده از هوش مصنوعی میدجورنی رایگان است؟

بله؛ برای استفاده از این ربات، نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

آیا Midjourney می‌تواند سبک‌های مختلف لوگو را طراحی کند؟

بله؛ شما با استفاده از پرامپت‌های آماده و… می‌توانید لوگوهایی با سبک‌های مختلف داشته باشید.

پیام بگذارید