پرش لینک ها
خانه » آموزش کار با هوش مصنوعی » تبدیل عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی
تبدیل عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی

تبدیل عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی

شاید برای شما هم پیش بیاید که هنگام به اشتراک گذاشتن تصاویر افقی مورد نظر خود در شبکه‌های اجتماعی دچار مشکل شوید و عکس به طور کامل قرار نگیرد یا اطراف عکس خالی بماند؛ معمولا بیشتر برنامه‌های که امروزه ما استفاده می کنیم ازعکس‌های عمودی پشتیبانی بهتری می کنند و در واقع عکس‌های عمودی جلوه بهتری را برای مخاطب ایجاد می کنند به همین خاطر بیشتر کاربران شبکه‌های اجتماعی از عکس‌های عمودی استفاده می کنند،

البته این به این منظور نیست که شما نمی توانید عکس‌های افقی را بارگذاری کنید. در این مقاله از Airoot قصد داریم تا به آموزش تبدیل عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی بپردازیم.

 آموزش تبدیل عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی phot.AI Image Extender یک ابزار ویرایش عکس است که می توانید با کمک آن عکس‌های افقی را به عمودی تبدیل کنید، یا ابعاد عکس خود را به صورت دستی یا قالب‌های آماده تغییر بدهید. این هوش مصنوعی یکی از بهترین ابزار‌های است که در این زمینه فعال است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن عکس مورد نظر را با کیفیت بالا دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش گام به گام تبدیل ویدیو افقی به عمودی با 3 هوش مصنوعی معروف

این ابزار تصویر را گسترش می‌دهد و آن را تغییر می‌دهد، تا با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیشرفته این ابزار برای تجزیه و تحلیل الگوها، بافت‌ها و رنگ‌ها استفاده می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که هر تصویر توسعه‌یافته بی‌عیب و نقص است. در ادامه به آموزش کار با این هوش مصنوعی می پردازیم.

  • وارد شدن به وبسایت phot.AI Image Extender و بارگذاری عکس مورد نظر.

آموزش تبدیل عکس افقی به عمودی

  • بعد از بارگذاری عکس شما باید ابعاد و سایز عکس را به صورت دستی و یا قالب‌های آماده انتخاب کنید. 

آموزش تبدیل عکس افقی به عمودی

  • در این مرحله وبسایت از شما می خواهد تا ایمیل خود را وارد کنید؛ توجه داشته باشید که بعد از وارد کردن، یک ایمیل تایید برای شما ارسال می شود که حاوی یک لینک است.

آموزش تبدیل عکس افقی به عمودی

  • کافیست تا با کلیک کردن روی لینک وارد آن شوید تا حساب شما ساخته شود.

آموزش تبدیل عکس افقی به عمودی

  • منتظر بمانید تا عکس شما آماده شود.

آموزش تبدیل عکس افقی به عمودی

در ادامه قصد داریم تا به معرفی بهترین سایت‌هایی که در این زمینه‌ فعالیت می کنند بپردازیم؛ اما قبل از آن ممکن است شما بخواهید ویدیو‌های افقی خود را به عمودی تبدیل کنید در مقاله‌ای به آموزش تبدیل ویدیو افقی به عمودی با هوش مصنوعی پرداختیم. پیشنهاد میکنم این مقاله را از دست ندهید.

تبدیل عکس افقی به عمودی با lunaPic

هوش مصنوعی lunaPic یکی دیگر از وبسایت‌های است که در این زمینه فعالیت میکند. lunaPic رایگان بوده و شما حتی بدون ساخت اکانت می توانید از این هوش مصنوعی استفاده کنید. این وبسایت یک ویرایشگر کامل عکس است که ابزارهای کاملی در دسترس کاربر قرار میدهد که شما می توانید از نوار قسمت بالایی به آنها دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این وبسایت به صورت زیر عمل کنید:

تغییر عکس افقی به عمودی

  • پس از آپلود کردن تصویر مورد نظر خود روی گزینه scale image در قسمت بالای تصویر خود کلیک کنید و ابعاد و اندازه تصویر را به صورت دلخواه تغییر دهید.

تغییر عکس افقی به عمودی

هوش مصنوعی fotor برای تبدیل عکس افقی به عمودی 

با استفاده از هوش مصنوعی fotor هم میتوانید عکس‌های افقی را به عمودی تبدیل کنید این AI هم رایگان در دسترس است. از مزایای این هوش مصنوعی می توان به قابلیت‌های زیادی که دارد اشاره کرد و ابزارهای ویرایش عکس زیادی در دسترس شما قرار می دهد. برای استفاده از fotor مراحل زیر را دنبال کنید:

تبدیل عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی fotor

  • پس از آپلود کردن عکس خود، از قسمت نوار سمت چپ روی گزینه‌ی adjust کلیک کنید و بعد گزینه‌ی resize را بزنید.
  • در این قسمت می توانید به صورت دستی عکس خود را از افقی به عمودی تغییر دهید.

تبدیل عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی fotor

آموزش تغییر عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی uncrop 

یکی دیگر از بهترین هوش مصنوعی‌های که می توانید از آن برای تبدیل عکس افقی به عمودی کمک بگیرید هوش مصنوعی uncrop است. از مزایای این وبسایت می توان به استفاده‌ی راحت آن اشاره کرد. این هوش مصنوعی دقت بالایی در تغییر عکس دارد به طوری که جزئیات مهم تصویر شما از بین نرود.

بیشتر بخوانید: آموزش تغییر سایز عکس با هوش مصنوعی در چند ثانیه!

این AI همچنین قابلیت‌های کاربردی زیادی دارد که شما می توانید با ساخت حساب در این وبسایت از آن استفاده کنید. از قابلیت‌های جذاب این هوش مصنوعی می توان به حذف پس زمینه‌ی عکس، جایگزین پس زمینه و یا حذف نوشته از روی عکس اشاره کرد.

تغییر عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی uncrop

آنچه در تبدیل عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی بررسی کردیم!

در این مقاله از airoot به آموزش تبدیل عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی پرداختیم و با بهترین AIها که در این زمینه فعالیت می کنند آشنا شدیم. با استفاده از این ابزارها شما می توانید در کمترین زمان عکس ها و ابعاد آن را به دلخواه تغییر دهید.

 سوالات متداول در رابطه با تبدیل عکس افقی به عمودی با هوش مصنوعی 

کدام هوش مصنوعی را برای تبدیل عکس افقی به عمودی پیشنهاد می دهید؟

پیشنهاد ما هوش مصنوعی phot.AI Image Extender است که آموزش کار با این هوش مصنوعی را به طور کامل بررسی کردیم؛ این وبسایت به طور کاملا طبیعی و بدون حذف جزئیات عکس شما را به عمودی تبدیل خواهد کرد.

آیا این هوش مصنوعی‌ها رایگان هستند؟

بله شما به صورت رایگان می توانید از این وبسایت‌ها استفاده کنید، فقط لازم است تا ایمیل خود را وارد کنید.

پیام بگذارید