پرش لینک ها
خانه » آموزش کار با هوش مصنوعی » آموزش چت جی پی تی » چگونه اکانت چت جی پی تی بسازیم؟
آموزش ساخت اکانت ChatGPT

چگونه اکانت چت جی پی تی بسازیم؟

ChatGPT یکی از محبوب‌ترین چت‌بات‌های هوش مصنوعی در جهان است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید، برای استفاده از این هوش مصنوعی، باید در آن اکانت بسازید. در این مقاله با آموزش ساخت اکانت چت جی پی تی همراه شما هستیم.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

مراحل آموزش ساخت اکانت چت جی پی تی

اگر کاربر خارجی باشید، ساخت اکانت در این ربات به هیچ عنوان کار دشواری نیست؛ اما ساخت حساب چت جی پی تی برای ایرانیان و کاربرانی که از آی‌پی و شماره ایران استفاده می‌کنند، با چالش‌های زیادی همراه است.

مرحله اول: خرید شماره مجازی

برای ساخت اکانت ChatGPT ابتدا باید شماره مجازی مربوط به آن را خریداری کنید. همانطور که می‌دانید، ساخت حساب در این ربات با شماره ایران امکان‌پذیر نیست. امروزه سایت‌های زیادی در ایران وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها شماره مجازی موردنظر خود را خریداری کنید.

مرحله دوم: تغییر آی‌پی

ورود به سایت ChatGPT با آی‌پی ایران امکان‌پذیر نیست. در این شرایط، باید با استفاده از VPN آی‌پی خود را تغییر دهید؛ البته توجه داشته باشید که شما می‌توانید بدون تغییر آی‌پی و از طریق سایت ایروت، به صورت مستقیم به چت جی پی تی موردنظر خود متصل شوید. برای استفاده از چت جی پی تی به زبان فارسی روی همین عبارت کلیک کنید.

شروع ثبت نام در چت جی پی تی

مرحله سوم ساخت اکانت ChatGPT: ورود به سایت openai

بعد از انجام این دو مرحله، وارد سایت openai شوید و روی عبارت Sign Up کلیک کنید؛ سپس باید ایمیل و اطلاعات خود را وارد کنید؛ سپس شماره مجازی که خریداری‌ کرده‌اید را وارد نمایید. بعد از وارد کردن شماره مجازی، کد تاییدی به آن ارسال می‌شود که برای فعال‌سازی اکانت، باید آن را در کادر مشخص‌شده، وارد کنید.

شماره مجازی اکانت ChatGPT

 

مرحله چهارم: مشخص کردن هدف استفاده از چت جی پی تی

بعد از تایید شماره، نوبت به مشخص کردن هدف استفاده از این ربات می‌رسد. در این‌ صفحه چند گزینه نمایش داده می‌شود که باید یکی از آن‌ها را به عنوان هدف استفاده خود، انتخاب کنید. ساخت محصول، انجام تحقیقات، تولید محتوا و … از اهدافی هستند که نمایش داده می‌شوند.

آموزش ثبت نام در ChatGPT

مرحله آخر ثبت نام در ChatGPT: ورود به اکانت و شروع مکالمه

این، آخرین مرحله آموزش ساخت اکانت چت جی پی تی است. اکنون به راحتی می‌توانید وارد اکانت خود شوید و مکالمه خود را با این هوش مصنوعی آغاز کنید. برای استفاده از ChatGPT محدودیتی ندارید و روزانه می‌توانید به مقدار دلخواه، با آن به گفتگو بپردازید.

بیشتر بخوانید: 6 راه کسب درآمد از هوش مصنوعی GPT

ثبت نام در چت جی پی تی با شماره ایران

متاسفانه نمی‌توان با شماره ایران در چت جی پی تی ثبت نام کرد؛ همانطور که اشاره کردیم، برای ساخت حساب ChatGPT حتما باید از شماره مجازی سایر کشورها استفاده کنید. اگر قصد ساخت اکانت ChatGPT بدون شماره دارید یا حتی به طور کلی نمی‌خواهید در این ربات اکانت بسازید، به راحتی با استفاده از ایروت می‌توانید به صورت مستقیم و بدون تغییر آی‌پی یا استفاده از شماره مجازی، با ChatGPT یا هر ربات هوش مصنوعی دیگری، گفتگو کنید.

برای آموزش نصب ChatGPT در دستگاه‌های مختلف مقاله ما را مطالعه کنید.

دور زدن چت جی پی تی

به احتمال زیاد، از اینکه چت جی پی تی محدودیت‌هایی در جواب دادن دارد، آگاه هستید. بسیاری از کاربران با استفاده از دستورات مختلف، سعی می‌کنند این محدودیت‌های ربات را از بین ببرند یا به اصطلاح آن را دور بزنند.

یکی از رایج‌ترین دستوراتی که برخی کاربران از آن استفاده می‌کنند، دستور Do Anything Now که به اختصار آن را DAN می‌نامند؛ با استفاده از دستور DAN، شما به هوش مصنوعی القا می‌کنید که او دیگر یک ربات ai نیست و ربات جدیدی به نام DAN است. در این شرایط، دیگر ربات از محدودیت‌های قبلی برخوردار نخواهد بود.

البته توجه داشته باشید که این ربات با توجه به بازخوردها، ارتقا پیدا می‌کند؛ در نتیجه، ممکن است این دستور یا دستورات مشابهی که برای تعداد دفعات متعدد مورد استفاده قرار می‌گیرند، کارایی ابتدایی خود را نداشته باشند.

آنچه در ساخت حساب چت جی پی تی بررسی کردیم

در این مقاله از ایروت با آموزش ساخت اکانت ChatGPT همراه شما بودیم. اگر برای شما هم این سوال به وجود آمده است که “چگونه اکانت چت جی پی تی بسازیم” حتما این مقاله را از ابتدا تا انتها مطالعه کنید.

سوالات متداول ساخت اکانت ChatGPT

چرا نمی‌توان با شماره و آی‌پی ایران در چت جی پی تی ثبت نام کرد؟

شما به دلیل تحریم‌ها، نمی‌توانید با شماره و آی‌پی ایران در این ربات ثبت نام کنید.

آیا برای استفاده از ChatGPT حتما باید شماره مجازی داشته باشیم؟

برای ثبت نام در این ربات بله؛ اما می‌توانید به راحتی از طریق ایروت، بدون ثبت نام هم به صورت مستقیم از این ربات استفاده کنید.

آیا برای تعداد دفعات استفاده از چت جی پی تی محدودیت داریم؟

خیر؛ محدودیتی برای تعداد دفعات استفاده از این ربات وجود ندارد.

برچسب ها:

پیام بگذارید