پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » هوش مصنوعی 10Web؛ طراحی سایت با کمک AI
هوش مصنوعی 10WEB

هوش مصنوعی 10Web؛ طراحی سایت با کمک AI

هوش مصنوعی 10Web یکی از ابزارهای بسیار کاربردی است. همانطور که می دانید امروزه هوش مصنوعی با هدف راحت تر شدن کارها و بالاتر بردن کیفیت نتیجه نهایی گسترش پیدا کرده است. طراحی وب سایت نیز یکی دیگر از کارهایی است که اخیرا به قابلیت های هوش مصنوعی اضافه شده است. برای این که بتوانید یک سایت ایجاد کنید تنها کافی است به برخی از سوالات پاسخ دهید تا ابزار 10Web به راحتی در ساخت و طراحی وب سایت به شما کمک کند.

این ابزار می تواند یک سایت را در زمان کم و سریعتر از یک تیم طراحی و توسعه دهنده وب سایت ها انجام دهد. با استفاده از این ابزار می توانید با دردسر ساخت یک وب سایت خداحافظی کنید. لازم به ذکر است زمانی که قدرت هوش مصنوعی را در اختیار خود دارید می توانید تا میزان ۱۰ برابر سریعتر یک وب سایت با کیفیت برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

در نتیجه اگر قصد طراحی و ساخت یک وب سایت مورد نیاز برای کسب و کارتان دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به طور کامل با این هوش مصنوعی کاربردی آشنا شوید.

معرفی هوش مصنوعی 10Web

مجموعه 10Web به تازگی از ربات طراحی سایت خود رونمایی کرده است. این ابزار از فناوری هوش مصنوعی برای ساده سازی و تسریع روند ایجاد یک وب سایت حرفه ای استفاده می کند. این ابزار چند منظوره برای شما این امکان را به وجود می آورد تا بدون هیچ گونه مهارت فنی یک وب سایت با کیفیت بسازید و با نصب افزونه های وردپرس عملکرد سایت را گسترش دهید و آن را بهینه کنید.

 

تنها با چند کلیک ساده می توانید مجموعه وسیعی از امکانات مورد نیاز یک سایت مانند پشتیبان گیری قوی، یک دستیار همیشه در دسترس و… را در اختیار خود داشته باشید. ابتدا این ابزار از شما چندین سوال می پرسد تا متوجه شود در چه حوزه ای کار می کنید. سپس به سرعت و آسانی یک سایت برای شما طراحی می کند. همچنین از بخش فنی سایت شما نیز مراقبت می کند تا بدون این که کوچکترین مشکلی برای وب سایت پیش بیاید به خوبی قابل استفاده باشد. الگوریتم های این ابزار به آسانی ترجیحات و نیازهای شما را تجزیه و تحلیل می کنند و الگوهای خیره کننده ای به وجود می آورند.

استفاده از این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی به گونه ای است که انگار یک تیم حرفه ای از طراحان را برای طراحی وب سایت خود در اختیار داشته اید‌. بنابراین با استفاده از این ربات می توانید با چند کلیک ساده وب سایت خود را طراحی کنید. اما قابلیت های این فناوری به همین جا ختم نمی شود. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با ویژگی های آن آشنا شوید.

 

برای ساخت محتوا با کیفیت و سرعت بیشتر، مقاله آشنایی با هوش مصنوعی جاسپر را بخوانید.

 

مزایا و معایب سایت ساز 10Web

از آنجایی که کسب و کارها امروزه باید حضور قدرتمندی در دنیای اینترنت داشته باشند طراحی و ساخت یک وب سایت ابتدا ممکن است کمی دشوار و هزینه بر به نظر بیاید اما ابزار 10Web می تواند کمک بسزایی کند. 10Web نیز مانند هر هوش مصنوعی دیگری که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند از مزیت های منحصر به فردی و همچنین از معایبی نیز برخوردار است. این مزایا و معایب شامل موارد زیر می شود.

مزایا و معایب هوش مصنوعی 10WEB

 

مزایای هوش مصنوعی 10Web

  • رابط گرافیکی کاربر پسند
  • استفاده در زمینه تولید محتوا و تصاویر هوش مصنوعی
  • قالب های بسیار متنوع و زیبا
  • برخورداری از ویژگی های امنیتی قوی، ارائه گواهی SSl رایگان
  • عملکرد بالا و بهبود سرعت بارگذاری
  • صرفه جویی در وقت
  • اسکن منظم برای پیدا کردن بدافزارها
  • قیمت گذاری شفاف برای دریافت خدمات

به طور کلی الگوریتم های هوش مصنوعی این برنامه، پلتفرم شما را مورد مطالعه قرار می دهند. داده های مورد نیاز خود را جمع آوری می کنند و در نهایت مطالب جذاب و با کیفیتی را برای انتشار آماده می کنند. همچنین می توانید بدون هیچ گونه زحمتی تصاویر اضافه کنید، رنگ ها را تغییر دهید و هر جزئیاتی را می خواهید اضافه یا کم نمایید.

 

معایب هوش مصنوعی 10Web

  • دارای محدودیت های ذخیره سازی سرور و ترافیک
  • فقط امکان پرداخت از طریق کارت های پی پال و اعتباری وجود دارد.
  • عدم وجود عملکرد داخلی تجارت الکترونیک
  • کاربران برای داشتن یک فروشگاه آنلاین باید افزونه های تجارت الکترونیک شخص ثالث را نصب کنند.
  • وابستگی به هوش مصنوعی
  • گزینه های یکپارچه سازی محدود

 

امکانات 10Web

همانطور که در قسمت‌های بالاتر این مقاله اشاره کردیم این ابزار به شما در طراحی، ساخت و مدیریت وب سایتتان کمک می کند. برخی از مهمترین امکانات این ابزار کاربردی به شرح زیر است.

امکانات متنوع هوش مصنوعی 10WEB

  • بهینه سازی پلاگین: با استفاده از این ابزار کاربردی می توانید به صورت کاملا یکپارچه افزونه ها را در سایت وردپرس خود ادغام کنید.
  • تولید محتوا با رعایت استانداردهای سئو: یکی از امکانات مهم هوش مصنوعی 10Web دستیار نوشتن آن است. این دستیار به تولید محتوای بهینه شده برای سئو کمک زیادی می کند.
  • بهینه سازی زمان بارگذاری: یکی دیگر از امکانات این ابزار بهینه سازی زمان بارگذاری است. این ابزار بهینه سازی TTF را در اولویت خود قرار می دهد که کمک می کند وب سایت شما با سرعت بارگذاری شود.
  • ادغام ایمیل: این پلتفرم به طور یکپارچه با ارائه دهندگان خدمات ایمیل ادغام می شود و به کاربران این امکان را می دهد تا با مخاطبان خود مداوم در ارتباط باشند.
  • امنیت وب سایت 10Web: ابزار 10Web از ویژگی های امنیتی قوی ای برخوردار است که از حملات احتمالی به سایت جلوگیری می کند. بنابراین از لحاظ امنیتی در سطح بسیار بالایی قرار می گیرد.
  • بهینه سازی موبایل و دسکتاپ: این ابزار تضمین می کند تا وب سایت شما برای دستگاه های موبایل و دستکتاپ بهینه شود. همچنین در هر مدل دیوایسی به صورت صحیح قابل نمایش باشد.
  • تجزیه و تحلیل داده ها برای عملکرد بهتر سایت: از دیگر امکانات این هوش مصنوعی تجزیه تحلیل داده های وب سایت شما به صورت دقیق برای عملکرد بهتر اشاره کرد. با کمک ابزارهای موجود در آن شما می توانید آمار بازدید سایت و خرید فروشگاه اینترنتی را به صورت گرافیکی و ساده در دسترس خود داشته باشید.
  • عدم نیاز به مهارت کد نویسی: با استفاده از هوش مصنوعی 10Web می توانید بدون هیچگونه نیازی به مهارت کد نویسی یک وب سایت بسیار زیبا طراحی کنید. این فناوری شما را در هر مرحله راهنمایی می کند.

 

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

 

نحوه استفاده از هوش مصنوعی 10Web

برای استفاده از 10Web مانند تمام هوش مصنوعی های دیگر ابتدا باید وارد سایت رسمی این ابزار شوید.

بعد از وارد شدن باید روی گزینه Get Started Free کلیک کنید. این سایت نیز مانند تمام سایت های دیگر از شما می خواهد برای این که بتوانید از امکانات آن استفاده کنید برای خود یک حساب کاربری بسازید. البته لازم به ذکر است که شما می توانید بدون پر کردن فرم ثبت نام برای ساخت حساب کاربری از طریق حساب گوگل خود وارد شوید.

بعد از این که این مراحل گفته شده را طی کردید. سایت 10Web چندین سوال چند گزینه ای را با هدف توسعه بازار از شما خواهد پرسید. البته نکته حائز اهمیت این است که این سوال ها در روند طراحی تاثیری ندارد.

در ادامه باید روی گزینه Create new Website Whit Al کلیک کنید.

سپس باید در پنجره جدیدی که برای شما باز می شود نوع بیزینس خود را انتخاب کنید. در ادامه برای شما تمپلیت های آماده ای نمایش داده می شود که باید با توجه به سلیقه خود تمپلیت مورد نظرتان را انتخاب کنید. بعد باید نام بیزینس خود را در کادر مرتبط نوشته و توضیحی از وب سایتی که می‌خواهید، ارائه دهید. در مرحله بعدی باید ۴ قابلیت کلیدی که می خواهید وب سایتتان داشته باشد را انتخاب کنید.

در صفحه بعد، شما باید اطلاعات تماس پشتیبانی وب سایت خود شامل آدرس ایمیل، شماره تماس و آدرس شرکت را وارد کنید. تکمیل این قسمت اختیاری است.

در ادامه شما می توانید تعیین کنید که لحن محتوای وب سایت دوستانه یا رسمی باشد‌.

با رعایت مراحل گفته شده به صورت گام به گام، می‌توانید برای ساخت یک سایت اقدام کنید.

جمع بندی نهایی

در این مقاله به بررسی امکانات و ویژگی های هوش مصنوعی 10Web پرداختیم و نکات مهمی را در این باره بیان کردیم. همانطور که بیان کردیم با استفاده از این ابزار می توانید یک سایت زیبا، با کیفیت و مناسب با کسب و کارتان را بسازید. 10Web می تواند یک سایت را در زمان کم و سریعتر از یک تیم طراحی و توسعه دهنده وب سایت ها انجام دهد. لازم به ذکر است که برای استفاده از این ابزار نیاز به تخصص خاصی نخواهید داشت و می توانید در مدت زمان کوتاهی سایت خود را آماده کنید.

همچنین به غیر طراحی سایت این ربات امکانات کاربردی دیگری نیز دارد به همین دلیل آن را به یک ابزار محبوب در بین کاربران خود تبدیل کرده است. اگر سوال و یا مشکلی در این زمینه داشتید می توانید با همکاران ما با استفاده از شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا در حداقل زمان ممکن به پاسخ مورد نظر خود برسید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. امیدواریم که مطالب گفته شده در مورد این هوش مصنوعی کاربردی برای شما مفید واقع شود.

پیام بگذارید