پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » هوش مصنوعی Drift و تحول در بازاریابی مکالمه محور
هوش مصنوعی Drift

هوش مصنوعی Drift و تحول در بازاریابی مکالمه محور

در دنیای امروز، مشتریان خواهان تجربه‌ای شخصی‌تر و تعاملی‌تر با برندها هستند. هوش مصنوعی Drift ، دریچه‌ای نو به سوی این تجربه نوین می‌گشاید. این AI به شما امکان می‌دهد تا با مخاطبان خود از طریق چت زنده، پیام‌رسان‌های اجتماعی، دستیارهای مجازی و سایر کانال‌های گفتگو به طور مستقیم و تعاملی ارتباط برقرار کنید. در این مقاله به توضیح هوش مصنوعی Drift، ابزار های ارائه شده و همچنین بزرگ ترین شرکت هایی که از  هوش مصنوعی Drift استفاده می کنند، می پردازیم.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

هوش مصنوعی Drift چیست؟

هوش مصنوعی Drift یک ابزار مبتنی بر یادگیری ماشینی است که به منظور ارتقای تعاملات و تبدیل مخاطبان به مشتریان طراحی شده است. این هوش مصنوعی با تحلیل رفتار کاربران در وب‌سایت، چت‌های زنده را به طور خودکار آغاز می‌کند، محتوای مرتبط را پیشنهاد می‌دهد و فرم‌های ثبت نام را برای جمع‌آوری اطلاعات تماس مخاطبان ارائه می‌دهد. Drift با خلق تجربیات شخصی‌سازی‌شده، به شما در برقراری ارتباطی اثربخش‌تر با مخاطبان و افزایش نرخ تبدیل کمک می‌کند.

ابزارهای قدرتمند ارائه شده در هوش مصنوعی Drift

هوش مصنوعی Drift با 3 محصول خود در زمینه بازاریابی مکالمه‌ محور ورود کرده است.

  1. Site Concierge: یک فضای اختصاصی در وب‌سایت‌ها که تجربیات دیجیتال چندوجهی و منحصر به فرد برای هر بازدیدکننده ایجاد می‌کند.با استفاده از هوش مصنوعی، نیازها و علایق هر بازدیدکننده را درک می‌کند و محتوای مرتبط و جذاب را در زمان مناسب ارائه می‌دهد. و باعث افزایش تعامل و تبدیل بازدیدکنندگان در وب‌سایت می شود.
  2. Bionic Chatbots: چت‌بات‌های هوش مصنوعی که با درک محتوای اختصاصی هر کسب‌وکار، مکالمات دقیق‌تر و کارآمدتری ارائه می‌دهند؛وبه ساده‌تر شدن فرآیند خرید و تسریع در معاملات کمک می‌کند.همچنین تجربه خرید مشتری را ارتقا می‌دهد و رضایت مشتری را افزایش می‌دهد.
  3. Drift Engage: راه‌ حلی برای شناسایی و رتبه بندی قصد بازدیدکنندگان وب‌سایت و ارائه تجربیات شخصی‌سازی‌شده.همچنین رفتار های مشتری را در طول فرایند فروش پیش بینی می کند.

می‌توانید برای آشنایی با هوش مصنوعی ChatGPT و نحوه استفاده از آن مقاله ما را مطالعه کنید.

چرا باید از هوش مصنوعی Drift استفاده کنیم؟

هوش مصنوعی Drift به شما کمک می‌کند تا بازاریابی مکالمه‌ای خود را به سطحی جدید ارتقا دهید. این پلتفرم از AI برای شناسایی و واجد شرایط کردن سرنخ‌ها، شخصی‌سازی تعاملات با مشتریان، ایجاد محتوای متقاعد کننده و بهبود خدمات به مشتریان استفاده می‌کند. در ادامه به توضیح هرکدام می پردازیم.

]دلایل استفاده از هوش مصنوعی Drift

  • شناسایی سرنخ‌های مشتری: Drift، سرنخ‌های باکیفیت را شناسایی و آنها را براساس احتمال تبدیل شدن به مشتری رتبه‌بندی می کند. این امر باعث جمع آوری سرنخ‌هایی بیشتر برای مدیریت بهتر مشتری‌ها می‌شود.
  • شخصی‌سازی تعاملات با مشتریان: دریفت می‌تواند به شما کمک کند تا تعاملات خود را با مشتریان به صورت شخصی‌سازی‌ شده درآورید. همچنین Drift از هوش مصنوعی برای انتخاب کلمات و عباراتی که برای هر مشتری جذاب است، استفاده می کند.
  • ایجاد محتوای متقاعد کننده برای کاربر: این ابزار هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا محتوای متقاعد کننده‌تری برای مشتریان خود ایجاد کنید.
  • بهبود خدمات به مشتری‌ها: با دریفت می‌توانید خدمات مشتری خود را با ارائه پاسخ‌های سریع و دقیق نسبت به سؤالات مشتریان ارتقا دهید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با هوش مصنوعی Bing اینجا کلیک کنید.

معروف‌ترین شرکت‌هایی که ازهوش مصنوعی Drift استفاده می کنند

شرکت‌های بزرگ و کوچک در صنایع مختلف از هوش مصنوعی دریفت برای بهبود بازاریابی مکالمه‌ای، ارتقای تجربه مشتری و افزایش فروش استفاده می‌کنند.درادامه به چند نمونه استفاده از ابزار هوش مصنوعی دریفت، می پرازیم.

شرکت های استفاده کننده هوش مصنوعی Drift

  • Adobe: با استفاده از دریفت، Adobe به مشتریان خود در حین استفاده از نرم‌افزارهای موجود در وب‌سایت Creative Cloud راهنمایی و پشتیبانی می‌کند. این اقدام به افزایش رضایت مشتریان و کاهش نرخ لغو اشتراک کمک می‌کند.
  • Microsoft: با استفاده از هوش مصنوعی دریفت، Microsoft تعاملات با مشتریان را در وب‌سایت Linkedin شخصی‌سازی می‌کند و اطلاعات مرتبط را به آنها ارائه می‌دهد. این اقدام به افزایش 20 درصدی تعداد تعاملات و 10 درصدی نرخ تبدیل کمک می‌کند.
  • Oracle: با استفاده از هوش مصنوعی دریفت، Oracle پشتیبانی سریع و کارآمدی را به مشتریان خود در وب‌سایت Oracle Cloud ارائه می‌دهد و به این ترتیب رضایت مشتری را افزایش و زمان حل مشکل را کاهش می‌دهد.
  • SAP: با استفاده از هوش مصنوعی دریفت، SAP محتوای مرتبط را به بازدیدکنندگان وب‌سایت SAP Concur ارائه می‌دهد و به این ترتیب نرخ تبدیل را 15 درصد افزایش می‌دهد.
  • Salesforce Marketing Cloud: با استفاده از هوش مصنوعی دریفت، Salesforce Marketing Cloud کمپین‌های بازاریابی ایمیلی و تبلیغاتی خود را شخصی‌سازی می‌کند و به این ترتیب نرخ کلیک را 20 درصد و نرخ تبدیل را 10 درصد افزایش می‌دهد.
  • HubSpot CRM: با استفاده از هوش مصنوعی دریفت، HubSpot CRM سرنخ‌های واجد شرایط را شناسایی و رتبه‌بندی می‌کند و اطلاعات مرتبط را به آنها ارائه می‌دهد و به این ترتیب تعداد سرنخ‌های واجد شرایط را 15 درصد و نرخ تبدیل را 10 درصد افزایش می‌دهد.

با استفاده از این محصولات، هوش مصنوعیDrift به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا به رهبری درزمینه بازاریابی مکالمه محور دست پیدا کنید وتجربیات جذاب‌تر و سودآورتر برای خود ایجاد کنید.

سوالات متداول در رابطه با هوش مصنوعی Drift

1. بازاریابی مکالمه محور چیست؟

بازاریابی مکالمه محور نوعی بازاریابی است که بر ایجاد تعاملات دوطرفه با مشتریان بالقوه و فعلی تمرکز دارد. این نوع بازاریابی می‌تواند از طریق کانال‌های مختلفی مانند چت زنده، ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌های متنی انجام شود.

2. هوش مصنوعی چگونه می‌تواند در بازاریابی مکالمه محور استفاده شود؟

هوش مصنوعی می‌تواند برای خودکارسازی وظایف، شخصی‌سازی تجربیات و ارائه اطلاعات و پشتیبانی به مشتریان در زمان واقعی استفاده شود.

3. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Drift و محصولات آن، به کجا می‌توانم مراجعه کنم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت Drift مراجعه کنید.

برچسب ها:

پیام بگذارید