پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » همه چیز درباره هوش مصنوعی Leonardo Al
هوش مصنوعی Leonardo-AI

همه چیز درباره هوش مصنوعی Leonardo Al

هوش مصنوعی Leonardo Al در تولید تصاویر جذاب و خیره کننده تخصص دارد. این هوش مصنوعی یک ابزار پیشرفته است که از قدرت هوش مصنوعی خود برای ایجاد تصاویر و طراحی آیتم های محیط یک بازی ویدیویی استفاده می کند. لئوناردو با رابط کاربری ساده و بصری خوب خود باعث می شود تا کاربران بتوانند نتایج منحصر به فردی با استفاده از آن خلق کنند. لازم به ذکر است که این مدل هوش مصنوعی نیز مثل سایر دیگر هوش ها به سرعت در حال پیشرفت است.

برای استفاده از این ربات می توانید به راحتی تایپ کنید و هر آنچه نیاز داشته باشید را در عرض چند ثانیه برای شما تولید می کند. با توجه به فراگیر شدن این ابزار توسط مردم و خلق عکس های حیرت انگیز از طریق این هوش لئوناردو به زودی در ایران نیز فراگیر خواهد شد به همین دلیل می خواهیم همه چیز را در مورد این Al کاربردی برای شما شرح دهیم‌. در نتیجه اگر که می خواهید بیشتر با ویژگی، امکانات و نحوه ثبت نام و استفاده از این هوش مصنوعی آشنا شوید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

هوش مصنوعی  Leonardo Al چیست؟

لئوناردو یکی از چند مورد هوش مصنوعی است که توانایی تولید عکس از روی یک متن را دارد. بنابراین هوش مصنوعی لئونارد یک گزینه مناسب برای کاربران خواهد بود. این هوش مصنوعی همچنین در طراحی پیشرفته محیط، کاراکترها، asset های بازی ها و انیمیشن ها کاربرد زیادی دارد.

به طور کلی این هوش مصنوعی به هنرمندان تازه کار، افراد حرفه ای و کسانی که به صورت تفننی کار هنری می کنند کمک زیادی می کند. در ابزار لئوناردو کاربران می توانند انتخاب کنند که تصمیم به طراحی چه چیزی دارند. گزینه های پیش رو شامل ابزارآلات، آیتم محیط، هنر مفهومی و… است‌.

همچنین در این مدل هوش مصنوعی برای تولید عکس از متن کاربران می توانند با مشخص کردن تنظیمات و فیلترها و یا با دادن داده های خام اولیه، خروجی را بیشتر به سمت مورد پسند خود هدایت کنند. از مزیت های این ربات طراحی های متنوع و واقع گرایانه در طرح و سبک های مختلف است. با لئوناردو می توانید آن چه را که می خواهید به راحتی انتخاب و ایجاد کنید. برای آشنایی بیشتر با مزیت و امکانات این Al کاربردی همراه ما باشید.

 امکانات هوش مصنوعی Leonardo Al

ویژگی های Leonardo Al

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم هوش مصنوعی Leonardo Al دارای ویژگی و مزیت های متعددی است. که این ویژگی ها به شرح زیر است.

داده های سفارشی

یکی از ویژگی های خوب لئوناردو این است که کاربران قادر خواهند بود با استفاده از این هوش مجموعه مدل های سفارشی و داده ها از طریق آپلود عکس ایجاد کنند. انجام دادن این کار ساده و سریع است و به کاربران این امکان را می دهد تا طرح های خود را به سبک خاصی که مدنظرشان است ایجاد کنند.

مدل های از قبل آموزش دیده

یکی دیگر از ویژگی های لئوناردو در دسترس بودن مدل های از قبل آموزش دیده است. که کاربران قادر خواهند بود از بین آن‌ها انتخاب کنند. این مدل ها شامل سبک های هنری، موجودات جادویی، عکاسی قدیمی و… است. نتایج نشان داده است که استفاده از این مدل های پیش فرض سبب خروجی های عالی و خاصی خواهد شد.

تعداد تصاویر در هوش مصنوعی Leonardo Al

نکته حائز اهمیت این است که تعداد عکس هایی که از آن استفاده می کنید بر کیفیت خروجی کار تاثیر زیادی می گذارد. یک محدوده استاندارد بین ۸ تا ۱۵ عکس است.

ایجاد منابع بازی خیره کننده

کاربران با هوش مصنوعی لئوناردو قادر خواهند بود ایده های واقعی خود را با هنرهای دیدنی تلفیق کنند. الگوریتم های مبتنی بر این هوش مصنوعی می توانند منابع بازی های شگفت انگیزی را مانند شخصیت ها، آیتم ها، هنرهای مفهومی و ساختارها را تولید کنند‌.

رابط کاربری آسان

رابط کاربری Leonardo مبتنی بر وب بوده و به راحتی قابل استفاده است. گزینه های موجود برای کاربران شامل ابعاد تصویر، تعداد تصاویری که می خواهند تولید کنند، مقیاس راهنمایی و… است.

بوم هوش مصنوعی

مورد دیگر از قابلیت های لئوناردو وجود بودم هوش مصنوعی است. این بوم یک ویرایشگر قدرتمند، با قابلیت هدایت آسان و ساده است که به کاربران این امکان را می دهد تصاویر هنری را به روش های نوآورانه و جدیدی ویرایش کنید.

به اشتراک گذاری اثر هنری در هوش مصنوعی Leonardo Al

زمانی که انیمیشن یا تصویری را ایجاد کرده اید که مورد تاییدتان است و از آن راضی هستید می توانید آن را به اشتراک بگذارید. این کار یک راه عالی برای دریافت بازخورد است که مشاهده کنید سایر کاربران چه آثاری تولید و به اشتراک گذاشته اند. همچنین می توانید تصویر یا انیمیشن تولیدی خود را دانلود کنید و به دلخواه خودتان از آن استفاده کنید.

کنترل کردن خروجی عکس ها

یکی از جالب ترین ویژگی های این Al کنترل کردن خروجی عکس ها است. شما می توانید تعداد نمونه ها و زمان صرف شده برای تولید خروجی ها را عوض کنید. علاوه بر این قادر خواهید بود نوع خروجی مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال انتخاب کنید که نوع خروجی عکس های انیمیشنی یا ثابت باشد.

چگونه می توان به هوش مصنوعی Leonardo Al دسترسی پیدا کرد؟

جالب است بدانید که هوش مصنوعی لئوناردو در حال حاضر در نسخه آزمایشی بتا قرار دارد و به زودی در دسترس تمام کاربران در سراسر دنیا قرار می‌ گیرد. اما اگر می خواهید که به این هوش مصنوعی دسترسی پیدا کنید می توانید در وب سایت رسمی آن ثبت نام کنید.

ابزارهای هوش مصنوعی لئوناردو آینده توسعه گیم ها هستند. با استفاده از این Al می توانید در زمان، پول و تلاش خود صرفه جویی کنید. و در عین حال asset های جذابی را تولید کنید که بازیکنان زیادی تحت تاثیر قرار بگیرند. بنابراین می توان گفت که کاربران می توانند با استفاده از این Al خلاقیت خود را به اشتراک بگذارند.

آشنایی با هوش مصنوعی Leonardo Al

نحوه ثبت نام در سایت هوش مصنوعی Leonardo

برای استفاده از هوش مصنوعی Leonardo Al نیز مانند تمام هوش های مصنوعی دیگر ابتدا باید برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری باید مراحل زیر را گام به گام انجام دهید.

  1. ابتدا باید به وب سایت رسمی Leonardo مراجعه کنید.
  2. در قسمت بالا و سمت راست باید روی گزینه راه اندازی کلیک کنید.
  3. در مرحله بعد باید برای دسترسی زود هنگام ثبت نام انجام دهید و بعد به صفحه دیگری منتقل خواهید شد.
  4. باید روی گزینه ربات نیستم کلیک کنید.
  5. و خیلی آسان به صفحه ثبت نام هدایت خواهید شد‌‌. در این صفحه می توانید برای ثبت نام در Leonardo با ایمیل یا اکانت گوگل خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.
  6. بعد از تکمیل فرم ثبت نام از شما درخواست می شود که علایق و سلیقه خود را انتخاب کنید.

بعد از ثبت نام شما به صفحه اصلی هدایت خواهید شد‌. صفحه ای که در آن لیستی از موردهایی که توسط دیگر کاربران از قبل طراحی شده است.

چگونه می توان با هوش مصنوعی Leonardo تولید محتوا کرد؟

همانطور که اشاره کردیم پلتفرم Leonardo مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای توسعه دهندگان بازی ها این امکان را به وجود می آورد تا بتوانند تعداد زیادی asset بازی تنها با کلیک بر روی یک دکمه ایجاد کنند. کاربران قادر خواهند بود مدل ها را بر روی زیر مجموعه ای از تصاویر نمونه تنظیم کرده و تعداد بسیار زیادی asset ایجاد کنند و با وجود گزینه های ساده راهنمایی می توانند نتایج کاربردی و قابل اعتمادی را در مقیاس های مختلف تولید نمایند.

چگونه در هوش مصنوعی Leonardo Al عکس می سازند؟

نحوه ساخت عکس در Leonardo Al

برای ساخت عکس در هوش مصنوعی Leonardo Al ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. از قسمت سمت چپ می توانید گزینه های مربوط مانند ویرایشگر یا Scale را انتخاب کنید. در نهایت باید موس را روی عکس مورد نظر خود ببرید تا بتوانید تصویر را به دلخواه خود ویرایش کنید.

برای آشنایی با هوش مصنوعی G-Prompter  مقاله ما را از دست ندهید!

جمع بندی نهایی

ابزارهای هوش مصنوعی روز به روز در حال گسترش و توسعه هستند و هر کدام به گونه ای انجام فعالیت های مختلف را برای کاربران آسان تر می کنند‌. بعضی از این ابزارها برای ساخت بازی های مختلف به کاربران کمک زیادی می کنند. یکی از بهترین ابزارها برای ساخت بازی هوش مصنوعی Leonardo Al است.

این هوش مصنوعی می تواند برای ساخت بازی ها در سطح های مختلف از مبتدی تا حرفه ای کاربردی و مفید باشد. این ابزار به خاطر ویژگی و مزیت های که دارد مانند رابط کاربری آسان و… بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که توانایی ایجاد مدل ها و مجموعه های داده های سفارشی در این پلتفرم بسیار چشمگیر است. چرا که برای کاربران این شرایط به وجود می آورد تا بتوانند خروجی های منحصر به فرد و شخصی سازی شده ای را ایجاد کنند.

به طور کلی باید بگوییم که اگر به ایجاد هنر علاقه زیادی دارید این هوش مصنوعی می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد .با مراجعه به سایت هوش مصنوعی Leonardo Al می توانید در این سرویس ثبت نام کرده و از امکانات و ویژگی های آن به راحتی استفاده کنید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

پیام بگذارید