پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » آشنایی با هوش مصنوعی جاسپر و مزایای آن

آشنایی با هوش مصنوعی جاسپر و مزایای آن

هوش مصنوعی جاسپر یک ربات مبتنی بر AI است که می‌تواند به‌طور بسیار سریع‌تر از افراد معمولی متون مرتبط با موضوع شما را برای وب‌سایت‌ها آماده کند. با استفاده از این هوش مصنوعی، می‌توانید به راحتی محتوا تولید کنید.

این ربات می تواند کارها را چند برابر سریعتر از نیروهای انسانی انجام دهد و یک دستیار همیشه در دسترس باشد.

اگر شما هم اخیراً به این باور رسیده‌ اید که هوش مصنوعی می تواند بسیاری از کسب و کارها را در بر بگیرد با مطالعه این مطلب متوجه می شوید که فکرتان درست است. اگر می خواهید با ابزار جاسپر و نحوه ثبت نام در آن آشنا شوید تا انتهای این مقاله با همراه باشید تا به جواب سوالات مورد نیاز خود برسید.

 

معرفی هوش مصنوعی Jasper

جاسپر یک نویسنده کامپیوتری است که می تواند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی نوشته های هدفمندی برای کاربران خود تولید کند. با استفاده از هوش مصنوعی Jasper – Al شما به یک محتوا اورجینال، بدون سرقت ادبی و دقیق دسترسی خواهید داشت. جاسپر یک محتوای بهینه شده از نظر سئو را به کاربران ارائه می‌دهد. تمام محتوای تولید شده توسط این ابزار آماده است که مخاطبان را جذب کرده و فروش را افزایش دهد. کاربران به راحتی می‌توانند از این محتواها در پلتفرم‌های گوناگون بهره‌مند شوند. برای اطلاع بیشتر در مورد این ربات با ما همراه باشید.

ابزار Jasper – Al در چه مواردی استفاده می شود؟

جاسپر دستیاری هست که همیشه در دسترس کاربران قرار دارد و قادر است نوشته های گوناگونی را برای استفاده های مختلف تولید کند. برخی از مهمترین کاربردهای این Al به شرح زیر است:

جاسپر در چه مواردی استفاده می شود؟

  1. کمک به بیزینس های کوچک که توانایی استخدام نویسنده های حرفه‌ای را ندارند.
  2. سرعت بخشیدن به کار تولیدکنندگان محتوا، بازاریاب ها و بلاگران برای تولید یک متن هدفمند و بدون سرقت ادبی
  3. نوشتن توضیحات برای به اشتراک گذاری ویدیو در پلتفرم هایی مانند یوتیوب
  4. بهبود و اصلاح ساختار یک نوشتار برای کاربرانی که می خواهند یک متن را به چند زبان بنویسند.
  5. کمک و راهنمایی به دانشجویان برای نوشتن مقاله

 

اگر به دنبال تجربه فراتر از حد معمول برای طراحی وب هستید، مقاله “هوش مصنوعی 10Web؛ طراحی سایت با کمک AI” را از دست ندهید! 🚀

 

امکانات جاسپر

اگر که در مورد امکانات این ابزار سوال دارید باید بگوییم که این ابزار دارای امکاناتی مثل افزونه کروم، رابط چت، خلق هنر و Jasper AI Boss Mode است. که در ادامه توضیح مختصری درباره هریک از این امکانات می دهیم.

امکانات هوش مصنوعی جاسپر

افزونه کروم Jasper – Al

از پیشرفته ترین ابزارهای تولید متن افزونه کروم جاسپر است. کاربران با استفاده از آن قادر خواهند بود به راحتی محتوای متنی مناسب با موضوع دلخواه و تعداد کلمات مد نظر خود را تولید کنند. لازم به ذکر است که در این ابزار کاربران به بیش از ۳۰ تمپلیت گوناگون برای ایجاد هرگونه محتوایی که می خواهند، دسترسی دارند. همچنین با استفاده از این ابزار می توانید جزو بالاترین نتایج گوگل قرار گرفته و توجه هزاران بازدید کننده را به محتوای خود جذب کنید.

جاسپر چت

جاسپر چت نیز یکی دیگر از قابلیت های این Al است. کاربران می توانند با استفاده از این هوش مصنوعی سوالات مورد نظر خود را از این ربات بپرسند و یک پاسخ تقریبا درستی نیز دریافت کنند. جاسپر چت تمامی دانش و اطلاعات خود را از بین مقالات روز سراسر دنیا به دست می آورد. همچنین بیش از ۲۵ زبان زنده دنیا را نیز پشتیبانی می کند. می توان بیان کرد که اطلاعات و دانش این ربات برای مکالمات مختلف مناسب و کافی است.

جاسپر آرت

با کمک این افزونه هوش مصنوعی Jasper – Al  کاربران می توانند متن های خود را تبدیل به نوشته کنند. با استفاده از Jasper می‌توانید تصاویر بی نظیری بسازید و از آن در شبکه های اجتماعی و وبلاگ خود استفاده کنید‌. نکته حائز اهمیت این است که برای استفاده از این ربات فقط نیاز به یک اینترنت پر سرعت خواهید داشت تا بتوانید سریع و راحت تصاویر مرتبط با موضوع محتوای خود را تولید کنید. از ویژگی های جالب این افزونه کاربردی می توان به استفاده راحت و آسان، تصویرسازی سریع و خلق چهره های فوق العاده اشاره کرد.

Jasper Al Boss Mode

با استفاده از Jasper Al Boss Mode می توانید به یک ابزار قدرتمند تولیدکننده محتوا دسترسی داشته باشید و یک محتوای با کیفیت دریافت کنید. از این محتواهای تولید شده می توان در انواع رسانه های اجتماعی، وبلاگ، ایمیل، پست های مختلف و… استفاده کرد و با بهره گیری از Boss Mode این امکان وجود دارد که کیفیت متن تولیدی خود را بسیار بالا ببرید و همچنین نوشتن محتوا را با سرعت بیشتری انجام دهید.  در این ابزار این امکان فراهم شده است که نوع و لحن گفتار را در نوشته های خود تعیین کنید.

 

مزایا و معایب هوش مصنوعی Jasper

در این قسمت از مقاله قصد داریم به برخی از مهمترین مزایا و معایب این ابزار بپردازیم. از جمله مزایای جاسپر که می توان به آن اشاره کرد سریع بودن آن نسبت به دیگر ابزارها، تولید محتوای سئو پسند، تولید محتوا به صورت ۱۰۰ درصد اورجینال و بدون سرقت ادبی، پشتیبانی از بیش از ۲۵ زبان زنده دنیا، رابط کاربری آسان است. اما در مورد معایب جاسپر باید بگوییم که همانطور که می دانید نمی توان به طور ۱۰۰ درصد به اطلاعات دریافت شده از سمت هوش مصنوعی اعتماد کرد و همیشه باید درصد خطایی برای آن در نظر گرفت.

در نتیجه بهتر است که کاربران بعد از دریافت اطلاعات خود از سمت ربات جاسپر آن را مورد بررسی و ویرایش قرار دهند تا بتوانند با خیال راحت از محتوای تولید شده استفاده کنند.

 

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

 

آموزش ثبت نام در سایت Discord برای استفاده از هوش مصنوعی جاسپر

اگر شما هم در رابطه با ثبت نام و استفاده از هوش مصنوعی Jasper – Al نیاز به راهنمایی دارید در این بخش از مطلب همراه ما باشید. برای ثبت نام و استفاده از هوش مصنوعی جاسپر باید مراحل زیر را گام به گام رعایت کنید.

  1. ابتدا باید به سایت Discord وارد شوید و روی گزینه Log in در بالا سمت راست کلیک کنید.
  2. در مرحله دوم روی Register در پایین پنجره باز شده کلیک کنید.
  3. سپس باید اسم، ایمیل، پسورد و تاریخ تولدتان را در قسمت های مشخص شده وارد کنید و با تایید قوانین این سایت روی گزینه Continue کلیک کنید.
  4. و در آخر شماره موبایل خود را وارد کرده و به این صورت ثبت نام شما کامل می شود.

 

نحوه استفاده از جاسپر

استفاده از هوش مصنوعی Jasper – Al آسان بوده و تنها کافی است مراحل زیر را رعایت کنید.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی جاسپر

 

  • انتخاب تمپلیت مناسب: در این ابزار تمپلیت های مختلفی وجود دارد. در مرحله اول برای استفاده از این بات باید تمپلیت مورد نظر خود را برای تولید محتوا انتخاب کنید.
  • وارد کردن اطلاعات مربوط به موضوع: برای دریافت محتوا از جاسپر باید داده های مورد نظر خود را که به موضوع شما مربوط است در قسمت تعیین شده وارد کنید. به این صورت محتوایی که دریافت می کنید دقیق تر است. همچنین در این قسمت می توانید نوع و گفتار محتوای خود را نیز انتخاب کنید.
  • دریافت محتوا از هوش مصنوعی جاسپر: در مرحله ۳ باید روی گزینه Generate Al Content کلیک کرده تا بتوانید به سرعت محتوای مورد نظر خود را بر اساس داده هایی که وارد کرده بودید دریافت کنید.

 

آیا امکان استفاده از هوش مصنوعی جاسپر در ایران وجود دارد؟

همیشه برای مخاطبان ایرانی این سوال وجود دارد که آیا می توانند از جاسپر در کشور ایران استفاده کنند؟ با وجود تحریم هایی که علیه کاربرانی ایرانی شده است امکان استفاده از خدمات برخی از سایت ها برای آن‌ها وجود ندارد. اما خبر خوب این است که در حال حاضر می توانند از این ابزار مفید و کاربردی استفاده کنند. کاربران ایرانی می توانند به راحتی به سایت جاسپر رفته و از خدمات و امکانات آن استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که استفاده آزمایشی و رایگان از این ابزار کاربردی محدود به ۵ روز است و کاربران برای استفاده همیشگی باید لازم است که اقدام به خرید اکانت کنند.

 

جمع بندی نهایی

در این مقاله به هوش مصنوعی Jasper – Al پرداختیم و نکات مهمی را در مورد قابلیت های جاسپر بیان کردیم. همانطور که اشاره کردیم می توانید از این ابزار به عنوان یک دستیار همیشه در دسترس برای تولید محتوا، اصلاح متن و… استفاده کنید و به کار خود سرعت ببخشید. اما در زمان استفاده از هر هوش مصنوعی ای باید به خاطر داشته باشید که این ابزارها نیز می توانند نوشته های غیر واقعی، اشتباه و قدیمی را تولید کنند.

بنابراین بهتر است که بعد از تولید محتوا حتما آن را بررسی و ویرایش کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما دارای کیفیت خوبی است. سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله کاربردی همراه ما بودید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع  هوش مصنوعی با کارشناسان ما در تماس باشید.

برچسب ها:

پیام بگذارید