پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی برترین ابزارهای ترجمه عکس با هوش مصنوعی در دنیا!
معرفی 6 ابزار ترجمه عکس با هوش مصنوعی (کاملا رایگان)

معرفی برترین ابزارهای ترجمه عکس با هوش مصنوعی در دنیا!

امروزه پیشرفت چشمگیر AI باعث شده تا به یک ابزار بسیار کارآمد تبدیل شود که در زمینه‌های مختلفی از جمله ترجمه و پردازش تصاویر نقش مهمی داشته باشد. یکی از قابلیت‌های کاربردی Ai ترجمه عکس با هوش مصنوعی است، در واقع کاربران می توانند متون موجود در تصاویر را به تمام زبان‌های مختلف دنیا ترجمه کنند؛ این روش میتواند به شما کمک کند تا بدون نیاز به تایپ دستی یا استفاده از ابزار‌های سنتی، متن تصاویر را ترجمه کنید. در این مقاله قصد داریم تا با ابزار‌های هوش مصنوعی ترجمه عکس آشنا شویم.

هوش مصنوعی ترجمه عکس Google translate

گوگل ترنسلیت محبوب‌ترین ابزار ترجمه است، که دسترسی بسیار ساده‌ای دارد. Google translate با استفاده از Ai می تواند متون داخل تصویر را به تمام زبان‌های دنیا ترجمه کند. کاربران می توانند تصاویر را با استفاده از دوربین گوشی خود گرفته و ترجمه فوری آن را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی ابزارهای رایگان هوش مصنوعی برای طراحی تتو

استفاده از هوش مصنوعی برای ترجمه عکس

ترجمه عکس با هوش مصنوعی microsoft translate

این ابزار با استفاده از تکنولوژی OCR می تواند تصاویر را به زبان‌های مختلف ترجمه کند. ابزار microsoft translate قابلیت ترجمه آفلاین را هم دارد، فقط کافیست تا زبان‌های مورد نظر خود را از قبل دانلود کنید.

همین حالا با استفاده از هوش مصنوعی ساخت عکس فارسی، تصویر دلخواه خود را بسازید! 🌟📸 روی لینک کلیک کنید و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.

ترجمه عکس به فارسی با هوش مصنوعی Yandex translate

 Yandex یکی از قدرتمند ترین و سریع‌ترین ابزار‌ها برای ترجمه عکس است. این ابزار هم از طریق تکنولوژی OCR متن داخل تصویر را شناسایی کرده و به تمام زبان‌های دنیا ترجمه می کند.

هوش مصنوعی ترجمه تصاویر

هوش مصنوعی برای ترجمه متن عکس DeepL

یک پلتفرم که به عنوان یکی از دقیق ترین ابزار‌های ترجمه عکس به حساب می آید. DeepL متون داخل تصویر را با دقت بیشتری ترجمه می کند؛ ترجمه عکس انگلیسی به فارسی با DeepL می تواند کیفیت بسیار بالایی از ترجمه را به شما ارائه دهد. 

 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت‌های هوش مصنوعی تبدیل عکس به نقاشی

ابزار ترجمه عکس

iTranslate برای ترجمه عکس آنلاین با هوش مصنوعی

یک اپلیکیشن قدرتمند برای ترجمه متون، تصویر و حتی صدا است. این اپلیکیشن برای ios و android در دسترس است. iTranslate هم از تکنولوژی OCR (تشخیص نوری کارکتر‌ها) برای ترجمه استفاده می کند. استفاده از این AI برای ترجمه متن عکس به شما این امکان را می دهد که به سرعت متن در تصویر را به 90 زبان روز دنیا ترجمه کنید. این AI همچنین دارای کتابچه‌ عبارات است که به کاربران کمک می کند تا عبارات رایج و کلیدی را برای سفر و یا مکالمه یاد بگیرند. 

ai برای ترجمه عکس

ترجمه عکس با هوش مصنوعی Photo translator

این ابزار بر روی دستگاه‌های موبایل قابل استفاده است و برای مسافرت‌ها و ترجمه‌ سریع مناسب است. تکنولوژی پیشرفته‌ی این ابزار می تواند عکس‌ها را به صورت عامیانه ترجمه کند. شما می توانید از طریق ترجمه عکس آنلاین با Photo translator هر متنی را مانند منو‌ها، علائم، کتاب‌ها و حتی دست نوشته‌ها را به زبان دلخواهتان ترجمه کنید.

اپلیکیشن هوش مصنوعی عکس

آنچه در ترجمه عکس با AI بررسی کردیم!

در این مقاله با هوش مصنوعی‌ ترجمه عکس آشنا شدیم. آشنایی با این ابزارها می تواند بسیار کارآمد باشد به طوری که شما دیگر نیازی به نوشتن متن به صورت دستی برای ترجمه ندارید و فقط کافیست تا از طریق دوربین دستگاه خود عکس بگیرید، تا AI به سرعت متن را به هر زبانی که می خواهید ترجمه کند.

سوالات متداول در رابطه با ترجمه عکس با AI

آیا AIهای ترجمه عکس به صورت آفلاین ‌هم کار می کنند؟

بله این ابزارها می توانند به صورت آفلاین هم برای شما ترجمه کنند اما دقت داشته باشید که باید از قبل زبانی که می خواهید ترجمه کنید را در پلتفرم دانلود کرده باشید.

بهترین هوش مصنوعی ترجمه عکس کدام است؟

Google translate محبوب ترین و یکی از بهترین ابزارهای ترجمه عکس است‌ که می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

پیام بگذارید