پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی بهترین سایت‌های هوش مصنوعی نقاشی
معرفی انواع سایت هوش مصنوعی نقاشی

معرفی بهترین سایت‌های هوش مصنوعی نقاشی

هوش مصنوعی روز به روز در حال پیشرفت است و سایت‌های مختلفی برای کاربردهای متفاوت، به وجود آمده‌اند. سایت هوش مصنوعی نقاشی یکی از همین سایت‌ها است که می‌توانید از آن نقاشی‌های مختلف را دریافت کنید.

بسیاری از این سایت‌ها با توجه به متون و تصاویر دریافتی از کاربران، نقاشی‌های بسیار زیبا تولید می کنند. در ادامه این مقاله بهترین سرویس‌های هوش مصنوعی نقاشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

همچنین، شما برای ساخت عکس با هوش مصنوعی فارسی می‌توانید از وبسایت airoot استفاده کنید که مجموعه‌ای چندین AI مختلف می‌باشد.

1. سایت هوش مصنوعی نقاشی Google Arts & Culture

Google Arts & Culture یک سایت و اپلیکیشن هوش مصنوعی مربوط به فرهنگ و هنر است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. این برنامه به تازگی قابلیت تبدیل عکس به نقاشی را افزوده است. برای مثال، شما می‌توانید تصویر واقعی از خودتان را با استفاده از این برنامه به نقاشی تبدیل کنید.

این برنامه قابلیت Art Transfer را نیز دارد که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های خود را به سبک آثار هنری مشهور تبدیل کنید. برای انجام این کار روی نماد دوربینی که در گوشه سمت‌ راست برنامه قرار گرفته‌است، کلیک کنید و عکس موردنظرتان را انتخاب نمایید.

بعد از انجام این کار روی Start Transfer کلیک کنید. به همین راحتی تصویر انتخاب‌شده به یک شبه‌اثر هنری تبدیل خواهد شد.

2. Dream by WOMBO؛ بهترین سایت هوش مصنوعی نقاشی

اگر به دنبال بهترین هوش مصنوعی برای نقاشی هستید، احتمالا Dream by WOMBO بهترین گزینه برایتان خواهد بود. این سایت می‌تواند نقاشی‌های بسیار زیبا با توجه به ایده و نظر کاربران را خلق کند.

شما می‌توانید با توصیفی از نقاشی مدنظرتان، آن را بعد از چند دقیقه دریافت کنید؛ تعیین سبک و توصیف نقاشی موردنظر، تاثیر زیادی در کیفیت خروجی خواهد گذاشت. به همین دلیل، هرچه دستور شما با دقت و توصیف بهتری ارسال شود، نقاشی بهتری دریافت خواهید کرد.

سرعت بالا و رایگان بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های این سایت است. شما می‌توانید با استفاده از Dream by WOMBO برای اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی‌تان هم تصاویر و پست ایجاد کنید. علاوه بر این، شما امکان ایجاد کارت تبریک، دعوت‌نامه، تصاویر آموزشی، تصاویر فان و سرگرمی را هم خواهید داشت.

برای آشنایی با هوش مصنوعی برای ادیت فیلم و انیمیشن کلیک کنید.

معرفی و بررسی بهترین سایت‌های نقاشی با هوش مصنوعی

3. سایت Midjourney برای نقاشی با AI

Midjourney هم یکی از بهترین و سریع‌ترین ابزارهای نقاشی است. این ابزار با توجه به متن ارسال‌شده توسط کاربر، بهترین نقاشی‌ها را برایشان ارسال می‌کند. Midjourney را می‌توان بهترین ابزار تبدیل متن به نقاشی هم معرفی کرد.

یکی از نقص‌های این برنامه، عدم وجود قابلیتی مانند انتخاب سبک نقاشی است؛ هرچند که شما می‌توانید در نهایت، نقاشی که به عنوان خروجی ارسال‌ شده‌است را به صورت دلخواه ویرایش کنید.

هوش مصنوعی Midjourney چند قابلیت متفاوت دارد. برای مثال، شما می‌توانید از این سایت جهت ایجاد تصاویر برای وب‌سایت و وبلاگ‌های خود هم استفاده کنید. ایجاد بروشور، پوستر، بنرهای تبلیغاتی، پرتره، تصاویر منظره و … هم استفاده کنید.

4. نقاشی با هوش مصنوعی PhotoSonic

یکی دیگر از بهترین سایت‌های نقاشی PhotoSonic نام دارد. شما می‌توانید بعد از ارسال توصیف نقاشی خود، نقاشی‌های جالب و جذابی را مطابق با متن ارسال‌شده، دریافت کنید.

PhotoSonic یکی از سریع‌ترین سایت‌های مربوط به هوش مصنوعی و نقاشی است. این سایت از الگوریتم‌های نسبتا پیشرفته بهره می‌گیرد؛ همین مسئله، باعث می‌شود که تمام نقاشی‌ها جالب، زیبا و خلاقانه به‌نظر برسند.

برای استفاده از فتوسونیک باید در این سایت ثبت‌نام کرده و حساب کاربری بسازید. بعد از ورود به اکانت، در بخش پرامپت (Prompt) متن موردنظرتان را وارد کنید؛ بعد از ورود متن، باید سبکی که در نظر دارید را هم مشخص کرده و سپس روی دکمه Generate کلیک کنید.

به همین راحتی با استفاده از این سایت هوش مصنوعی نقاشی می‌توانید طی چند ثانیه، نقاشی موردنظرتان را دریافت کنید؛ با استفاده از این سایت، قابلیت دانلود آسان را هم خواهید داشت. با کلیک روی گزینه Download، نقاشی خود را دانلود خواهید کرد.

5. سایت هوش مصنوع نقاشی AI Picasso

AI Picasso هم یکی از کامل‌ترین سایت‌های نقاشی است. شما می‌توانید از نسخه اندروید، iOS و تحت وب این برنامه استفاده کنید؛ بعد از دریافت متن توسط کاربر، نقاشی‌های موردنظر به سرعت برای او ارسال خواهند شد.

استفاده از AI Picasso هم مانند دیگر سایت‌ها و برنامه‌ها کاملا رایگان است؛ اما بعد از دریافت هر نقاشی، باید یک ویدیوی تبلیغاتی حدودا 30 ثانیه‌ای تماشا کنید تا اجازه دریافت نقاشی بعدی را داشته باشید.

این سایت و برنامه، قابلیت‌های اضافه‌ای هم دارد که معمولا در اختیار کاربران پرمیوم یا همان کاربرانی که اشتراک خریداری کرده‌اند، قرار می‌گیرد؛ شما می‌توانید با استفاده از این سایت، عکس‌هایتان را به نقاشی تبدیل کنید و فیلترهای هنری مختلف را به آن‌ها اضافه نمایید.

بیشتر بدانید: ساخت چهره با هوش مصنوعی

نحوه نقاشی با سایت‌های هوش مصنوعی نقاشی

نحوه کار با سایت‌های هوش مصنوعی نقاشی

به طور کلی نحوه کار با هر سایت، نسبت به سایت‌های دیگر متفاوت است؛ چرا که هر سایت ساختار مربوط به خودش را دارد. اما اکثر سایت‌ های هوش مصنوعی نقاشی، روش کار یکسانی دارند.

اکثر این سایت‌ها با ارسال متن کار می‌کنند؛ در واقع شما باید توصیف یا درخواست مشخصی از نقاشی که مدنظر دارید را به برنامه، سایت و ابزار موردنظر ارسال کنید؛ سپس ابزار مربوطه با توجه به الگوریتم‌هایی که دارد، نقاشی شما را آماده و برایتان ارسال می‌کند.

برخی از این سایت‌ها رایگان هستند و برخی دیگر نیز با خرید اشتراک یا پرمیوم، فعال می‌شوند؛ توجه داشته باشید که تمام موارد معرفی‌شده در بالا، رایگان و کاربردی هستند.

برخی دیگر از این سایت‌ها که ساختار متفاوتی دارند، با ارسال متن کاربردی نخواهند داشت؛ در این سایت‌ها باید یک طرح کلی متشکل از چند خط (نزدیک به نقاشی موردنظر) بکشید. سپس بعد از گذشت مدت کوتاهی، سایت نقاشی موردنظرتان را ارسال خواهد کرد.

آنچه در سایت هوش مصنوعی نقاشی بررسی کردیم

در این مقاله به معرفی بهترین سایت‌ های هوش مصنوعی نقاشی پرداختیم. شما می‌توانید با استفاده از این سایت‌ها، نقاشی‌های زیبا و خلاقانه‌ای تهیه کنید.

سوالات متداول سایت‌های هوش مصنوعی نقاشی

آیا استفاده از سایت‌های هوش مصنوعی برای نقاشی رایگان است؟

برخی از این سایت‌ها رایگان و برخی دیگر اشتراکی هستند.

چرا باید از سایت‌های نقاشی با AI استفاده کنیم؟

این سایت‌ها الگوریتم‌های متنوعی دارند؛ همین مسئله باعث می‌شود که نقاشی‌های خلاقانه و جذابی دریافت کنید.

پیام بگذارید

    1. ارسال نظر

      Zeynab می گوید:

      خوشحالیم که محتوای سایت رو دوست داشتید.