پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » هوش مصنوعی There’s An AI For That و دایرکتوری ابزارهای
هوش مصنوعی There's An AI For That

هوش مصنوعی There’s An AI For That و دایرکتوری ابزارهای

هوش مصنوعی There’s An AI For That موضوعی است که در این مطلب قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم‌. وب سایت There’s An AI For That خود یک هوش مصنوعی است که به کاربران کمک می کند تا ابزارهای هوش مصنوعی دیگر را پیدا کنند. در واقع باید گفت که این ابزار یک دایرکتوری هوش مصنوعی است که بر طبق دسته بندی های مختلفی ابزارها را مرتب می کند. یکی از مهمترین دسته بندی هایی که دارد بر اساس تخصص و شغل افراد است. این وب سایت برای بیش از ۴۰۰۰ تخصص و مهارت ابزار معرفی کرده است.

دسته بندی های دیگر این وب سایت نیز بر اساس تایم لاین، بیشترین تعداد ذخیره، زمان انتشار، جدیدترین ابزارها و همچنین ابزارهایی که قرار است در آینده برای کاربران رونمایی شود، مرتب شده است. پس اگر قصد استفاده از این وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی را دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را با ویژگی ها، امکانات و نحوه استفاده از آن آشنا کنیم.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

هوش مصنوعی There’s An AI For That چیست؟

اگر به دنبال یک پایگاه داده هوش مصنوعی هستید که تنوع، کیفیت و بینش متخصصان را ارائه دهد پلتفرم Al For That مناسب شما است. این مجموعه دسترسی به پایگاه داده های گسترده ای از ۳۵۵۶ مدل هوش مصنوعی را برای کاربران ارائه می دهد. که یکی از بزرگترین پایگاه های داده در نوع خود است و طیف گسترده ای از وظایف، تشخیص تصویر و… را پوشش می دهد. نکته حائز اهمیت در مورد این ابزار این است که آن به طور روزانه به روز می شود و این اطمینان را به کاربران خود می دهد که هرگز آخرین فناوری هوش مصنوعی را از دست نخواهند داد.

یکی از نکات جالب در مورد این وب سایت این است که For Al That میزان تاثیر آن ابزار بر روی هوش مصنوعی را بر مهارت و تخصص مربوطه مشخص می کند. این عدد بین ۰ تا ۱۰۰ است. یعنی هرچه به ۱۰۰ نزدیکتر باشد احتمال خودکار سازی آن شغل یا حرفه توسط هوش مصنوعی بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال این عدد برای حرفه پرستاری ۰٪ است و یا برای مهارت جمع آوری داده ها ۹۵٪ است. البته لازم به ذکر است که مشخص نیست مبنا و معیار این محاسبه چیست.

همچنین این وب سایت یک کامیونیتی هوش مصنوعی نیز برای تبادل نظر و بحث دارد که در آنجا می توانید در تایپیک های ایجاد شده با دیگر کاربران گفت و گو کنید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

 

آشنایی با هوش مصنوعی There's An AI For That

امکانات There’s An AI For That

این وب سایت کاربردی از امکانات متعددی برخوردار است. همچنین باید اضافه کنیم که این مجموعه در حال حاضر در حال جذب مشتریان جدید به صورت متوالی است. بنابراین ممکن است در شروع کار تاخیرهایی داشته باشد. با این وجود این پلتفرم بهترین خدمات و امکانات را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. برخی از مهم ترین امکانات این هوش مصنوعی به شرح زیر است.

امکان انتخاب گسترده با هوش مصنوعی There’s An AI For That

یکی از امکانات Al For That امکان انتخاب گسترده است. چرا که با این پلتفرم کابران امکان دسترسی به بزرگترین پایگاه داده را خواهند داشت. انتخاب طیف گسترده ای از وظایف، تشخیص تصویر گرفته تا پردازش زبان طبیعی را پوشش می دهد. نکته حائز اهمیت این است که مهم نیست که نیازهای هوش مصنوعی شما چیست، مطمئناً در این پلتفرم چیزی را که مناسب نیاز شما باشد به آسانی پیدا خواهید کرد.

به روز رسانی روزانه

یکی دیگر از امکانات هوش مصنوعی There’s An AI For That این است که این پایگاه داده به صورت روزانه به روز خواهد شد و این اطمینان را به کاربران خود می دهد که هرگز آخرین فناوری هوش مصنوعی را از دست نخواهند داد. این قابلیت باعث می شود این ابزار همیشه کاربردی باشد در زمان استفاده کاربران بتوانند با جدیدترین پلتفرم ها آشنا شوند و از آن‌ها استفاده کنند.

خبر نامه اختصاصی در There’s An AI For That

با ثبت نام در لیست انتظار خبرنامه، کاربران از آخرین اخبار و به روز رسانی ها در صنعت هوش مصنوعی نکات و ترفندهای انحصاری اطلاع پیدا خواهند کرد. با استفاده از این خبرنامه می توانند از ابزارهای هوش مصنوعی خود بیشترین بهره را ببرند. این خبرنامه ها از توسط تیمی متشکل از کارشناسان هوش مصنوعی نوشته می شود‌ تا اطمینان حاصل کنند که کاربران بینش های مرتبط و متخصص در مورد فناوری هوش مصنوعی را دریافت کنند.

رابط کاربری آسان

مورد دیگر از امکانات این وب سایت رابط کاربری آسان آن است. این وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی به گونه ای طراحی شده است که حتی افرادی که با فناوری هوش مصنوعی آشنا نیستند نیز بتوانند به راحتی در این وب سایت مدل های مختلف هوش مصنوعی مورد نیاز خود را پیدا کنند و از آن‌ها استفاده کنند. علاوه بر این با به روز رسانی روزانه از آخرین فناوری هوش مصنوعی در دسترس اطلاع پیدا خواهید کرد.

دسترسی به بهترین ابزارها توسط There’s An AI For That

این مجموعه دسترسی کاربران به بهترین ابزارهای هوش مصنوعی موجود در بازار را ارائه می دهد و اطمینان می دهد که کاربران با استفاده از این هوش های مصنوعی مورد نیاز خود بیشترین سود را خواهند برد. مجموعه ابزارهای هوش مصنوعی موجود در There’s An AI For That بسیار زیاد است. بنابراین کاربران می توانند بدون نیاز به ساعت ها جستجو مناسب ترین هوش مصنوعی را برای نیازهای خود انتخاب کنند.

کمک به بهبود بهره وری

از دیگر امکانات این هوش مصنوعی می توان کمک به بهبود روند بهره وری اشاره کرد. ابزارهای معرفی شده توسط این فناوری با خودکار کردن وظایف، کاهش زمان و تلاش مورد نیاز برای انجام آن‌ها به بهبود بهره وری کمک زیادی می کند. این ویژگی تمرکز کاربران را بر روی سایر وظایف ضروری خود آسان تر می کند و کارایی و بهره وری آن‌ها را بهبود می بخشد.

نحوه استفاده هوش مصنوعی There's An AI For That

نحوه استفاده از ابزار There’s An AI For That

همانطور که در قسمت های بالاتر نیز اشاره کردیم هوش مصندوعی Al For That افزونه ای است که به شما در پیدا کردن هوش مصنوعی مورد نیاز خود برای کارهای مختلف کمک می کند. چه به دنبال یک هوش مصنوعی در زمینه طراحی گرافیک، ترجمه زبان و حتی برای آشپزی باشید، این ابزار می تواند هوش مصنوعی مورد نیاز شما در کمترین زمان ممکن و به آسانی پیدا کند. نحوه استفاده از این ابزار به شرح زیر است.

شناسایی نیاز

ابتدا برای استفاده از این ابزار باید این نکته را مد نظر خود قرار دهید که برای چه انجام چه کاری نیاز به کمک دارید. این می تواند شامل هرکاری شود که فکر می کنید یک هوش مصنوعی می تواند در انجام آن به شما کمک کند.

درخواست کمک از هوش مصنوعی There’s An AI For That

در این هوش مصنوعی نیاز است که آنچه را که به دنبال آن هستید در قسمت مشخص شده توضیح دهید. به عنوان مثال ممکن است شما برای طراحی گرافیک به یک هوش مصنوعی کاربردی نیاز داشته باشید. بنابراین باید بگویید که من برای طراحی گرافیک به یک هوش مصنوعی نیاز دارم.

دریافت پاسخ

در مرحله بعدی بعد از این که نیاز خود را شناختید و چیزی که می خواستید را به هوش مصنوعی There’s An AI For That توضیح دادید، باید منتظر دریافت پاسخ از سمت این Al باشید. در مدت زمان کوتاهی این افزونه لیستی از ابزارهای هوش مصنوعی کاربردی که در انجام کار شما می تواند کمک کند، دریافت خواهید کرد.

مرور پیشنهادات و انتخاب هوش مصنوعی

فهرستی از هوش های مصنوعی که توسط این ابزار به شما ارائه شده است را مرور کنید. هر ابزار دارای توضیح مختصری نیز است تا به کاربران کمک کند که متوجه شوند این ابزار چه کاری را انجام می دهد. در آخر وقتی ابزاری را پیدا کردید که به نظر می رسد می تواند برای شما مفید باشد را انتخاب کرده و باید برای استفاده به وب سایت رسمی آن ابزار بروید.

 

هوش مصنوعی There's An AI For That رایگان است؟

آیا ابزار There’s An AI For That رایگان است؟

عضویت و ثبت نام در خبرنامه این وب سایت رایگان است و فقط چند ثانیه طول می کشد تا بتوانید در آن ثبت نام کنید‌. بعد از ثبت نام می توانید منتظر به روز رسانی ها در صندوق ایمیل خود باشید.

 

برای آشنایی با هوش مصنوعی Kaiber AI کلیک کنید!

 

جمع بندی نهایی

در این مقاله به هوش مصنوعی There’s An AI For That پرداختیم و در مورد امکانات و نحوه استفاده از آن نکات مهمی را بیان کردیم. همانطور که اشاره کردیم این وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران کمک می کند. تا بتوانند ابزارهای هوش مصنوعی دیگر را که به آن نیاز دارند به آسانی پیدا کنند. باید اشاره کرد که این ابزار یک دایرکتوری هوش مصنوعی است که در دسته بندی های مختلف هوش های مصنوعی را مرتب می کند. با توجه به توضیحات کاربران در مورد نیاز خود فهرستی از هوش های مصنوعی کاربردی را به آن‌ها ارائه می دهد. همچنین از امکانات فوق العاده ای برخوردار است. پس اگر به دنبال یک هوش مصنوعی برای انجام کار خود هستید و نمی دانید که هوش مصنوعی مورد نیاز شما کدام است می توانید از این پلتفرم استفاده کنید. ممنون که تا انتها همراه ما بودید.

پیام بگذارید