پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی ۱۰ سایت برتر هوش مصنوعی برای طراحی لباس
سایت هوش مصنوعی طراحی لباس

معرفی ۱۰ سایت برتر هوش مصنوعی برای طراحی لباس

با پیشرفت و گسترش روزافزون هوش مصنوعی در جهان، می‌توان تاثیرات زیادی از آن را در تمام صنایع و حرفه‌ها، مشاهده کرد. یکی از مواردی که Ai به آن ورود کرده، طراحی لباس است. امروزه ربات و سایت‌های هوش مصنوعی زیادی وجود دارند که به این فعالیت می‌پردازند. در این مقاله از Airoot قصد داریم 6 سایت هوش مصنوعی طراحی لباس را به شما معرفی کنیم.

اگر عبارت “سایت هوش مصنوعی طراحی لباس” را در اینترنت جستجو کنید، متوجه می‌شوید که هوش مصنوعی به حوزه مد هم وارد شده و به انسان‌ها کمک زیادی می‌کند.

مقایسه برترین سایت های هوش مصنوعی طراحی لباس

پلتفرم‌های طراحی لباس، به‌سرعت درحال تغییر و توسعه هستند و امروزه امکانات زیادی را برای طراحی، تولید و حتی پرو لباس ارائه می‌دهند. هریک از این پلتفرم‌ها برروی ویژگی‌ها و کاربردهای خاصی از هوش مصنوعی در طراحی لباس تمرکز دارند و برخی از آن‌ها امکانات بیشتری مانند تحلیل داده‌ها، بازاریابی و فروش ارائه می‌دهند. چه به‌دنبال هوش مصنوعی طراحی لباس برای تولید انبوه باشید یا طراحی لباس سفارشی، در هرصورت سایت‌های زیر می‌توانند نیازهای شما را پاسخ دهند. در جدول زیر سایت های مختلف طراحی لباس با هوش مصنوعی را با هم مقایسه کردیم.

نام پلتفرمتمرکز اصلیامکانات کلیدیزبان‌های پشتیبانی شدهپلن رایگان
Lykdatتجزیه‌و‌تحلیل داده‌های مد، پیش‌بینی ترندهاتحلیل بازار، شخصی‌سازی محصولات، طراحی مبتنی بر دادهانگلیسی، فرانسوی، آلمانیدارد
Designovelطراحی الگو، شبیه‌سازی لباس روی مدلطراحی سه بعدی، تولید الگوهای سفارشی، واقعیت افزودهانگلیسیندارد
Calaطراحی پارچه، تولید رنگ‌های سفارشیطراحی پارچه دیجیتال، شبیه‌سازی رنگ، تولید نمونه‌های اولیه مجازیانگلیسیدارد
Vue.aiتجزیه‌و‌تحلیل تصویر، توصیه‌های شخصیجستجوی بصری، توصیه محصولات، شخصی‌سازی تجربه مشتریانگلیسیدارد
Zmo.aiطراحی لباس سفارشی، تولید انبوه هوشمندطراحی لباس آنلاین، تولید سریع، شخصی‌سازی انبوهانگلیسیدارد
Heuritechتجزیه‌و‌تحلیل شبکه‌های اجتماعی، پیش‌بینی روندهاتحلیل احساسات، شناسایی ترندها، پیش‌بینی فروشانگلیسی، فرانسویدارد
The New Blackطراحی لباس پایدار، تولید مسئولانهطراحی لباس با مواد بازیافتی، تولید کم‌هزینه، کاهش ضایعاتانگلیسیندارد
Vmake.aiطراحی لباس مجازی، واقعیت افزودهاتاق پرو مجازی، تجربه‌ کاربری تعاملی، طراحی سفارشیانگلیسیدارد
Weshop.aiتجارت الکترونیک هوشمند، شخصی‌سازی محصولاتشخصی‌سازی محصولات، توصیه‌های محصول، تجزیه‌و‌تحلیل رفتار مشتریانگلیسیدارد
Styleriserطراحی الگو، شبیه‌سازی لباس روی مدلطراحی لباس سه بعدی، شخصی‌سازی لباس، شبیه‌سازی روی مدل‌های مختلفانگلیسیدارد

این جدول تنها یک نمای کلی از این پلتفرم‌ها ارائه می‌دهد و برای تصمیم‌گیری نهایی باید اطلاعات بیشتری را جمع‌آوری کنید. بنابراین در ادامه ویژگی هریک را بررسی کرده‌ایم.

۱. هوش مصنوعی طراحی لباس Lykdat

حتما می دانید هوش مصنوعی چیست و چه جایگاهی در زندگی روزمره ما پیدا کردا هست. یکی از سایت‌‌های مبتنی بر AI که بسیاری از کاربران فعال در زمینه مد و پوشاک از آن استفاده می‌کنند، Lykdat نام دارد. این سایت به شما در زمینه انتخاب لباس کمک زیادی خواهد کرد.

شما می‌توانید تصویر لباس‌های موردنظر خود را آپلود کنید تا بهترین لباس‌های مشابه با تصویر آپلود‌شده را نمایش دهد. در این شرایط، به راحتی می‌توانید گزینه‌های خرید خود را افزایش دهید و با دست بازتری لباس موردنظر را خریداری کنید. با استفاده از لینک هوش مصنوعی طراحی لباس Lykdat می توانید به این ابزار دسترسی داشته باشید.

۲. Designovel؛ بهترین سایت هوش مصنوعی طراحی لباس

Designovel یکی از بهترین و کامل‌ترین سایت هوش مصنوعی برای طراحی لباس است. بسیاری از طراحان و فعالان در صنعت مد، از این سایت برای طراحی لباس‌های موردنظرشان استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از این سایت، طرح‌های موردنظر خود را روی لباس‌ها اجرا کنید؛ علاوه بر این، Designovel به صورت خودکار هم طرح‌های زیبایی را برای لباس‌های موردنظر، تولید می‌کند. شما می‌توانید جنس، رنگ، سایز، نوع پارچه و طرح‌هایی که مدنظر دارید را مشخص کنید و شکل و شمایل طرح و لباس نهایی آماده‌شده را مشاهده نمایید. همچنین طراحی لباس عروس با هوش مصنوعی Designovel طرفداران زیادی پیدا کرده است.

این پلتفرم همچنین تجزیه‌و‌تحلیل ترند مد روز را برای ارائه بینشی در مورد ترند فعلی و آینده مد ارائه می‌دهد و به طراحان کمک می‌کند تا از بازار مصرف یک قدم جلوتر بمانند. ویژگی آنالیز Designovel، داده‌های بازار و رفتار مصرف‌کننده را در زمان واقعی تجزیه‌و‌تحلیل می‌کند و اطلاعات ارزشمندی را برای برنامه‌ریزی محصول و استراتژی‌های بازاریابی ارائه می‌دهند.

در کل Designovel یک ابزار نوآورانه است که برای طراحان مد و صاحبان طراحی شده که به دنبال استفاده از داده‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای تصمیم‌گیری استراتژیک هستند.

صفحه اصلی سایت Designovel
صفحه اصلی سایت Designovel

۳. سایت هوش مصنوعی cala برای طراحی لباس

Cala رابط طراحی مد است که کل فرآیند طراحی، توسعه، تولید و تدارکات را در یک پلتفرم دیجیتال واحد ادغام می‌کند و از هوش مصنوعی برای تولید ایده‌های طراحی نوآورانه استفاده می‌کند. این ابزار سبب تسهیل همکاری میان طراحان، مالکان برندها، مدیران فروشگاه‌ها و غیره می‌شود و همچنین داده‌های ارزشمندی را به آن‌ها ارائه می‌دهد. به علاوه Cala دارای شبکه ای از تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان است و موجودی، ترخیص کالا از گمرک و تحویل را مدیریت می‌کند.

این پلتفرم همچنین دارای ابزارهای طراحی هوش مصنوعی است که طراحان را قادر می‌سازد تا محصولات واقعی را به سرعت از متن یا طرح‌ها با توجه به ایده‌های تازه و طرح‌های فصلی ایجاد کنند. کتابخانه ابزار و الگوها یک نقطه شروع جامع برای فرآیند طراحی ارائه می‌دهند. Cala از انواع فایل‌های سه‌بعدی پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد بدون نرم‌افزار شخص ثالث، آن‌ها را آپلود کرده، پیش‌نمایش را مشاهده کنند و با آن‌ها تعامل داشته باشند.

استفاده از این ابزار در حال حاضر محدود به انگلیسی است و یک طرح رایگان برای شروع کار با سایت ارائه می‌دهد.

۴. سایت طراحی لباس vue.ai

Vue.ai یکی دیگر از سایت‌های هوش مصنوعی طراحی لباس است. این سایت یک دستیار هوش مصنوعی همه‌جانبه است که برای ارائه یک جایگزین ارزان‌تر به مشاغل برای بسیاری از نیازهای تجاری طراحی شده است. Vue.ai ویژگی تجزیه‌و‌تحلیل محصول و داده‌ها، مدیریت کاتالوگ و بسیاری موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از چشمگیرترین ویژگی‌های آن VueModel است که یک ابزار تولید عکس محصول روی مدل می‌باشد. این ویژگی به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد مدل‌های لباس هوش مصنوعی را بر اساس لباس‌های مد خود تولید کنند. بنابراین Vue.ai با استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد مدل‌های مجازی که می‌توانند لباس‌ها و لوازم جانبی را امتحان کنند، تجربیات مد شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد. این پلتفرم یک تجربه خرید منحصر به‌فرد را ارائه می‌دهد که مطابق با ترجیحات هر مشتری است.

Vue.ai برای طراحی استایل و توصیه‌های محصول بر اساس تجزیه‌و‌تحلیل هوش مصنوعی از ترندهای روز بهره می‌برد.

سایت برتر هوش مصنوعی برای طراحی لباس

۵. Zmo.ai؛ هوش مصنوعی در طراحی لباس

Zmo.ai هم یکی دیگر از سایت‌های هوش مصنوعی طراحی لباس است که کاربران ایرانی زیادی از آن استفاده می‌کنند. این سایت می‌تواند طرح‌های زیبایی را به شما پیشنهاد دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید طرح‌های موردنظر خود را هم روی لباس‌ها پیاده کنید و آن را به صورت کامل مشاهده نمایید.

ZMO.ai همچنین تصاویری با کیفیت بالا و روی مدل برای برندهای مد تولید می‌کند و نیاز به عکاسی سنتی را کاهش می‌دهد. ZMO به شما اجازه می‌دهد تا شکل بدن، ویژگی‌های صورت و پس‌زمینه را برای رفع نیازهای خاص تنظیم کنید. مدل‌ها و صحنه‌های متنوعی را ارائه می‌کند و امکان نمایش سریع و کارآمد محصولات را در نمایش‌های متنوع فراهم می‌کند. این سرویس مدل‌های متنوع، پردازش سریع و صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه‌ها ارائه می‌دهد.

ویژگی تولید تصویر با کیفیت بالای این سایت، عکس‌های معمولی را به تصاویر آتلیه مانند تبدیل می‌کند و نیاز به عکاسی گران‌قیمت را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. ZMO از نظر هزینه و زمان کارآمد است و به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا هزینه‌های عکاسی را تا ۹۰٪ کاهش دهند و زمان عرضه به بازار را ده برابر کوتاه‌تر کنند.

۶. طراحی لباس با Heuritech

سایت طراحی لباس Heuritech از هوش مصنوعی برای تجزیه‌و‌تحلیل رسانه‌های اجتماعی و داده‌های جستجو برای پیش‌بینی ترند مد استفاده می‌کند. این سایت داده‌های ارزشمندی در مورد رفتار مصرف‌کننده ارائه می‌دهد و به برندها کمک می‌کند از رقبا جلوتر بمانند و به طراحان برای ایجاد طرح‌های نوآورانه ایده‌های برتری می‌دهد.

بنابراین Heuritech یک پیشتاز در پیش‌بینی ترند به حساب می‌رود که خلاقیت‌های طراحان را با سمفونی ترجیحات مصرف‌کننده هماهنگ می‌کند و به نوبه خود، ارتباط طراحی آن‌ها را بالا می‌برد. اگر یک طراح مستقل هستید می‌توانید برای طرح‌های نوآورانه و مطابق با ترند روز از این سایت استفاده کنید.

سایت برتر هوش مصنوعی برای طراحی لباس

۷. سایت طراحی لباس با هوش مصنوعی The New Black

New Black یک ابزار طراحی لباس پیشرفته مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که برای طراحان مد مستقل، برندهای مد، پلتفرم‌های تجارت الکترونیک، موسسات آموزشی و تیم‌های طراحی مناسب است. این سایت قابلیت‌های طراحی مبتنی‌بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، طرح‌های لباس منحصربه‌فردی تولید کنند.

با استفاده از قالب‌های قابل تنظیم، طراحان می‌توانند انواع قالب‌های طراحی را متناسب با دیدگاه خود تغییر دهند. علاوه‌بر این، ابزارهای همکاری کار تیمی بلادرنگ را بر روی پروژه‌های طراحی تسهیل می‌کند و خروجی‌های با وضوح بالا سبب می‌شود که بتوانید طرح‌ها را با کیفیت بالایی برای تولید صادر کنید.

این سرویس بر اساس نیازهای مختلف، طرح‌های‌ انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهد و آن را برای پروژه‌های کوچک و بزرگ مناسب می‌سازد. این پلتفرم به طور یکپارچه با سایت یا برنامه شما ادغام می‌شود و دارای اسناد API با استفاده آسان و زمان پاسخ کم است. سایت New Black از نظر امنیتی (رمزگذاری داده‌ها، دسترسی ایمن، تضمین حریم خصوصی کاربر و حفاظت از داده‌ها) نیز قوی است. با این حال هیچ پلن آزمایشی رایگانی در دسترس نیست.

سایت برتر هوش مصنوعی برای طراحی لباس

۸. طراحی لباس با سایت vmake.ai

سایت vmake.ai یکی از کامل‌ترین سایت‌های Ai در طراحی لباس است. شما می‌توانید از این سایت برای تصاویر محصول فروشگاه خود هم استفاده کنید چرا که تمام تصاویر با کیفیت بالایی به کاربر ارائه می‌شوند.

بعد از اینکه طرح خود را روی لباس موردنظر پیاده کردید، می‌توانید در آن تغییراتی ایجاد کنید؛ این قابلیت، سفارشی‌سازی نام دارد که برای فروشگاه‌های آنلاین حوزه لباس و پوشاک، قابلیت بسیار مهمی به حساب می‌آید.

صفحه اصلی سایت Vmake
صفحه اصلی سایت Vmake

۹. هوش مصنوعی برای طراحی لباس weshop.ai

اگر به دنبال سایت طراحی لباس با هوش مصنوعی رایگان برای کودکان هستید، weshop انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از این سایت، طرح‌های متنوع خود را روی لباس‌هایی که در سایت قرار گرفته‌است، پیاده کنید.

جالب است بدانید که امکان تغییر سایز لباس را هم دارید؛ در این شرایط می‌توانید برای کودکان و حتی نوزادان هم لباس‌های جذاب و خلاقانه‌ای را طراحی کنید. تنوع لباس‌های موجود در این سایت به نسبت اکثر سایت‌های مشابه، کمی پایین‌تر است.

۱۰. Styleriser

Styleriser کمی با سایت‌های دیگری که معرفی شد، متفاوت است. این سایت برای پیاده‌سازی طرح شما روی لباس طراحی نشده‌است؛ بلکه به شما کمک می‌کند تا طرح‌های موردنظر خود را با توجه به سلیقه‌ای که دارید، پیدا کنید.

علاوه بر این، Styleriser می‌تواند با توجه به سلیقه و چهره کاربر، طرح مناسب لباسش را به او پیشنهاد دهد؛ یکی از مواردی که این سایت را از برخی سایت‌های مشابه متمایز می‌کند، تنوع بالای طرح‌ها و لباس‌هایش است.

به طور کلی هوش مصنوعی طراحی لباس کارایی دارد؟

در این مقاله به معرفی 6 سایت برتر مبتنی بر Ai برای طراحی لباس پرداختیم. شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های معرفی‌شده و نکاتی که بیان کردیم، بهترین لباس‌ها را با طرح‌های دلخواه طراحی کنید. همچنین شما می توانید برای چت با هوش مصنوعی فارسی از چت بات ما استفاده کنید.

سوالات متداول در رابطه با سایت هوش مصنوعی طراحی لباس

برنامه های هوش مصنوعی طراحی لباس چه کاری انجام می‌دهند؟

این برنامه ها در انتخاب لباس و البته اجرای طرح‌های دلخواه روی لباس‌های موردنظر به شما کمک می‌کنند.

بهترین سایت طراحی لباس با هوش مصنوعی رایگان کدام است؟

تمام سایت‌های معرفی‌شده کاربردی هستند و کیفیت بالایی دارند؛ اما Designovel یکی از بهترین‌ها در این حوزه است.

پیام بگذارید