پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » آموزش تغییر صدا خواننده با هوش مصنوعی
آموزش تغییر صدا خواننده با هوش مصنوعی

آموزش تغییر صدا خواننده با هوش مصنوعی

احتمالا شما هم در طول زندگی خود حداقل یک‌بار دوست داشتید که صداهای خوانندگان مختلف را روی آهنگ موردعلاقه‌تان قرار دهید؛ در گذشته انجام این کار امکان‌پذیر نبود اما با آمدن هوش مصنوعی و استفاده از آن، می‌توانید یک تجربه جدید و منحصربه‌فرد داشته باشید. در این مقاله از Airoot قصد داریم با آموزش تغییر صدا خواننده با هوش مصنوعی همراه شما باشیم.

تغییر صدا خواننده با هوش مصنوعی در گذشته امکان‌پذیر نبود؛ اما با پیشرفت تکنولوژی و گسترش سایت‌های مبتنی بر AI این کار در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

تغییر صدا خواننده با هوش مصنوعی چگونه است؟

امروزه سایت‌هایی به وجود آمده‌اند که مبتنی بر AI یا همان هوش مصنوعی هستند و شما می‌توانید صدای خواننده موردعلاقه‌ خود را روی آهنگ موردنظرتان بگذارید. به همین دلیل، تغییر صدا خواننده با هوش مصنوعی به هیچ عنوان کار دشواری نخواهد بود.

استفاده از سایت‌های مربوطه نیاز به پرداخت هزینه ندارد و به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ البته توجه داشته باشید که برخی سایت‌ها برای اینکه به شما خدمات کامل ارائه‌ کنند، هزینه دریافت می‌نمایند.

تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی

آموزش تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی Vocalremover.org

Vocalremover.org یکی از بهترین سایت‌هایی است که می‌توانید با آن صدای خواننده را تغییر دهید. این سایت مبتنی بر هوش مصنوعی است و کار شما کاملا راحت خواهد بود.

برای انجام این کار ابتدا وارد سایت Vocalremover.org شوید و در پایین صفحه روی گزینه Browse my Files کلیک کنید. بعد از کلیک روی این گزینه، صفحه جدیدی باز می‌شود که باید در آن آهنگ موردنظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب آهنگ، دو بخش Music و Vocal نمایش داده می‌شود که باید اعداد آن‌ها را بین 0 تا 100 تنظیم کنید.

تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی Vocalremover

برای تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی Vocalremover ابتدا عدد بخش Music را روی 0 تنظیم کرده و سپس عدد Vocal را روی 100 تنظیم کنید؛ بعد از انجام این کار، روی گزینه Save کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند. بعد از کلیک روی Save، سه گزینه نمایش داده می‌شود که شامل Music، Vocal و Music + Vocal است. در این‌جا باید گزینه Vocal را انتخاب کنید.

در این‌جا کار شما با این سایت به اتمام می‌رسد و باید وارد سایت Musicfy.lol شوید؛ اگر در این سایت اکانت ندارید، اکانت بسازید و وارد آن شوید. برای ساخت اکانت تنها به یک جیمیل و پسوورد نیاز دارید.

بعد از ورود به اکانت، روی Select Audio File که در کادر بزرگی قرار گرفته‌است، کلیک کرده و فایلی که در سایت Vocalremover ذخیره کرده بودید را آپلود نمایید.

تغییر صدای خواننده با musicfy

بعد از انتخاب فایل موردنظر، در قسمت Artisit می‌توانید صدای خواننده‌ای که به آن علاقه دارید را برای قرار گرفتن روی این موزیک، انتخاب کنید. در آخر هم روی Remix کلیک کنید تا فرآیند تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی به اتمام برسد.

معرفی 5 سایت هوش مصنوعی آهنگ با صدای دلخواه

همانطور که گفته شد، سایت‌های زیادی برای انجام این کار به وجود آمده‌اند که در ادامه 5 سایت برتر فعال در این حوزه را معرفی خواهیم کرد. اگر قصد ساخت آهنگ‌های جدید با هوش مصنوعی را دارید، می‌توانید مقاله ما با عنوان «سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی» را در همین سایت بخوانید.

1. Resemble AI

Resemble AI یکی از بهترین سایت‌هایی است که شما می‌توانید با کمک آن صدای خواننده‌های مختلف را شبیه‌سازی کنید و آهنگ‌ها را با صدای آن‌ها بازسازی نمایید. این سایت مبتنی بر AI از رابط کاربری ساده‌ای برخوردار است و استفاده از آن هیچ چالش یا دشواری ندارد.

2. Uberduck AI

یکی دیگر از سایت‌هایی که امکانات زیادی دارد، Uberduck AI است. اUberduck A یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است که در کنار تغییر صدای خواننده‌ها، امکاناتی مانند تغییر لحن، تغییر سرعت و اضافه کردن افکت‌های مختلف به صدای خواننده را هم ارائه می‌دهد.

رابط کاربری این سایت کمی پیچیده‌تر از Resemble AI است؛ البته توجه داشته باشید که Uberduck AI در مقایسه با Resemble AI امکانات بیشتری را ارائه می‌دهد.

3. Soundraw بهترین سایت تغییر صدا خواننده با هوش مصنوعی

Soundraw یکی از بهترین سایت‌های هوش مصنوعی است که می‌توانید با استفاده از آن، صدای خواننده را تغییر دهید؛ البته این سایت در مقالات قبلی هم برای ساخت و تولید آهنگ جدید معرفی‌شده بود.

این سایت علاوه بر تغییر صدای خواننده، برای تولید آهنگ‌های جدید و البته آهنگسازی هم به شدت کاربردی است؛ Soundraw تمام امکانات برای ساخت آهنگ و تغییر صدای خواننده را دارد. بنابراین اگر به دنبال آموزش تغییر صدا خواننده با هوش مصنوعی هستید، بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌هایتان سایت ساندراو خواهد بود.

4. Voicemod

Voicemod هم یکی دیگر از سایت‌هایی است که می‌توانید از آن برای تغییر صدای خواننده استفاده کنید. بسیاری از استریمرها و گیمران از این سایت برای ساخت محتواهای آموزشی و تغییر صدا استفاده می‌کنند.؛ البته برای استفاده از ویس‌مد باید نرم‌افزار آن را از سایت اصلی که لینک آن قرار داده‌شد، دانلود کنید.

این سایت مجموعه‌ای از افکت‌ها و امکانات پیشرفته را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید محتواهای آموزشی خود را تولید کنید؛ یکی از این امکانات پیشرفته، تغییر صدای خواننده است. شما می‌توانید با انتخاب آهنگ موردنظر و خواننده خود، صدای آن را تغییر دهید.

نحوه تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی

5. Melobytes

یکی از سایت‌هایی که بسیاری از کاربران از آن استفاده می‌کنند و در مقاله مربوط به ساخت آهنگ با هوش مصنوعی هم معرفی شد، Melobytes است. این سایت افکت و ملودی‌های زیادی دارد که می‌توانید با آن‌ها آهنگ موردنظر خود را بسازید و یا صدای خواننده‌ها را تغییر دهید.

امکانات موجود در این سایت، به شما این امکان را می‌دهد که ملودی، لحن، ریتم، زبان، جنسیت و به طور کلی سبک آهنگ موردنظر خود را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت‌های تغییر صدا با هوش مصنوعی

آنچه در آموزش تغییر صدا خواننده با AI بررسی کردیم

در این مقاله به معرفی سایت‌های تغییر صدای خواننده پرداختیم. این 5 سایت معرفی شده، هم‌اکنون قابل استفاده هستند. با مراجعه به این سایت‌ها، می‌توانید در کمترین زمان ممکن صدای خواننده آهنگ موردنظر خود را تغییر دهید. همچنین می توانید برای چت با هوش مصنوعی فارسی از چت بات ما استفاده کنید.

سوالات متداول سایت هوش مصنوعی اهنگ با صدای خواننده دیگر

آیا تغییر صدای خواننده با هوش مصنوعی واقعیت دارد؟

بله؛ هوش مصنوعی خدمات مختلفی را به انسان ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها، تغییر صدای آهنگ و خواننده‌های آن است.

آیا از این سایت‌ها برای ساخت آهنگ هم می‌توان استفاده کرد؟

بله؛ اکثر سایت‌های معرفی‌شده، قابلیت ساخت آهنگ را هم دارند.

برچسب ها:

پیام بگذارید