پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی 6 سایت برتر هوش مصنوعی تولید آهنگ
سایت هوش مصنوعی تولید آهنگ

معرفی 6 سایت برتر هوش مصنوعی تولید آهنگ

یکی از ابزارهایی که با استفاده از آن می‌توان آهنگ‌های خاص، منحصربه‌فرد و البته عجیب ساخت، سایت هوش مصنوعی آهنگ است. احتمالا در ماه‌های اخیر شما هم با آهنگ‌هایی که توسط هوش مصنوعی ساخته‌ شده‌اند، مواجه شده‌اید. در این مقاله قصد داریم سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی را معرفی کنیم.

 

1. ساخت آهنگ با هوش مصنوعی AIVA.ai

AIVA یکی از بهترین سایت‌ها و ابزارهایی است که می‌توانید برای ساخت آهنگ از آن استفاده کنید. جالب است بدانید که شما می‌توانید با استفاده آیوا آهنگ‌های موردنظر خود را از ابتدا تا انتها تولید کنید. آهنگسازی قطعات موردنظر، بهره‌گیری از سبک‌های آماده موسیقی، تولید آهنگ برای بازی‌ها، نمایش‌ها، انیمیشن‌ها و تیزرهای تبلیغاتی از ویژگی‌ و مزایای استفاده از Aiva.ai هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت هوش مصنوعی معماری کدام است؟

بسیاری از بخش‌ها و قابلیت‌های این سایت با همان نسخه رایگان در دسترس هستند و نیازی به خرید اشتراک یا پرداخت هزینه جهت برخورداری از قابلیت‌های بیشتر نخواهد بود.

با استفاده از سایت هوش مصنوعی آهنگ می‌توانید آهنگ‌های موردنظر خود را در کمترین زمان ممکن با سبک دلخواه تولید کنید.

ساخت آهنگ با هوش مصنوعی AIVA.ai

2. Soundraw؛ سایت هوش مصنوعی آهنگ

اگر به دنبال راحت‌ترین سایت آهنگ هستید، بدون شک Soundraw بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. بسیاری از کاربران که حس و حال زیادی برای تولید آهنگ ندارند، از این سایت استفاده می‌کنند. با استفاده از Soundraw می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن موسیقی موردنظر خود را تولید کنید. برای انجام این کار تنظیمات مختلفی وجود دارد؛ تنظیم هر کدام از این گزینه‌ها، می‌تواند آهنگ و موسیقی جدیدی را تولید کند.

جالب است بدانید که قبل از ثبت‌نام در این سایت و استفاده از امکانات مختلف آن، می‌توانید از نسخه آزمایشی استفاده کنید و در صورت رضایت، فرآیند ثبت‌نام در سایت را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت‌های هوش مصنوعی نقاشی

3. هوش مصنوعی آهنگ beatoven.ai

beatoven.ai هم دیگر سایت AI برای آهنگ است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند. این سایت می‌تواند بهترین و متنوع‌ترین آهنگ‌ها را با توجه به تکنولوژی‌های مختلفی که دارد، تولید کند. بسیاری از کاربران برای ساخت پادکست، موسیقی تیزرهای تبلیغاتی، صداگذاری روی ویدیوهای آموزشی، پست‌های اینستاگرام و موارد دیگر از beatoven.ai استفاده می‌کنند. اگر شما هم قصد تولید یکی از این موارد را دارید، بدون شک استفاده از این پلتفرم انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

4. هوش مصنوعی Stableaudio برای ساخت آهنگ

اگر هیچ تجربه‌ای در زمینه ساخت آهنگ ندارید و اصلا نمی‌دانید که باید با این سایت‌ها چگونه کار کرد، حتما stableaudio را انتخاب کنید. این سایت رابط کاربری فوق‌العاده ساده‌ای دارد و بهترین انتخاب برای افرادی است که هیچ تجربه‌ای در زمینه ساخت آهنگ ندارند. شما می‌توانید در این سایت ساختار آهنگ‌های تولیدشده را تغییر دهید، سبک‌ آن‌ها را عوض کنید و آهنگ‌های جدیدی بسازید. تنظیمات نسبتا پیشرفته‌ای هم در این سایت هوش مصنوعی آهنگ وجود دارد که به بهبود کیفیت خروجی نهایی کمک زیادی می‌کند.

هوش مصنوعی Stableaudio برای ساخت آهنگ

5. سایت هوش مصنوعی تولید آهنگ AI Music Magic

اگر به دنبال شخصی‌سازی آسان آهنگ‌های موردنظر خود هستید، AI Music Magic انتخاب خوبی خواهد بود. با استفاده از سایت این پلتفرم می‌توانید به راحتی ریتم و ملودی آهنگ موردنظرتان را تعیین کرده‌ و در ادامه به شخصی‌سازی آن بپردازید. علاوه بر سایت، نسخه‌های اندروید و iOS و تحت وب هم برای این پلتفرم طراحی شده‌است تا کاربران بتوانند با خیال راحت در همه دستگاه‌ها از AI Music Magic بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: معرفی سایت‌ها و برنامه های تغییر صدا با هوش مصنوعی

6. Melobytes؛ سایت هوش مصنوعی آهنگ با صدای خواننده

Melobytes یکی از سایت‌هایی است که تنوع بالایی در افکت‌ها و ملودی‌ها دارد. با استفاده از این سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی می‌توانید آهنگ‌های منحصربه‌فرد و کاربرپسند تولید کنید. در این سایت صفر تا صد تنظیمات مربوط به آهنگ، توسط خود کاربر انجام می‌شود؛ سبک، ملودی، ریتم، زبان، جنسیت خواننده، نوع موسیقی و حتی متن آن هم از مواردی هستند که توسط خود کاربران مشخص و تنظیم خواهند شد.

مقایسه هوش مصنوعی‌های تولید آهنگ

نام سایت مهم‌ترین مزایا هزینه
Aiva.ai تولید صفر تا صد یک آهنگ در سریع‌ترین زمان ممکن

امکانات و قابلیت‌های نسبتا خوب برای تولید آهنگ

اکثر امکانات این سایت به صورت رایگان در دسترس است.
Soundraw تنوع بالا در تنظیمات و امکان تولید آهنگ‌های متفاوت

امکانات و قابلیت‌های فراوان برای تولید آهنگ

رابط کاربری آسان

اکثر امکانات این سایت به صورت رایگان در دسترس هستند.
beatoven.ai تولید متنوع‌ترین آهنگ‌ها با سبک‌های مختلف

توانایی تولید پادکست، موزیک‌های تبلیغاتی، پست اینستاگرام و … در مدت زمان کوتاه

رایگان
Stableaudio رابط کاربری آسان

بهره‌گیری از تنظیمات پیشرفته برای تولید آهنگ‌های با کیفیت

برخی از قابلیت‌های این سایت با خرید اشتراک قابل استفاده خواهند بود
AI Music Magic شخصی سازی آسان آهنگ‌ها

قابل استفاده در تمام پلتفرم‌ها از جمله اندروید و iOS

عدم نیاز به ثبت‌نام

اکثر امکانات این سایت به صورت رایگان در دسترس هستند.
Melobytes

تنوع بالا در افکت‌ها و ملودی‌ها

توانایی تولید آهنگ در سریع‌ترین زمان ممکن

 

رایگان

 

آنچه در سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی بررسی کردیم

در این مقاله به معرفی بهترین سایت‌ هوش مصنوعی آهنگ پرداختیم. شما می‌توانید با توجه به نیازها و شرایط، از این سایت‌ها استفاده کنید و پروژه‌های موردنظر خود را پیش ببرید.

سوالات متداول درباره ساخت آهنگ با AI

بهترین سایت هوش مصنوعی برای ساخت آهنگ چیست؟

هر سایت از قابلیت و امکانات مخصوصی برخوردار است. به همین دلیل، به راحتی نمی‌توان بهترین سایت فعال در این زمینه را مشخص کرد.

بهترین سایت ساخت آهنگ با هوش مصنوعی با گوشی چیست؟

AI Music Magic به دلیل پشتیبانی از نسخه‌های تحت وب، iOS و همچنین اندروید، می‌تواند بهترین سایت هوش مصنوعی ساخت آهنگ اندروید لقب بگیرد.

 

برچسب ها:

پیام بگذارید