پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی بهترین سایت‌های تغییر صدا با هوش مصنوعی
معرفی بهترین سایت‌های تغییر صدا با هوش مصنوعی

معرفی بهترین سایت‌های تغییر صدا با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی برای رفع اکثر نیازهای انسان در زمینه‌های مختلف طراحی‌ شده‌است. برای مثال، انواع سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی به وجود آمده‌اند تا ضعف‌های شما را در بحث تجهیزات صدابرداری حرفه‌ای کاهش دهند. با پیشرفت تکنولوژی و AI، روز به روز بر تعداد این سایت‌ها افزوده می‌شود. هرکدام از این سایت‌ها ساختار و پلن‌های مخصوص به خود را دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

1. تغییر صدا با هوش مصنوعی voice.ai

یکی از بهترین سایت‌هایی که می‌توانید با آن صدای خود را تغییر دهید، سایت هوش مصنوعی Voice.ai است. در این سایت می‌توانید صدای خواننده‌های مشهور را روی خود بگذارید. در حال حاضر کاربران زیادی از این سایت استفاده می‌کنند. اگر قصد صداگذاری روی یک محتوای ویدیویی را دارید، حتما از سایت Voice.ai استفاده کنید. این ابزار قابلیت دستیار صوتی بودن را هم دارد. با استفاده از این سایت، دیگر نیازی به استفاده از میکروفون‌های گران‌قیمت و با کیفیت نخواهد بود.

علاوه بر این موارد، استفاده از Voice.ai کاملا رایگان است و قابلیت‌هایی مانند تغییر و تبدیل صدا به شخصیت‌های معروف، پخش صدا به شکل زنده روی بازی‌ها و محتواهای ویدیویی آنلاین و تغییر صدا در Voice‌های تلگرامی و واتساپی را هم دارد.

این سایت یک برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی هم دارد. در صورت نیاز، می‌توانید نسخه‌های اندروید و iOS برنامه Voice.ai را از منابع مشخص دانلود کنید. جالب است بدانید که این سایت برخلاف اکثر سایت‌های هوش مصنوعی، از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل، کاربران ایرانی زیادی از Voice.ai استفاده می‌کنند.

بیشتر بدانید: بهترین سایت های هوش مصنوعی نقاشی

تغییر صدا با هوش مصنوعی voice.ai

2.  هوش مصنوعی تغییر صدا Voicemod

بسیاری از کاربران به ویژه‌ سازندگان بازی‌ها، سایت Voicemod را بهترین سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی می‌دانند. برای جلوه‌های صوتی و صداگذاری در برخی بازی‌ها، از همین سایت استفاده شده‌است.شما می‌توانید با استفاده از این ابزار محبوب، می‌توانید کارهایی مانند تبدیل صدای مرد به زن، تبدیل صدای زن به مرد، تبدیل صدا به ربات‌های مختلف، انجام تنظیمات صوتی و اعمال افکت صوتی روی صداها، تبدیل و تغییر صدا به کاراکترهای مشهور در فیلم‌ها را انجام دهید.

البته توجه داشته باشید که استفاده از این سایت فقط برای مدت کوتاهی رایگان است. در واقع مدتی بعد از استفاده، محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد و بدون خرید اشتراک ویژه‌، نمی‌توانید از تمام امکانات و قابلیت‌های Voicemod بهره‌مند شوید.

سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی می‌تواند بهترین دستیار شما برای انجام پروژه‌های مختلف، صداگذاری روی انیمیشن‌ها، بازی‌ها، ویدیو‌ها و تولید پادکست و محتواهای صوتی باشد.

3. سایت هوش مصنوعی Lovo.ai

توجه داشته باشید که Lovo.ai این ابزار سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی نیست و تنها برای تبدیل متن به گفتار از آن استفاده می‌شود. اگر یک متن طولانی دارید و نمی‌خواهید برای تبدیل آن متن به صوت وقت زیادی تلف کنید، بدون شک استفاده از Lovo.ai بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. سرعت بالای تبدیل متن به صوت و رابط کاربری ساده این سایت باعث می‌شود که کاربران زیادی از آن استفاده کنند.

برای استفاده از Lovo.ai کار دشواری ندارید. بعد از ثبت‌نام در برنامه یا سایت این ابزار، در بخش مربوط به وارد کردن متن، متن موردنظر را وارد کنید؛ سپس روی ثبت درخواست کلیک کنید تا بعد از چند ثانیه، تمام متن واردشده به صوت تبدیل شود.

سایت هوش مصنوعی Lovo.ai

4. Murf.ai؛ بهترین سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی به صورت پولی

اگر برای پرداخت هزینه جهت استفاده از این سایت‌ها مشکلی ندارید، احتمالا Murf.ai بهترین گزینه برایتان خواهد بود. با استفاده از این ابزار می‌توانید بهترین و واقعی‌ترین صداها را روی محتواهای موردنظر خود بگذارید. علاوه بر این، می‌توانید صدای خود را به سبک‌های مختلف تبدیل کنید و پادکست‌های با کیفیتی را تولید نمایید. تنوع بالای صداهای موجود در Murf.ai، رابط کاربری آسان و سرعت بالای پردازش و انجام درخواست‌ها را می‌توان از مزایای مهم این برنامه تغییر صدا با هوش مصنوعی دانست.

البته توجه داشته باشید که استفاده از این سایت نیازمند هزینه زیادی است. کاربرانی که اشتراک Murf.ai را خریداری نکرده‌اند، تنها بخش کوتاهی از صدای موردنظرشان را دریافت خواهند کرد. شما با خرید اشتراک این سایت، می‌توانید بهترین تجربه استفاده از یک سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی را داشته باشید.

5. تغییر صدا با هوش مصنوعی Synthesys

Synthesys هم یکی دیگر از بهترین سایت‌های هوش مصنوعی در زمینه تغییر و تبدیل صدا است. با استفاده از این سایت می‌توانید تولید محتوای صوتی قدرتمندی داشته باشید. تنوع بالای صداها، بهره‌مندی از حدودا 500 صدای کاملا واقعی، پشتیبانی از زبان‌های مختلف دنیا و همچنین رابط کاربری آسان از مزایای Synthesys هستند. در صورتی که قصد دارید صدای خود را به صدای بازیگران و سلبریتی‌های مشهور سراسر جهان تبدیل کنید، این سایت پروژه مربوطه را با کیفیت بسیار بالایی انجام خواهد داد.

تغییر صدا با هوش مصنوعی Synthesys

تغییر صدا با هوش مصنوعی چه کاربردهایی دارد؟

شما می‌توانید با انجام این کار، بسیاری از محتواهای صوتی و پادکست‌های با کیفیت را تولید کنید. علاوه بر این، قابلیت صداگذاری روی بازی‌ها، فیلم‌ها و دیگر محتواها به صورت آنلاین، باعث می‌شود که پروژه‌های این‌چنینی با سرعت بیشتری انجام شوند.

به طور کلی، با استفاده از هوش مصنوعی برای تغییر صدا، یک دستیار صوتی بسیار قدرتمند و با هوش خواهید داشت. البته توجه داشته باشید که برخی از این سایت‌ها کیفیت بالایی ندارند و از صداهای غیرواقعی و نه‌چندان با کیفیت بهره‌ می‌گیرند.

در بسیاری از انیمیشن‌ها هم به جای افراد واقعی، از همین سایت‌های هوش مصنوعی استفاده شده‌است. با استفاده از این ابزارها، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان، تنوع صداها هم افزایش پیدا می‌کند که مورد رضایت و تایید مخاطبان است.

با هوش مصنوعی طراحی لوگو می توانید بهترین لوگوها را به تصویر بکشید.

آنچه در سایت تغییر صدا با AI بررسی کردیم

در این مقاله به معرفی بهترین سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی و چند سایت برتر در این زمینه را معرفی کردیم. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید از صداهای واقعی و متنوع افراد مشهور، سلبریتی‌ها و دیگر افراد و موجودات زنده بهره‌ بگیرید.

سوالات متداول تغییر صدا با AI

آیا استفاده از سایت هوش مصنوعی تغییر صدا رایگان است؟

برخی از این سایت‌ها به صورت رایگان و برخی دیگر با پرداخت پول و خرید اشتراک به کاربران خود خدمات مختلف را ارائه می‌کنند.

بهترین سایت رایگان و بهترین سایت پولی برای تغییر و تبدیل صدا کدام است؟

از نظر ما Murf.ai یکی از بهترین سایت‌های پولی و Voice.ai (با قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی) بهترین سایت رایگان برای تبدیل و تغییر صدا هستند.

پیام بگذارید