پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » ۱۰ سایت بی‌رقیب هوش مصنوعی طراحی لوگو
سایت هوش مصنوعی طراحی لوگو

۱۰ سایت بی‌رقیب هوش مصنوعی طراحی لوگو

لوگو سنگ‌بنای برندسازی هر کسب‌و‌کاری است و طراحان گرافیک باتجربه ممکن است هزینه بالایی را برای تخصص خود درخواست کنند. در این شرایط سایت های هوش مصنوعی طراحی لوگو می‌توانند کلید این پیچیدگی باشد. با سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان در عرض چند ثانیه یک لوگو ایجاد کنید. حتی اگر با طراحان همکاری می‌کنید، کاوش در این سایت‌ها می‌تواند ایده و مسیر طراحی را به شما ارائه دهند. با این‌حال، انتخاب هوش مصنوعی برای طراحی لوگو می‌تواند بسیار دشوار باشد. در اینجا ما بهترین‌ها را برای شما معرفی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: با بهترین سایت‌های هوش مصنوعی ویرایش عکس آشنا شوید!

1. LogoAI؛ سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان

LogoAI یک سازنده لوگو هوش مصنوعی، انقلابی است که فرآیند طراحی لوگو را ساده‌تر، سریع‌تر، آسان‌تر و کارآمدتر می‌کند. با کمک موتور AI هوشمند خود، بهترین شیوه‌های طراحی لوگو را ارائه می‌کند. لوگو‌های طراحی‌شده با این سایت، بصری، جذاب و حرفه‌ای است و دقیقاً نشان‌دهنده برند شماست.

 LogoAI فرآیند ایجاد لوگو را در سه مرحله ساده خلاصه می‌کند:

  1. ابتدا نام لوگو و ترجیحات طراحی خود را وارد کنید تا تعداد بی‌شماری از امکانات طراحی ایجاد شود.
  2. در مرحله بعد، طرح دلخواه خود را انتخاب کنید و طرح‌بندی‌های لوگو را ویرایش کنید. سپس فونت‌ها و نمادهای لوگو را تغییر دهید. و ترکیب‌های مختلف رنگ لوگو را امتحان کنید تا زمانی که به لوگو دلخواه خود را دست پیدا کنید.
  3. در‌نهایت فایل طراحی لوگوی خود را دانلود کنید که شامل JPG با وضوح بالا، PNG شفاف، PDF و فایل‌های لایه‌باز است که با خروجی یک طراح شخصی قابل مقایسه است.

LogoAI؛ سایت هوش مصنوعی ساخت لوگو

قیمت‌گذاری: LogoAI طرح‌های متنوعی را ارائه می‌دهد که قیمت آنها از ۲۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

2. سایت طراحی لوگو رایگان با هوش مصنوعی Logo

سایت Logo یک انتخاب ایده‌آل برای مشاغلی است که به‌دنبال ایجاد یک لوگوی حرفه‌ای هستند. این سایت یک راه‌حل سریع و جامع برای طراحی یک لوگوی حرفه‌ای AI ارائه می‌دهد و دارای گزینه‌های سفارشی‌سازی است که امکان همراستایی دقیق با دید شما را فراهم می‌کند.

سایت Logo آنلاین به شما کمک می‌کند حتی اگر تجربه طراحی لوگو نداشته باشید، طرح‌های لوگوی AI را فقط در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. لوگوهای تولید‌شده نشان‌دهنده هوش، پیچیدگی و نوآوری هستند و برای مشاغل در زمینه هوش مصنوعی عالی هستند.

فرآیند ایجاد لوگوی هوش مصنوعی با Logo ساده است. ابتدا نام شرکت، شعار و ژانر کسب‌و‌کار خود را ارائه دهید. سپس، از میان پیش‌نمایش طرح‌های لوگوی تولید‌شده توسط AI، مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. در‌نهایت، لوگو را با فونت‌ها، رنگ‌‌ها و گزینه‌های مختلف برند سفارشی کنید تا کاملاً با برند فعلی و آینده شما مطابقت داشته باشد.

سایت طراحی لوگو رایگان با هوش مصنوعی Logo

قیمت‌گذاری: سایت Logo یک گزینه رایگان ارائه می‌دهد، در‌حالی‌که پلن برند آن از 10 دلار در ماه شروع می‌شود.

به دنبال ساخت چهره با هوش مصنوعی هستید؟ مقاله ما را از دست ندهید.

3. سایت هوش مصنوعی طراحی لوگو Designs.ai

وقتی نوبت به تولید لوگوی کارآمد و موثر می‌رسد، Designs.ai باید گزینه مورد‌علاقه شما باشد. این پلتفرم برای تجزیه‌و‌تحلیل اطلاعات برند شما و تولید سریع هزاران لوگوی منحصربه‌فرد، به فناوری هوش مصنوعی پیشرفته متکی است. Designs.ai در کمترین زمان یک هویت برند قدرتمند ارائه می‌کند. 

یکی از ویژگی‌های برجسته این سایت، ویرایشگر لوگوی هوشمند و بصری آن است. این ویژگی کاملاً مبتنی‌بر مرورگر است و نیاز به نصب نرم‌افزار خارجی را از بین می‌برد. با استفاده از این برنامه با امکان تغییرات لوگوی بلادرنگ و راهنمای ایجاد مرحله‌به‌مرحله، طراحی لوگو به یک کار بی‌دردسر تبدیل می‌شود. همچنین در زمان، هزینه و تلاش شما صرفه‌جویی می‌کند.

سایت ساخت لوگو Designs.ai

قیمت‌گذاری: پلن اولیه آن 29 دلار در ماه است و راه‌حل‌های سریع و آسانی را برای افراد، دانش‌آموزان و بازاریابان ارائه می‌دهد. پلن پرو آن ماهانه 69 دلار است و محبوب‌ترین گزینه در بین کاربران است. برای کسب‌وکارهایی که به دنبال راه‌حل‌های مناسب هستند، برنامه‌های سازمانی سفارشی‌شده را نیز ارائه می‌کند.

4. طراحی لوگو با هوش مصنوعی Logomaster.ai

در دنیای دیزاین، طراحی یک لوگوی حرفه‌ای تنها در‌عرض پنج‌دقیقه غیرواقعی به‌نظر می‌رسد، اما Logomaster.ai این امکان را فراهم می‌کند. این پلت‌فرم فرآیند ایجاد لوگو را ساده می‌کند و حتی برای افرادی که هیچ مهارت طراحی ندارند نیز مناسب است. شما می‌توانید طراحی لوگوی خود را از ابتدا شروع کنید یا از بین بیش از 100 الگوی زیبا برای شروع طراحی لوگو خود انتخاب کنید.

نه‌تنها استفاده از  Logomaster.ai آسان است، بلکه مقرون‌به‌صرفه نیز است. در مقایسه با استخدام یک طراح، با مزیت اضافی کنترل بر نتیجه نهایی، چندین برابر در بودجه صرفه‌جویی می‌کند. به‌علاوه، لوگوهای بدون حق‌امتیاز ارائه می‌دهد که می‌توانید برای هر هدف تجاری یا غیر‌تجاری از آنها استفاده کنید. این سایت فایل‌های آماده برای وب و چاپ را فراهم می‌کند و اجازه تغییرات نامحدود در طراحی لوگوی شما را می‌دهد. همه این ویژگی‌ها آن را به ابزاری عالی برای ایجاد هویت‌های تجاری سازگار تبدیل می‌کند.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی Logomaster.ai

قیمت‌گذاری: Logomaster.ai طیف وسیعی از برنامه‌های پولی را ارائه می‌دهد. پلن اولیه با هزینه یک‌بار پرداخت 29 دلار، پلن دوم با 69 دلار و برای سازمان‌های بزرگ‌تر، پلن سازمانی با هزینه 109 دلار در دسترس است.

5. هوش مصنوعی طراحی لوگو رایگان Fotor

اگر به‌دنبال یک سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی هستید که هم سرعت و هم سفارشی‌سازی مناسبی را ارائه می‌دهد، Fotor یک انتخاب مطمئن است. این سازنده لوگو پس از ورود اطلاعات کسب‌و‌کار شما طیف وسیعی از طرح‌های لوگوی رایگان را که برای شرکت شما ساخته شده‌اند ارائه می‌کند. 

Fotor با ویرایشگر لوگوی از پیش تعیین‌شده خود متمایز است. ویرایشگر به شما امکان می‌دهد کوچک‌ترین جزئیات لوگوهای تولید‌شده توسط AI را شخصی‌سازی کنید. از فونت‌ها گرفته تا سبک، هر عنصری قابل تنظیم است تا نیازهای برند شما را برآورده کند. 

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه این برنامه، کاربرد عملی لوگوهای تولید‌شده است. پس از رضایت، می‌توانید لوگوی ساخته‌شده با هوش مصنوعی خود را دانلود کنید و آنها را در رسانه‌های مختلف، از رسانه‌های اجتماعی گرفته تا بسته‌بندی محصولات، اعمال کنید.

سایت سازنده لوگو Fotor

قیمت‌گذاری: Fotor یک نسخه رایگان ارائه می‌دهد و نسخه‌های پولی آن از 3.33 دلار در ماه برای Fotor Pro و 7.49 دلار در ماه برای Fotor Pro+ شروع می‌شود.

برای آشنایی با سایت‌های پرقدت هوش مصنوعی ادیت فیلم و انیمیشن مقاله ما را مطالعه کنید.

6. Logopony؛ سایت طراحی لوگو با هوش مصنوعی رایگان

Logopony به شما امکان می‌دهد هزاران لوگوی سفارشی را بدون زحمت ایجاد کنید. یک ویرایشگر لوگوی بصری برای دستکاری تمام جزئیات طرح انتخابی خود تا زمانی که کامل شود ارائه می‌دهد. الگوریتم‌های هوش مصنوعی آن بر ایجاد طرح‌های بی‌انتها و مینیمال تمرکز دارند.

چیزی‌که Logopony را متمایز می‌کند بسته کامل برندینگ آن است. پس از اتمام طراحی لوگوی خود، می‌توانید فوراً تمام فایل‌های لوگو را در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف دانلود کنید. این فایل‌ها برای استفاده در پلت‌فرم‌هایی مانند شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، وب و حتی برای چاپ روی کارت‌های ویزیت یا تی‌شرت عالی است.

هوش مصنوعی ساخت لوگو Logopony

قیمت‌گذاری: Logopony یک پلن اولیه را به قیمت 20 دلار ارائه می‌دهد که شامل یک لوگو است و یک پلن Premium به قیمت 60 دلار دارد که 50 لوگو را ارائه می‌دهد.

7. Tailosr Brands؛ هوش مصنوعی برای طراحی لوگو

Tailor Brands، یک سازنده برتر لوگو مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که ابزار جامعی را فراهم می‌کند.  

این سایت AI طراحی لوگو حول یک فرآیند 6 مرحله‌ای ساده ساخته شده است. شما جزئیات و اولویت‌های کسب‌و‌کار خود را مانند نام شرکت، نوع کسب‌و‌کار، سبک لوگوی ترجیحی و فونت‌های مورد‌علاقه خود را ارائه می‌دهید. سپس هوش مصنوعی مجموعه‌ای از لوگوها را در کمتر از یک دقیقه تولید می‌کند. 

این لوگوها کاملاً قابل تنظیم هستند و امکان تغییر در فونت‌ها، نمادها و رنگ‌ها را فراهم می‌کنند. مزیت Tailor Brands مجموعه جامع منابع لوگوی آن است. هنگامی‌که یک لوگو ایجاد کردید، به صدها تنوع طراحی و فایل‌های لوگوی با وضوح بالا (Vector EPS، SVG و PNG) دسترسی خواهید داشت که می‌توانید در پلت‌فرم‌های مختلف از آنها استفاده کنید. 

سایت ایجاد لوگو Tailosr Brands

قیمت‌گذاری: کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان یک لوگو ایجاد کنند و یک نسخه با وضوح پایین را دانلود کنند. دسترسی به فایل Vector با وضوح بالا مستلزم پرداخت هزینه است. برنامه‌های قیمت‌گذاری از 9.99 دلار در ماه شروع می‌شود.

8. سایت هوش مصنوعی طراحی لوگو Designhill

Designhill از فناوری هوش‌مصنوعی برای کمک به کسب‌و‌کارها در ایجاد لوگوهای حرفه‌ای بدون مهارت‌های طراحی استفاده می‌کند. Designhill قالب‌های از پیش ساخته‌شده را برای تولید سریع لوگو ارائه می‌دهد.

همچنین می‌توانید از این ابزار برای ایجاد لوگوهای متحرک استفاده کنید و به برند خود یک مزیت پویا بدهید. این سایت فراتر از ایجاد یک لوگو است. طرح‌های آماده چاپ، مالکیت کامل لوگوهای دانلود‌شده، پشتیبانی 24 ساعته از مشتری، و یک سند راهنمای برند که شامل نام فونت‌ها و اطلاعات رنگ است را ارائه می‌دهد.

لوگوها در پس‌زمینه‌های ترانسپرنت و همچنین نسخه‌های سیاه و سفید موجود هستند. با سازنده لوگو Designhill، می‌توانید ایده‌های نامحدودی برای لوگو به‌صورت رایگان ایجاد کنید. تنها زمانی‌که می‌خواهید لوگویی را دانلود کنید نیاز به پرداخت دارید. 

هوش مصنوعی طراحی لوگو Designhill

قیمت‌گذاری: پلن‌ها از 249 دلار شروع می‌شود.

9. هوش مصنوعی طراحی لوگو رایگان DesignEvo

این ابزار هم برای مبتدیان و هم برای متخصصان مناسب است. DesignEvo توسط هوش مصنوعی طراحی‌شده است تا انتخاب گسترده‌ای از بیش از 10000 قالب را ارائه دهد. انبوهی از ایده‌های خلاقانه را برای شروع طراحی لوگو در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 با استفاده از این برنامه فرآیند ایجاد لوگوی شما در سه مرحله ساده و سریع انجام می‌شود:

  1. یک الگو انتخاب کنید.
  2. لوگوی خود را با نمادها و فونت‌ها سفارشی سازی کنید.
  3. لوگوی با وضوح بالا را ذخیره کنید.

تا زمانی که از طرح نهایی خود راضی نباشید، این آزادی را دارید که میان طرح‌ها جستجو کنید و آنها را مطابق سلیقه خود تغییر دهید.

سایت سازنده لوگو DesignEvo

قیمت‌گذاری: برای کسانی‌که بودجه کمی دارند، DesignEvo به شما امکان می‌دهد یک لوگو به‌صورت رایگان ایجاد کنید. برای کاربرانی که ویژگی‌های بیشتری می‌خواهند DesignEvo بسته BASIC را با قیمت 24.99 دلار و بسته PLUS را با قیمت 49.99 دلار ارائه می‌دهد.

به دنبال هوش مصنوعی تغییر سایز عکس هستید؟ با این AIها بدون افت کیفیت، سایز عکس های خود را تغییر دهید.

10. هوش مصنوعی طراحی لوگو Looka

Looka تضمین می‌کند که لوگوی تولید‌شده منعکس‌کننده دید شما باشد. شما می‌توانید رنگ‌ها، نمادها، اندازه و موارد دیگر را با ویرایشگر آسان لوکا تغییر دهید. در صورت خرید، بیش از 15 نوع فایل لوگو با وضوح بالا از جمله SVG، PNG، EPS و PDF را در انواع سیاه و سفید، رنگی و ترانسپرنت دریافت می‌کنید.

Looka یک راه‌حل جامع برندسازی ارائه می‌دهد. پس از نهایی کردن لوگوی خود، Looka’s Brand Kit به شما این امکان را می‌دهد که لوگو، رنگ‌ها و فونت‌های خود را در طیف وسیعی از مواد بازاریابی مارک‌دار مانند کارت‌های ویزیت، پروفایل‌های اجتماعی، امضاهای ایمیل و موارد دیگر اعمال کنید.

سایت هوش مصنوعی طراحی لوگو Looka

قیمت‌گذاری: Looka خدمات جامع خود را از 96 دلار در سال ارائه می‌دهد.

طراحی لوگو با هوش مصنوعی به زبان فارسی

سایت‌های زیادی برای طراحی لوگو وجود دارند، اما اکثر آن‌ها از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کنند. این مسئله می‌تواند برای کاربران فارسی زبان مشکلاتی را ایجاد کند. برای رفع این مشکل می‌توانید از هوش مصنوعی ساخت عکس فارسی در airoot استفاده کنید.

این ابزار نه تنها کار طراحی را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند، بلکه باعث می‌شود لوگوی شما به طور دقیق و مطابق با نیازها و سلیقه‌تان ایجاد شود.

آنچه در معرفی هوش مصنوعی طراحی لوگو بررسی کردیم

در این مقاله به ۱۰ سایت هوش مصنوعی برای ساخت و طراحی لوگو اشاره شد و ویژگی‌ها و هزینه هر یک بیان شد. نوآوری ارائه‌شده توسط این ابزارها و سایت های هوش مصنوعی طراحی لوگو در واقع یک برگ برنده هستند. آنها رویکردی مدرن و موثر را برای وظیفه همیشگی ایجاد لوگو ارائه می‌دهند.

اگر شما هم تجربه استفاده از این سایت‌ها و ابزارهای طراحی لوگو را دارید در کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.

پیام بگذارید