پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » با بهترین سایت‌های هوش مصنوعی ویرایش عکس آشنا شوید!
با بهترین سایت‌های هوش مصنوعی ویرایش عکس آشنا شوید!

با بهترین سایت‌های هوش مصنوعی ویرایش عکس آشنا شوید!

اگر به عنوان عکاس حرفه‌ای فعالیت می‌کنید یا در فضای مجازی فعال هستید، قطعا به ابزارهایی برای ویرایش عکس نیاز دارید؛ البته ادیت عکس تنها برای این قشر نیست و تمام افراد می‌توانند با استفاده از آن، تصاویر زیباتری داشته باشند. امروزه سایت‌های هوش مصنوعی زیادی برای ادیت عکس به وجود آمده‌اند که هر کدام از آن‌ها ویژگی و مزایای مخصوص به خود را دارند. در ادامه برخی از بهترین سایت های هوش مصنوعی ادیت عکس را به شما معرفی می‌کنیم.

1. Photopea؛ سایت هوش مصنوعی برای ادیت عکس

یکی از سایت‌هایی که می‌توانید با آن به صورت آنلاین عکس‌هایتان را ادیت کنید، Photopea نام دارد. این سایت مبتنی بر AI است و شباهت زیادی به نرم‌افزار فتوشاپ دارد. برای استفاده از این سایت نیازی به پرداخت هزینه یا حتی ساخت اکانت هم ندارید و به راحتی از همان لحظه ورود به سایت، تمام ابزارها برای ادیت عکس در دسترس شما قرار می‌گیرد.

اگر قصد طراحی لوگو با استفاده از هوش مصنوعی را دارید، دیگر مقاله ما با عنوان «هوش مصنوعی طراحی لوگو» را هم مطالعه کنید؛ در این مقاله تمام سایت‌های مبتنی بر AI که در زمینه طراحی لوگو فعالیت می‌کنند، معرفی شده‌است.

سایت photopea

2. Fotor

برش عکس، تنظیم نور و رنگ، افزودن افکت و فیلترهای مختلف روی تصویر، نوشتن متن و … کارهایی هستند که می‌توانید با استفاده از سایت Fotor آن‌ها را انجام دهید. این سایت در دو نسخه پولی و رایگان عرضه شده که طبیعتا نسخه رایگان آن از امکانات کمتر و محدودتری در مقایسه با نسخه پولی برخوردار است. با این حال، نسخه رایگان Fotor هم برای ویرایش عکس جواب‌گو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی 5 سایت برتر تشخیص چهره با هوش مصنوعی

3. سایت هوش مصنوعی ادیت عکس رایگان InPixio

یکی از ساده‌ترین سایت‌های هوش مصنوعی ویرایش عکس در دنیا، InPixio است. این سایت به شدت رابط کاربری ساده اما کاربرپسندی دارد و همین مسئله باعث شده‌است تا کاربران زیادی از آن استفاده کنند.

شما می‌توانید با استفاده از InPixio به تمام ابزارهای مربوط به ادیت تصاویر دسترسی داشته باشید. یکی از ویژگی‌های جالب و منحصر به فرد این سایت، امکان حذف اشیاء اضافه موجود در تصویر موردنظر است. البته توجه داشته باشید که این سایت هم مانند اکثر سایت‌های مشابه، دو نسخه رایگان و اشتراکی دارد که در نسخه اشتراکی این ابزارها بدون محدودیت در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید: طراحی امضا با هوش مصنوعی؛ معرفی بهترین ابزارها و سایت‌ها

4. Canva بهترین سایت هوش مصنوعی ویرایش عکس

اگر در این زمینه جستجو کرده‌باشید، احتمالا می‌دانید که Canva از نظر اکثر کاربران بهترین سایت هوش مصنوعی برای ادیت عکس است؛ علاوه بر این، در کنوا می‌توانید قالب‌ها و طرح‌های آماده برای ویرایش سریع و آسان تصاویر خود استفاده کنید که به نوعی باعث دریافت ایده می‌شود.

سایت Canva هم از یک نسخه رایگان و یک نسخه اشتراکی یا همان پولی برخوردار است؛ البته توجه داشته باشید که در نسخه رایگان هم اکثر ابزارهای کاربردی در دسترس شما قرار می‌گیرند و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید: معرفی 6 تا از بهترین ابزار‌های حذف اشیا از عکس با هوش مصنوعی

سایت Canva

5. BeFunky

BeFunky یکی از سایت‌هایی است که احتمالا برای شما و سایر کاربران، ناشناخته‌تر به نظر می‌رسد. این سایت در هفته‌های اخیر با توجه به به‌روزرسانی ابزارهایش، انتخاب نسبتا ایده‌آلی برای ادیت تصاویر به حساب می‌آید. البته باید گفت که بی‌فانکی در مقایسه با چهار سایت دیگر، کم‌وکاستی‌هایی دارد. اگر قصد ساخت کلاژ یا ادیت ساده تصاویر را دارید، می‌توانید از سایت BeFunky استفاده کنید.

لازم به ذکر است که برای تغییر سایز عکس هم سایت‌های زیادی به وجود آمده‌اند؛ برخی از مهم‌ترین سایت‌های فعال در این زمینه را در مقاله «هوش مصنوعی تغییر سایز عکس» به شما معرفی کردیم.

آنچه در بهترین سایت AI برای ادیت عکس بررسی کردیم

پاسخ به این سوال، در ابتدا به سلیقه شما و سپس به نیازهایتان بستگی دارد. در صورتی که به دنبال یک سایت با رابط کاربری آسان و کاربرپسند هستید، سایت‌های Canva و InPixio بهترین انتخاب‌ها برایتان خواهند بود؛ اما اگر قصد دارید از یک سایت هوش مصنوعی با قدرت بالا و ابزارهای پیشرفته برای ادیت عکس استفاده کنید، Fotor، Fhotopea و Canva را پیشنهاد می‌کنیم.

با این حال، در حال حاضر Canva را می‌توان برترین و کامل‌ترین سایت هوش مصنوعی ویرایش عکس دانست.

آنچه در بهترین سایت AI ویرایش عکس بررسی کردیم

در این مقاله، بهترین سایت‌های هوش مصنوعی ادیت تصاویر را معرفی کردیم. با توجه به نیازهایی که دارید، می‌توانید از ابزارهای مختلف این سایت‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که هر سایت یک‌سری امکانات و ابزارهای مخصوص و منحصر به فردی دارد که قابل مقایسه با سایت‌های مشابه نیست. همچنین برای دسترسی به هوش مصنوعی ساخت عکس می‌توانید از خدمات ما استفاده کنید.

سوالات متداول هوش مصنوعی ویرایش عکس

بهترین و کامل‌ترین سایت هوش مصنوعی ادیت تصاویر کدام است؟

در حال حاضر بهترین و کامل‌ترین سایت مبتنی بر AI برای ادیت تصاویر، Canva است.

آیا استفاده از این سایت‌ها رایگان است؟

تقریبا تمام سایت‌های هوش مصنوعی که برای ادیت عکس کاربرد دارند، برخی ابزارهایشان را به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می‌دهند؛ اما برای استفاده از تمام ابزارها و امکانات باید اشتراک سایت موردنظر را خریداری کنید.

برچسب ها:

پیام بگذارید