پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » 16 سایت هوش مصنوعی سخنگو برای تجربه یک گفتگوی کاربری فوق‌العاده
معرفی بهترین سایت های هوش مصنوعی سخنگو

16 سایت هوش مصنوعی سخنگو برای تجربه یک گفتگوی کاربری فوق‌العاده

از سایت‌های هوش مصنوعی سخنگو برای مکالمات خودکار استفاده می‌شود. چت‌بات‌های AI  قادر به تولید متن برای انجام مکالمات انسانی از طریق وب‌سایت یا برنامه تلفن‌ همراه هستند. در این مقاله انواع سایت‌ هوش مصنوعی سخنگو موجود در بازار را با هم مقایسه می‌کنیم.

1. Tidio؛ سایت هوش مصنوعی سخنگو

Tidio ربات AI مکالمه است که از یادگیری عمیق برای کمک به شما در ارتقاء سطح پشتیبانی مشتری و ایجاد فروش بیشتر استفاده می‌کند. این سایت بازدیدکنندگان را درگیر مکالمه در وب‌سایت شما می‌کند و چت را به شیوه‌ای طبیعی ادامه می‌دهد.

برتری این سایت از آن جهت است که شما مجبور نیستید آن را آموزش دهید. ربات خود را آموزش می‌دهد تا به 80٪ از سوالات متداول پاسخ دهد و بهره‌وری را به حداکثر برساند. این ربات 24 ساعته برای مشتریان شما در دسترس است، بنابراین هیچ فرصت فروشی را از دست نخواهید داد.

Lyro ربات AI مکالمه است که از یادگیری عمیق برای کمک به شما در ارتقاء سطح پشتیبانی مشتری و ایجاد فروش بیشتر استفاده می‌کند.

2. Drift؛ چت بات AI برای تجارت

ربات‌های گفتگوی Drift از شرکت‌های B2B برای شروع گفتگو با سایر مشاغل و پاسخ به سؤالات پشتیبانی می‌کنند. این ربات‌ها یک تجربه کاربری شخصی و تعامل بی‌درنگ برای خریداران فراهم می‌کنند. می‌توانید داده‌های خریداران را جمع‌آوری کنید تا درباره رفتار آنها بیشتر بدانید و با کاربران هدف بهتر ارتباط برقرار کنید. 

این چت‌بات همچنین می‌تواند برای خدمات مشتریان، جلساتی را برنامه‌ریزی کند و به شما امکان تصمیم‌گیری سریع‌تر را فراهم کند. به‌علاوه این سایت با ابزارهای دیگر مانند Google Analytics، MailChimp، Zapier و غیره ادغام می‌شود.

ربات‌های گفتگوی Drift از شرکت‌های B2B برای شروع گفتگو با سایر مشاغل و پاسخ به سؤالات پشتیبانی می‌کنند.

3. Ada؛ سایت هوش مصنوعی سخنگو برای کسب‌وکار

Ada یک دستیار مجازی است که به شما کمک می‌کند با استفاده از یکی از بهترین ابزارهای AI ، یک تجربه مشتری شخصی و خودکار ایجاد کنید. این سایت یک چت‌بات با کاربری آسان را فراهم می‌کند و تعامل خوب با کاربر را در چندین زبان تضمین می‌کند.

برای درک بهتر فرآیندها، می‌توانید ببینید که ربات چگونه به سوالاتی که در مورد آنها آموزش ندیده است، رسیدگی می‌کند. اگر می‌خواهید چت‌بات‌های مکالمه‌ای شما عملکردهای قوی‌تری داشته باشند، تیم Ada برای حمایت از شما آماده است.

Ada یک دستیار مجازی است که به شما کمک می‌کند با استفاده از یکی از بهترین ابزارهای AI ، یک تجربه مشتری شخصی و خودکار ایجاد کنید.

4. Jasper Chat؛ چت بات برای نوشتن مطالب

این سایت یکی از بهترین تولیدکنندگان متن با AI و یک چت بات همه‌کاره است که می‌تواند انواع مختلفی از محتوا را ایجاد کند. محتواها شامل پست‌های وبلاگ، اسکریپت‌های ویدیوی یوتیوب، گزارش‌ها، ایمیل‌ها و موارد دیگر است. می‌توانید از یکی از الگوهای موجود در Jasper استفاده کنید یا یک سند جدید از ابتدا ایجاد کنید.

جاسپر از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای پاسخ‌های خود استفاده می‌کند و متون را از نظر دستور زبان و همچنین سرقت ادبی بررسی می‌کند. این ابزار همچنین می‌تواند متون ارائه‌شده را خلاصه کرده و مقالات بعدی را در موضوعات مشابه پیشنهاد دهد.

jasper یکی از بهترین تولیدکنندگان متن با AI و یک چت بات همه‌کاره است که می‌تواند انواع مختلفی از محتوا را ایجاد کند.

5. ChatSpot؛ سایت AI سخنگو برای فروش و بازاریابی

ChatSpot یک چت بات  از HubSpot است که می‌تواند گزارش‌ها را اجرا کند، کارها، لیدهای تحقیقاتی و موارد دیگر را براساس دستور ایجاد کند. این ربات به داده‌های HubSpot شما متصل می‌شود، بنابراین هر زمان که به آن نیاز داشتید اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

همچنین می‌توانید از این چت بات رایگان برای نوشتن پست‌های وبلاگ و انتشار آن‌ها استفاده کنید. این نرم‌افزار برای سرعت بخشیدن به ایجاد سند و بهبود بیشتر بهره‌وری تیم‌های شما به Google Drive متصل می‌شود.

ChatSpot یک چت بات  از HubSpot است که می‌تواند گزارش‌ها را اجرا کند، کارها، لیدهای تحقیقاتی و موارد دیگر را براساس دستور ایجاد کند.

6. ChatGPT؛ معروف‌ترین سایت هوش مصنوعی سخنگو

OpenAI ChatGPT یک تولید‌کننده پاسخ AI است که در دو مدل GPT-3 و GPT-4 ارائه می شود.  ChatGPT یک ابزار ساده برای استفاده است که می‌تواند با کاربران ارتباط برقرار کند، انواع مختلف محتوا را بنویسد و ایده ارائه دهد.

OpenAI GPT-4 بر روی یک مجموعه داده بسیار بزرگ آموزش داده‌ شده است که باعث می‌شود هنگام پاسخ دادن به درخواست‌ها انعطاف‌پذیرتر و دقیق‌تر شود. هنگامی‌که مکالمه‌ای را با سیستم شروع می‌کنید، ChatGPT موضوع را به‌خاطر می‌آورد و از پیام‌های قبلی برای پاسخ استفاده می‌کند. همچنین شما می‌توانید چت‌ها را در سمت چپ صفحه ذخیره کنید و بین آن‌ها جابه‌جا شوید یا مکالمه جالبی را با دیگران به‌ اشتراک بگذارید.

OpenAI ChatGPT یک تولید‌کننده پاسخ AI است که در دو مدل GPT-3 و GPT-4 ارائه می شود.

7. Personal AI؛ سایت رایگان سخنگو شخصی

این سایت یکی از بهترین تولیدکنندگان متن با AI و یک چت بات همه‌کاره است که می‌تواند انواع مختلفی از محتوا را ایجاد کند. محتواها شامل پست‌های وبلاگ، اسکریپت‌های ویدیوی یوتیوب، گزارش‌ها، ایمیل‌ها و موارد دیگر است. می‌توانید از یکی از الگوهای موجود در Jasper استفاده کنید یا یک سند جدید از ابتدا ایجاد کنید.

جاسپر از پردازش زبان طبیعی (NLP) برای پاسخ‌های خود استفاده می‌کند و متون را از نظر دستور زبان و همچنین سرقت ادبی بررسی می‌کند. این نرم‌‌افزار همچنین می‌تواند متون ارائه‌شده را خلاصه کرده و مقالات بعدی را در موضوعات مشابه پیشنهاد دهد.

8. Google Bard؛ نایب قهرمان چت بات های AI

گوگل دیگر فقط یک موتور جستجو نیست و بسیاری استدلال می‌کنند که این سیستم بهترین جایگزین ChatGPT موجود در بازار است. برای اجرای دستورالعمل‌ها، Bard AI به اینترنت متصل می‌شود و برای دادن اطلاعات به کاربران، منابعی را پیدا می‌کند. در مقایسه با ChatGPT، کاربران Bard اظهار می‌کنند که این ابزار بیشتر مناسب مکالمه است و کمتر متن محور است.

علاوه‌ بر‌ این، این سایت سخنگوی گوگل به شما امکان می‌دهد نوتیفیکیشن‌ها را پس از ارسال ویرایش کنید و برای هر خروجی سه پیش‌نویس ارائه می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد مناسب‌ترین نسخه را برای نیازهای خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید درخواست‌های کاملاً قالب‌بندی‌شده را به Google Doc یا به‌عنوان پیش‌نویس در Gmail اشتراک‌گذاری آسان‌تر ذخیره کنید.

گوگل بارد بهترین جایگزین ChatGPT موجود در بازار است.

9. Replika؛ چت بات شخصی هوش مصنوعی

آیا تا‌به‌حال شده که بخواهید با کسی چت کنید، اما فرد مناسبی برای مکالمه نداشته باشید؟ این چت بات برای همین منظور است. Replika یک همراه شبیه انسان است که برای هر شخصی که می‌خواهد کسی را داشته باشد تا با او چت کند مناسب است.

می‌توانید با ربات آواتار ایجاد کنید و هر شخصیتی را که متناسب با نیاز شما باشد به آن بدهید. این بهترین دوست چت بات سخنگو است که برای کمک به بیان احساسات شما طراحی‌شده است. همچنین فضایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید با خیال راحت افکار، احساسات و باورهای خود را به اشتراک بگذارید.

Replika یک همراه شبیه انسان است که برای هر شخصی که می‌خواهد کسی را داشته باشد تا با او چت کند مناسب است.

10. Microsoft Bing AI chatbot؛ ربات جستجو در وب

سایت سخنگوی مایکروسافت بینگ از مدل OpenAI GPT-4 برای تجربه چت در حین جستجو در وب استفاده می‌کند. هنگامی‌که یک درخواست را وارد می‌کنید، سیستم به‌طور خودکار اینترنت را جستجو می‌کند، نتایج را پردازش می‌کند و با لینک‌هایی به منابع استفاده‌ شده پاسخ می‌دهد.

این چت بات AI مایکروسافت هنگامی‌ که درخواست کاربر به گرافیک نیاز داشته باشد عکس‌ها را در پنجره چت نشان می‌دهد. Bing Chat همچنین به رویدادهای جاری دسترسی دارد.

سایت سخنگوی مایکروسافت بینگ از مدل OpenAI GPT-4 برای تجربه چت در حین جستجو در وب استفاده می‌کند.

11. Hey Pi؛ سایت سخنگو هوش مصنوعی برای رهبری شخصیتی

اگر می‌خواهید با AI به‌صورت آنلاین چت کنید، HeyPi (هوش مصنوعی شخصی) انتخاب مناسبی برای شما است. شما می‌توانید به‌صورت مستقیم در صفحه بدون ورود یا عبور از هیچ برگه‌ای به سیستم دسترسی داشته باشید.

HeyPi مکالمه‌ای که با سیستم دارید را به‌خاطر می‌آورد و حتی اگر وب‌سایت را ترک کنید دفعه بعد آن را ادامه می‌دهد. این سایت یکی از گزینه‌های ChatGPT است که جذاب می‌باشد و از صدای حمایتی برای برقراری ارتباط با مردم استفاده می‌کند. نمی‌تواند مقاله یا محتوای دیگری بنویسد، اما ابزاری عالی برای برقراری ارتباط است و تجربه کاربری تازه‌ای را ارائه می‌دهد.

اگر می‌خواهید با AI به‌صورت آنلاین چت کنید، HeyPi (هوش مصنوعی شخصی) انتخاب مناسبی برای شما است.

12. Elomia؛ سایت AI سخنگو برای گفتگوهای شخصی

Elomia یکی از پیشرفته‌ ترین ربات‌های چت AI است که می‌توانید در مواقعی که برای حل برخی مشکلات به کمک نیاز دارید با آن چت کنید. این ربات یک درمانگر مجازی است که برای حمایت از افراد مبتلا به اضطراب، افسردگی، مشکلات روابط، عزت نفس پایین، تنهایی و سایر مشکلات سلامت روان طراحی‌شده است.

همچنین شما می‌توانید از این برنامه چت بات آنلاین برای دریافت توصیه‌هایی برای تمرین‌هایی استفاده کنید که به شما در بهبود سلامت روانی و رفاه عاطفی کمک می‌کند.

Elomia یکی از پیشرفته‌ترین ربات‌های چت AI است که می‌توانید در مواقعی که برای حل برخی مشکلات به کمک نیاز دارید با آن چت کنید.

13. DialogFlow؛ چت بات سخنگو برای کسب‌وکارها

DialogFlow یک چت بات منبع باز است که توسط گوگل توسعه‌ یافته است و می‌تواند با چندین کانال مانند وب‌سایت‌ها، برنامه‌های اندروید و iOS و فیس‌بوک‌ مسنجر ادغام شود. سازنده بصری این ربات به شما امکان می‌دهد تغییرات را در زمان واقعی مشاهده کنید و روند توسعه را سرعت می‌بخشد.

این ربات می‌تواند به شما کمک کند در موارد پیچیده‌تر پشتیبانی دقیق و کارآمدتری برای مشتریان ارائه دهید. DialogFlow از بیش از ۳۰ زبان پشتیبانی می‌کند.

DialogFlow یک چت بات منبع باز است که توسط گوگل توسعه‌ یافته است و می‌تواند با چندین کانال مانند وب‌سایت‌ها، برنامه‌های اندروید و iOS ادغام شود.

14. Mobile Monkey؛ سایت سخنگو برای شبکه‌های اجتماعی

این ربات چت فیس‌بوک یک تجربه همه جانبه را در چت وب، اینستاگرام، واتساپ و مسنجر فراهم می‌کند. بنابراین شما می‌توانید پشتیبانی مشتری خود را در هر کجا که مشتریان کسب‌وکارتان می‌خواهند در دسترس قرار دهید.

MobileMonkey به تجارت الکترونیک شما اجازه می‌دهد تا تمام ارتباطات ورودی و خروجی مشتری خود را در یک مکان واحد مدیریت کنید. همچنین این ربات می‌تواند با انواع اتوماسیون‌ها و ادغام‌های شخص ثالث از شما در مقیاس‌سازی کسب‌وکارتان پشتیبانی کند.

MobileMonkey به تجارت الکترونیک شما اجازه می‌دهد تا تمام ارتباطات ورودی و خروجی مشتری خود را در یک مکان واحد مدیریت کنید.

15. Medwhat؛ چت بات AI برای اهداف پزشکی

این ربات یکی از بهترین چت بات‌ها برای کمک‌های پزشکی شخصی است. MedWhat می‌تواند مشاوره پزشکی ارائه دهد و خطای انسانی را برای بهبود شرایط سلامت کاربران کاهش دهد.

این ربات مراقبت بهداشتی، تیمی از پزشکان، دانشمندان داده و محققان پزشکی را در سر منشا خود دارد. این سایت می‌تواند اطلاعات مربوطه را بر‌اساس سوابق سلامت به بیمار ارائه دهد تا خطاهای عوامل انسانی را کاهش دهد. MedWhat به پزشکان و پرستاران کمک می‌کند و مشاوره‌های پزشکی 24 ساعته و 7 روز هفته را ارائه می‌دهد. البته نباید این ربات را جایگزینی برای پزشکان دانست.

MedWhat می‌تواند مشاوره پزشکی ارائه دهد و خطای انسانی را برای بهبود شرایط سلامت کاربران کاهش دهد.

16. Kasisto؛ سایت هوش مصنوعی سخنگو برای امور مالی

Kasisto با استفاده از هوش مصنوعی، گفتگوی عمیق و تخصص مالی را برای برآورده کردن نیازهای مشتری شما ارائه می‌دهد. ربات Kasisto می‌تواند فعالیت حساب را تجزیه‌و‌تحلیل کند و آمار ایجاد کند. این ابزار می‌تواند به خدمات مالی کمک کند تا توصیه‌های درست را ارائه دهند و صفحات سوالات متداول شما را با سؤالات متداول موجود در پایگاه خود گسترش دهد.

این ربات چت AI برای مشاغل مالی به‌عنوان یک دستیار مجازی مشتریان بانکی شما عمل می‌کند و تعامل را در پلتفرم‌های مختلف بهبود می‌بخشد. همچنین مجموعه ابزارهایی را برای جمع‌آوری و تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها ارائه می‌دهد. می‌توانید از اطلاعات جمع‌آوری‌شده برای آموزش ربات‌های خود، آزمایش آن‌ها و استقرار چت‌‌بات‌های جدید در آینده استفاده کنید.

Kasisto با استفاده از هوش مصنوعی، گفتگوی عمیق و تخصص مالی را برای برآورده کردن نیازهای مشتری شما ارائه می‌دهد.

مقایسه سایت‌های AI سخنگو

در اینجا خلاصه‌ای از مقایسه بهترین پلتفرم‌های سخنگو را مشاهده می‌کنید.

نام چت بات هوش مصنوعی

رتبه براساس نظرسنجی طرح آزمایشی/رایگان بهترین عملکرد

ChatGPT

۴.۶ از ۵ برای همه موارد

Google Bard

۴.۵  از ۵

فعالیت‌های خلاقانه

Microsoft Bing AI

جستجوهای آنلاین

Tidio

۴.۷ از ۵

ویژگی‌های خدمات مشتری

Drift

۴.۴ از ۵

گزینه‌های زمان‌بندی

Ada

۴.۶ از ۵

قابلیت چند زبانه

Jasper Chat

۵ از ۵

آزمایشی

تولید محتوا

ChatSpot

۳.۷ از ۵

ایجاد گزارش و تحلیل

Personal AI

سازگاری با سبک ارتباطی شما

Replika

۴.۶ از ۵

همدمی برای صحبت کردن

Hey Pi

گفتگوهای روزمره

Elomia

۴.۹ از ۵

آزمایشی

کمک به سلامت روان

DialogFlow

۴.۳ از ۵

آزمایشی

ارتباط روان با گوگل کلود

Mobile Monkey

۴.۹ از ۵

ارتباطات رسانه‌های اجتماعی

MedWhat

کمک پزشکی مجازی

Kasisto

قابلیت‌های مالی

سخن پایانی

سایت های هوش مصنوعی سخنگو، نرم‌افزار رایانه‌ای هستند که تعاملات انسانی را بر روی پیام‌های متنی و صوتی منعکس می‌کنند. شما می‌توانید از ربات‌های گفتگوی AI برای پرسش‌های متداول، بازاریابی، فروش و خدمات کلی به مشتریان استفاده کنید.

اگر برای ادیت حرفه‌ای فیلم و انیمیشن به AI نیاز دارید مقاله 12 سایت پرقدرت هوش مصنوعی برای ادیت حرفه‌ای فیلم و انیمیشن را از دست ندهید.

از طرف دیگر، می‌توانید از چت با‌ت‌های هوش مصنوعی سخنگو به‌صورت آنلاین برای استفاده شخصی نیز بهره ببرید. آنها به افراد کمک می‌کنند تا بررسی‌های منظم سلامتی انجام دهند، تمرین‌های سلامت روان را ارائه دهند، و به کاربران این امکان را می‌دهند که یک دوست برای گفتگو داشته باشند.

پیام بگذارید