پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی 5 سایت برنامه بدنسازی هوش مصنوعی رایگان
معرفی 5 برنامه هوش مصنوعی بدنسازی و ورزشی

معرفی 5 سایت برنامه بدنسازی هوش مصنوعی رایگان

بدنسازی و ورزش‌های مرتبط با آن، پر از چالش و اصول هستند که اگر به آن‌ها توجه نداشته باشید، احتمال موفقیت‌تان تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. در این شرایط، پیروی از یک سیستم مشخص برای ارائه برنامه تمرینی، اهمیت زیادی دارد. در این مقاله از Airoot قصد داریم به معرفی 5 سایت هوش مصنوعی بدنسازی بپردازیم تا بتوانید از خدمات مختلف آن‌ها استفاده کنید.

استفاده از یک سایت هوش مصنوعی بدنسازی مناسب و دریافت برنامه تمرینی از آن، می‌تواند سطح ورزش و بدنسازی شما را تا حد زیادی ارتقا دهد.

1. تونال (Tonal)؛ سایت هوش مصنوعی برای ورزش

بسیاری از کاربران، این سایت را به عنوان یک سیستم بدنسازی خانگی می‌شناسند. تونال نام این سایت است که به شما برنامه‌های تمرینی مختلفی را با توجه به سطحی که دارید، ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید در سایت Tonal، درجه سختی برنامه و تمرینات را کاهش یا افزایش دهید. تونال از سنسورهایی هم برای بررسی حرکات شما استفاده می‌کند که بسیار جالب و کاربردی است. در صورتی که قصد عضله‌سازی، چربی‌سوزی، افزایش قدرت و دیگر موارد مربوط به بدنسازی و فیتنس را دارید، حتما به Tonal مراجعه کنید.

برای اینکه بدانید هوش مصنوعی چیست و چه کاربردهایی دارد، مقاله ما را مطالعه کنید.

2. هوش مصنوعی ورزش در خانه آتلین ایکس (Athlean-X)

Athlean-X یک سایت هوش مصنوعی بدنسازی است. این سایت توسط براندون مک‌کال طراحی‌شده و ارائه برنامه‌های تمرینی آن بر عهده هوش مصنوعی است؛ شما می‌توانید با توجه به شرایط بدنی خود، از این سایت برنامه تمرینی بدنسازی دریافت کنید.

در آتلین ایکس می‌توانید اهداف خود از بدنسازی، سطح بدن و حتی سابقه‌های آسیب‌دیدگی که داشتید را مشخص کنید تا طبق آن، بهترین برنامه‌های تمرینی به شما ارائه شود. علاوه بر این موارد، شما می‌توانید ویدیوهای آموزشی مختلف در حوزه بدنسازی و فیتنس را مشاهده کنید.

صفحه اصلی سایت آتلین ایکس
صفحه اصلی سایت آتلین ایکس

3. هوش مصنوعی برنامه تمرینی بدنسازی سنتر (Cnetr)

سنتر هم یکی دیگر از سایت و اپلیکیشن‌هایی است که در حوزه بدنسازی و ورزش فعالیت می‌کند. Centr توسط کریس همسورث بازیگر مشهور هالیوودی طراحی شده‌است؛ جالب است بدانید که همسورث از بدنی به شدت ورزیده و حرفه‌ای برخوردار است.

این سایت هم مانند آتلین ایکس از AI برای ارائه برنامه تمرینی بهره گرفته‌است. علاوه بر این، برنامه‌های تمرینی با توجه به شرایط قابلیت شخصی‌سازی شدن را هم دارند. شما می‌توانید برای یوگا یا ورزش‌هایی مانند بوکس هم از سنتر برنامه تمرینی دریافت کنید.

توجه داشته باشید که Centr از دو نسخه رایگان و پرمیوم برخوردار است؛ نسخه رایگان قابلیت و امکانات کمتر و محدودتری نسبت به نسخه پرمیوم دارد.

صفحه اصلی سایت سنتر
صفحه اصلی سایت سنتر

4. هوش مصنوعی برنامه ورزشی نایک (Nike Training Club)

شرکت معروف نایک هم طرفداران خود را از سایت هوش مصنوعی برنامه تمرینی بدنسازی بی‌نصیب نگذاشته است. Nike Training Club نام این سایت و برنامه است که بیشتر کاربران موبایل از آن استفاده می‌کنند.

این سایت از هزاران برنامه مختلف تمرینی برای ورزش‌های مختلف استفاده می‌کند؛ در این شرایط، کاربران به راحتی با توجه به شرایط خود، می‌توانند از این برنامه‌ها استفاده کنند. استفاده از این برنامه کاملا رایگان است اما برخی ویژگی‌ها و امکانات آن با تهیه اشتراک پرمیوم در دسترس خواهند بود.

5. فریلتیکس (Freeletics)

فریلتیکس هم یک سایت هوش مصنوعی بدنسازی ساده است که به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید؛ این برنامه برای تمام افراد ورزشکار و بدنساز از مبتدی تا حرفه‌ای ساخته شده‌است.

اما متاسفانه شما نمی‌توانید در نسخه رایگان Freeletics برنامه‌های تخصصی و شخصی‌سازی‌شده متناسب با شرایط بدنی خود را دریافت کنید. تنها راه چاره برای قرار گرفتن در این شرایط، خرید اشتراک پرمیوم است. البته در نسخه رایگان هم امکانات نسبتا زیادی وجود دارد که به راحتی در دسترس کاربران هستند.

آنچه در معرفی سایت هوش مصنوعی بدنسازی خواندیم!

در این مقاله به معرفی سایت‌های هوش مصنوعی برنامه تمرینی بدنسازی و ورزش پرداختیم. با استفاده از سایت‌های معرفی‌شده، می‌توانید برنامه‌های تمرینی مختلف را دریافت کنید و مطابق با آن‌ها بدن ورزیده‌ای داشته باشید. همچنین می توانید برای استفاده از چت جی پی تی فارسی از چت بات ما استفاده کنید.

سوالات متداول هوش مصنوعی برای برنامه ورزشی

سایت هوش مصنوعی بدنسازی چه‌کاری انجام می‌دهد؟

این سایت‌ها به شما با توجه به شرایط بدنیتان، برنامه‌های تمرینی مختلف در حوزه بدنسازی و دیگر ورزش‌های مرتبط با آن را ارائه می‌دهد.

آیا استفاده از این سایت‌ها رایگان است؟

استفاده از برخی سایت‌ها کاملا رایگان است و برخی دیگر برای ارائه امکانات و قابلیت‌های بیشتر، از شما در قالب نسخه پرمیوم، هزینه اشتراک دریافت می‌کنند.

برچسب ها:

پیام بگذارید