پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی بهترین سایت‌های هوش مصنوعی ترکیب دو چهره
معرفی بهترین سایت‌های هوش مصنوعی ترکیب دو چهره

معرفی بهترین سایت‌های هوش مصنوعی ترکیب دو چهره

احتمالا شما هم حداقل یک‌بار در ذهن خود، ترکیب چهره خودتان را با یک شخص معروف تصور کرده‌اید؛ در گذشته انجام این کار ممکن نبود اما با وجود هوش مصنوعی، شما می‌توانید دو چهره را با یکدیگر ترکیب کنید. در این مقاله از Airoot قصد داریم به معرفی بهترین سایت‌های ترکیب چهره با هوش مصنوعی بپردازیم.

1. MorphThing بهترین سایت ترکیب چهره با هوش مصنوعی

MorphThing نام یک سایت مبتنی بر AI برای ترکیب دو چهره با یکدیگر است. شما می‌توانید با ارسال تصویر چهره خود و شخص موردنظر، این کار را انجام دهید. یک نوار در این سایت وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن میزان شباهت دو چهره به یکدیگر را تنظیم نمایید؛ هرچه نوار را به سمت راست بکشید، میزان شباهت بیشتر می‌شود و هرچه به سمت چپ بکشید، میزان شباهت کمتر خواهد شد.

یکی دیگر از امکانات منحصربه‌فرد و جالب MorphThing، امکان سفارشی‌سازی و اضافه کردن مواردی مانند مو، عینک و کلاه است؛ بسیاری از کاربران و صاحب‌نظران اعتقاد دارند که MorphThing بهترین هوش مصنوعی ترکیب چهره است. البته این موضوع را با بررسی امکانات و ابزارهای سایت، به خوبی متوجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: معرفی 5 سایت برتر تشخیص چهره با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی ترکیب دو چهره

2. سایت ترکیب چهره با هوش مصنوعی Reface

ری‌فیس، بیشتر برای قرار دادن چهره روی تصویر دیگران کاربرد دارد. با این حال، برخی کاربران این پلتفرم را هم به عنوان یک ابزار برای ترکیب چهره می‌شناسند؛ اگر قصد دارید چهره خود را روی بدن افراد مشهور قرار دهید، می‌توانید از Reface استفاده کنید.

برخی کاربران برای میکس‌های ویدیویی و قرار دادن چهره خود در ویدیوهای مختلف، از ری‌فیس استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین ابزارهای ترکیب دو عکس با هوش مصنوعی

 

3. سایت هوش مصنوعی ترکیب دو چهره Facemorph

Facemorph یکی از متفاوت‌ترین سایت‌های ترکیب چهره با AI در جهان است. شما می‌توانید چهره‌های تصادفی را با یکدیگر ترکیب کنید؛ این سایت ابزارها و امکانات جالب دیگری هم دارد.

با این هوش مصنوعی شما می‌توانید با ارسال چهره خود و وارد کردن تاریخ موردنظر، چهره تقریبی خود در آن زمان را مشاهده کنید. برای مثال، اگر تاریخ را روی ۲۰ سال آینده تنظیم کنید، تصویر چهره خود در ۲۰ سال آینده را مشاهده خواهید کرد.

برای آشنایی با سایت تغییر صدا با هوش مصنوعی مقاله ما را از دست ندهید.

4. سایت هوش مصنوعی FaceSwap

FaceSwap هم نام یکی دیگر از سایت‌های مربوط به ترکیب دو چهره با AI است. استفاده از این سایت کاملا رایگان است و شما می‌توانید در آن چهره‌های مختلف در تصاویر و ویدیوها را با یکدیگر عوض کنید.

ترکیب دو چهره با هوش مصنوعی

استفاده از این سایت بسیار آسان است. تنها کافی است تا دو تصویر دارای چهره را آپلود کنید. سپس باید مشخص کنید که قصد دارید کدام چهره روی کدام تصویر قرار بگیرد. در FaceSwap می‌توانید اندازه و موقعیت چهره‌ها را هم تنظیم کنید. البته امکانات این سایت تنها به تنظیم اندازه و موقعیت چهره محدود نمی‌شود و تنوع بیشتری دارد.

اگر قصد ساخت تصاویر مختلف با هوش مصنوعی را دارید، حتما از ابزار «ساخت تصویر با هوش مصنوعی» استفاده کنید.

نکاتی برای استفاده از هوش مصنوعی برای ترکیب چهره

در حالت عادی، استفاده از چنین ابزارهایی کاملا قانونی و بلامانع است. البته برخی کاربران هم به دلیل استفاده نامناسب از این سایت‌ها، شناسایی و محاکمه شده‌اند؛ چرا که تعرض به حریم خصوصی دیگران، مشکلات زیادی را برای افراد در پی خواهد داشت.

به همین دلیل، توصیه می‌شود که حتما قبل از استفاده، شرایط و قوانین سایت موردنظر را با دقت بخوانید. علاوه بر این، همواره به یاد داشته باشید که سایت‌های هوش مصنوعی برای ترکیب چهره و دیگر ابزارهای مشابه برای سرگرمی و تفریح به وجود آمده‌اند و به هیچ عنوان نباید با استفاده از آن‌ها حریم خصوصی دیگران را نقض کرد.

اکثر سایت‌های معرفی‌شده، تصاویر را دقیقا با همان کیفیت اولیه (تصویر آپلودشده توسط خود شما) تحویلتان می‌دهند؛ به همین دلیل اگر کیفیت تصاویر خروجی پایین بود، باید بدانید که کیفیت تصویر آپلودشده پایین است.

به دنبال ساخت چهره با هوش مصنوعی هستید؟ پس مقاله ما را حتما مطالعه کنید.

آنچه در ترکیب چهره با هوش مصنوعی بررسی کردیم

در این مقاله به معرفی 4 سایت هوش مصنوعی محبوب در زمینه ترکیب دو چهره پرداختیم. با استفاده از این سایت‌ها، به راحتی می‌توانید دو چهره را با یکدیگر ترکیب کنید. به دلیل جلوگیری از مشکلات امنیتی، توصیه می‌شود که به هیچ عنوان از تصاویر افراد دیگر سوء‌استفاده نکنید.

سوالات متداول

بهترین سایت هوش مصنوعی برای ترکیب دو چهره کدام است؟

سایت FaceMorph و سایت FaceSwap از بهترین سایت‌ها برای انجام این کار هستند.

چگونه می‌توانم دو چهره را ترکیب کنم؟

با آپلود تصاویر موردنظر خود در این سایت‌ها و تنظیم موارد خواسته‌شده، می‌توانید این کار را انجام دهید.

پیام بگذارید

  1. ارسال نظر

    فرهاد می گوید:

    میشه از این هوش مصنوعی‌ها برای تست آرایش‌های مختلف روی چهره یا مدل مو استفاده کرد؟

    1. ارسال نظر

      زهرا حدادی می گوید:

      بله، این ابزارها می‌توانند ویژگی‌های صورت را تحلیل کنند و مدل مو و آرایش‌های متفاوتی را پیشنهاد دهند.

  2. ارسال نظر

    sajsd می گوید:

    چجوری می‌تونیم از این هوش مصنوعی‌ها استفاده کنیم؟

    1. ارسال نظر

      زهرا حدادی می گوید:

      معمولاً برای استفاده از این ابزارها، کافیست دو تصویر چهره را آپلود کرده و تنظیمات دلخواه را اعمال کنید. برخی از این ابزارها امکانات پیشرفته‌تری مانند کنترل شدت ترکیب یا تغییر سبک تصویر را نیز ارائه می‌دهند.

  3. ارسال نظر

    samane می گوید:

    تفاوت بین این هوش مصنوعی‌ها چیه؟ نتایجشون متفاوته؟

    1. ارسال نظر

      زهرا حدادی می گوید:

      هر یک از این ابزارها دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به‌فردی هستند. به عنوان مثال، برخی از آن‌ها امکان ایجاد انیمیشن‌های کوتاه را فراهم می‌کنند، در حالی که برخی دیگر بر روی کیفیت تصاویر ترکیبی تمرکز دارند.

  4. ارسال نظر

    سعیده می گوید:

    آیا این هوش مصنوعی ها برای بارگزاری عکس های شخصی امن هستن؟

    1. ارسال نظر

      زهرا حدادی می گوید:

      معمولاً استفاده شخصی از این ابزارها برای اهداف سرگرمی ایمن است. با این حال، بهتر است قبل از استفاده از هر ابزاری، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی آن را به دقت مطالعه کنید.

  5. ارسال نظر

    mohati می گوید:

    آیا میشه از این ابزارها برای تغییر سن افراد تو تصاویر استفاده کنیم؟

    1. ارسال نظر

      زهرا حدادی می گوید:

      بله، برخی از این ابزارها قادر به تغییر سن افراد در تصاویر هستند، اما دقت نتایج به عوامل مختلفی بستگی دارد.