پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » بهترین سایت خلاصه نویسی با هوش مصنوعی کدام است؟
معرفی 8 سایت برتر خلاصه نویسی با هوش مصنوعی

بهترین سایت خلاصه نویسی با هوش مصنوعی کدام است؟

هوش مصنوعی، کار بسیاری از کاربران را در زمینه‌های مختلف، راحت‌تر کرده‌است. یکی از آن‎ها، خلاصه ‌نویسی متون طولانی و مقالات مختلف است. در این مقاله قصد داریم 8 سایت برتر خلاصه نویسی با هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم.

1. QuillBot

QuillBot هم سایت و هم ربات تلگرامی برای خلاصه نویسی کردن متون است. این ابزار نه‌تنها متن را خلاصه می‌کند، بلکه به شما مترادف کلمات را هم پیشنهاد می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید جمله‌بندی بهتری داشته باشید. سرعت این هوش مصنوعی در سطح مناسبی قرار دارد و طی چند دقیقه، به راحتی متون را خلاصه نویسی می‌کند.

2. TLDR This؛ بهترین سایت خلاصه نویسی با هوش مصنوعی

اگر به دنبال این هستید که با یک کلیک متن موردنظر خود را خلاصه کنید، TLDR This بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. رابط کاربری ساده و سرعت فوق‌العاده این سایت، کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌است. اگر مقاله‌های علمی بسیار طولانی دارید، پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از TLDR This آن را خلاصه کنید چرا که این سایت دقت بالایی در خلاصه نویسی متون دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی 7 ابزار هوش مصنوعی برای اینستاگرام (از تولید محتوا تا پاسخ به دایرکت)

خلاصه کردن متن با هوش مصنوعی

3. SummarizeBot

SummarizeBot هم یکی دیگر از بهترین سایت‌های خلاصه نویسی با هوش مصنوعی است. این ابزار هم مانند دیگر ابزارهای معرفی‌شده، در کمترین زمان ممکن طولانی‌ترین متن‌ها و مقاله‌ها را خلاصه می‌کند. علاوه بر سایت، SummarizeBot یک ربات تلگرامی هم است که می‌توانید از آن استفاده کنید. در کنار خلاصه نویسی، این سایت می‌تواند مترادف کلمات موردنظر شما را هم پیشنهاد دهد تا با استفاده از آن‌ها، جمله‌بندی زیباتر و بهتری داشته باشید.

4. Wordtune

یکی از ابزارهای کامل در زمینه خلاصه نویسی متون، Wordtune است. البته توجه داشته باشید که اکثر کاربران این سایت، با هدف ویرایش و بهبود متون موردنظر خود وارد Wordtune می‌شوند. اما در کنار این موارد، یکی از قابلیت‌های محبوب Wordtune خلاصه نویسی متون و مقالات است.

5. Jasper.ai

Jasper.ai نام یکی از کامل‌ترین هوش مصنوعی‌ها است. خلاصه نویسی تنها یک قابلیت از چند قابلیت هوش مصنوعی جسپر است. علاوه بر خلاصه نویسی، شما می‌توانید از این هوش مصنوعی برای تولید متون خلاقانه و مقالات مختلف با زبان‌های متفاوت استفاده کنید.

6. ChatGPT

ChatGPT یکی دیگر از بهترین سایت‌های خلاصه کردن متن با هوش مصنوعی است. قطعا شما هم تا به حال نام چت‌ جی‌پی‌تی را شنیده‌اید. این ربات هوش مصنوعی، قابلیت‌های زیادی برای تولید متن، ویرایش، خلاصه نویسی و… دارد؛ کاربران زیادی در سراسر جهان از Chat GPT برای انجام کارهای مختلف استفاده می‌کنند. یکی از قابلیت‌های این ربات محبوب، خلاصه نویسی مقالات بسیار طولانی در چند ثانیه است.

خلاصه نویسی متن با هوش مصنوعی

7. Gemini کامل‌ترین سایت خلاصه نویسی با هوش مصنوعی

Gemini یا همان گوگل بارد سابق، یکی دیگر از ابزارهایی است که می‌توانید با استفاده از آن متون مختلف را خلاصه نویسی کنید. اگر با این ربات آشنا نیستید، ما آن را در مقاله معرفی هوش مصنوعی Gemini به شما معرفی کردیم. طی چند ثانیه می‌توانید متن موردنظر خود را به صورت خلاصه‌شده تحویل بگیرید.

8. Monica

مونیکا نام یکی دیگر از ربات‌ها است که بیشتر برای خلاصه سازی متن از آن استفاده می‌کنند. Monica علاوه بر فایل‌ و متون معمولی، می‌تواند متون درون فایل‌های PDF را هم پردازش و خلاصه نویسی کند. بسیاری از کاربران از این هوش مصنوعی برای خلاصه کردن کتاب استفاده می‌کنند.

آنچه در هوش مصنوعی برای خلاصه کردن مقاله خواندیم!

در این مقاله به معرفی سایت‌های خلاصه نویسی با هوش مصنوعی پرداختیم. با استفاده از این سایت‌های معرفی‌شده می‌توانید طولانی‌ترین متون و مقالات را طی چند ثانیه به صورت خلاصه‌شده تحویل بگیرید. همچنین اگر متن طولانی در اختیار دارید، می‌توانید با استفاده از همین ابزارها متن را خلاصه نویسی کنید.

سوالات متداول در رابطه با خلاصه کردن متن با هوش مصنوعی

بهترین سایت خلاصه کردن مقاله با هوش مصنوعی کدام است؟

برای انجام این کار می‌توانید از Gemini یا TLDR this کمک بگیرید.

آیا استفاده از این ابزارها رایگان است؟

استفاده از برخی ابزارهای معرفی‌شده رایگان است. اما برای استفاده از دیگر ابزارها، باید اشتراک خریداری کنید.

برچسب ها:

پیام بگذارید