پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » اکتشاف جادویی هوش مصنوعی با Beautiful.ai
آشنایی با هوش مصنوعی Beautiful

اکتشاف جادویی هوش مصنوعی با Beautiful.ai

اگر که تا به حال برای ایجاد ارائه‌ای که حرفه‌‌ای و جذاب باشد مشکل داشته‌اید، آشنایی با هوش مصنوعی Beautiful.ai می تواند برای شما بسیار کارآمد باشد. همانطور که می‌‌دانید توانایی ایجاد ارائه‌ های جذاب به خصوص در محل کار یک مهارت اساسی محسوب می‌‌شود. چرا که ایجاد یک ارائه جذاب و قانع کننده می‌تواند افراد را به مشارکت و خرید وادار کند.

این AI با سایر ابزارها متفاوت است. چرا که فقط یک بوم خالی در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهد، بلکه کتابخانه‌ای از قالب‌های جذاب و هوشمند را ارائه می‌کند که با سبک و محتوای شما سازگاری داشته باشد. در این مقاله شما را با این هوش مصنوعی جذاب آشنا می‌کنیم تا بتوانید با کمک آن ارائه های جذابی را داشته باشید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

معرفی هوش مصنوعی Beautiful.ai

Beautiful.ai، طیف گسترده‌ای از قالب‌های آماده هوشمند را گنجانده و ارائه‌هایی با ظاهر حرفه‌ای و از نظر بصری بسیار خیره‌کننده فراهم می‌کند، همچنین با ابزارهای دیگر مانند Google Drive و Slack ادغام می‌شود. با استفاده از این فناوری ضمن صرفه جویی در وقت می توانید ایده های خود را در عرض چند دقیقه به یک داستان بصری بی نظیر تبدیل کنید.

یکی از ویژگی های جذاب این ابزار داشتن صد ها قالب اسلاید هوشمند جذاب است که کاربران دیگر نیاز نیست نگران فونت‌ ها، طرح بندی ها، رنگ ها یا انیمیشن ها باشند. این هوش مصنوعی همه این کارهای سنگین را برای شما به راحتی در عرض چند دقیقه انجام می دهد و به شما کمک می کند بهترین انتخاب ممکن را برای ارائه خود داشته باشید. استفاده از این فناوری به ایجاد یک فضای بهتر کمک بسزایی می کند.

هر قالب و اسلاید در این ابزار از قبل تنظیم بوده و ترفندهای بیشماری را به شما ارائه می دهد. کاربران می توانند با استفاده از این ابزار ارائه‌های خود را به پی دی اف یا پاورپوینت تبدیل کنند و آن را به صورت آنلاین یا آفلاین به اشتراک بگذارند.

امکانات استفاده از هوش مصنوعی Beautiful.ai

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، Beautiful.ai یک ابزار ارائه است که از AI برای طراحی اسلایدها استفاده می شود. اگر می‌خواهید فایلی را برای ارائه و سخنرانی خود آماده کنید، می‌توانید از این ابزار استفاده کنید. برخی از امکانات مهم این فناوری را در ادامه برای شما شرح می دهیم.

 

امکانات استفاده از beautiful.ai

 

  • طراحی اسلاید: این ابزار اصول طراحی را به صورت خودکار بر روی محتوا مورد نظر شما اعمال می کند‌‌ و با حذف یا اضافه کردن عناصر دیگر، چیدمان محتوای شما را تنظیم می کند.
  • قالب های هوشمند: قالب های هوشمند از دیگر قابلیت های beautiful.ai جالب است بدانید که این ابزار کتابخانه ای از قالب های از پیش ساخته شده هوشمند است که این قالب ها را برای کاربردهای مختلف مانند طرح های بازاریابی، پیشنهادات فروش و … ارائه می دهد‌.
  • جلوه های بصری: جلوه های بصری هوش مصنوعی Beautiful.ai از دیگر قابلیت های این ابزار است. کاربران به راحتی می توانند با استفاده از این ابزار تنها با یک کلیک ساده گرافیک، عکس، نمودار، انیمیشن، آیکون سایر موارد مرتبط دیگر را به اسلایدهای خود اضافه کنند.
  • طراحی مشترک با تیم: از دیگر امکانات Beautiful.ai می توان به طراحی تیمی اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزار می توانید با اعضای تیم خود همکاری کنید. اسلایدهای خود را به اشتراک بگذارید، پروژه ها را تحت یک حساب مدیریت کرده و ثبات برند را حفظ کنید.
  • فضای ابری Beautiful.ai: یکی دیگر از امکانات این ابزار کاربردی داشتن فضای ابری است. شما می توانید فایل خود را به صورت آنلاین ذخیره کنید. این فایل در بین دستگاه ها همگام سازی شده و دسترسی به ارائه شما در هر مکان و زمانی امکان پذیر است.

 

مزایا و معایب استفاده از هوش مصنوعی Beautiful.ai

در این قسمت از مقاله قصد داریم به برخی از مهمترین مزایا و معایب این Al بپردازیم. از جمله مهمترین مزایای این Al می توان به استفاده آسان، صرفه جویی در زمان با خودکار بودن فرآیند طراحی نسبت به سایر ابزارهای دیگر اشاره کرد. طیف گسترده‌ای از قالب‌های آماده هوشمند، ارائه‌های با ظاهر حرفه‌ای و از نظر بصری بسیار خیره‌کننده در ابزار Beautiful.ai گنجانده می‌شوند، و همچنین با ابزارهای دیگر مانند Google Drive و Slack ادغام می‌شود.

همچنین این فناوری نیز مانند دیگر ابزارها از معایبی هم برخوردار است. معایب Beautiful.ai شامل نیاز به اینترنت پایدار، مشکلات در مدیریت فایل‌های بزرگ، عدم پشتیبانی از حالت آفلاین و برنامه دسکتاپ، و عدم حمایت از ویژگی‌های پیشرفته از جمله ویرایش صوتی و ویدیویی می‌باشد.

 

آشنایی با هوش مصنوعی Brandmark، عالم لوگو و طراحی گرافیک بهترین دوست شما خواهد شد! 🚀🎨

 

آموزش ثبت نام و استفاده از هوش مصنوعی Beautifu.ai

اگر که شما هم تصمیم به استفاده از این ابزار را دارید و در مورد ثبت نام و نحوه استفاده از آن نیاز به راهنمایی دارید در این قسمت از مطلب همراه ما باشید تا شما را با نحوه ثبت نام در این ابزار کاربردی آشنا کنیم. برای ثبت نام و استفاده از Beautiful.ai باید مراحل زیر را به ترتیب رعایت کنید.

  1. ابتدا باید به سایت Beautiful.ai وارد شوید‌. و با وارد کردن آدرس ایمیل، Facebook یا لینکدین خود یک حساب کاربری بسازید.
  2. در مرحله بعدی نام داشبورد خود را مشاهده خواهید کرد. برای استفاده باید روی دکمه ارائه جدید کلیک کنید و از میان گزینه های متنوع الگوها، یک الگو را که با نیاز شما مطابقت دارد انتخاب کنید. در این مرحله می توانید اسلایدهای قالب جداگانه انتخاب کنید و یا یک الگوی کامل را انتخاب کنید.
  3. حالا باید محتوای خود را اضافه و ویرایش کنید. متن، تصویر، نمودار، ویدیو و غیره را در صورت نیاز درج کنید. این قالب یک یک چارچوب ساختار یافته برای محتوای شما فراهم می کند.
  4. مرحله بعدی که مرحله پیش نمایش و اشتراک گذاری است‌. در این مرحله می توانید بعد از ویرایش نوشته خود، پیش نمایش آن را مشاهده کنید تا اطمینان داشته باشید که این محتوا می تواند نیازهای شما را رفع کند.
  5. در مرحله آخر که می توانید از گزینه های اشتراک گذاری Beautiful.ai استفاده کنید. محتوای خود را به صورت آنلاین از طریق پیوندها به اشتراک بگذارید و یا آن را به صورت PDF یا پاورپوینت دانلود کنید.

 

آیا می توان از هوش مصنوعی Beautiful.ai به صورت رایگان استفاده کرد؟

برای خیلی از کاربران این سوال مطرح است که آیا می توانند از هوش مصنوعی Beautiful.ai به صورت رایگان استفاده کنند؟ در پاسخ باید به صورت مختصر بگوییم که جواب به این سوال بله است! با این که طیف گسترده ای از قیمت گذاری برای استفاده از امکانات این ابزار کاربردی وجود دارد. اما این Al برای کاربران فرصتی به وجود آورده است که بتوانند به صورت رایگان نیز از خدمات آن استفاده کنند.

مدت زمان استفاده به صورت رایگان و آزمایشی از این ابزار ۱۴ روز است که در اختیار کاربران قرار گرفته است. نکته حائز اهمیت که باید به آن توجه داشته باشید این است که در حالی که نسخه رایگان ویژگی های غنی ای دارد. اما برخی از عملکردهای پیشرفته فقط در نسخه پرمیوم برنامه در دسترس کاربران قرار می گیرد.

جمع بندی نهایی

در این مقاله به آشنایی و بررسی هوش مصنوعی Beautiful.ai پرداختیم. و نکات مهمی را در مورد ثبت نام و استفاده از این Al کاربردی را بیان کردیم. اگر که تا به حال برای ایجاد یک ارائه حرفه ای و جذاب مشکل داشته اید ممکن است بخواهید از این فناوری استفاده کنید. همانطور که اشاره کردیم با استفاده از این ابزار می توانید در عرض چند دقیقه یک ارائه خیره کننده و جذاب ایجاد کنید.

این ابزار نسبت به طراحی سنتی فوق العاده تر بوده و باعث صرفه جویی در زمان کاربر می شود. beautiful اغلب دارای رابط کاربر پسند نیز می باشد و استفاده از آن بسیار آسان است. این فناوری تضمین می کند که برای کاربران خود یک ارائه حرفه ای ایجاد کند. همچنین با پیشنهاد های خود سبب بهبود و ارتقای کیفیت اسلایدهای محتوا آنها شود.

بنابراین اگر به دنبال یک ارائه جذاب و حرفه ای برای پیشرفت و بهبود عملکرد شغلی خود هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از این هوش مصنوعی است. ممنون که تا آخر این مطلب همراه ما بودید. امیدواریم که مطالب گفته شده در مورد این هوش مصنوعی کاربردی در زمان استفاده برای شما مفید و کاربردی باشد. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع هوش مصنوعی، از جمله Beautiful.ai، با مشاوران ما با استفاده از شماره‌های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

پیام بگذارید