پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی هوش مصنوعی Brandmark و امکانات آن برای ساخت لوگو
آشنایی با هوش مصنوعی Brandmark

معرفی هوش مصنوعی Brandmark و امکانات آن برای ساخت لوگو

هوش مصنوعی Brandmark یک ابزار ساخت و طراحی لوگو با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی است. به وسیله این سایت می‌توانید با سرعت و کیفیت بسیار بالا یک لوگو منحصر به فرد و خاص را برای نشان تجاری خود طراحی کنید. سایت Brandmark بیش از ۱۰۰۰ الگو آماده دارد که در طراحی به کار می رود و فرایند ساخت لوگو را برای کاربران آسان تر می کند. بنابراین برای استفاده از این ابزار نیاز نیست که یک طراح حرفه ای باشید. این ابزار دارای امکانات و قابلیت های های گوناگونی است که شامل انتخاب فونت، رنگ، اضافه کردن طرح های گرافیکی و شکل ها برای طراحی یک لوگو جذاب است.

درنتیجه اگر نیاز به طراحی یک لوگو دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با ویژگی ها، نحوه ثبت نام و استفاده از این ابزار کاربردی آشنا شوید.

معرفی هوش مصنوعی Brandmark

Brandmark یک ابزار بسیار کاربردی است که برای شما این امکان را فراهم می کند تا در عرض چند دقیقه تصاویر و لوگوهای جذابی را برای یک کسب و کار طراحی کنید. با استفاده از این فناوری می توانید هر لوگویی با هر مشخصات ظاهری که مد نظرتان است را به راحتی درست کنید. همچنین با استفاده از این برنامه می توانید ایده های جالب برای طراحی بگیرید. با گزینه های موجود در این ابزار و طرح های آماده ای که برای استفاده دارد، می‌توانید بدون هیچ گونه زحمتی یک لوگوی تاثیر گذار و حرفه‌ای ایجاد کنید.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

 

لازم به ذکر است که لوگو نقش بسیار کلیدی و پر اهمیتی را در برندسازی و بازاریابی ایفا می کند. افراد با داشتن یک لوگو جذاب مربوط به زمینه کاری خود می توانند به آسانی در ذهن مخاطب ماندگار باشند. اما همانطور که می دانید طراحی یک لوگو معمولا زمان بر بوده و هزینه زیادی در پی دارد. از این رو شما می توانید با طراحی لوگو با استفاده از سایت Brandmark این کار را به آسانی انجام دهید.

نکته حائز اهمیت این است که شما برای استفاده از این AI نیاز به تجربه طراحی گرافیکی تخصصی ندارید. این ابزار قادر است با توجه مشخصات برند شما، گزینه های متعددی را از طرح، لوگوها، رنگ بندی و غیره ارائه دهد.

همچنین لوگوهای طراحی شده با این ابزار در بهینه سازی و سئو سایت شما نیز تاثیر زیادی می گذارد و موجب بهبود نتایج گوگل خواهد شد.

ویژگی و امکانات هوش مصنوعی Brandmark

از آنجایی که هر AI امکانات و ویژگی‌ های منحصر به فرد خود را دارد، در این قسمت از مطلب قصد داریم تا شما را با برخی از مهمترین امکانات این هوش مصنوعی کاربردی آشنا کنیم. امکانات Brandmark شامل موارد زیر می شود:

 

امکانات هوش مصنوعی Brandmark

 

  1. طراحی لوگو: سایت Brandmark برای شما این امکان را به وجود می آورد تا با استفاده از هوش مصنوعی و به صورت خودکار لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید.
  2. سفارش سازی لوگو: یکی از امکانات این ابزار سفارش سازی لوگو است. بعد از اینکه لوگوی مورد نظر خود را انتخاب کردید، می توانید لوگو را با مطابق با اولویت های خود سفارشی سازی کنید.
  3. طراحی کارت ویزیت: BrandMark قابلیت دیگری علاوه بر طراحی و ساخت لوگو دارد که شامل طراحی کارت ویزیت می شود. شما می توانید برای طراحی کارت خود از بین طیف وسیعی از الگوها طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. طراحی پست و استوری رسانه‌های اجتماعی: از قابلیت ها و امکانات دیگر این ابزار گرافیک های بهینه سازی شده برای رسانه های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام است.
  5. ارائه طرح‌های متحرک: یکی دیگر از امکانات این ابزار ارائه طرح‌های متحرک است. شما با Brandmark می توانید آرم های گرافیکی متحرک را به شیوه جذاب طراحی کنید و از آن در موارد مختلف استفاده کنید.
  6. فرمت‌های مختلف فایل‌ها: بعد از نهایی سازی طرح های خود می توانید می توانید فایل ها را در فرمت های PDF، EPS و PNG ذخیره کنید.
  7. رابط کاربر پسند: یکی از ویژگی های خوب این سایت رابط کاربر پسند آن است. چرا که برای استفاده از آن نیاز به داشتن تجربه گرافیکی نیست.
  8. قیمت مناسب: ابزار Brandmark.io با توجه به ویژگی و امکانات پیشرفته ای که دارد از هزینه مناسبی نیز برخوردار است.

مزایا و معایب هوش مصنوعی Brandmark

از مزیت های Brandmark می توان به نمایش ایده‌های متنوع در طراحی و ساخت سریعتر لوگو، برخورداری از الگوریتم های یادگیری عمیق به منظور تحلیل برند و نام آن، رابط کاربر پسند، امکانات پیشرفته و قیمت مناسب اشاره کرد.

اما همانطور که می‌ دانید این ابزار نیز مانند هر ابزار کاربردی دیگر از معایبی هم برخوردار است. یکی از معایب Brandmark پرداخت هزینه برای دانلود لوگو با کیفیت است.

برای آشنایی با هوش مصنوعی Krisp کلیک کنید.

راهنمای گام به گام استفاده از Brandmark

اگر برای شما سوال است که این ابزار چگونه کار می کند این قسمت از مقاله مناسب شما است. راهنمای گام به گام استفاده از ابزار BrandMark به شرح زیر است.

 

راهنمای گام به گام استفاده از Brandmark

 

  • وارد کردن اطلاعات: ابتدا باید اطلاعات اولیه مربوط به برند خود را به این سایت ارائه دهید. این اطلاعات شامل نام برند شما، توضیحات مختصر و غیره است. هوش مصنوعی Brandmark از این اطلاعات جهت طراحی و ساخت لوگوی مناسب با هویت برند شما استفاده می کند.
  • تنظیمات طرح لوگو در Brandmark: در این مرحله شما می توانید اولویت های طراحی خود را تنظیم کنید. این سایت از شما می خواهد تا چند فونت و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اما اگر در مورد انتخاب هریک از این موارد اطمینان ندارید، نگران نباشید. سایت Brandmark حتی می تواند با اطلاعات بسیار کم نتایج خوبی را برای شما نمایش دهد.
  • ارائه طرح ها: وقتی همه طرح ها را انتخاب کردید فقط کافی است منتظر باشید تا این ابزار مجموعه ای طرح لوگوهای منحصر به فرد بر اساس داده هایی که وارد کرده اید ایجاد کند.
  • سفارشی سازی لوگو: وقتی از بین طرح های ارائه شده لوگوی مورد نظر خود را انتخاب کردید، وقت آن است که لوگو را به انتخاب خود سفارشی سازی کنید. شما می توانید رنگ و فونت آن را تغییر دهید.
  • بارگیری لوگو: در آخر زمانی که از طرح لوگوی خود راضی بودید، می توانید لوگوی خود را در انواع فرمت ها دانلود کنید.

به طور کلی استفاده از سازنده لوگو Brandmark یک فرایند کاربر پسند و ساده است. چه شما یک طراح با تجربه بالا باشید و چه یک فرد مبتدی که تازه شروع به کار کرده اید، این ابزار می تواند راهی ساده و کارآمد برای ایجاد لوگوهای با کیفیت بالا و منحصر به فرد باشد.

آیا سایت Brankmark رایگان است؟

سایت Brandmark برای طراحی و ساخت لوگو به صورت رایگان امکانات خود را در اختیار کاربران قرار می دهد. اما برای استفاده از برخی امکانات پیشرفته‌تر مثل دانلود فایل با کیفیت بالا کاربران باید هزینه پرداخت کنند. سایت Brandmark مشخصاتی را که برای طراحی یک لوگو در ذهن خود دارید را با انتخاب صنف شغلی برای شما طراحی می کند.

جمع بندی نهایی

در این مقاله به بررسی ابزار Barndmarker، ویژگی و امکانات آن پرداختیم. همانطور که اشاره کردیم ابزار Brandmark فضای منحصر به فردی را در دنیای طراحی و ساخت لوگوهای منحصر به فرد ایجاد کرده است. این ابزار، AI را با خلاقیت انسانی ترکیب کرده است و یک راه حل برای طراحی سریع، مقرون به صرفه و کاربر پسند ارائه می دهد.

همچنین این ابزار در حالی که محدودیت و معایب خود را دارد. اما مزیت و امکانات آن، Barndmark را به یک ابزار بسیار ارزشمند تبدیل کرده، به ویژه برای افرادی که بودجه و زمان محدودی برای طراحی یک لوگو کاربردی دارند.

در نهایت باید اشاره کنیم که اگر شما به دنبال یک ابزار طراحی لوگو با استفاده از هوش مصنوعی هستید، Brandmarker.io یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است.

با استفاده از این ابزار کاربردی شما می‌ توانید یک لوگوی منحصر به فرد برای برند خود با کیفیت بسیار طراحی کنید و از آن در موارد گوناگونی استفاده کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما در استفاده از هوش مصنوعی Brandmark کاربردی باشد‌. سپاسگزاریم که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

پیام بگذارید