پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » هوش مصنوعی Krisp؛ بهترین ابزار برای حذف نویز صدا
هوش مصنوعی krisp

هوش مصنوعی Krisp؛ بهترین ابزار برای حذف نویز صدا

با گسترش اینترنت در سال های اخیر تمایل ما برای استفاده از ابزارها و سرویس‌‌های مرتبط نیز بیشتر شد. با این گسترش بسیاری از افراد به شکل دورکار مشغول به کار شده‌اند. در این نوع مشاغل یکی از المان‌های مهم در برقراری ارتباط، صدا است.

به طور معمول کاهش نویز با تهیه کردن یک میکروفون با کیفیت کاهش پیدا می‌‌کند اما در این بین برخی از نرم‌ افزارها هستند که با کمک AI کیفیت صدای شما را تنظیم کرده و صداهای اضافی محیط را حذف می‌کنند. یکی از این نرم افزارها، هوش مصنوعی Krisp است.

بنابراین اگر گیمر، پادکستر یا استریمر هستید و وجود نویز در میکروفون شما امکان برقراری ارتباط با دیگران را شما می‌ گیرد و باعث می‌شود مخاطب به خوبی صدای شما را نشنود، این نرم افزار گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با این ابزار کاربردی تا انتها همراه ما باشید.

هوش مصنوعی Krisp چیست؟

آیا می توانید میکروفون تان را بی صدا کنید؟ حتما این آخرین چیزی است که می خواهید وقتی در حال تماس کاری هستید بشنوید. چرا که باعث می شود شما غیر حرفه ای به نظر برسید. تماس های تصویری و صوتی بخش اصلی از فرایند دورکاری هستند. پس مهم است که سطح بالایی از حرفه ای بودن را در تماس های خود حفظ کنید.

کاهش نویز صوتی با استفاده از هوش مصنوعی فناوری است که از الگوریتم های Al برای حذف نویز‌های ناخواسته موجود در فضا استفاده می‌ کند. Krisp تحت عنوان یکی از بهترین برنامه ها جهت عوض صدای محیط معرفی می شود و با قدرت شبکه های عصبی نویز پس زمینه را به کمترین میزان خود می‌رساند. پس فرقی نمی‌کند که در محیط شلوغ هستید یا نه، استفاده از این ابزار می تواند یک ارتباط شفاف و بدون نویز را برقرار کنید. این دستیار شخصی فرایند ملاقات‌های شما را ساده تر خواهد کرد.

همچنین Krisp – Al اصلی مجموعه ای از ابزارهای ارزشمند را نیز در اختیار کاربران خود قرار می دهد که شامل رونویسی جلسات، خلاصه سازی خودکار ‌و… است که همه این موارد برای بهینه سازی تعاملات آنلاین شما طراحی شده اند.

اما در نظر داشته باشید که Krisp کشور ما را تحریم کرده است. برای استفاده و دانلود باید از VPN استفاده کنید.

 

اکتشاف نوین در دنیای وب: تجربه فوق‌العاده ساخت وب‌سایت با هوش مصنوعی 10Web

 

استفاده از Krisp برای چه کسانی مناسب است؟

با استفاده از این ابزار می توانید کیفیت تماس و تجربه مشتری را بهبود بخشیده و افزایش دهید.

اگر شما یک فردی هستید که از راه دور کار می کنید و اغلب برای شرکت در جلسات خود تماس صوتی یا ویدیویی برقرار می کنید استفاده از این ابزار می تواند به شما کمک بسزایی کند تا بدون در نظر گرفتن حجم سر و صدا محیطی که در آن قرار گرفته اید به راحتی جلسات خود را برگزار کنید و میزان حرفه‌ای بودن خود را حفظ کنید.

Krisp برای تولید کنندگان پادکست نیز مناسب است. پس اگر که یک تولیدکننده محتوا یا پادکست هستید که برای ضبط خود احتیاج به یک محیط آرام و صدایی بدون نویز دارید. این نرم افزار می‌تواند به راحتی نویزهایی که سبب پرت شدن حواس شنونده می شوند را به پاک کند.

همچنین اگر یک استاد یا دانش آموز هستید که به صورت آنلاین مشغول به تحصیل هستید Krisp می تواند حذف صداهای آزار دهنده در طول جلسات را برای شما فراهم کند.

هوش مصنوعی krisp مناسب چه کسانی است؟

 

 

ویژگی‌های اصلی هوش مصنوعی Krisp

همانطور که اشاره کردیم این برنامه دارای ویژگی های بسیار کاربردی است و امکانات مناسبی را به کاربران خود ارائه می دهد. در این قسمت از مقاله قصد داریم تا شما را با مهمترین ویژگی های هوش مصنوعی Krisp آشنا کنیم‌. این ویژگی ها عبارتند از:

 

  • وضوح صدا: با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، این ابزار کیفیت صدا را با حذف نویز و اکو در پس زمینه افزایش می دهد و سبب می شود تا مخاطب صدای شفاف و واضح تری را دریافت کند.
  • حذف صداهای پس زمینه: این ابزار با ویژگی حذف صداهای ناخواسته موجود در پس زمینه ای که دارد برای جلسات محیطی متمرکز و بدون هیچگونه مزاحمتی به وجود می آورد.
  • محلی سازی لهجه: لهجه عامل را با لهجه بومی مشتری مطابقت می دهد و زمینه یک ارتباط واضح تر و قوی تری را فراهم می آورد.
  • دستیار جلسات از راه دور: یادداشت و رونویسی های جلسه را به صورت خودکار ارائه می دهد.
  • حریم خصوصی و امنیت: این ابزار سطح بالایی از امنیت را برای شما به وجود می آورد و صدای شما را فقط در دستگاه خودتان پردازش می کند.

هوش مصنوعی Krisp چه ویژگی هایی دارد؟

مزایا و معایب Krisp

مزایای اصلی هوش مصنوعی Krisp شامل حذف کردن نویز و صداهای پس زمینه، لغو و حذف اکو، تطبیق لهجه های عامل و رونویسی و یادداشت برداری از جلسات  به صورت خودکار است. اما اگر بخواهیم از معایب این نرم افزار کاربردی نیز بگوییم می توان به وابستگی کیفیت دستگاه و اتصال اینترنت کاربر اشاره کرد. اما لازم به ذکر است که برای کاربرانی که به طور منظم در ارتباطات آنلاین شرکت می کنند استفاده از krisp یک سرمایه گذاری ارزشمند محسوب می شود.

آیا Krisp واقعا کار می کند؟

در پاسخ به سوال آیا کریپس واقعا کار می‌کند یا خیر؟ باید به صورت کوتاه پاسخ دهیم که krisp یک نرم افزار اختصاصی برای ویندوز و مک است. این ابزار قادر است هرگونه منبع صوتی از جمله صدای جیغ بچه‌ ها، پارس سگ، صدای وسایل برقی، خیابان و بسیاری از محیط‌ های دیگر را که ممکن است کیفیت تماس شما را مختل کنند، خاموش کند.

کاربران می‌ توانند تنها با یک کلیک ساده تماس‌ های کنفرانسی بی‌ صدا، چت های ویدیویی و جلسات از راه دور را برای افزایش کارایی و بهره وری تیم خود انجام دهند. همچنین این امکان را برای کاربران به وجود می‌ آورد که پخش‌ های زنده بدون نویز با کیفیت بالا و پادکست ها را به خوبی ارائه دهند.

برنامه Krips رایگان است؟

اگر برای شما هم سوال است که هوش مصنوعی Krips رایگان است؟ باید بگوییم که این ابزار یک طرح رایگان را به کاربران خود ارائه می دهد که می‌ توانند تا ۱۲۰ دقیقه از میکروفون و صدای بلندگو در هفته استفاده کنند. چرا که نسخه رایگان این برنامه به عنوان یک نسخه آزمایشی دارای محدودیت هایی است. شما در این نسخه فقط می توانید از قابلیت حذف نویز استفاده کنید و قابلیت های پیشرفته تر دیگری مانند تنظیم سطح حساسیت به صدا، تنظیم میزان حذف نویز برای نسخه رایگان در دسترس نیست.

همچنین در نسخه آزمایشی نمی توانید از ویژگی تشخیص صداهای آزار دهنده استفاده کنید. این ویژگی در نسخه پولی به کاربران این اجازه را می دهد تا صداهایی را که ممکن است برای مخاطبان آزار دهنده باشد، شناسایی و حذف کنند.

در نتیجه اگرچه نسخه رایگان این نرم افزار برای کاربران بسیار کاربردی است و قابلیت های خوبی نیز دارد اما لازم به ذکر است که برای دسترسی به تمام قابلیت ها و امکانات پیشرفته تر آن، نیاز به خرید نسخه پولی Krisp دارید. نسخه پولی این برنامه از قابلیت تماس با پشتیبانی اختصاصی نیز برخوردار است.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

 

نحوه آموزش ساخت حساب کاربری Krisp

برای استفاده از این برنامه ابتدا باید یک حساب کاربری با استفاده از مشخصات شخصی خود بسازید. این قسمت از مقاله شما را در نحوه ساخت یک حساب کاربری در هوش مصنوعی Krisp راهنمایی می کند.

ابتدا به صفحه ثبت نام در سایت Krisp بروید. روی گزینه sign up کلیک کرده و در قسمت مربوطه آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

باید صندوق پستی خود را برای تایید یک کد تایید یکبار مصرف بررسی کنید‌.

موضوع ایمیل دریافتی شما کد تایید Krisp خواهد بود. لازم به ذکر است که دریافت این پیام ممکن است کمی طول بکشد. همچنین این احتمال وجود دارد که ایمیل دریافتی به قسمت Junk/Spam نیز برود. بنابراین بهتر است اگر ایمیلی دریافت نکردید این قسمت ها را نیز بررسی کنید‌.

کد دریافتی را در فیلد مشخص شده وارد کنید‌. بعد از این مرحله شما به عنوان یک کاربر به داشبورد خود هدایت می شوید و می توانید از امکانات گوناگون این برنامه کاربردی به آسانی استفاده کنید.

جمع بندی نهایی

Krisp یک نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که در این مقاله به بررسی و نکات مهم در مورد آن پرداختیم. باید اشاره کرد که این Al به عنوان یک ابزار پیشگام در افزایش کیفیت صدا محسوب می شود. با استفاده از آن می توانید در تماس های صوتی و ویدیویی خود بسیار حرفه‌ ای‌ تر عمل کنید. لازم به ذکر است که این نرم‌ افزار مورد تایید برندهای جهانی نیز است و می‌ تواند برای موارد مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین اگر تمایل به استفاده از هوش مصنوعی krisp دارید و هنوز هم درباره آن سوالات تخصصی تری دارید می‌ توانید سوالات خود را از ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله آموزشی همراه ما بودید. امیدواریم که مطالب گفته شده راجع به این هوش مصنوعی برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

پیام بگذارید