پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » حذف پس‌زمینه تصاویر با هوش مصنوعی Fotor Background Remover
هوش مصنوعی Fotor Background Remover

حذف پس‌زمینه تصاویر با هوش مصنوعی Fotor Background Remover

هوش مصنوعی Fotor Background Remover یک ابزار قدرتمند و ساده برای حذف پس‌زمینه‌های ناخواسته از عکس‌ها است. با کمک الگوریتم پیشرفته خود می‌تواند پس‌زمینه‌ها را به‌راحتی و بدون دردسر به دقت شناسایی و حذف کند. این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد که تنظیمات دقیقی را برای حذف پس‌زمینه انجام دهند.

این ویژگی Fotor برای کسانی که نیاز به حذف سریع پس‌زمینه برای استفاده حرفه‌ای یا شخصی دارند عالی است. در این مقاله به بررسی هوش مصنوعی Fotor Background Remover، ویژگی‌ها و نحوه استفاده از آن می‌پردازیم.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

 

معرفی هوش مصنوعی Fotor Background Remover

حذف پس‌زمینه از یک تصویر می‌تواند اهداف بی‌شماری مانند ایجاد عکس‌های حرفه‌ای از محصول گرفته تا طراحی پست‌های چشم‌نواز برای رسانه‌های اجتماعی، داشته باشد. در حالی‌که نرم‌افزارهای پیچیده‌ای بسیاری مانند Adobe Photoshop برای این کار در دسترس هستند اما هوش مصنوعی Fotor Background Remover سهولت استفاده را با عملکرد قوی ترکیب می‌کند.

مهم نیست که تصاویر شما چقدر با جزئیات و شلوغ هستند، Fotor Background Remover پس‌زمینه تصاویر را به‌صورت دقیق تشخیص می‌دهد و حذف می‌کند.

Fotor با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته، پس‌زمینه عکس را حذف کرده و در عین حال جزئیات و گوشه‌های عکس را حتی در قسمت‌های چالش برانگیز مانند مو و خز حیوانات، حفظ می‌کند. پس از حذف پس‌زمینه، تصاویر مانند قبل واضح و دقیق باقی می‌مانند. این ابزار می‌تواند پس‌زمینه‌ها را به‌راحتی از پرتره‌ها، عکس‌های محصول، تصاویر حیوانات، لوگوها، امضاها و حتی گرافیک‌های برداری شناسایی و حذف کند.

همچنین برای حذف پس‌زمینه سفید از تصاویر نیز بسیار کاربردی است. هر چند که این کار در فتوشاپ می‌تواند سخت و وقت‌گیر باشد اما با هوش مصنوعی Fotor Background Remover می‌توانید پس‌زمینه سفید را در عرض چند ثانیه حذف کنید.

Fotor به شما امکان می‌دهد تصاویر پردازش شده خود را با کیفیت HD ایجاد کنید و سپس می‌توانید آن‌ها را در فرمت فایل‌های PNG با پس‌زمینه ترنسپرنت یا فایل‌های JPG و PDF ذخیره کنید.

به‌سادگی تصویر خود را آپلود کنید و هوش مصنوعی این ابزار فوق‌العاده به‌طور خودکار سوژه‌های تصویر شما را شناسایی می‌کند و سپس پس‌زمینه را برای شما به ترنسپرنت تغییر می‌دهد.

تغییر پس‌زمینه با کمک Fotor

با Fotor، نه تنها می‌توانید پس‌زمینه را از تصویر حذف کنید، بلکه می‌توانید پس‌زمینه را تغییر دهید تا به تصاویر خود ظاهری کاملاً جدید ببخشید.

تغییر پس‌زمینه با هوش مصنوعی Fotor Background Remover

انواع پس‌زمینه‌های از پیش تعیین‌شده وجود دارند که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید، یا می‌توانید پس‌زمینه خود را آپلود کنید. تنها با چند کلیک، یک پس‌زمینه ساده را با چیزی جذاب‌تر عوض می‌کنید.

برای افزایش اندازه تصاویر بدون افت کیفیت آن‌ها می‌توانید از هوش مصنوعی Let’s Enhance استفاده کنید.

 

چگونگی حذف پس‌زمینه تصویر با Fotor Background Remover

به کمک ابزار Fotor می‌توانید پس‌زمینه تصاویر را از پرتره‌، عکس محصولات، ماشین‌ها، حیوانات با حتی نقاشی‌ها حذف کنید. برای شروع استفاده از این برنامه مراحل زیر را طی کنید.

پس از ورود به سایت Fotor، برای آپلود تصاویر، روی دکمه «Upload Image» کلیک کنید یا تصاویر را بکشید و رها کنید.

بارگذاری تصویر در هوش مصنوعی Fotor Background Remover

هوش مصنوعی Fotor Background Remover به‌صورت خودکار و فوری پس‌زمینه تصاویر را شناسایی و آن را حذف می‌کند.

حذف پس‌زمینه تصویر با هوش مصنوعی Fotor Background Remover

حالا می‌توانید تصویر را با فرمت PNG دانلود کنید. اگر می‌خواهید ویرایش بیشتری روی عکس انجام دهید بهتر است پس‌زمینه آن ترنسپرنت باشد.

دانلود تصویر ویرایش شده از هوش مصنوعی Fotor Background Remover

می‌توانید پس‌زمینه‌ها را مستقیماً با استفاده از Fotor در مرورگر خود یا با برنامه حذف پس‌زمینه آن در گوشی خود حذف کنید. این برنامه در دستگاه‌های آیفون، اندروید و تبلت قابل استفاده است.

این ابزار هوش مصنوعی از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های تصویر از جمله PNG، JPG یا JPEG پشتیبانی می‌کند.

سعی کنید برای گرفتن نتایج بهتر از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید؛ هر‌چه تصویر اصلی شما واضح‌تر باشد، تشخیص تفاوت بین سوژه اصلی و پس‌زمینه برای Fotor آسان‌تر خواهد بود و در نتیجه خروجی بهتری دریافت می‌کنید.

به‌علاوه از ویژگی بزرگنمایی Fotor برای بررسی جزئیات کار غافل نشوید. بزرگنمایی می‌تواند به شما کمک کند تا با استفاده از ابزار Magic Clipper انتخاب‌های دقیق‌تری داشته باشید.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی Fotor Background Remover

 

مزایای استفاده از هوش مصنوعی Fotor Background Remover

استفاده از هوش مصنوعی Fotor Background Remover علاوه‌بر راحتی و افزایش سرعت و راندمان کار مزایایی به دنبال دارد که عبارتند از:

  • حذف فوری پس‌زمینه تصاویر: پس‌زمینه تصویر را به‌صورت آنلاین و رایگان بدون هیچ‌گونه مهارت فنی یا نصب نرم‌افزار پیچیده به آسانی و سریع حذف کنید.
  • نتایج با کیفیت بالا: هوش مصنوعی Fotor Background Remover عکس‌ها را با کیفیت HD و وضوح بالا ارائه می‌دهد.
  • ویرایش آسان پس‌زمینه: می‌توانید با این ابزار رنگ پس‌زمینه عکس را تغییر دهید یا پس‌زمینه‌های کاملاً جدید را فورا با یک کلیک اضافه کنید.
  • پشتیبانی از سیستمهای مختلف: این ابزار از سیستم‌های مک و ویندوز پشتیبانی می‌کند. همچنین می‌توانید در دستگاه‌های آیفون و اندروید نیز به‌صورت رایگان از آن استفاده کنید.
  • مولد پس‌زمینه هوش مصنوعی: سازنده پس‌زمینه مبتنی‌بر هوش مصنوعی آن مجموعه‌ای از پس‌زمینه‌های منحصر‌به‌فرد را بر‌اساس متن ایجاد می‌کند.
  • امکان انتخاب چندین فرمت دانلود: برنامه Fotor عکس‌ها را چند فرمت PNG، JPG یا JPEG برای دانلود در دسترس شما قرار می‌دهد.

برای خلق تصاویر هنری با متن، از هوش مصنوعی MidJourney غافل نشوید.

 

سخن پایانی

هوش مصنوعی Fotor Background Remover یک حذف‌کننده پس‌زمینه تصاویر هوش مصنوعی آنلاین و رایگان است که به‌طور خودکار سوژه‌های عکس را شناسایی کرده و به‌سرعت پس‌زمینه عکس را حذف می‌کند. انواع تصاویر مانند پرتره، عکس محصول، وسایل نقلیه، حیوانات، آثار هنری و حتی امضا و لوگو را می‌توانید آپلود و ویرایش کنید.

Fotor از استفاده در ویندوز، مک و تلفن‌های همراه پشتیبانی می‌کند و حذف کامل پس‌زمینه را به‌صورت خودکار و تنها با یک کلیک، بدون کار دستی امکان‌پذیر کرده است.

حذف پس‌زمینه یا عناصر ناخواسته از تصاویر، یک مهارت اساسی در ویرایش تصویر است. به یاد داشته باشید، تمرین باعث عالی شدن نتایج می‌شود و با هر تصویری که ویرایش می‌کنید، مهارت‌های خود را بهبود می‌بخشید و کارهای خود را حرفه‌ای‌تر می‌کنید. بنابراین از امروز شروع به استفاده از Fotor کنید و با کمک این ابزار گردش کار خود را بهبود بخشید و سرعت کارهای خود را افزایش دهید.

برچسب ها:

پیام بگذارید