پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » همه چیز در مورد هوش مصنوعی Hugging Chat
هوش مصنوعی HuggingChat

همه چیز در مورد هوش مصنوعی Hugging Chat

چت‌بات‌ها به دلیل توانایی در تعامل با کاربران و ارائه پاسخ‌های هوشمند، محبوبیت قابل توجهی به دست آورده‌اند. هوش مصنوعی Hugging Chat که توسط Hugging Face توسعه یافته است، به‌عنوان یک ربات گفتگوی قدرتمند منبع باز ظاهر شده است. در این مقاله، دنیای چت‌بات‌ها را بررسی می‌کنیم و در مورد ظهور هوش مصنوعی HuggingChat به‌عنوان جایگزینی برای چت‌بات محبوب Open AI، یعنی GPT بحث خواهیم کرد.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

هوش مصنوعی Hugging Chat چیست؟

HuggingChat یک چت‌بات جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که با Openai’s Chatgpt رقابت می‌کند. از زمان راه‌اندازی این ابزار روزانه میلیون‌ها کاربر از آن استفاده می‌کنند.

هوش مصنوعی Hugging Chat مانند Chatgpt، Bing Chat، Bard و سایر چت‌بات‌های هوش مصنوعی، ابزاری مبتنی‌ بر هوش مصنوعی برای گفتگو است که می‌تواند به صورت متنی، خلاصه‌ اسناد، مقاله‌ها، نامه‌ها، ایمیل‌ها و اشعار را ایجاد کند. این چت‌بات‌ جدید همچنین می‌تواند کد بنویسد یا باگ‌های کد را رفع کند، فرمول‌های اکسل را ایجاد کرده و به سؤالات کلی پاسخ دهد.

چه کسی صاحب HuggingChat است؟

HuggingChat توسط Hugging Face – یک نام برجسته در زمینه پردازش زبان طبیعی (NLP) – منتشر شد. Hugging Face یک شرکت هوش مصنوعی است که در سال ۲۰۱۶ با هدف در دسترس قرار دادن AI برای همه تأسیس شد. این شرکت منبع باز با استفاده از یادگیری ماشین، برنامه‌ها و سایت‌ها را ایجاد می‌کند و به‌ عنوان بستری که کاربران می‌توانند مدل‌ها و مجموعه داده‌های مختلفی را در آن به اشتراک بگذارند، کار می‌کند. HuggingChat در حال حاضر Open Assistant – یک ربات که توسط شبکه باز هوش مصنوعی در مقیاس بزرگ (LAION) ایجاد شده – را اجرا می‌کند.

برای حذف نویز از ویس‌ها و موسیقی‌های خود، توصیه می‌کنیم مقاله معرفی ۷ سایت برتر هوش مصنوعی حذف نویز را مطالعه فرمایید.

نحوه دسترسی به هوش مصنوعی Hugging Chat

دسترسی به Hugging Chat بسیار آسان است. به Huggingface.co/chat بروید و مکالمه را شروع کنید. نیازی به ورود به Hugging Face یا ایجاد یک حساب کاربری برای دسترسی به چت هوش مصنوعی نیست. به محض وارد شدن به صفحه سایت می‌توانید شروع به مکالمه با هوش مصنوعی کنید.

ورود به سایت هوش مصنوعی Hugging Chat

گاهی ممکن است به دلیل شلوغی بیش‌ از حد سرورها HuggingChat در پاسخگویی کند باشد. البته این پلتفرم هوش مصنوعی به‌طور مداوم در حال بهبود است، بنابراین انتظار می‌رود در آینده پاسخ‌های با کیفیت بالاتر و زمان پاسخگویی کمتری داشته باشد.

تفاوت HuggingChat و Chatgpt در چیست؟

بزرگ‌ترین تفاوت بین HuggingChat و Chatgpt این است که HuggingChat یک نسخه منبع باز از یک چت‌بات هوش مصنوعی است. همچنین بر هیچ‌کس پوشیده نیست که رقیب آن، Chatgpt برای عموم مردم مشهورتر و شناخته‌شده‌تر است.

هوش مصنوعی Hugging Chat منبع باز است

Chatgpt بر روی معماری GPT-3.5 ساخته شده و این یک فناوری اختصاصی متعلق به OpenAI است. این شرکت برای دسترسی به API GPT-5.5 خود یک برنامه اشتراکی ارائه می‌دهد. اما Hugging Chat یک فناوری منبع باز است که توسط شرکت مادر خود Hugging Face توسعه یافته است. این پروژه منبع باز به کاربران اجازه می‌دهد تا برای بهبود سیستم‌ عامل و اضافه کردن ویژگی‌های جدید، به کد منبع دسترسی داشته باشند و کدها را اصلاح کنند.

HuggingChat چندان قابل اعتماد نیست

نحوه آموزش Chatgpt آن را به یک چت‌بات هوش مصنوعی تا حدودی قابل اعتماد تبدیل کرده است اما با این حال محدودیت‌هایی نیز دارد. در کل هوش مصنوعی هنوز ناقص است، بنابراین همه چت‌بات‌های هوش مصنوعی خطر توهم و ارائه اطلاعات غلط را دارند.

هوش مصنوعی Hugging Chat فوق‌العاده مستعد توهم است. یعنی گاهی هوش مصنوعی با اطلاعاتی که مبتنی‌ بر واقعیت نیستند به سوالات شما پاسخ می‌دهد. زمانی‌ که ربات در تشخیص داده‌های واقعی از داده‌های جعلی دارای مشکل باشد، یا اگر با یک مجموعه داده که دارای خطا است آموزش داده شود، این مشکل رخ می‌دهد.

هوش مصنوعی بارد نیز به دلیل توهم و ارائه اطلاعات اشتباه شناحته شده و اگرچه ممکن است این اتفاق برای همه مدل‌های بزرگ زبانی اتفاق بیفتد، اما Chatgpt در این مورد اشتباهات کمتری داشته است.

مطالعه مقاله حذف بگکراند از تصاویر با هوش مصنوعی Fotor Background Remover را از دست ندهید.

موارد استفاده از هوش مصنوعی Hugging Chat

درست مانند سایر چت‌بات‌های هوش مصنوعی، می‌توانید برای دریافت اطلاعات، گفتگو و سرگرمی از این AI استفاده کنید. کیفیت پاسخی که می‌گیرید، مانند همه ابزارهای هوش مصنوعی تا حد زیادی به چگونگی پرسیدن سوالات شما بستگی دارد. HuggingChat می‌تواند به شما کمک کند تا در سبک‌ها و قالب‌های مختلف متن ایجاد کنید، ترجمه‌ها را انجام دهید، به سؤالات پاسخ دهید.

موارد استفاده از هوش مصنوعی Hugging Chat

این سایت در نوشتن ایمیل، تولید کد پایتون برای پروژه‌های یادگیری ماشین، حل مشکلات برنامه‌نویسی مانند مشکل فروشنده دوره‌گرد، خلاصه‌سازی متن، تشخیص نام و موجودیت و تجزیه‌و‌تحلیل یادداشت‌های پزشکی برتری دارد.

Hugging Chat به یک رابط وب محدود نمی‌شود. این ابزار همچنین یک API برای ادغام با برنامه‌ها و سرویس‌های موجود ارائه می‌دهد. این انعطاف‌پذیری به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا با استفاده از قدرت Hugging Chat، برنامه‌های خود را ارتقا دهند. در دسترس بودن Hugging Chat API سبب ارائه امکانات جدیدی برای ایجاد تجربیات گفتگوی جذاب در حوزه‌های مختلف می‌شود.

محدودیت‌های هوش مصنوعی Hugging Chat چیست؟

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم HuggingChat تاحدی مستعد توهم است! گاهی اطلاعات نادرست را در پاسخ به سوالات ارائه می‌دهد، زیرا مجموعه داده‌های آن تقریباً به اندازه رقیب قدرتمند آن نیست. با این حال این چت‌بات هوش مصنوعی از این محدودیت‌ها آگاه است و اغلب این موضوع را به کاربران خود یادآوری می‌کند که هنوز در حال یادگیری است.

سخن پایانی

در نتیجه، هوش مصنوعی Hugging Chat جایگزینی مناسب برای GPT OpenAI است و مزایای منحصر‌به‌فردی را از نظر مجموعه گسترده مدل‌های از پیش آموزش‌دیده ارائه می‌دهد. توسعه و آزمایش Hugging Chat پتانسیل آن را برای تبدیل شدن به یک چت‌بات برتر در آینده نشان می‌دهد. در حالی‌که این ربات نیاز به بهبود دارد، تکامل Hugging Chat به همراه در دسترس بودن API آن، ابزار را از سایر ابزارهای هوش مصنوعی محاوره‌ای متمایز می‌کند.

برچسب ها:

پیام بگذارید