پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » ترجمه فوری عکس با هوش مصنوعی Thing Translator
هوش مصنوعی Thing Translator

ترجمه فوری عکس با هوش مصنوعی Thing Translator

تصور کنید در سفر به خارج از کشور با شیئی برخورد می‌کنید که نمی‌دانید آن چیست یا در آن کشور چگونه تلفظ می‌شود. اینجاست که هوش مصنوعی Thing Translator وارد می‌شود! هوش مصنوعی Google Thing Translator، وب‌سایتی پیشگامانه است که به شما این امکان را می‌دهد که از دوربین گوشی خود برای ترجمه اشیاء فیزیکی از یک زبان به زبان دیگر استفاده کنید.

این ابزار از هوش مصنوعی برای شناسایی اشیاء استفاده می‌کند و سپس متن روی آن‌ها را به زبان دلخواه شما ترجمه می‌کند. همچنین به شما امکان ذخیره و اشتراک‌گذاری ترجمه‌ها را می‌دهد.  بیایید به بررسی کامل این ابزار هوش مصنوعی گوگل بپردازیم.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

هوش مصنوعی thing translator چیست؟

Thing Translator یک ابزار ترجمه زبان شگفت‌انگیز است که بدون در نظر گرفتن زبانی که صحبت می‌کنید، درک و برقراری ارتباط با دیگران را برای افراد آسان می‌کند. با Thing Translator می‌توانید بدون اینکه نگران قوانین پیچیده گرامری یا کلمات ناشناخته زبان دیگر باشید، هر عبارت یا کلمه‌ای را از یک زبان به زبان دیگر طی ظرف چند ثانیه ترجمه کنید.

مترجم گوگل این امکان را به شما می‌دهد که دوربین خود را به سمت متن نوشته شده به زبان دیگری بگیرید و سپس ترجمه آن را به زبان اصلی خود دریافت کنید. همچنین این ابزار امکان پخش صدا را فراهم می‌کند، بنابراین می‌توانید نحوه تلفظ عبارت ترجمه‌شده را به زبان مقصد بشنوید. این باعث می‌شود که هوش مصنوعی Thing Translator برای مسافران، دانش‌آموزان و افرادی که در تلاش برای یادگیری یک زبان جدید هستند عالی باشد.

هوش مصنوعی thing translator

علاوه‌بر این، Thing Translator از فناوری یادگیری ماشینی پیشرفته و شبکه عصبی گوگل پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که ترجمه‌ها دقیق و قابل اعتماد خواهند بود. با استفاده از این ابزار شگفت‌انگیز، می‌توانید شکاف زبانی را پر کنید و به‌راحتی ارتباطات جهانی برقرار کنید.

یکی از برتری‌های Thing Translator رابط کاربری ساده و آسان آن است که این ابزار را حتی برای کسانی که اهل فن‌آوری نیستند مناسب می‌کند. این ابزار همچنین به شما امکان می‌دهد ترجمه‌های خود را ذخیره کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید و این ویژگی آن را به ابزاری ایده‌آل برای حرفه‌ای‌هایی تبدیل می‌کند که اغلب با زبان‌های خارجی سر‌و‌کار دارند.

هوش مصنوعی Thing Translator یکی از ابزارهای رایگان هوش مصنوعی گوگل است که به‌صورت آنلاین در دسترس همگان قرار گرفته است. برای دسترسی به ویژگی‌های آن نیازی به پرداخت هزینه یا اشتراک در هیچ سرویسی ندارید. بنابراین افراد و مشاغل کوچک می‌توانند بدون صرف هزینه‌های اضافه از این ابزاری ایده‌آل بهره ببرند.

ویژگی‌های اصلی هوش مصنوعی Thing Translator

برخی از ویژگی‌های کلیدی Thing Translator عبارتند از:

  • با کمک این ابزار عبارات و کلمات را در کمتر از چند ثانیه ترجمه کنید.
  • می‌توانید تلفظ عبارات یا کلمات را به زبان مقصد بشنوید.
  • با کمک فناوری پیشرفته، اشیا را با گرفتن دوربین گوشی یا لپ‌تاپ به سمت آن‌ها تشخیص می‌دهد.
  • سرعت بالای آن در ارائه فوری ترجمه‌های کلمات برای مسافران و دانش‌آموزان مفید است.
  • هوش مصنوعی Thing Translator کاملا رایگان در دسترس همه قرار دارد.
  • شکاف‌های زبانی را برای ایجاد ارتباطات جهانی برطرف می‌کند.

ویژگی هوش مصنوعی Talk To Books ، یکی دیگر از ابزارهای رایگان گوگل را بررسی نمایید.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی Thing Translator

برای استفاده از این ابزار ارزشمند thing translator را در گوگل سرچ کنید.

سایت هوش مصنوعی Thing Translator

  • برای استفاده در لحظه روی گزینه LAUNCH EXPERIMENT بزنید.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی Thing Translator

  • سپس اجازه دسترسی برنامه به دوربین دستگاه خود را بدهید و بعد از آن از هر چیزی که می‌خواهید ترجمه کنید عکس بگیرید.
  • همچنین اگر می‌خواهید کدهای آن را بررسی کنید در همان صفحه روی گزینه GET THE CODE بزنید تا به تمام کدهای آن دسترسی پیدا کنید.

دریافت کدهای هوش مصنوعی Thing Translator

  • می‌توانید کدها را دانلود کنید و آن را توسعه دهید.

دانلود کدهای هوش مصنوعی Thing Translator

جالب است بدانید هوش مصنوعی Thing Translator در پشت‌صحنه از Cloud Vision و Translate APIهای گوگل استفاده می‌کند.

اگر می‌خواهید با بازی، دایره لغات خود را افزایش دهید، هوش مصنوعی Semantris یکی دیگر از ابزارهای Experiments with Google را از دست ندهید.

سخن پایانی

در پایان، هوش مصنوعی Thing Translator یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی موجود امروزی است. این یک ابزار قدرتمند و در عین حال کاربرپسند است که می‌تواند به شما کمک کند بر موانع زبانی غلبه کنید و با مردم در سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. استفاده از آن رایگان است و برای هر کسی که می‌خواهد مهارت‌های زبانی خود را گسترش دهد ابزاری ضروریست.

همین حالا Thing Translator را امتحان کنید و قدرت ترجمه زبان را تجربه کنید.

برچسب ها:

پیام بگذارید