پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی Pfpmaker
هوش مصنوعی Pfpmaker

ساخت عکس پروفایل با هوش مصنوعی Pfpmaker

هوش مصنوعی Pfpmaker موضوعی است که در این مطلب به آن می پردازیم. همانطور که می دانید داشتن یک تصویر پروفایل جذاب در شبکه های اجتماعی مختلف یکی از راه های جذب مخاطب است. همچنین می توان بیان کرد که امروزه شبکه های اجتماعی یکی از پرکاربردترین رسانه های جمعی به شمار می آیند و مانند یک شناسنامه مجازی برای کاربران هستند. اولین چیزی که به چشم دیگران می خورد عکس پروفایل کاربران است. بنابراین عکس های پروفایل از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

حتما شما هم تا به حال به دنبال ساخت عکس پروفایل منحصر به فرد برای خود بوده اید. چه عکس خودتان نیاز به ویرایش داشته و چه عکسی که با استفاده از یک فیلتر آماده شده باشد. در هر صورت برای ویرایش عکس مورد نظر خود نیاز به دانش برای استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس وجود دارد. ناگفته نماند که برخی افراد با دریافت هزینه نیز تصویر را ویرایش می کنند. اما ما در این مطلب قصد داریم راهی بسیار ساده، آسان و مهم تر از همه رایگان را برای ویرایش عکس آموزش دهیم. با کمک این هوش مصنوعی می توانید تنها با یک کلیک عکس خود را ویرایش کنید. پس تا انتها همراه ما باشید تا با این ابزار به صورت کامل آشنا شوید‌.

 

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

 

معرفی هوش مصنوعی Pfpmaker

ابزار Pfpmaker یک تولید کننده عکس پروفایل به وسیله هوش مصنوعی کاملا رایگان است که می‌تواند تصاویر پروفایل خیره کننده‌ای را ایجاد کند. شما با استفاده از این هوش مصنوعی قادر خواهید بود چند عکس آپلود و بیش از ۱۰۰ تصویر تولید کنید که دقیقا شما را در سبک ها و تنظیمات مختلفی نشان می دهد. چه بخواهید یک پرتره کلاسیک داشته باشید یا ظاهری مدرن Pfpmaker همه آن‌ها را پوشش می دهد‌. این ابزار رایگان به شما این امکان را می‌دهد که به صورت فوری پس زمینه‌ها را از عکس‌های خود حذف کنید و یک پس زمینه سفارشی به عکس خود اضافه کنید‌.

 

بیشتر بخوانید: انتخاب مدل مو با هوش مصنوعی رایگان متناسب با چهره

 

جالب است بدانید که Pfpmaker به کاربران خود خدمات پولی نیز ارائه می دهد که تحت آن عکس های شما توسط هوش مصنوعی پردازش می‌شود. شما می توانید در این فناوری حداقل ۱۰ تصویر از خود بارگذاری کنید. سپس این تصاویر به مدت بیش از ۱ ساعت توسط AI پردازش خواهند شد‌. بعد از تمام شدن این فرایند هوش مصنوعی برای شما بیش از ۱۰۰ عکس حرفه ای تولید می کند. در نهایت می‌توانید تمام عکس‌های تولید شده را بررسی کنید و آن‌هایی را پیدا کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. برای آشنایی بیشتر با امکانات این ابزار همراه ما باشید.

مزایا و معایب  هوش مصنوعی Pfpmaker

مزایا و معایب هوش مصنوعی Pfpmaker

Pfpmaker برای ویرایش تصاویر، حذف پس زمینه عکس ها و جایگزینی آن‌ها با موارد دیگر مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد. این AI کاربردی از مزایا و معایبی نیز برخوردار است که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

برای آشنایی با هوش مصنوعی Krisp مقاله ما را مطالعه کنید.

مزایای Pfpmaker

مزایای این ابزار به شرح زیر است:

  1. جایگزینی پس زمینه با استفاده از هوش مصنوعی
  2. افکت ها و سبک های قابل تنظیم
  3. سبک های متنوع برای حساب‌های مختلف
  4. نتایج حرفه‌ای و کاربر پسند
  5.  دارای رابط کاربری آسان

معایب هوش مصنوعی Pfpmaker

این AI کاربردی از معایبی نیز برخوردار است که شامل موارد زیر می شود.

  1. تاخیر در تولید تصاویر
  2. زمان پردازش طولانی
  3. روتوش ناسازگاری‌ها با هوش مصنوعی
  4. حذف پس زمینه همانطور که در نظر گرفته شده

به طور کلی باید بگوییم که همه کاربران شبکه های اجتماعی می دانند که تا چه اندازه تاثیر اولیه از اهمیت برخوردار است و معمولا عکس نمایه اولین چیزی است از شما برای کاربران دیگران نمایش داده می شود. لازم به ذکر است که Pfpmaker یک ابزار رایگان مفید و کاربردی است که برای کاربران این شرایط را به وجود می آورد تا با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر پروفایل کاملا حرفه ای و خیره کننده ایجاد کنند.

 

آشنایی با هوش مصنوعی Pfpmaker

 

امکانات Pfpmaker

اگر برای شما هم سوال است که Pfpmaker از چه امکاناتی برخوردار است باید بگوییم که این ابزار کاربردی دارای امکانات متعددی است. برخی از مهمترین امکانات این هوش مصنوعی شامل موارد زیر می‌شود:

  • ویرایش عکس: یکی از امکانات این نرم افزار مبتنی بر AI استفاده از قابلیت های ویرایش تصاویر است. کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت تصاویر خود را بچرخانند و کمی تصاویر را به سمت راست یا چپ کج کنند. همچنین افراد می‌توانند با استفاده از این ابزار بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی نیز انجام دهند.
  • تغییر رنگ با استفاده از Pfpmaker: یکی دیگر از امکانات هوش مصنوعی Pfpmaker ایجاد تغییر رنگ در پس زمینه تصاویر است. کاربران می‌توانند پس زمینه جامد یا گرادیانت عکس‌های خود را تغییر دهند و رنگ دیگری که بیشتر با نمایه شما مطابقت دارد را استفاده کنید.
  • اضافه کردن سایه با ابزار: مورد دیگر از امکانات این هوش مصنوعی که می توان به آن پرداخت افزودن سایه است. در این ابزار چندین مدل سایه کم و بیش مشخص دارید که می توانید آن‌ها را روی عکس های خود اعمال کنید.

همچنین در آخر باید اضافه کنیم که در Pfpmaker تمامی عکس‌های آپلود شده توسط کاربران بعد از ایجاد قالب‌ها به صورت کامل و خودکار حذف می‌شوند. در این ابزار کاربران می‌توانند با انتخاب عکس نمایه خود آن را با فرمت png 500×500 دانلود کنند.

مراحل استفاده از ابزار Pfpmaker

همانطور که در قسمت‌های بالاتر این مقاله اشاره کردیم شما می‌توانید با هوش مصنوعی Pfpmaker عکس نمایه خود را به صورت رایگان و حرفه ای ایجاد کنید. البته باید در نظر داشته باشید که صحیح است که این هوش مصنوعی رایگان است اما برای استفاده از امکانات خاص آن نیاز به تهیه اشتراک دارد.

ورود به سایت pfpmarker

برای شروع استفاده از Pfpmaker ابتدا باید وارد سایت رسمی این ابزار شوید. در وسط صفحه دایره‌ای سبز رنگ وجود دارد که باید برای انتخاب عکس مد نظرتان روی آن کلیک کنید.

بعد از این که عکس مورد نظر خود را انتخاب کردید و عکس در سایت بارگذاری شد، می‌توانید عکس مورد نظر خود را با پس زمینه‌های متفاوتی مشاهده کنید‌. البته قابل ذکر است که این کار به صورت خودکار بعد از آپلود عکس اتفاق می افتد و پس زمینه آن حذف می شود.

نحوه ویرایش عکس

همه این عکس‌های ایجاد شده قابلیت ویرایش را دارند. در سایت Pfpmaker سه گزینه وجود دارد که شامل adjust photo، Shadow و colors که برای ویرایش است.

شما می توانید با کلیک رو گزینه Shadow لیست مختلفی از انواع طرح سایه برای عکس را مشاهده کنید که با کلیک کردن روی هر طرح، تغییرات به وجود آمده را روی عکس خود ببینید.

با کلیک روی گزینه color می‌توانید برای پس زمینه عکس خود رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید. یک قابلیت جالب دیگری که در این قسمت وجود دارد، ترکیب کردن رنگ‌های مختلف با یکدیگر است که می‌توان برای پس زمینه عکس‌ها استفاده کرد.

همچنین با کلیک روی گزینه adjust می‌توانید عکس خود را Rotate کنید و حتی بزرگنمایی یا کوچک نمایی را روی آن اعمال کنید و سپس با کلیک روی گزینه save می‌توانید نتیجه اعمال شده را مشاهده کنید.

در آخر با کلیک کردن روی فلش کنار عکس انتخابی خود می توانید عکس پروفایل مورد نظرتان را انتخاب کنید. همانطور مشاهده کردید با کمک هوش مصنوعی Pfpmaker توانستید به آسانی و تنها با چند کلیک ساده عکس پروفایل خود را بسازید.

Pfpmarker چگونه کار می کند؟

هوش مصنوعی Pfpmarker چگونه کار می‌کند؟

این AI برای حذف پس زمینه عکس و جایگزینی آن از موارد زیر استفاده می‌کند:

  1. طراحی ساده
  2. یک رنگ ثابت
  3. پس زمینه ساختگی
  4. گرادیانت

کاربران قادر خواهند با کمک این هوش مصنوعی در رنگ ها، پس زمینه، افکت و… تغییرات دلخواه خود را ایجاد کنند.

همچنین نسخه دیگر این ابزار این امکان را به وجود می آورد تا با آموزش هوش مصنوعی بر روی ۱۰ عکس از چهره خود تصاویر پروفایل ایجاد کنید. می‌توانید حداکثر ۱۴ سبک را به صورت همزمان انتخاب کنید.

 

جمع بندی نهایی

در این مقاله به آشنایی با هوش مصنوعی pfpmaker امکانات و نحوه استفاده از آن پرداختیم. همانطور که در قسمت های بالاتر این مقاله اشاره کردیم شما می توانید با استفاده از این پلتفرم عکس های پروفایل خود را به صورت حرفه ای و رایگان بسازید. اما نکته حائز اهمیت این است که طرح های رایگان دارای محدودیت هایی نیز هستند. شما می توانید با خرید اشتراک از قابلیت های نامحدود این ابزار کاربردی به آسانی استفاده کنید و تنها با چند کلیک ساده عکس های نمایه خود را به صورت کاملا حرفه ای ویرایش کنید. پس اگر قصد ساخت یک عکس حرفه ای برای شبکه های اجتماعی خود را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از pfpmaker است. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید‌. اگر در این باره سوالی دارید می توانید سوال خود را در قسمت نظردهی با ما به اشتراک بگذارید.

پیام بگذارید