پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » هوش مصنوعی Voicfy.AI و تجربه‌ بی‌نظیر صداهای خلق‌کننده
آشنایی با هوش مصنوعی Voicfy.Al

هوش مصنوعی Voicfy.AI و تجربه‌ بی‌نظیر صداهای خلق‌کننده

هوش مصنوعی Voicfy.al اخیرا یکی از ترندترین برنامه های AI است، چرا که تغییر صدا با کمک ربات ها قابلیت خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با استفاده از این Al می توانید صدای هر فردی را با فرد دیگری ترکیب کنید. از خوانندگان مشهور گرفته تا صدای حیوانات، همه این‌ها با هوش مصنوعی قابل شبیه سازی هستند.

این سایت تکامل یافته برنامه‌های قدیمی تغییر صدا است. در حقیقت قابلیت هایی که این ابزار در اختیار کاربران خود قرار می دهد در برابر برنامه‌های قبلی تغییر صدا بسیار بیشتر است.

بنابراین اگر شما هم قصد دارید از این Al استفاده کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به صورت کامل با قابلیت ها، نحوه استفاده و دیگر موارد مربوط آشنا شوید.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

 

بررسی هوش مصنوعی Voicfy.Al

Voicfy.Al با استفاده از الگوریتم های پیشرفته AI برای کاربران این امکان را فراهم می کند تا بتوانند صدای خود را به صورت پویا تغییر دهند و صدای خود را با شخصیت‌های مشهور و خوانندگان، شبیه سازی کنند. نکته حائز اهمیت این است که این ابزار فقط به محتواهای صوتی محدود نخواهد شد و این قابلیت را دارد تا در برنامه های مختلفی که از محتواهای صوتی استفاده می کنند مانند مرورگرها، نرم افزارهای مونتاژ، ویرایش ویدیو و… مورد استفاده قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که هرچند این ابزار تغییر صدا جذاب و سرگرم کننده است اما استفاده از آن تنها برای فایل های ۱۵ ثانیه ای رایگان است. برای استفاده درست و کامل از این ربات باید حساب کاربری داشته باشید و اشتراک آن را خریداری کنید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با قابلیت و کاربردهای این برنامه آشنا شوید.

 

کاربردهای هوش مصنوعی Voicfy.Al

همانطور که اشاره کردیم این ابزار به تغییر و ترکیب صدای افراد با یکدیگر کمک می کند. بنابراین هوش های مصنوعی تغییر دهنده صدا به دلیل قابلیت هایی که دارند در بسیاری از صنایع مختلف مورد استفاده افراد قرار می گیرند. این کاربردها شامل موارد زیر می شود.

کاربردهای هوش مصنوعی Voicfy در حوزه های مختلفی است.

استفاده از Voicfy.Al در نرم افزارهای دیگر

جالب است بدانید که امکان ادغام Voicfy.Al با دیگر اپلیکیشن ها وجود دارد و در دسترس کاربران قرار دارد. به عبارت دیگر کاربران می توانند از این هوش مصنوعی در اسکایپ، گوگل میت، تلگرام و… استفاده کنند.

افزایش خلاقیت

یکی از کاربردهای هوش مصنوعی تغییر صدا افزایش خلاقیت است. چرا که افراد در زمینه های مختلفی نیاز به خلاقیت خواهند داشت. مثلا با استفاده از این Al افراد در صنایع فیلم سازی می توانند صداهای شخصیت های معروف در تاریخ را شبیه سازی کنند.

تولید صداهای تبلیغاتی با Voicfy.Al

یکی دیگر از کاربردهای این Al جذاب استفاده در تیزرهای تبلیغاتی است. هوش مصنوعی تغییر صدا به شما این امکان را می دهد تا برای تیزرهای تبلیغاتی خود بتوانید از یک صدای جذاب استفاده کنید. علاوه بر این موارد گفته شده اگر قصد دارید برای موشن گرافیک یا انیمیشن نیز صداهای جذاب ایجاد کنید، این ربات می تواند برای تولید صداهای مختلف به شما کمک زیادی کند.

تولید موسیقی

یک مورد دیگر از کاربردهای این ربات، تولید موسیقی است. بعضی از افراد با استفاده از این ابزار، تغییر صدای آثار هنری بسیار جذابی را تولید می کنند. به عنوان مثال کاربران به راحتی می توانند با استفاده از این Al صدای خوانندگان ایرانی را با خوانندگان خارجی جایگذاری و آهنگ های متنوع تولید کنند.

تغییر صدا در بازی‌های ویدیویی با Voicfy.Al

از دیگر کاربردهای Voicfy.Al استفاده از آن در بازی های ویدیویی است. بعضی از بازی های ویدیویی از این ربات پشتیبانی می کنند. به عبارت دیگر باید بگوییم که کاربران می توانند به صورت زنده صدای خود را در بازی های ویدیویی تغییر دهند.

 

نحوه استفاده از Voicfy.Al

تا اینجا که با هوش مصنوعی Voicfy.Al و کاربردهای آن آشنا شده اید و به احتمال زیاد قصد دارید که از این Al استفاده کنید. برای استفاده از این ابزار باید مراحل زیر را رعایت کنید.

  • دانلود و نصب برنامه: ابتدا برای استفاده از این ربات باید آن را از وب سایت رسمی دانلود کرده و روی سیستم خود نصب کنید.
  • ایجاد حساب کاربری: بعد از نصب برنامه روی سیستم باید برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و با استفاده از ایمیل وارد آن شوید.
  • خرید اعتبار و اشتراک هوش مصنوعی Voicfy.Al: بعد از این که به حساب کاربری خود وارد شدید، می توانید از اعتبار رایگان و یا اشتراک پولی استفاده کنید تا به قابلیت و امکانات بیشتری دسترسی داشته باشید.
  • انتخاب حالت: به طور کلی Voicfy.Al دارای ۲ حالت کاربری Record Mode و Live Mode است. در حالت Record Mode قادر خواهید بود صدای خود ضبط کرده و بعد از ایجاد تغییر دانلود کنید. اما در حالت Live Mode می توانید به صورت کاملا زنده صدای خود را تغییر دهید.
  • انتخاب شخصیت و صدا: شما می توانید از بین ۱۰۰ گزینه صوتی و شخصیت های مشهور، صدای مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین این قابلیت وجود دارد که صدای خود را برای شبیه سازی و ساخت شخصیت استفاده کنید.
  • استفاده در سرویس ها و نرم افزارها: شما می‌توانید صداهای ساخته شده را در سرویس و برنامه های مختلفی مانند مرورگرها، نرم افزارهای مونتاژ مانند Discord و ویرایش ویدیو استفاده کنید. اما باید این نکته را مورد توجه خود قرار دهید که استفاده از برخی ویژگی و قابلیت های این ابزار، به حساب کاربری و اعتبار شما بستگی دارد. برای استفاده از برخی قابلیت ها شما نیاز به اشتراک های پولی خواهید داشت.

 

استفاده رایگان از Voicfy.Al

شاید برای شما هم سوال باشد که استفاده از اVoicfy.Al رایگان است یا خیر؟ در پاسخ به صورت مختصر باید بگوییم که استفاده از این ابزار رایگان است اما نامحدود نیست! بنابراین کاربران برای استفاده از قسمت های مختلف این برنامه نیاز است که از کوین های مختص به آن استفاده کنند. لازم به ذکر است که در ابتدای استفاده از این برنامه و بعد از ثبت حساب کاربری 5000 کوین به شما تعلق می گیرد. علاوه بر این می توانید به چند طریق کوین دریافت کنند.

بسته های مشخصی در این برنامه وجود دارد که کاربران می توانند با پرداخت آن مقدار تعیین شده ای کوین دریافت کنند. علاوه بر این کاربران به ازای دعوت هر دوست خود مقدار قابل توجهی کوین دریافت خواهند کرد. در نهایت به ازای مدت زمانی که یک فرد در این برنامه سپری خواهد کرد، مقداری کوین به عنوان پاداش به آن داده می شود.

پلتفرم هایی که از voicfy.Al پشتیبانی می کنند؟

به طور کلی پلتفرم هایی که از این ربات تغییر دهنده صدا پشتیبانی می کنند شامل موارد زیر می شوند.

 

  1. Android
  2.  Windows
  3.  IOS
  4. Mac

پلتفرم هایی که از voicfy پشتیبانی می کنند.

 

 

تنظیمات تغییر صدا با Voicfy.Al

زمانی که قصد دارید از قابلیت تغییر صدا این ربات استفاده کنید احتیاج دارید تا یک سری از تغییرات را انجام دهید تا بتوانید به خروجی دلخواه خود برسید. این تغییرات به شرح زیر است.

  1. انتخاب نحوه تغییر صدا: ابتدا باید انتخاب کنید که می خواهید تغییر صدای خود را به صورت زنده انجام دهید یا در نظر دارید که یک صدای از قبل ضبط شده را تغییر دهید.
  2. انتخاب شخصیت مورد نظر: در هوش مصنوعی voicefy.Al به صورت پیش فرض صدای بیش از ۱۰۰۰ شخصیت مشهور و شناخته شده جمع آوری شده است. بنابراین شما می توانید به دلخواه خود یکی از این شخصیت ها را انتخاب کنید و صدای خود را به آن تغییر دهید‌.
  3. تنظیمات میکروفون: در این قسمت باید انتخاب کنید که به چه صورتی می خواهید صدای خود را به این ابزار برسانید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید با کیفیت ترین میکروفون خود را برای شبیه ساز صدا با این هوش مصنوعی انتخاب کنید و خروجی دلخواه خود را تحویل بگیرید.
  4. تعیین سرعت خروجی صدا: باید انتخاب کنید که تمایل دارید این تغییر صدا با چه سرعتی انجام شود. لازم به ذکر است که باید دقت داشته باشید هرچه سرعت بیشتری را انتخاب کنید ممکن است کیفیت خروجی صدای شما پایین تر از حد معمول شود. پیشنهاد ما به شما این است که سرعت را روی ۵۰ قرار دهید.

 

کشف توانایی‌های هوش مصنوعی در طراحی با Adobe Firefly را در این مقاله بخوانید و دنیای فراگیری را تجربه کنید.

 

جمع بندی نهایی

در این مقاله به بررسی امکانات و قابلیت های هوش مصنوعی Voicfy.Al پرداختیم و شما را با نحوه استفاده از این برنامه آشنا کردیم. از این ابزار تغییر صدا در تولید صداهای خاص در زمینه های مختلف استفاده می شود. اما نکته حائز اهمیت این است که استفاده اخلاقی و مسئولانه از این ربات بسیار مهم است. اگر شما هم تا به الان از این هوش مصنوعی استفاده کرده اید می توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

پیام بگذارید