پرش لینک ها
خانه » آموزش کار با هوش مصنوعی » نحوه استفاد از قابلیت چت جی پی تی صوتی
نحوه استفاد از قابلیت چت جی پی تی صوتی

نحوه استفاد از قابلیت چت جی پی تی صوتی

چت جی پی تی در ابتدای ورود قابلیت‌های چندان زیادی نداشت؛ رفته رفته قابلیت‌های این ربات محبوب افزایش پیدا کرد. در هفته‌های گذشته، قابلیت صوتی هم به Chat GPT اضافه شد. در این مقاله از Airoot قصد داریم به معرفی چت جی پی تی صوتی بپردازیم.

چت جی پی تی صوتی چیست؟

Chat GPT صوتی قابلیت جدیدی است که این ربات از آن بهره‌ می‌گیرد. با استفاده از این قابلیت، کاربران به راحتی می‌توانند به‌جای چت کردن با این ربات، با آن به صورت صوتی گفتگو کنند. در این شرایط، فرآیند مکالمه با سرعت و کیفیت بالاتری پیش می‌رود؛ این قابلیت چت جی پی تی تا به حال برای نسخه بتا عرضه‌ شده‌است اما از روزهای آینده، برای استفاده تمام کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

مکالمه صوتی با چت جی پی تی به مراتب راحت‌تر از تایپ کردن است. چت کردن با ربات‌های هوش‌مصنوعی نیازمند وقت و دقت بیشتری است؛ در حالی که استفاده از قابلیت صوتی این ربات‌ها، مکالمه را سریع‌تر و بهتر پیش می‌برد.

قابلیت مکالمه صوتی با چت جی پی تی

چگونه از قابلیت Chat GPT صوتی استفاده کنیم؟

نحوه استفاده این قابلیت و شروع مکالمه صوتی با چت جی پی تی کار دشواری نیست؛ در واقع انجام این کار تقریبا شبیه به مراحل تایپ کردن در Chat GPT (با چند تغییر کوچک) است.

  1. ابتدا وارد برنامه چت جی پی تی شوید.
  2. با وارد کردن مشخصات مربوطه، وارد اکانت خود شوید. (برای ساخت اکانت چت GPT کلیک کنید.)
  3. وارد صفحه گفتگو با این ربات شده و سپس در قسمت پایین صفحه، علامت میکروفون را پیدا کنید.
  4. در این مرحله می‌توانید با نگهداشتن موس یا انگشت خود روی علامت میکروفون، مکالمه صوتی با چت جی پی تی را آغاز کنید.
  5. در این شرایط به راحتی Chat GPT پیام شما را به متن تبدیل کرده و پاسخ آن را به صورت متن یا صوت ارسال می‌کند.

در حال حاضر این قابلیت برای کاربران اندروید و iOS چت جی پی تی فعال است. با مراجعه به سایت این ربات هوش‌مصنوعی، نمی‌توانید چنین قابلیتی را مشاهده کنید. همانطور که در گذشته این قابلیت تنها برای کاربران چت جی پی تی پلاس در دسترس بود و سپس برای کاربران رایگان هم فعال شد، احتمالا این قابلیت هم به سایت چت جی پی تی افزوده خواهد شد.

توجه داشته باشید که هنگام مکالمه و صحبت کردن کاربر با چت جی پی تی، ممکن است برخی کلمات به دلایل مختلفی مانند سروصدای محیط، صحبت کردن با سرعت بالا و شناسایی نشدن کلمات به خوبی تشخیص داده نشوند.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه استفاده از چت جی پی تی

قابلیت مکالمه صوتی با چت جی پی تی

مزایای استفاده از چت جی پی تی صوتی

استفاده از این قابلیت برای افرادی که علاقه‌ای به تایپ کردن ندارند و با صحبت کردن راحت‌تر هستند، بهترین انتخاب است؛ اگر به هر دلیلی مانند مشکلات جسمی نمی‌توانید تایپ کنید، به راحتی می‌توانید از این قابلیت بهره‌ بگیرید. با استفاده از مکالمه صوتی با چت جی پی تی می‌توانید هنگام انجام کارهای دیگر مانند ورزش کردن، رانندگی و … هم از این ربات استفاده کنید.

همانطور که گفته شد، استفاده از این قابلیت به فرآیند پرسش و پاسخ و گفتگو، سرعت می‌بخشد؛ در این شرایط، می‌توانید با سرعت بالاتری گفتگو مکالمه کنید و پاسخ پرسش‌هایتان را دریافت نمایید.

جی پی تی صوتی یکی از بهترین قابلیت‌های این ربات هوش‌مصنوعی است؛ این قابلیت باعث می‌شود که تمام کاربران بتوانند به صورت صوتی با Chat GPT ارتباط برقرار کنند.

آنچه در چت جی پی تی صوتی خواندیم

در این مقاله از Airoot به معرفی چت جی پی تی صوتی پرداختیم و مزایا و نحوه استفاده از آن را بیان کردیم. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت، به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن مکالمه خود با این ربات را آغاز کنید.

سوالات متداول در رابطه با chat gpt صوتی 

Chat GPT صوتی چیست؟

جی پی تی صوتی یکی از قابلیت‌های این ربات هوش‌مصنوعی است که با استفاده از آن می‌توانید به صورت صوتی با Chat GPT گفتگو کنید.

مزایای استفاده از مکالمه صوتی با چت جی پی تی چیست؟

راحتی در استفاده، افزایش سرعت مکالمه، قابل استفاده برای افرادی که نمی‌توانند تایپ کنند از جمله مزایای این چت بات صوتی است.

برچسب ها:

پیام بگذارید