پرش لینک ها
خانه » آموزش کار با هوش مصنوعی » آموزش نحوه استفاده از چت جی پی تی
استفاده از چت جی پی تی بدون ثبت نام

آموزش نحوه استفاده از چت جی پی تی

امروزه کاربران ایرانی زیادی از ChatGPT با روش‌های مختلف استفاده می‌کنند؛ ساخت اکانت در سایت و استفاده از شماره مجازی و تغییر آی‌پی، روش اصولی استفاده از چت جی پی تی است. اما بسیاری از کاربران ممکن است توانایی خرید و استفاده از شماره مجازی یا ساخت اکانت در ChatGPT را نداشته باشند. در این مقاله با نحوه استفاده از چت جی پی تی همراه شما خواهیم بود.

نحوه استفاده از چت جی پی تی در ایران و برای کاربرانی که آی‌پی ایران دارند، چالش‌برانگیز است. شما می‌توانید با استفاده از چت بات فارسی airoot، از تمام این چالش‌ها عبور کنید.

نحوه استفاده از چت جی پی تی چگونه است؟

همانطور که می‌دانید، ChatGPT و بسیاری از سرویس‌های مشابه، به دلیل تحریم‌ها برای کاربران ایرانی به راحتی قابل استفاده نخواهند بود؛ همین مسئله باعث می‌شود که شما برای استفاده از چت جی پی تی و سرویس‌های مشابه، با چالش‌هایی رو به رو باشید.

برای کاربرانی که شماره مجازی دارند، استفاده از ChatGPT کار چالش‌برانگیزی نخواهد بود. تنها با استفاده از شماره مجازی، می‌توانید اکانت خود را بسازید. بعد از ساخت اکانت دیگر نیازی به شماره مجازی نخواهید داشت. اما توجه داشته باشید که برای هر بار استفاده از ChatGPT باید آی‌پی خود را تغییر دهید.

بعد از ثبت نام، وارد اکانت خود شوید و مکالمه خود با ChatGPT را آغاز کنید. برای استفاده از این ربات و مکالمه با آن محدودیتی نخواهید داشت؛ در واقع می‌توانید تا ساعت‌های طولانی، با این چت‌بات به گفتگو بپردازید.

برای تغییر زبان چت جی پی تی به فارسی کلیک کنید.

نحوه استفاده از چت جی پی تی چگونه است؟

کاربردهای ChatGPT

ChatGPT کاربردهای مختلفی دارد. شما می‌توانید برای خلاصه‌سازی متن‌های مختلف، ترجمه، تحقیقات علمی و غیرعلمی، نوشتن مقالات مختلف، سرگرمی، آموزش و حوزه‌های دیگر از این ربات استفاده کنید.

بسیاری از کاربران، با استفاده از ChatGPT پروژه‌های کدنویسی خود را هم پیش می‌برند؛ این ربات می‌تواند به سوالات مختلف شما پاسخ دهد و به شما در یادگیری مباحث مختلف، کمک کند. همانطور که در مقاله قبل هم اشاره شد، بسیاری از کاربران به آموزش زبان با چت جی پی تی می‌پردازند و در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 6 راه کسب درآمد از هوش مصنوعی GPT

استفاده از چت جی پی تی 4 در ایران

استفاده از ChatGPT-4 در ایران با تغییر آی‌پی امکان‌پذیر است. همانطور که بارها گفته شد، شما نمی‌توانید با آی‌پی ایران به این سایت وارد شوید و از آن استفاده کنید. تغییر آی‌پی و استفاده از شماره مجازی برای ساخت اکانت در چت جی پی تی از  چالش‌هایی هستند که در ایران با آن‌ها رو به رو هستید؛ شما برای ورود مستقیم به سایت، نمی‌توانید از آی‌پی ایران استفاده کنید یا برای ثبت نام و ساخت اکانت در آن هم نمی‌توانید از شماره ایران استفاده کنید.

اگر شرایط استفاده از شماره مجازی یا خرید آن را ندارید یا به هر دلیلی نمی‌خواهید آی‌پی خود را تغییر دهید و در ربات ChatGPT اکانت بسازید، به راحتی می‌توانید از طریق Airoot به صورت مستقیم به چت جی پی تی 4 یا سایر ربات‌های هوش مصنوعی موردنظر خود متصل شوید.

تنها راه چاره برای افرادی که قصد استفاده از ChatGPT بدون ثبت نام را دارند، استفاده از سایت‌هایی مانند آیروت است؛ چرا که برای ورود مستقیم به این سایت و مکالمه با چت جی پی تی، حتما باید در آن ثبت نام کرده و اکانت بسازید.

برای خواندن بهترین پرامپت ها برای چت جی پی تی کلیک کنید.

 

استفاده از چت جی پی تی 4 در ایران

ChatGPT در ایران فیلتر است؟

همانطور که در تیتر نحوه استفاده از ChatGPT هم توضیح داده شد، استفاده از چت جی پی تی با آی‌پی ایران امکان‌پذیر نیست؛ این به معنی فیلتر بودن چت جی پی تی در ایران است. البته این ربات تنها سرویس فیلتر در ایران نیست و اکثر سرویس‌های مشابه دیگر هم در ایران فیلتر هستند و استفاده از آن‌ها با آی‌پی ایران ممکن نخواهد بود.

با این حال اگر قصد استفاده از ChatGPT رایگان بدون ثبت نام را دارید، می‌توانید از طریق آیروت اقدام کنید. آیروت شما را به صورت مستقیم به چت جی پی تی یا هر هوش مصنوعی دیگری که مدنظر دارید، متصل می‌کند.

آنچه در نحوه استفاده از ChatGPT بررسی کردیم

در این مقاله با استفاده از ChatGPT همراه شما بودیم و نحوه استفاده از چت جی پی تی بدون ثبت نام در ایران را توضیح دادیم. با توجه به چالش‌هایی که برای ثبت نام در ایران سایت وجود دارد، استفاده از Airoot و اتصال به ChatGPT از طریق این سایت، بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

سوالات متداول نحوه استفاده از چت جی پی تی

آیا چت جی پی تی در ایران فیلتر است؟

بله؛ شما نمی‌توانید با آی‌پی ایران وارد این سایت شوید.

نحوه استفاده از ChatGPT در ایران چگونه است؟

از طریق 2 روش می توانید از ایران به ChatGPT دسترسی داشته باشید:

  1. استفاده از شماره مجازی و ساخت اکانت در سایت اصلی
  2. استفاده از آیروت و اتصال به چت جی پی تی بدون نیاز به ساخت اکانت و شماره مجازی

آیا می‌توان بدون تغییر آی‌پی و استفاده از شماره مجازی، با چت جی پی تی مکالمه کرد؟

بله؛ با استفاده از سایت Airoot، انجام این کار امکان‌پذیر خواهد بود.

برچسب ها:

پیام بگذارید