پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی سایت‌های تغییر چهره در فیلم با هوش مصنوعی
معرفی سایت‌های تغییر چهره در فیلم با هوش مصنوعی

معرفی سایت‌های تغییر چهره در فیلم با هوش مصنوعی

حتما شما هم تا به حال چالش‌های اینستاگرامی و تیک‌تاکی مربوط به تغییر چهره برخی کاربران را در فضای مجازی مشاهده کرده‌اید. تمام این ویدیوها با استفاده از سایت یا اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی تغییر چهره تولید شده‌است. در این مقاله از Airoot قصد داریم به معرفی سایت‌های تغییر چهره در فیلم با هوش مصنوعی بپردازیم.

اگر قصد ساخت تصویر با AI را دارید، می‌توانید از ابزار هوش مصنوعی ساخت عکس فارسی استفاده کنید و تصاویر با کیفیتی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید نمایید.

برنامه تغییر چهره در فیلم با هوش مصنوعی ZAO

زائو نام یک سایت چینی است که این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از هوش مصنوعی چهره خود را روی ویدیوهای دلخواه بگذارید و ویدیوهای جذاب، سرگرم‌کننده و خلاقانه‌ای تولید کنید. ZAO در کنار سایت از یک اپلیکیشن هم بهره می‌گیرد که در آن امکانات مختلف مانند قالب‌های آماده وجود دارد که به راحتی می‌توانید با آن محتواهای ویدیویی خود را تولید کنید. یکی از مزایای اصلی هوش تغییر چهره در فیلم با هوش مصنوعی ZAO، رایگان بودن آن است.

بیشتر بخوانید: حذف بک گراند با هوش مصنوعی | معرفی سایت + آموزش تصویری

تغییر چهره با هوش مصنوعی

Artguru AI Face Swap

Artguru AI Face Swap هم یکی دیگر از سایت‌های تغییر چهره در فیلم با هوش مصنوعی است که شباهت زیادی به ZAO دارد. در این برنامه و سایت می‌توانید سن، جنسیت و حالت چهره خود یا اشخاص موردنظر را تغییر دهید.

شما می‌توانید با استفاده از این پلتفرم چهره خودتان را روی چهره سلبریتی‌ها بگذارید و ویدیوهای جذاب تولید کنید. بسیاری از کاربران اینستاگرام و تیک‌تاک برای تولید محتوا از Artguru AI Face Swap استفاده می‌کنند.

برای آشنایی با هوش مصنوعی ترکیب دو چهره کلیک کنید.

Jiggy بهترین سایت هوش مصنوعی تغییر چهره در ویدیو

یکی دیگر از سایت‌های هوش مصنوعی که با آن می‌توانید چهره خود را تغییر دهید یا روی شخص دیگری بگذارید، Jiggy نام دارد. این پلتفرم هم مانند سایر پلتفرم‌های معرفی‌شده، از قالب‌های آماده‌ای برخوردار است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، ویدیوهای خلاقانه‌ای تولید کنید.

لازم به ذکر است که ویدیوهای تولیدشده توسط Jiggy واقع‌گرایانه‌تر از ویدیوهای تولیدشده توسط سایر ابزارها هستند. به همین دلیل، می‌توان آن را در این زمینه بهترین دانست.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت و اپلیکیشن های هوش مصنوعی زیرنویس فارسی

DeepFaceLab

اگر در گذشته هم درباره هوش مصنوعی تغییر چهره جستجو کرده‌باشید، احتمالا نام DeepFaceLab به گوشتان خورده‌است. این برنامه یکی از محبوب‌ترین هوش مصنوعی‌های تغییر چهره در جهان است و کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند.

در صورتی که قصد تغییر چهره خود در ویدیو و تولید محتواهای با کیفیت را دارید، حتما از DeepFaceLab استفاده کنید.

هوش مصنوعی تغییر چهره

معرفی برنامه‌های تغییر چهره در فیلم با هوش مصنوعی اندروید و آیفون

علاوه بر سایت، برنامه‌های تغییر چهره زیادی هم برای اندروید و آیفون طراحی شده‌است که در ادامه برخی از آن‌ها را در قالب جدول معرفی می‌کنیم.

FaceAppامکان تغییر جنسیت و تغییر سن، امکان اضافه‌کردن مو و میکاپ به صورت، تغییر چهره به صورت طبیعی
Peachyامکان ویرایش و تغییر رنگ پوست، پرپشت کردن مو و ابرو، شکل‌دهی و فرم‌دهی به صورت، سفید کردن دندان‌ها
PicWishامکان حذف پس‌زمینه تصاویر به صورت خودکار، افزایش کیفیت تصویر، تبدیل تصویر ساده به تصویر هنری، امکان تغییر رنگ پوست صورت
PortraitAIتبدیل چهره به حیوانات مختلف، تغییر سبک عکس و تبدیل آن به نقاشی هنری، رابط کاربری ساده
ToonMeتبدیل عکس به انیمیشن، امکان اشتراک‌گذاری آسان، سفارشی‌سازی چهره

 

آیا استفاده از هوش مصنوعی برای تغییر چهره غیرقانونی است؟

در حالت عادی، انجام این کار هیچ‌گونه منع قانونی ندارد. اما برخی کاربران به دلایلی مانند سوء‌استفاده از دیگر افراد و حتی سلبریتی‌ها، مجرم شناخته شده‌اند؛ در صورتی که چهره شخص دیگری را روی ویدیوهای غیراخلاقی بگذارید و اقدام به انتشار آن کنید، کار غیرقانونی مرتکب شده‌اید.

برخی کاربران با گذاشتن چهره سلبریتی‌ها روی ویدیوهای مبتذل و انتشار آن، نمی‌دانند که جرمی مرتکب شده‌اند؛ اما در این شرایط، ممکن است سلبریتی و شخص موردنظر اقدام به شکایت و بازداشت فرد تولیدکننده می‌کنند.

به همین دلایل، توصیه می‌شود که به هیچ عنوان وارد خط قرمز افراد دیگر نشوید و به حریم خصوصی آن‌ها احترام بگذارید.

آنچه در معرفی سایت‌های تغییر چهره در فیلم با AI خواندیم!

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین و محبوب‌ترین سایت‌های هوش مصنوعی برای تغییر و جایگزین کردن چهره پرداختیم. شما می‌توانید با استفاده از این سایت‌ها و برنامه‌ها، به راحتی چهره موردنظر خود را در ویدیو جایگزین سلبریتی‌های مختلف کنید و ویدیوهای خلاقانه و جذاب بسازید. اما توجه داشته باشید که سوءاستفاده از این ویدیوها، می‌تواند مشکلات حقوقی را برایتان به همراه داشته باشد.

سوالات متداول در رابطه با تغییر چهره در فیلم با هوش مصنوعی

بهترین سایت هوش مصنوعی برای تغییر چهره کدام است؟

سایت Jiggy و DeepFaceLab بهترین سایت‌های هوش مصنوعی در این زمینه هستند.

آیا استفاده از هوش مصنوعی برای انجام این کار غیرقانونی است؟

در صورتی که از ویدیوهای تولیدشده سوءاستفاده نکنید، منع قانونی برای ساخت ویدیو و تغییر چهره در آن وجود ندارد.

 

پیام بگذارید