پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » آموزش تبدیل عکس و متن به فیلم با 7 سایت برتر هوش مصنوعی
معرفی سایت های هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

آموزش تبدیل عکس و متن به فیلم با 7 سایت برتر هوش مصنوعی

آیا می‌خواهید راه‌حل آسانی بیابید که بتواند از تصاویر، ویدیو تولید کند؟ در اینجا ما ۷ مورد از بهترین سایت‌های هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم را آورده‌ایم. با این سایت‌ها می‌توانید بدون هیچ تخصصی، عکس‌های خود را به ویدیو کلیپ‌های حرفه‌ای تبدیل کنید.

 

1. FlexClip؛ بهترین سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم

FlexClip یک سایت تبدیل‌کننده عکس به ویدئو با هوش مصنوعی است که مجموعه‌ای از عکس‌ها را می‌گیرد و آن‌ها را به فرمت ویدیویی تبدیل می‌کند. هر تصویر در ویدیو تنها برای کسری از ثانیه نمایش داده می‌شود. 

این سایت به شما امکان می‌دهد تا موسیقی، متن و جلوه‌های دیگر را اضافه کنید تا یک نمایش اسلاید ویدیویی پویا و جذاب بسازید. علاوه‌بر این، ابزارهای ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی مانند تولید‌کننده تصویر هوش مصنوعی و حذف پس‌زمینه همگی در دسترس هستند که می‌توانید برای جذاب‌تر کردن ویدیوها به‌صورت رایگان از آنها استفاده کنید. 

FlexClip با قالب‌های آماده خود به شما یک طرح کلی از ویدیو را ارائه می دهد که می‌توانید برای اهداف مختلفی مانند پاورپوینت اسلایدی، نمایش خاطرات یا حتی برای ایجاد محتوای رسانه‌های اجتماعی استفاده شود. همه قالب‌ها شامل موسیقی پس‌زمینه، متن و جلوه‌ها هستند و همگی قابل تنظیم و تغییر هستند.

صداهای هوش مصنوعی به‌طور گسترده در فیلم‌ها استفاده می‌شوند. ویژگی text-to-speech سایت FlexClip می‌تواند متن وارد شده را مشخص کرده و آن را به صدایی واقعی تبدیل کند. این ابزار شامل بیش از ۱۴۰ زبان با لهجه‌ها، آواتارها و سبک‌های مختلف است تا با تمام نیازهای شما مطابقت داشته باشد. علاوه‌بر‌این، می‌توانید از ابزار زیرنویس خودکار به‌منظور ایجاد زیرنویس برای ویدیوی خود نیز استفاده کنید.

مناسب برای: افرادی که می خواهند عکس‌ها را به ویدیوهای نمایش اسلایدی با متن، افکت و موسیقی تبدیل کنند.

بیشتر بخوانید: آموزش تغییر سایز عکس با هوش مصنوعی در چند ثانیه!

 

FlexClip یک سایت تبدیل‌کننده عکس به ویدئو با هوش مصنوعی است.

 

 

نحوه تولید فیلم با عکس در FlexClip

  1. در پنل رسانه، تصاویر را از رایانه شخصی، Google Drive و یا تلفن‌ همراه خود وارد کنید. پس از آپلود آنها، تصاویر را بر روی timeline بکشید. جلوه‌های متحرک به‌طور پیش‌فرض به عکس‌های شما اضافه می‌شود.
  2. حرکت و چرخش به ویدیوهای شما جریانی روان می‌دهد. «-» را بین دو عکس بزنید و یک افکت حرکتی که دوست دارید اضافه کنید. پس از آن، به پنل Music بروید و موسیقی متن مناسب را برای ارتقاء سطح ویدیوهای عکس خود اضافه کنید.
  3. از ابزار تبدیل متن به گفتار و عملکرد زیرنویس خودکار برای کامل کردن ویدیوهای عکس خود استفاده کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که روی آیکون Generate ضربه بزنید. هوش مصنوعی بقیه کارها را انجام خواهد داد.
  4. ویدئوی نمایش اسلاید را پیش‌نمایش کنید تا ببینید آیا همه‌چیز درست پیش می‌رود. پس از اتمام پیش‌ نمایش، روی آیکون Export بزنید تا ویدیوها را ذخیره کنید، آنها را به‌طور مستقیم در پلتفرم‌های رسانه اجتماعی پست کنید یا با یک لینک قابل کلیک به اشتراک بگذارید.

قیمت‌گذاری: FlexClip تا حداکثر ۱۲ پروژه ویدیویی ۱۰ دقیقه‌ای با ذخیره‌سازی آنلاین رایگان است. قیمت سایر پلن‌ها از ۱۰ دلار در ماه شروع می‌شود.

ورود به دنیای حرفه ای ادیت فیلم: 12 سایت برتر هوش مصنوعی برای ادیت فیلم و انیمیشن

2. HeyGen؛ سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس و متن به فیلم سخنگو

HeyGen ابزاری عالی برای هر کسی است که می‌خواهد تصاویر ثابت خود را به ویدیوهای واقعی با حالت‌های چهره، متن و صدا تبدیل کند. این سایت از طیف گسترده‌ای از فناوری‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای تشخیص چهره شما، اعمال حالات چهره واقعی و متحرک کردن آن با صداهای دلخواهتان استفاده می‌کند. شما می‌توانید یا یک صدای از پیش تعیین‌شده را انتخاب کنید یا به‌طور مستقیم یک صدای صوتی به فیلم اضافه کنید.

ویژگی همگام‌سازی لب، jaw-dropping (حرکت فک) است. این ویژگی، هنگامی‌که اسکریپت را وارد می‌کنید به‌طور‌ خودکار حرکات لب گوینده را با صدای تولید‌ شده مطابقت می‌دهد و جلوه بصری را طبیعی می‌کند. علاوه‌ بر‌ این، ۳۰۰ صدا در بیش از ۴۰ زبان محبوب و قالب‌های سفارشی مختلف وجود دارد که به شما کمک می‌کند ویدیوی خود را با خلاقیت ایجاد کنید. به‌ لطف رابط بصری این سایت، ساخت یک عکس و فیلم سخنگوی خنده‌دار برای رسانه‌های اجتماعی آسان است.

مناسب برای: افرادی که می‌خواهند با عکس‌ها، ویدیوهای سخنگوی بامزه‌ای بسازند.

HeyGen ابزاری برای هر کسی است که می‌خواهد تصاویر ثابت را به ویدیوهای واقعی تبدیل کند.

 

چگونه با سایت HeyGen عکس‌ها را به فیلم Talking Head تبدیل کنیم؟

  1. به وب‌سایت HeyGen بروید و عکس پرتره‌ای را که می‌خواهید متحرک کنید بارگذاری کنید.
  2. با آواتار خود یک ویدیو ایجاد کنید یا یک آواتار آماده را انتخاب کنید.
  3. متن را برای تولید ویدیوها، حداقل ۱۰ کاراکتر، وارد کنید.
  4. صدایی را که دوست دارید انتخاب کنید یا از صدای خود استفاده کنید. 
  5. ویدئوی خود را ارسال کنید و منتظر فرآیند رندرینگ باشید.
  6. ویدیوی سخنگوی خود را دانلود کنید و در شبکه‌‌های اجتماعی منتشر کنید.

قیمت‌گذاری: برای کاربران ۴ پلن وجود دارد که در طرح رایگان آن می‌توانند ۲ عکس سخنگو با بیش از ۱۲۰ آواتار و ۳۰۰ صدا تولید کنند.

 

3. LeiaPix؛ سایت تبدیل عکس ۲‌ بعدی به ۳‌ بعدی در چند دقیقه

LeiaPix اولین مبدل در جهان است که هر یک از تصاویر دو بعدی مورد‌علاقه شما را به تصاویر زیبای سه‌ بعدی Lightfield تبدیل می‌کند که شبیه به فیلم‌های متحرک هستند. این سایت با رابط ساده و فناوری‌های هوش مصنوعی، ویژگی‌هایی مانند جلوه‌های انیمیشن، طول انیمیشن، سبک، نقطه فوکوس و موارد دیگر را ارائه می‌کند و به شما کنترل کاملی در ویرایش شخصی‌ سازی شده را می‌دهد.

پس از ویرایش، فرمت‌های محبوب مختلفی برای انتخاب از جمله GIF، MP4، LIF، SBS، Facebook 3D و Depth Map وجود دارد. علاوه‌ بر این، مسیرهای اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک برای شما آماده است تا بلافاصله این اثر هنری را به نمایش بگذارید. با LeiaPix برای تبدیل تصاویر به پروژه‌های سه‌بعدی به هیچ تجربه ویرایشی نیاز نیست.

مناسب برای: افرادی که دوست دارند فیلم‌های متحرک و تصاویر سه‌ بعدی تولید کنند.

 

نحوه تبدیل تصاویر دو‌بعدی به سه‌بعدی با سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس LeiaPix

  1. به https://convert.LeiaPix.com/ مراجعه کنید و عکس‌های مورد‌نظر خود را در این سایت تبدیل عکس به فیلم با هوش مصنوعی آپلود کنید.
  2. پیش‌نمایش تصاویر سه‌ بعدی تولید‌شده را مشاهده کنید و تنظیمات انیمیشن را در صورت نیاز سفارشی کنید. برای تنظیم پیشرفته، به پنل Depth Map بروید و جزئیات را ویرایش کنید.
  3. وقتی کار به پایان رسید، روی نماد اشتراک‌گذاری کلیک کنید و ویدیوهای خود را با فرمت دلخواه دریافت کنید.

قیمت‌گذاری: این یک سایت آنلاین تبدیل عکس به فیلم با هوش مصنوعی، رایگان است.

 

4. Fastreel؛ سایت AI تبدیل عکس به فیلم تنها با چند کلیک

سایت هوش مصنوعی دیگری که تبدیل عکس‌ها به انیمیشن را به‌صورت آنلاین برای ما ساده می‌کند Fastreel است. کاربران فقط باید تصاویر PNG، JPEG یا GIF را در برنامه‌ها آپلود کنند و آنها را به فرمت‌های AVI، MKV و ویدیویی مانند MO، ​​MP4 و WMV تبدیل کنند. 

می‌توانید در سایت Fastreel از قالب‌های داخلی استفاده کنید و به ویدیوی خود موسیقی و متن اضافه کنید. سپس کار خود را با کیفیت پایین یا بالا Export کنید. همچنین می‌توانید ویدیوها را بدون خروج از سایت در فیس‌بوک یا یوتیوب آپلود کنید. با سایت Fastreel نیازی به دانلود برنامه یا نرم‌افزار نیست. تنها به وب‌سایت بروید و ویدیو را در آنجا تغییر دهید. 

مناسب برای: تازه‌کارهایی که به دنبال استفاده از رابط کاربری ساده هستند.

LeiaPix اولین مبدل در جهان است که هر یک از تصاویر دو بعدی را به سه‌ بعدی Lightfield تبدیل می‌کند.

 

 

نحوه ایجاد فیلم با عکس با سایت Fastreel

  1. عکس‌های خود را آپلود کنید. 
  2. فیلترها، افکت‌ها، عنوان‌ها و موسیقی را اضافه کنید. 
  3. ویدیوی خود را ذخیره کنید.

قیمت‌گذاری: این سایت یک پلن رایگان ارائه می‌دهد که ویدیوها همراه با واترمارک هستند. پلن‌های پولی آن از 5.95 دلار در ماه است.

 

5. MyHeritage؛ سایت متحرک‌سازی عکس‌های قدیمی و خانوادگی با AI

ممکن است ویدیوهایی را در سراسر شبکه‌های اجتماعی دیده باشید که در آن مردم هنگام تماشای زنده شدن عزیزانشان در عکس‌های قدیمی اشک می‌ریزند. آنها با استفاده از اپلیکیشنی از شرکت MyHeritage و قابلیتی به‌نام Deep Nostalgia، می‌توانند عکس‌های هد‌شات را به کلیپ‌های کوتاه و متحرک تبدیل کنند که افراد درون آن‌ها را در حال حرکت و پلک زدن نشان می‌دهد. 

برای استفاده از این ابزار، باید یک حساب کاربری در وب‌سایت MyHeritage داشته باشید. Deep Nostalgia با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری یادگیری عمیق با مجوز MyHeritage از D-ID، فیلم‌های ویدیویی با کیفیت بالا و واقعی را از عکس‌های ثابت ایجاد می‌کند.

مناسب برای: افرادی که می‌خواهند خاطره‌بازی کنند.

MyHeritage می‌تواند عکس‌های هد‌شات را به کلیپ‌های کوتاه و متحرک تبدیل کند. 

 

نحوه استفاده از MyHeritage

  1. به آدرس اینترنتی myheritage.com/deep-nostalgia مراجعه کنید.
  2. عکس خود را آپلود کنید یا عکس دلخواه خود را بکشید و در قاب عکس رها کنید. 
  3. هنگامی‌که عکس خود را آپلود کردید، از شما خواسته می‌شود که در MyHeritage ثبت‌نام کنید تا عکس‌های خود را متحرک کنید. ثبت نام رایگان است. اگر از قبل یک حساب MyHeritage دارید گزینه «ورود به سیستم» را انتخاب کنید.
  4. هنگامی‌که ویدیوی متحرک شما آماده شد، بلافاصله پخش می‌شود. ماوس را روی آن نگه دارید تا ویدیو در هر نقطه‌ای که می‌خواهید متوقف شود.
  5. انیمیشن خود را به‌طور مستقیم در فیس‌بوک و توییتر به اشتراک بگذارید یا آن را دانلود کنید. همچنین می‌توانید لینک آن را برای اشتراک‌گذاری در پلتفرم‌های دیگر کپی کنید.

قیمت‌گذاری: طرح پایه رایگان است و به شما یک شجره خانوادگی تا ۲۵۰ نفر می‌دهد. چهار طرح اشتراک سالانه دارد که دسترسی به ویژگی‌ها و محتوای اضافی را فراهم می‌کند.

6. سایت تبدیل عکس به فیلم با AI در سایت InVideo

استفاده از InVideo ساده است. در پایین صفحه گزینه‌هایی برای تغییر طرح‌بندی، رنگ‌ها و عناصر بصری و در سمت چپ سایت گزینه‌های افزودن یا حذف محتوای اصلی وجود دارد. بسته به روحیه خود، می‌توانید آهنگ‌هایی را برای ایجاد چارچوبی اضافه کنید. 

همچنین از این سایت هوش مصنوعی برای تبدیل متن و PDF به ویدیو می‌توان استفاده کرد. برای ویدیوهای چند‌زبانه مبدل خودکار ارائه می‌کند. به‌علاوه InVideo امکان انجام وظایف مشترک بین شما و شخص دیگری را فراهم می‌کند. به‌طور‌کلی، InVideo همه‌کاره است، طیف گسترده‌ای از ابزارها را ارائه می‌دهد و در زمان صرفه‌جویی می‌کند.

مناسب برای: افرادی که می‌خواهند از متن و عکس، ویدیوهای جذاب ایجاد کنند.

سایت هوش مصنوعی InVideo برای تبدیل متن و PDF به ویدیو می‌توان استفاده کرد.

 

تبدیل عکس به ویدیو با InVideo

  1. یک قالب انتخاب کنید.
  2. با کلیک بر روی نماد آپلود در سمت چپ، تصاویری را که می‌خواهید به ویدیو تبدیل کنید، آپلود کنید.
  3. متن و موسیقی اضافه کنید.
  4. یک CTA اضافه کنید. 
  5. صادرات کنید و به اشتراک‌ بگذارید!

قیمت‌گذاری: از ۳۰ دلار در ماه شروع می‌شود.

 

7. Animoto؛ سایت رایگان تبدیل تصاویر به ویدیوهای ماندگار

با قابلیت کشیدن و رها کردن، سایت هوش مصنوعی Animoto تبدیل عکس ها به ویدیوها را به‌صورت آنلاین ساده می‌کند. استفاده از Animoto ساده است و نیازی به دانش قبلی در زمینه گرافیک یا ساخت ویدیو ندارد. این برنامه شامل ایجاد تغییرات و تایپوگرافی شیک است که ممکن است به فیلم نهایی حس منحصر‌به‌فردی بدهد.

این سایت موسیقی متن و کتابخانه فیلم گسترده‌ای دارد. انیمیشن‌های متعددی با چندین زبان ارائه می‌دهد. دارای فناوری تولید صدا و تشخیص گفتار است. به‌علاوه انواع قالب‌های ویدیویی برای نیازهای مختلف ویدیو ارائه می‌کند. همچنین می‌توانید با آن فیلمنامه‌های ویدیویی ایجاد کنید.

مناسب برای: تازه‌کاران و افراد کم‌ تجربه

سایت هوش مصنوعی Animoto تبدیل عکس ها به ویدیوها را به‌ صورت آنلاین ساده می‌کند.

چگونگی تبدیل عکس به فیلم با سایت هوش مصنوعی Animoto

  1. یک قالب ویدیویی انتخاب کنید. 
  2. عکس خود را آپلود کنید. 
  3. عکس خود را ویرایش و متن اضافه کنید. 
  4. طرح، موسیقی و لوگوی خود را اضافه کنید. 
  5. دانلود کنید و به اشتراک بگذارید.

قیمت‌گذاری: رایگان

 

برای تجربه گفتگوی کاربری منحصر به فرد با AI، همین حالا کلیک کنید: 16 سایت هوش مصنوعی سخنگو!

 

سخن پایانی

تبدیل تصاویر به ویدیوهای حرفه‌ای به‌ویژه با ابزار و سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس به فیلم کار آسانی است. در اینجا ما ۷ سایت‌ برتر را برای سازندگان ویدیو با اهداف مختلف معرفی کردیم. 

به‌طور خلاصه، FlexClip برای ایجاد ویدیوهایی شبیه به اسلایدشو با یک سری عکس ایده‌آل است. HeyGen در تبدیل یک تصویر ثابت به یک عکس سخنگو مناسب است. LeiaPix در تبدیل تصاویر دو بعدی به فیلم‌های متحرک سه‌بعدی برتری دارد. Fastreel به رابط کاربری ساده خود معروف است. سایت MyHeritage مختص متحرک‌سازی عکس‌های قدیمی و خانوادگی است. InVideo از آن جهت که یک سایت هوش مصنوعی تبدیل عکس و متن به ویدیو است، معروف است. در نهایت Animoto به سبب سادگی که دارد، محبوب کاربران است.

 

شما از کدام سایت هوش مصنوعی برای تبدیل متن و عکس‌‎های خود به فیلم استفاده می‌کنید؟

پیام بگذارید