پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » Kaiber AI چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟
هوش مصنوعی Kaiber AI

Kaiber AI چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

اگر می‌خواهید مجموعه‌ای از عکس‌های خود را به ویدیوهای شگفت‌انگیز تبدیل کنید اما تجربه‌ای ندارید، پس Kaiber AI بهترین ابزار هوش مصنوعی برای شماست. پلتفرم کایبر یک مدل هوش مصنوعی قدرتمند برای ایجاد ویدیوهای هنری سه بعدی در عرض چند دقیقه است.

 

هوش مصنوعی Kaiber چیست؟

Kaiber AI ابزاری نوآورانه است که به شما امکان می‌دهد ویدیوها، تصاویر و صداهای خود را فقط با استفاده از یک ورودی متنی ساده به نام Prompts  (پرامپت) تولید کنید.

هوش مصنوعی Kaiber از اصول یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی پیشرفته استفاده می‌کند تا به کاربران کمک کند از مجموعه عکس‌ها و متن‌هایشان، ویدیوها و کلیپ‌های صوتی خیره‌کننده بسازند.

این ابزار هوش مصنوعی بر روی پایگاه‌داده‌های گسترده برای تولید آثار هنری دیجیتالی چشمگیر آموزش دیده است. این پلتفرم یک راه حل مناسب برای متخصصان خلاق و سازندگان محتوا است که به دنبال تبدیل مجموعه‌های تصویر به انیمیشن به سرعت و بدون زحمت هستند.

هوش مصنوعی Kaiber AI چیست؟

 

ویژگی‌های هوش مصنوعی Kaiber AI

این ابزار مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد که شکل‌گیری محتوای خلاقانه را آسان می‌کند.

  • تحلیل احساسات: با کایبر می‌توانید احساسات موجود در متن را تجزیه و تحلیل کنید و تشخیص دهید که آیا مثبت، منفی یا خنثی است.
  • طبقه‌بندی متن: این ابزار می‌تواند متون را به دسته‌های مختلف، مانند ورزش، سیاست و غیره طبقه‌بندی کند.
  • واکنش‌پذیری صوتی: هوش مصنوعی Kaiber AI واکنش‌پذیری صوتی را ارائه می‌کند، که تصاویری جذاب را ایجاد می‌کند که به هر ضرب و ریتم صوتی یا موسیقی شما پاسخ می‌دهد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تصاویری خیره‌کننده ایجاد کنید که با صدای شما همگام هستند.
  • انیمیشن: کایبر، ویژگی‌های انیمیشن برای افزودن حرکت به تصاویر را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید سرعت و جهت انیمیشن‌های خود را برای ایجاد جلوه‌های منحصر به فرد شخصی‌سازی کنید.
  • گزینه‌های استایل: Kaiber انواع مختلفی از سبک‌ها را ارائه می‌دهد، از جمله کارتونی، انیمه و واقع‌گرایانه. شما می‌توانید استایلی را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای پروژه شما مناسب است و آن را با توجه به ترجیحات خود سفارشی کنید.
  • آپلود تصویر و ویدیو: کایبر به شما امکان می‌دهد تصاویر و ویدیوهای خود را برای استفاده در پروژه‌های خود آپلود کنید. این ویژگی به شما کنترل بیشتری بر محتوایی که ایجاد می‌کنید می‌دهد.
  • Spotify Canvas Generator: ابزار Kaiber AI یک Spotify Canvas Generator را ارائه می‌دهد که به نوازندگان اجازه می‌دهد تصاویری خیره‌کننده ایجاد کنند که با موسیقی آنها در Spotify هماهنگ است.
  • رابط کاربر پسند: طراحی کایبر به گونه‌ای است که کاربر پسند باشد، و در عین حال کنترل کافی را برای متخصصان فراهم کند. این رابط بصری به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی فیلم و صدا ایجاد کنید.

ویژگی‌های هوش مصنوعی Kaiber AI

 

ابزار Kaiber چگونه کار می‌کند؟

هوش مصنوعی Kaiber AI با یک رابط کاربرپسند ساخته شده است، و اطمینان حاصل می‌کند که کاربران، صرف نظر از مهارت دیجیتالی خود، می‌توانند به راحتی در ابزار حرکت کنند.

اصل کار هوش مصنوعی شامل استفاده از ورودی‌های کاربر و مجموعه عکس‌ها برای تولید محتوای ویدئویی سه بعدی است.

کاربران می‌توانند مجموعه‌های تصویری را انتخاب کنند و دستوراتی برای تبدیل آن‌ها به انیمیشن بدهند و در نتیجه ویدیوهای جذابی را برای پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنند.

علاوه‌بر این، هوش مصنوعی Kaiber AI انعطاف‌پذیر است و بر اساس ترجیح کاربر، خروجی ویدیو، صدا یا تصویر را ارائه می‌دهد.

فرآیند راه‌اندازی ساده است. کاربران باید یک حساب کاربری در پلتفرم ایجاد کنند و شروع به ایجاد اولین پروژه خود، اعم از ویدیو، صدا یا تصویر کنند. ابزارهای سفارشی‌سازی برای شخصی‌سازی پروژه‌ها قبل از نهایی کردن آنها وجود دارد.

برای آشنایی با سایت های برتر هوش مصنوعی برای تبدیل عکس و متن به فیلم رایگان یا پولی این مقاله را بخوانید.

 

چگونه از هوش مصنوعی Kaiber استفاده کنیم؟

رابط کاربری وب‌سایت Kaiber بسیار آسان برای استفاده است. برای آموزش نحوه استفاده از هوش مصنوعی Kaiber AI مراحل زیر را دنبال کنید:

ایجاد حساب کاربری در سایت Kaiber AI

به سایت kaiber.ai بروید و روی Start free trial بزنید.

ایجاد اکانت در سایت Kaiber AI

حالا در فرم ثبت نام، یک ایمیل معتبر و پسورد را بنویسید و روی Register کلیک کنید. همچنین می‌توانید با حساب گوگل یا اپل آیدی خود وارد شوید.

ایجاد اکانت در سایت Kaiber AI

در این مرحله یک ایمیل تایید به ایمیلی که وارد کرده‌اید فرستاده می‌شود. باید به ایمیل خود رفته و با کلیک روی لینک، آن را تایید کنید.

کمی در سایت بگردید و زمان بگذارید تا تمام ویژگی‌ها و ابزارهای مختلفی را که ارائه می‌دهد بررسی کنید و با رابط کاربری آن آشنا شوید.

 

ساخت پروژه ویدیویی با هوش مصنوعی Kaiber 

اکنون می‌توانید به سمت ایجاد اولین پروژه خود حرکت کنید.

۱) روی دکمه «Create Video» در بالای صفحه بزنید.

ساخت پروژه ویدیویی با هوش مصنوعی Kaiber AI

۲) اکنون پنجره‌ای باز می‌شود که اعلام می‌کند باید برای استفاده از سایت اشتراک تهیه کنید؛ البته ۷ روز نسخه آزمایشی رایگان دارید. سپس گزینه START FREE TRIAL را انتخاب کنید.

ساخت پروژه ویدیویی با هوش مصنوعی Kaiber AI

۳) درست است که در ابتدا ۷ روز اشتراک رایگان داربد ولی برای استفاده باید اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد نمایید. سپس روی Start trial بزنید.

دقت کنید که وقتی این دوره آزمایشی تمام شود باید برای ادامه استفاده از سایت اشتراک تهیه کنید یا آن را لغو کنید.

ساخت پروژه ویدیویی با هوش مصنوعی Kaiber AI

۴) اینجا باید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید یک تصویر، صدا یا ویدیو ایجاد کنید، برای این کار ۳ گزینه دارید.

  • با گزینه Begin with an image شما فقط تصاویر مدنظرتان را به این هوش مصنوعی ارائه می‌دهید و با آنها یک ویدیو می‌سازید.
  • با Transform an existing video می‌توانید یک ویدیو را آپلود کنید و آن را ادیت نمایید تا فیلم مدنظرتان را بسازید.
  • Add your song or audio file گزینه‌ای برای بارگذاری صدا یا فایل صوتی است تا ویس مدنظرتان را ویرایش یا کوتاه کنید.

ساخت پروژه ویدیویی با هوش مصنوعی Kaiber AI

 

ادیت ویدیو با هوش مصنوعی کایبر

۱) در این مرحله می‌توانید نیاز خود را در پیام متنی (پرامپت) به هوش مصنوعی بگویید. ایده فیلم را در بخش Select a Subject بنویسید.

آنچه را که می‌خواهید توصیف کنید با گزینه I’ll type my own تایپ کنید و یا از سبک‌های انتخاب شده و الگوی درخواستی سایت در قسمت Describe the Subject کمک بگیرید.

ادیت ویدیو با هوش مصنوعی Kaiber AI

۲) قبل از نهایی کردن پروژه می‌توانید Setting خود را ویرایش کنید. این هوش مصنوعی برخی از تنظیمات سفارشی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آنها را تغییر دهید.

ادیت ویدیو با هوش مصنوعی Kaiber AI

از جمله تنظیماتی که امکان سفارشی‌سازی را دارند عبارتند از نسبت تصویر، رنگ پس‌زمینه، طول ویدئو (از ۵ تا ۳۰ ثانیه)، ابعاد، حرکات دوربین و موارد دیگر.

ادیت ویدیو با هوش مصنوعی Kaiber AI

با گزینه Select a Style می‌توانید استایل فیلم را انتخاب کنید یا استایل مدنظرتان را تایپ نمایید.

۳) فریم یا تصویر کاور یا شروع خود را انتخاب کنید. روی Generate Preview Frames بزنید و از میان ۴ فریم شروعی که برای شما ایجاد شده است یکی را کلیک نمایید.

ادیت ویدیو با هوش مصنوعی Kaiber AI

در صورتی‌که در ابتدا تصویر برای ایجاد ویدیو آپلود کردید فقط کافیست روی Generate Video بزنید.

۴) اندکی صبر کنید تا پردازش ویدیو تمام شود و وارد پنجره Preview Frames شوید.

ادیت ویدیو با هوش مصنوعی Kaiber AI

اکنون هوش مصنوعی Kabier چند ویدیوی پیشنهادی برای شما نمایش می‌دهد که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید یا اگر هیچ‌کدام مورد پسندتان نبود روی Go Back to Prompt بزنید و به مرحله قبل بازگردید تا مجدد تغییراتی را اعمال کنید.

هنگامی‌که از نتیجه ویدیوهای ساخته‌شده رضایت داشتید روی ویدئوی پیشنهادی کلیک کنید تا متن و عکس به ویدیو تبدیل شود.

۵) وقتی ویدیو ساخته شد، برای دانلود مستقیم آن روی دکمه Downlaod بزنید. همچنین می‌توانید با گزینه Share آن را در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

ادیت ویدیو با هوش مصنوعی Kaiber AI

 

قیمت‌گذاری پلتفرم Kaiber

هوش مصنوعی Kaiber AI خدمات رایگان ارائه نمی‌دهد. با این حال، یک نسخه رایگان 7 روزه را به کاربران ارائه می‌دهد تا ویژگی‌های آن را آزمایش کنند.

پس از انقضای دوره آزمایشی، کاربر باید یکی از سه سطح اشتراک را انتخاب کند: Explorer، Pro وArtist . هر اشتراک دارای ویژگی‌هایی است که با نیازهای مختلف کاربران متناسب باشد.

  • Explorer: تمام ویژگی‌های اصلی را باز می‌کند و 5 دلار در ماه هزینه دارد.
  • Pro: برای کسانی مناسب است که بیشتر از آن به عنوان یک سرگرمی استفاده می‌کنند و هزینه آن 15 دلار در ماه است.
  • Artist: مخصوص افراد با نیازهای خلاقانه‌تر است که می‌خواهند به همه ویژگی‌ها دسترسی داشته باشند و 30 دلار در ماه هزینه دارد.

 

هوش مصنوعی کایبر برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

هوش مصنوعی Kaiber به شما کمک می‌کند تا متن ها، عکس‌ها و صداهای خود را به انیمیشن‌های جذاب تبدیل کنید. می‌توان از آن برای اهداف مختلفی استفاده کرد مانند:

  1. داستان سرایی: با کمک گرفتن از هوش مصنوعی Kaiber، فرد می‌تواند ویدئوها و تصاویری بسازد که برای مخاطب بسیار جذاب به نظر برسد.
  2. ایجاد سبک‌های هنری جدید: از آنجایی که این ابزار قبلا روی میلیون‌ها انواع مختلف تصویر آموزش داده شده است، اکنون می‌توانید پرامپت‌هایی را به آن بدهید و یک سبک هنری جدید را در عرض چند ثانیه شکل دهید.
  3. یادگیری و آموزش: می‌توانید از ابزار Kaiber برای ایجاد چند فیلم آموزشی برای بچه‌ها استفاده کنید زیرا فیلم‌های متحرک ایجاد شده توسط این ابزار، مطالعه را بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز می‌کند.

موارد استفاده هوش مصنوعی Kaiber AI

برای حذف نویز با بهترین هوش مصنوعی Krisp مقاله ما ا از دست ندهید.

 

محدودیت‌ها و معایب هوش مصنوعی Kaiber AI

کایبر ابزار هوش مصنوعی بسیار خوبی است و مزایا و معایب آن بیشتر به ترجیحات، انتظارات کاربر و نحوه استفاده آنها از این مدل بستگی دارد. با این حال برخی از محدودیت‌ها و معایب آن عبارتند از:

  • این یک ابزار پولی است و برای استفاده از نسخه آزمایشی رایگان 7 روزه باید کارت اعتباری داشته باشید.
  • در نسخه رایگان واترمارک سایت روی ویدیوها قرار می‌گیرد.
  • همیشه نمی‌توان نتایج دقیق یا دلخواه ایجاد کرد.
  • برخی محدودیت‌ها در عملکرد آن وجود دارد.

محدودیت‌ها و معایب هوش مصنوعی Kaiber AI

 

سخن پایانی

هوش مصنوعی Kaiber AI یک پلتفرم قابل توجه برای تولید انواع ویدیو مانند موزیک ویدیو و انیمیشن است. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا از طریق فناوری پیشرفته هوش مصنوعی محتوای چشمگیر ایجاد کنند. با دستورات ساده، کاربران می‌توانند مجموعه‌های تصاویر و متن را به ویدیوهای جذاب تبدیل کنند.

پلتفرم کایبر به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام ها یا Prompt های متنی را به ویدیوهای تولید شده با هوش مصنوعی تبدیل کنند، بخش‌های مختلف ویدیوها را سفارشی نمایند و با آپلود صدا، موزیک ویدیوهای واکنشی بسازند.

در این مقاله به توضیح هوش مصنوعی کایبر، قابلیت‌های آن و نحوه استفاده از آن پرداختیم. منتظر شنیدن نظرات شما در کامنت‌ها هستیم.

 

سوالات متداول

  • هوش مصنوعی Kaiber AI رایگان است؟

خیر، استفاده از این سرویس رایگان نیست. هنگام ایجاد یک حساب کاربری جدید، فقط یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه دریافت می‌کنید، اما پس از آن، برای ادامه استفاده از ابزار، باید یک بسته ماهانه یا سالانه خریداری کنید.

 

  • کیفیت منبع عکس و ویس و ویدیو در Kaiber AI چقدر مهم است؟

استفاده از منبع با کیفیت بالا برای دستیابی به نتایج بهتر هنگام استفاده از Kaiber AI برای استایل‌سازی ویدیوها بسیار مهم است.

 

  • فرآیند تولید ویدیو با کایبر طولانی است؟

با توجه به طول ویدیوهای شما ساخت ویدیو در کایبر می‌تواند از ۳۰ ثانیه تا چند ساعت طول بکشد.

برچسب ها:

پیام بگذارید