پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » تولید کننده محتوا و دستیار نوشتن مبتنی‌بر هوش مصنوعی Rytr

تولید کننده محتوا و دستیار نوشتن مبتنی‌بر هوش مصنوعی Rytr

در حوزه پویای تولید محتوا، ابزارهای نوظهور و فناوری‌های هوش مصنوعی، نحوه نوشتن ما را متحول می‌کنند. یکی از ابزارهای فوق‌العاده هوش مصنوعی Rytr، یکی از محبوب‌ترین دستیاران نوشتن مبتنی‌ بر هوش مصنوعی است.

در این مقاله به بررسی جامع پلتفرم Rytr می‌پردازیم و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هوش مصنوعی را برای ایجاد محتوا بررسی می‌کنیم. اگر نویسنده یا تولیدکننده محتوا هستید برای آشنایی دقیق‌تر با هوش مصنوعی Rytr به خواندن ادامه دهید تا مهارت‌ها و سرعت خود را افزایش دهید.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

هوش مصنوعی Rytr چیست؟

ابزار Rytr یک دستیار نوشتن مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا ساخته شده است. این هوش مصنوعی ابزاری ایده‌آل برای کپی‌رایترها، صاحبان وب‌سایت، مارکترها و نوشتن پست‌های وبلاگ به شمار می‌رود.

این پلت‌فرم آنلاین فرآیند نوشتن را ساده می‌کند. تنها با یک کلیک، می‌توانید به ویژگی‌هایی مانند توضیحات متا (متادیسکریپشن)، سئو، ساختار کلی وبلاگ و متن تبلیغاتی برای رسانه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشید. هوش مصنوعی Rytr که اکنون میلیون‌ها کاربر دارد، به کپی‌رایترها، بازاریابان و کارآفرینان در تولید محتوای درجه یک کمک می‌کند.

هوش مصنوعی Rytr

هوش مصنوعی Rytr چگونه کار می‌کند؟

Rytr AI جزئیات زبان را با تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های متنی موجود در وب، با استفاده از فناوری GPT-3 OpenAI یاد می‌گیرد. این دانش، نرم‌افزار را قادر می‌سازد تا محتوای منحصربه‌فردی را برای انواع برنامه‌های کاربردی تولید کند که عموماً عاری از سرقت ادبی و کپی‌کاری است.

هوش مصنوعی Rytr می‌تواند متن تولید کند، به سؤالات پاسخ دهد، خلاصه و ترجمه کند و بسیاری قابلیت‌های دیگر که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

اگر نمی دونی هوش مصنوعی چیست و چرا اهمیت دارد پس به مقاله ما در سایت سر بزن.

ویژگی‌های کلیدی هوش مصنوعی Rytr

Rytr AI طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که برای تسهیل سازماندهی و بهینه‌سازی محتوا طراحی شده‌اند. بیایید هر یک از ویژگی‌های کلیدی را بررسی کنیم تا توانایی‌های کامل این دستیار نوشتن هوش مصنوعی را کشف کنیم.

مدیریت اسناد

محور اصلی هوش مصنوعی Rytr ویژگی مدیریت اسناد آن است که برای سازماندهی کارآمد پروژه‌های نوشتاری شما طراحی شده است. پس از اولین ورود شما، یک ویدیوی آموزشی برای شما به نمایش درمی‌آید، که مروری بر ویژگی‌های پلتفرم را ارائه می‌دهد. سپس به داشبورد شخصی خود هدایت می‌شوید.

ورود به پلتفرم هوش مصنوعی Rytr

در این داشبورد، می‌توانید پروژه‌های خود را به‌طور منظم در پوشه‌ها و فایل‌ها دسته‌بندی کنید. رابط کاربری بصری آن به شما امکان می‌دهد پوشه‌ها یا فولدرهای جدیدی را با کلیک کردن روی نمادها در گوشه سمت راست بالا و انتخاب «Create» ایجاد کنید.

مدیریت اسناد در هوش مصنوعی Rytr

پس از ایجاد یک سند، با یک کلیک می‌توانید آن را در ویرایشگر متن Rytr باز کنید. در اینجا، می‌توانید با کمک هوش مصنوعی متناسب با نیازهای خود تولید محتوا کنید. این ویژگی، Rytr را به‌عنوان ابزاری جامع برای شروع نگارش شما قرار می‌دهد.

نویسنده هوش مصنوعی

ویژگی AI Writer در هوش مصنوعی Rytr یک ابزار قوی است که فرآیند تولید محتوا را آسان می‌کند. این ویژگی که در سمت چپ رابط قرار دارد، از طریق دکمه «Ryte for me» قابل دسترسی است.

در ابتدا زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. Rytr از بیش‌از 30 زبان، از انگلیسی و اسپانیایی گرفته تا چینی، عربی و فارسی پشتیبانی می‌کند. این پشتیبانی از چندین زبان به شما امکان تولید محتوا به زبان‌های گوناگون را می‌دهد. سپس از میان انواع لحن‌ها (بیش‌از 20 گزینه) مطابق با نیازهای خاص خود انتخاب کنید.

گزینه «use case» به شما امکان می‌دهد نوع محتوایی را که می‌خواهید هوش مصنوعی Rytr تولید کند از جمله ساختار کلی وبلاگ، متن ایمیل یا توضیحات محصول، تعریف کنید. بیش‌ از 40 مورد از پیش تنظیم‌شده ارائه می‌دهد و گزینه‌ای برای موارد سفارشی در طرح‌های پولی دارد.

ویژگی نویسنده هوش مصنوعی Rytr

در نهایت، کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کرده، میزان فراوانی آن و سطح خلاقیت را انتخاب می‌کنید و سپس اجازه دهید Rytr بقیه کارها را انجام دهد.

به دنبال موسیقی بدون حق کپی رایت هستی مقاله هوش مصنوعی Soundraw را مطالعه کن.

ایجاد ساختار کلی محتوا

ویژگی Rytr’s Content Outlines برای شروع سریع پروژه‌های نوشتن شما ارزشمند است. می‌توانید با وارد کردن یک کلمه کلیدی از آن ایده وبلاگ و ساختار کلی محتوا را بخواهید و حتی لحن محتوا را تعیین کنید.

ایجاد ساختار کلی محتوا با هوش مصنوعی Rytr

نتایج Rytr اغلب شگفت‌انگیز و مناسب است. ساختارهای کلی ارائه‌ شده توسط این ابزار واضح و منسجم و سرفصل‌های سازمان‌یافته‌ای دارند. تقریبا تمام موضوعات فرعی ضروری مرتبط با آن کلمه کلیدی را پوشش می‌دهد و مجموعه‌ای از پیشنهادات کلمه کلیدی را برای هر بخش ارائه می‌کند. این امر می‌تواند به شروع فرآیند خلاقانه و بهبود گردش کار نوشتن شما کمک کند.

با این حال، توجه به این نکته مهم است که ممکن است گاهی اشتباهات گرامری و جملات نامناسبی در طرح کلی ایجاد‌شده وجود داشته باشد. نباید از هوش مصنوعی Rytr انتظار داشته باشید که محتوایی بدون ایراد و کامل را ایجاد کند، بلکه پایه‌ای برای محتوای شما فراهم می‌کند. شما همچنان باید برای ویرایش و گسترش طرح کلی برای ایجاد محتوای عالی و بدون ایراد وقت بگذارید.

به‌طور کلی ویژگی «Rytr Content Outlines» منبع ارزشمندی برای سازندگان محتوایی است که به دنبال الهام و ساختار کلی هستند.

ویژگی Magic Command

ویژگی Magic Command هوش مصنوعی Rytr ابزار عالی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا درخواست‌های خاص و سفارشی‌شده را برای نویسنده هوش مصنوعی صادر کنند. این ویژگی مانند یک جادوگر دیجیتال عمل کرده و دستورات شما را بدون زحمت به محتوای نوشتاری منسجم و جذاب تبدیل می‌کند.

ویژگی Magic Command هوش مصنوعی Rytr

برای شروع استفاده از ویژگی Magic Command، شما می‌توانید به نوار کناری سمت چپ رفته و گزینه Magic Command را انتخاب کنند. حالا می‌توانید درخواست‌های خود را در کادر متنی ورودی به نویسنده هوش مصنوعی بدهید.

شروع استفاده از ویژگی Magic Command هوش مصنوعی Rytr

تحقیق کلمات کلیدی با هوش مصنوعی Rytr

ویژگی تحقیق کلمات کلیدی Rytr AI می‌تواند به کاربران در کشف کلمات کلیدی مرتبط برای استراتژی محتوایشان کمک کند. برای استفاده از این ویژگی، گزینه «Keywords Generator» را در نوار کناری انتخاب کنید. سپس کلمه کلیدی اصلی خود را وارد کرده و روی دکمه «Ryte for me» کلیک کنید.

حالا هوش مصنوعی Rytr فهرست قابل توجهی از کلمات کلیدی مرتبط را در ویرایشگر متن ارائه می‌کند.

تحقیق کلمات کلیدی با هوش مصنوعی Rytr

این ابزار می‌تواند «کلمات کلیدی long tail» نیز تولید کند. اما توجه داشته باشید که پیشنهادات کلمه کلیدی Rytr فاقد معیارهای اساسی مانند حجم جستجو و سطوح رقابت هستند. این فقدان داده، ارزیابی دقیق فرصت‌های کلمات کلیدی را چالش برانگیز می‌کند. در نتیجه Rytr جایگزین جامعی برای ابزار تحقیق کلمات کلیدی اختصاصی نیست.

با این وجود، اگر از کاربران Semrush هستید می‌توانید Rytr را با حساب Semrush خود ادغام کنید تا به پیشنهادات و داده‌های کلیدی قوی‌تری دسترسی داشته باشید. شایان ذکر است که برای استفاده از این ویژگی‌های پیشرفته به اشتراک Semrush و Rytr نیاز دارید.

تجزیه‌و‌تحلیل SERP

هوش مصنوعیRytr یک ویژگی تجزیه‌و‌تحلیل اولیه اما کاربردی برای SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به بخش «Account» بروید، «Integrations» را انتخاب کنید و برای فعال کردن این ویژگی، «SERP Analysis» را تغییر دهید.

پس از فعال شدن این ویژگی، هنگامی‌که یک ایده و طرح کلی وبلاگ را در Rytr ایجاد می‌کنید یک پنجره تجزیه‌و‌تحلیل SERP ظاهر می‌شود. این پنجره «کلاستر کلمات کلیدی» ارزشمندی را برای شما نمایش می‌دهد و کلمات و عباراتی را که اغلب در رتبه‌بندی مقالات در گوگل برای کلمه کلیدی مورد نظر شما استفاده می‌شوند، نشان می‌دهد. این آمار می‌تواند با استفاده از اصطلاحات مرتبط برای بهبود سئو، تولید محتوای شما را راهنمایی کند.

این ویژگی، بینش‌های ارزشمندی را در مورد استفاده از کلمه کلیدی ارائه می‌کند و یک برگه منابع ارائه می‌دهد که 20 رقیب برتر SERP شما را با توضیحات مختصر، URL‌ها و جزئیات زیرعنوان به نمایش درمی‌آورد. برای کسانی که به دنبال بهینه‌سازی محتوای جامع هستند، این راهنمایی‌ها مفید است.

با این حال، ویژگی تجزیه‌و‌تحلیل SERP هوش مصنوعی Rytr محدودیت‌های خود را دارد. برخلاف سایر ابزارهای نوشتن محتوا Rytr به‌طور خودکار این کلمات کلیدی را در محتوای شما ادغام نمی‌کند. درعوض کاربران باید به‌صورت دستی آن‌ها را کپی کرده و در ویرایشگر متن قرار دهند و گردش کار را یکپارچه‌تر کنند.

ویرایشگر متن هوش مصنوعی

ویرایشگر متن هوش مصنوعی Rytr برای قابلیت‌های تولید محتوای آن بسیار مهم است و این پلتفرم را از ویرایشگرهای متن استاندارد متمایز می‌کند.

پس از تولید محتوا، هوش مصنوعی Rytr به‌طور یکپارچه آن را در ویرایشگر متن باز کرده، که در ظاهر به هر ویرایشگر متن معمولی شبیه است. با این حال، جادوی واقعی ویرایشگر متن آن در قابلیت‌های هوش مصنوعی Rytr نهفته است.

ویرایشگر متن با کمک هوش مصنوعی Rytr

مثلا شما می‌توانید طرح کلی پست وبلاگ ایجاد‌شده را با هایلایت کردن بخش‌های خاص از جمله کلمات کلیدی، بهبود ببخشید. Rytr طیف وسیعی از گزینه‌های نوآورانه را برای تقویت محتوا با استفاده از هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. یکی از این گزینه‌ها دکمه «Paragraph» است که با کلیک روی آن، به طور خودکار یک پاراگراف کامل از محتوا تولید می‌شود تا بخش انتخابی پست وبلاگ را بهتر کند.

گزینه paragraph در ویرایشگر متن با کمک هوش مصنوعی Rytr

اگرچه این ابزار خروجی‌های خوبی ارائه می‌کند، اما ممکن است با کیفیت محتوای نوشته‌شده توسط انسان مطابقت نداشته باشد و گهگاه حاوی اشتباهات گرامری و تکرار باشد. با این وجود این یک نقطه شروع ارزشمند است که در زمان و تلاش‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

برای کسانی که مایل به گسترش محتوا هستند، هوش مصنوعی Rytr به کاربران اجازه می‌دهد تا روی «Continue Ryting» کلیک کنند تا محتوای را ادامه و گسترش دهد. باز هم ممکن است خروجی‌ها گهگاه فاقد انسجام موجود در متن مقاله باشند. این واقعیت نشان می‌دهد که فناوری هوش مصنوعی هنوز به‌طور کامل به هنر نوشتن انسان دسترسی پیدا نکرده است.

گزینه Continue Ryting در ویرایشگر متن با کمک هوش مصنوعی Rytr

بررسی سرقت ادبی با هوش مصنوعی Rytr

Rytr AI یک ویژگی ارزشمند Plagiarism Checker را ارائه می‌دهد که اصالت محتوای شما را قبل از انتشار تضمین می‌کند. هنگامی‌که محتوای خود را در ویرایشگر متن کامل کردید، می‌توانید به‌سرعت آن را از طریق این ابزار برای سرقت ادبی بررسی کنید.

برای شروع بررسی سرقت ادبی، متنی را که می‌خواهید تأیید کنید انتخاب کرده و سپس به قسمت More > Plagiarism بروید. نتایج در عرض چند لحظه در پنجره‌ای در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش داده می‌شوند.

بررسی سرقت ادبی با هوش مصنوعی Rytr

اگر محتوای شما فاقد مطالب تکراری باشد، متن «no matches were found» را نمایش می‌دهد. اما اگر مطابقتی با محتوای موجود وب وجود داشته باشد، Rytr منابع را مشخص می‌کند و درصد کلمات منطبق را نشان می‌دهد.

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که یکپارچگی کار خود را حفظ کنند و اطمینان حاصل کند که متن کاملاً اوریجینال و عاری از هرگونه شباهت‌های ناخواسته با محتوای موجود در سایر نقاط اینترنت است. Rytr’s Plagiarism Checker یک آسودگی خیال برای نویسندگان محتوا فراهم می‌کند و به آن‌ها کمک می کند محتوای با کیفیت و معتبر تولید کنند.

تولید کننده تصویر هوش مصنوعی Rytr

Rytr یک ویژگی هیجان‌انگیز برای تولید تصاویر توسط هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. برای استفاده از این ویژگی، باید یک سند را باز کنید و تصویر مورد نظر خود را در متن شرح دهید. پس از تکمیل توضیحات، باید متن را هایلایت کنید و روی دکمه «AI image» ضربه بزنید.

تولید کننده تصویر هوش مصنوعی Rytr

توجه داشته باشید که تولید کننده تصویر Rytr محدودیت‌های خود را دارد. با این حال، مفید بودن آن برای تولیدکنندگان محتوا که به عکس‌های منحصر‌به‌فرد برای مقالات خود نیاز دارند، آشکار است. این ویژگی ابزار Rytr به کاربران امکان می‌دهد محتوای متنی خود را بهتر کنند و عناصر بصری را توسعه دهند که تجربه کلی خواننده را بهبود می‌بخشد.

ویژگی چت Rytr

ویژگی چت به شما این امکان را می‌دهد که با دستیار نوشتن هوش مصنوعی مکالمه و ارتباط برقرار کنید. به جای استفاده از موارد از پیش تعریف‌ شده، می‌توانید دستورات خود را مستقیماً در پنجره چت تایپ کنید. Rytr به‌ سرعت محتوای مورد نظر را تولید می‌کند و آن را در صفحه چت ارائه می‌دهد.

این ویژگی پویا به یک نوع محتوا محدود نمی‌شود. می‌تواند مطالب مختلفی، از پست‌های وبلاگ و ایمیل‌ها گرفته تا پست و خبرهای رسانه‌های اجتماعی، توضیحات محصول، صفحات فرود و موارد دیگر تولید کند. علاوه‌ بر این، ویژگی چت Rytr به کاربران این امکان را می‌دهد تا لحن و سبک محتوا را مطابق با نیازهای خاص خود تنظیم کنند.

ویژگی چت Rytr

مزایا و معایب هوش مصنوعی Rytr

بررسی نقاط قوت و ضعف Rytr AI دیدگاه‌های ارزشمندی را برای افراد و مشاغل با هدف بهبود فرآیندهای تولید محتوا ارائه می‌دهد. ما ابتدا به مزایای کلیدی می‌پردازیم که هوش مصنوعی Rytr را به انتخابی جذاب برای نیازهای نوشتاری مختلف تبدیل می‌کند. سپس محدودیت‌ها و مشکلاتی را که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند را نیز بررسی خواهیم کرد.

مزایای استفاده از ابزار Rytr

  • Rytr محتوای کوتاه را بهبود می‌بخشد و ساختار کلی محتوا را ایجاد می‌کند.
  • برای اهداف گوناگون قابل استفاده است.
  • ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی مانند تولید کننده تصویر هوش مصنوعی و رزومه‌ساز و نمایش نمونه کارها را ارائه می‌دهد.
  • کار کردن با این ابزار کاربر‌پسند، آسان است.

معایب استفاده از هوش مصنوعی Rytr

  • نتایج بهتری را برای محتواهای کوتاه نسبت به محتوای بلند نشان می‌دهد.
  • نیاز به بهبود قابلیت‌های تحقیق کلمات کلیدی وجود دارد.

برای تولید محتوا و ویرایش متن مقاله هوش مصنوعی Notion را مطالعه کنید.

طرح‌ها و قیمت هوش مصنوعی Rytr

Rytr AI دو طرح با قیمت متمایز را برای پاسخگویی به نیازها و بودجه‌های مختلف ارائه می‌دهد. یک برنامه رایگان نیز دارد که امکان استفاده آزمایشی از نرم‌افزار را قبل از خرید اشتراک فراهم می‌کند.

طرح‌ها و قیمت هوش مصنوعی Rytr

برنامه رایگان به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر ۱۰ هزار کاراکتر در هر ماه تولید کنید. علاوه‌بر این، می‌توانید به آرایه‌های وسیعی (بیش‌از ۴۰ مورد) دسترسی داشته باشید، محتوا را به بیش از ۳۰ زبان ایجاد کرده، و از بین ۲۰ لحن انتخاب کنید. یک بررسی‌کننده سرقت ادبی داخلی و توانایی تولید حداکثر پنج تصویر توسط هوش مصنوعی در ماه در دسترس شما است.

هزینه طرح Saver آن ۹ دلار در ماه یا ۹۰ دلار در سال است. این طرح امکان ایجاد ۱۰۰ هزار کاراکتر در ماه، بیش از ۳۰ زبان و ۲۰ لحن را ارائه می‌کند. بررسی سرقت ادبی و تولید ۲۰ تصویر توسط هوش مصنوعی در ماه را نیز پوشش می‌دهد. ویژگی منحصر‌به‌فرد این طرح، توانایی ایجاد مورد استفاده سفارشی شماست.

قیمت طرح Ultimate این برنامه ۲۹ دلار در ماه یا ۲۹۰ دلار در سال است. این طرح امکان تولید کاراکترهای نامحدود در ماه را فراهم می‌کند و دسترسی به ویژگی‌های مختلف، مشابه با برنامه‌های قبلی را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این‌ها، یک مدیر حساب اختصاصی و پشتیبانی کارآمد را از ایمیل و چت فراهم می‌کند.

سخن پایانی

استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا تنها یکی از جنبه‌های موارد استفاده آن است. هوش مصنوعی Rytr یک دستیار نوشتن مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که می‌تواند به شما در تولید انواع مختلف محتوا کمک کند.

این ابزار می‌تواند به شما ایده‌های تجاری، سوالات مصاحبه، کلمات کلیدی و موارد دیگر ارائه کند. Rytr بیشتر توسط فریلنسرها، بازاریابان دیجیتال و تولید کنندگان محتوا استفاده می‌شود. اما برای هر کسی که نیاز به نوشتن محتوا دارد مفید است.

برچسب ها:

پیام بگذارید