پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » هوش مصنوعی Soundraw و کاربردهای بی‌نظیری که دارد!
هوش مصنوعی Soundraw – AI چیست + راهنمای کامل ساندرا

هوش مصنوعی Soundraw و کاربردهای بی‌نظیری که دارد!

به دنبال یک تولیدکننده موسیقی هوش مصنوعی هستید تا به شما کمک کند به راحتی آهنگ‌های بدون حق امتیاز برای ویدیوهای یوتیوب و رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات وب، پادکست‌ها، بازی‌ها یا محتوای دیگر خود ایجاد کنید؟ هوش مصنوعی Soundraw – AI یک آهنگساز است که به تولید موسیقی با هوش مصنوعی با صرفه‌جویی در زمان بر اساس طول آهنگ، حالت و ژانر دلخواه شما می‌پردازد.

فرقی نمی‌کند سازنده محتوا باشید که به دنبال موسیقی پس‌زمینه هستید یا هنرمند موسیقی که به دنبال الهام گرفتن است، Soundraw.io مناسب شماست. بنابراین، بیایید ویژگی‌ها و نحوه ایجاد موسیقی با استفاده از این سرویس مجهز به هوش مصنوعی را بررسی کنیم.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

معرفی هوش مصنوعی Soundraw 

Sound Raw یک سرویس موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی است که موسیقی ۱۰۰٪ بدون حق کپی رایت ارائه می‌دهد. از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد آهنگ‌های موسیقی منحصر به فرد و قابل تنظیم استفاده می‌کند.

با Soundraw.io می‌توانید به کتابخانه گسترده‌ای از آهنگ‌های تولیدی توسط هوش مصنوعی در ژانرها و حالات مختلف دسترسی داشته باشید. فرقی نمی‌کند برای ویدیوها، پادکست‌ها یا سایر پروژه‌های خلاقانه خود به موسیقی نیاز داشته باشید، هوش مصنوعی Soundraw – AI راه‌حلی بی‌نظیر ارائه می‌کند.

این ابزار تولید و آهنگسازی هوش مصنوعی حداکثر تا ۵ دقیقه موزیک بدون حق امتیاز تولید می‌کند. کاربران رایگان می‌توانند موسیقی بسازند. مشترکین پولی می‌توانند آن آهنگ‌ها را دانلود و کسب درآمد کنند.

با انتخاب ژانر، سازها و تمپو، Soundraw یک آهنگ منحصر به فرد برای شما ایجاد می‌کند. فناوری هوش مصنوعی انتخاب‌های شما را بررسی می‌کند و ملودی متناسب با ژانر و سازهای انتخاب شده تولید می‌کند.

همچنین می‌توانید با انتخاب پیشروی آکورد، ملودی و سایر پارامترها، ترکیب خود را شخصی‌سازی کنید. نتیجه، یک آهنگ با صدای صیقلی است که چندین ساعت طول می‌کشد تا به صورت دستی ایجاد شود.

هوش مصنوعی Soundraw - AI چیست؟

هوش مصنوعی ساندرا مناسب چه کسانی است؟

هوش مصنوعی Soundraw – AI دارای طیف گسترده‌ای از موارد استفاده برای افراد و صنایع مختلف است. چندین راه وجود دارد که می‌توانید از Sound Raw بهره ببرید:

  • سازندگان محتوا: Sound Raw برای یوتیوبرها، پادکست‌ها و گیمرهایی که به موسیقی پس‌زمینه با کیفیت بالا برای محتوای خود نیاز دارند، عالی است. آهنگ‌های تولیدی توسط هوش مصنوعی به ویدیوها عمق و محیط می‌افزایند و تجربه کلی بیننده را بهتر می‌کنند.
  • هنرمندان موسیقی: اگر موزیسین هستید که به دنبال الهام یا نقطه شروع برای آهنگ بعدی خود هستید، Soundraw می‌تواند آهنگ‌های موسیقی منحصربه‌فردی ایجاد کند تا خلاقیت شما را برانگیزد. شما می‌توانید این آهنگ‌ها را مطابق با دیدگاه هنری خود تغییر داده و سفارشی نمایید.
  • تولید فیلم و رسانه: ساندرا مجموعه وسیعی از موسیقی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد که می‌تواند داستان‌سرایی را در فیلم‌ها، تبلیغات و سایر پروژه‌های رسانه‌ای افزایش دهد. طیف متنوع ژانرها و حالات آن تضمین می‌کند که یک مسیر مناسب برای هر صحنه وجود دارد.
  • تبلیغات و بازاریابی: برندها می‌توانند از Sound Raw برای یافتن موسیقی متن مناسب برای تبلیغات و کمپین‌های بازاریابی خود استفاده کنند. موسیقی تولید شده توسط این هوش مصنوعی، شخصیت و احساسات را به پیام‌رسانی برند می‌افزاید.
  • توسعه بازی: برای توسعه‌دهندگان بازی، ساندرا گنجینه‌ای از موسیقی تولید شده توسط هوش مصنوعی را فراهم می‌کند که می‌تواند تجربه‌های بازی را افزایش دهد. از مناظر صوتی فراگیر گرفته تا آهنگ‌های جذاب، می‌توانید موسیقی مناسب برای هر سبک بازی را پیدا کنید.

به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده برای تعامل با AI می‌گردید؟ پس مقاله هوش مصنوعی Semantris را از دست ندهید.

آموزش کار با Soundraw – AI

شروع کار ساده است. به سایت Soundraw بروید. می‌توانید روی Try it for free بزنید یا Sign Up را کلیک کنید و اکانت رایگان بسازید.

آموزش کار با هوش مصنوعی Soundraw - AI

با ایمیل خود و یک پسورد ثبت نام کنید.

آموزش کار با هوش مصنوعی Soundraw - AI

پس از ثبت نام می‌توانید یک طرح پولی را انتخاب کنید یا روی گزینه «Skip Subscription» بزنید و به صورت رایگان شروع به استفاده از هوش مصنوعی Soundraw – AI نمایید.

آموزش کار با هوش مصنوعی Soundraw - AI

اگر برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید، نیازی به کارت اعتباری نیست. اما به یاد داشته باشید، نمی‌توانید آثار خود را در پلتفرم‌های دیگر (ویدیوهای یوتیوب، تبلیغات رادیویی و غیره) دانلود یا استفاده کنید، مگر اینکه عضو یک حساب پولی شوید.

اکنون به داشبورد Soundraw وارد می‌شوید.

آموزش کار با هوش مصنوعی Soundraw - AI

با Soundraw، می‌توانید از میان ژانرها و سازهای گسترده انتخاب کنید. شما می‌توانید در ژانرهای مختلف مانند پاپ، راک، جاز، الکترونیک و کلاسیک آهنگ سازی کنید. این پلتفرم سازهای مختلفی از جمله درام، بیس، گیتار، پیانو و سینت سایزر را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، می‌توانید با استفاده از سینت سایزر صوتی یکپارچه Soundraw، آواز را در ترکیب خود بگنجانید.

ایجاد موسیقی با هوش مصنوعی Soundraw

ایجاد موسیقی با Sound Raw یک فرآیند ساده است. بیایید مراحل مربوط به ساخت موسیقی منحصر به فرد توسط هوش مصنوعی را طی کنیم:

از فیلترهای سمت چپ بالای داشبورد خود برای مرتب‌سازی آهنگ‌های موجود بر اساس حالت، ژانر، تم، طول، سرعت یا ساز استفاده کنید.

تنظیم طول و تمپو

طول و سرعت موسیقی خود را متناسب با نیازهای خاص خود سفارشی کنید. Sound Raw گزینه‌هایی را برای اطمینان از اینکه موسیقی شما کاملا با هدف مورد نظر مطابقت دارد ارائه می‌دهد.

در کادر Choose The Length طول آهنگ خود را مشخص کنید و با گزینه‌های Tempos Used to Generate Tracks نیز سرعت موسیقی را برگزینید.

ایجاد موسیقی با هوش مصنوعی Soundraw - AI

انتخاب ژانر، حالت و تم هوش مصنوعی Soundraw 

با انتخاب Genre، Mood، Theme و سایر پارامترهای مورد نظر خود شروع کنید تا لحن کلی موسیقی خود را تنظیم نمایید.

کافیست اسکرول کنید و یکی از ژانرها یا مود یا تم را لمس کنید تا شروع به ساخت موزیک شود. Soundraw آهنگ‌هایی را برای شما ایجاد می‌کند که می‌توانید آنها را گوش کنید و تغییر دهید.

انتخاب ژانر، حالت و تم هوش مصنوعی Soundraw – AI

همچنان از گزینه‌های منوی بالا می‌توانید پارامترهای مدنظرتان را تنظیم نمایید.

انتخاب ژانر، حالت و تم هوش مصنوعی Soundraw – AI

حالت حرفه‌ای یا PR Sound Raw

سپس روی یکی از موزیک‌های ساخته شده به دلخواه کلیک کنید تا PR Sound Raw باز شود.

با رفتن به «حالت حرفه‌ای» طیف جدیدی از گزینه‌ها از جمله تنظیم ملودی، پشتیبان، بیس، درام و پر کردن هر 10 ثانیه افزایش را می‌بینید.

از اینجا می‌توانید طول مسیر را نیز تغییر دهید، سازها را خاموش کنید، BPM را تنظیم نمایید، کلید را تغییر دهید و صدای هر عنصر را تنظیم کنید.

ایجاد موسیقی با هوش مصنوعی Soundraw - AI

با Length، می‌توانید طول مسیر را تغییر دهید.

گزینه Instruments امکان تغییر سازها و ابزارهای موسیقی را به شما می‌دهد.

ایجاد موسیقی با هوش مصنوعی Soundraw - AI

با گزینه Volume نیز «سطح انرژی» هر عنصر موزیک را تنظیم نمایید.

ایجاد موسیقی با هوش مصنوعی Soundraw - AI

در ضمن با بردن موس روی هر ۸ ثانیه موسیقی می‌توانید آن را حذف کنید یا به آن اضافه نمایید.

ایجاد موسیقی با هوش مصنوعی Soundraw - AI

همچنین با کم و زیاد کردن رنگ‌های هر ابزار می‌توانید شدت آن را نیز کم و زیاد کنید.

Sound Raw به شما اجازه می‌دهد این تغییرات را به راحتی انجام دهید و موسیقی خود را برای مطابقت با دیدگاه هنری خود شخصی‌سازی کنید.

نهایی کردن آهنگ

هنگامی که از موسیقی که ایجاد کرده‌اید راضی بودید، می‌توانید با گزینه‌های سمت راست آن را دانلود کنید یا روی قلب بزنید و آن را بوکمارک نمایید، آن را به اشتراک بگذارید یا آهنگی شبیه به همان را ایجاد کنید.

ایجاد موسیقی با هوش مصنوعی Soundraw - AI

حواستان باشد اگر سعی کنید آهنگ خود را با یک حساب رایگان دانلود کنید، از شما خواسته می‌شود ابتدا برای عضویت ثبت نام کنید تا بتوانید آن را ذخیره نمایید.

مزایا و معایب Soundraw – AI

در حالی که Sound Raw مجموعه‌ای چشمگیر از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، مهم است که جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید. بیایید نگاهی به مزایا و محدودیت‌های بالقوه استفاده از هوش مصنوعی Soundraw – AI بیندازیم:

مزایای Sound Raw

  • موسیقی تولیدی توسط هوش مصنوعی امکان دسترسی سریع و آسان به آهنگ‌های با کیفیت بالا را فراهم می‌کند.
  • انتخاب‌های متنوع از ژانرها و حالات، طیف گسترده‌ای از پروژه‌های خلاقانه را برآورده می‌نماید.
  • برنامه‌های انعطاف‌پذیر هم برای سازندگان محتوا و هم هنرمندان موسیقی مناسب است.
  • گزینه‌های سفارشی‌سازی فرصتی برای منحصر به فرد کردن آهنگ‌ها برای ترجیحات فردی فراهم می‌کند.
  • رابط کاربرپسند، آن را برای کاربران در تمام سطوح مهارت قابل دسترسی می‌نماید.

معایب ساندرا

  • استفاده مستقیم از مسیرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی بدون تغییر یا مجوز مجاز نیست.
  • محدودیت‌هایی در طرح Artist، مانند عدم دسترسی به آهنگ‌های فردی برای اهداف میکس.
  • برخی از هنرمندان موسیقی ممکن است بیش از آنچه Sound Raw ارائه می‌دهد، یعنی کنترل بیشتر بر فرآیند تولید را ترجیح دهند.

با وجود این محدودیت‌ها، هوش مصنوعی Soundraw – AI راه‌حلی راحت و مقرون به صرفه برای دسترسی و ایجاد موسیقی با کیفیت بالا توسط هوش مصنوعی ارائه می‌دهد.

ابزار دیگری که می‌توانید با آن موزیک بسازید هوش مصنوعی Soundful است که پس از بررسی هر دو می‌توانید بگویید کدام عملکرد بهتری دارد.

طرح‌ها و قیمت‌گذاری هوش مصنوعی Soundraw

Sound Raw یک پلن رایگان و دو طرح اصلی را ارائه می‌دهد: طرحCreator  و طرح Artist.

  • نسخه رایگان

Soundraw یک طرح رایگان ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید موسیقی نامحدود ایجاد و بوکمارک کنید. نکته مهم این است که شما نمی‌توانید هیچ یک از ساخته‌های خود را دانلود کنید.

  • برنامهCreator

برنامه Creator به نیاز سازندگان محتوا که می‌خواهند از موسیقی هوش مصنوعی Soundraw – AI در ویدیوها، پادکست‌ها و سایر پروژه‌های خلاقانه خود استفاده کنند، پاسخ می‌دهد.

این طرح امکان استفاده نامحدود از آهنگ‌های موسیقی با محدودیت‌های خاص را فراهم می کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که استفاده مستقیم از آهنگ‌ها بدون تغییر یا مجوز ممنوع است.

  • طرح Artist

طرح Artist مختص هنرمندان موسیقی است که می‌خواهند موسیقی خود را با استفاده از آهنگ‌های تولید شده توسط Sound Raw ایجاد کنند، تغییر دهند و منتشر کنند. این انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌دهد و به هنرمندان اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های موسیقی را دانلود کرده و از آنها در تولیدات خود استفاده کنند.

با این حال، هنرمندان باید برخی تغییرات را در آهنگ‌های اصلی انجام دهند تا از محدودیت‌های مجوز پیروی کنند.

طرح‌ها و قیمت‌گذاری هوش مصنوعی Soundraw – AI

پیشنهاد می‌کنم مقاله ۱۲ سایت قدرتمند هوش مصنوعی برای ادیت حرفه‌ای فیلم و انیمیشن را نیز نگاهی بیندازید.

سخن پایانی

هوش مصنوعی Soundraw – AI یک تغییردهنده بازی در دنیای موسیقی‌های تولیدی توسط هوش مصنوعی است. چه سازنده محتوا یا یک هنرمند موسیقی باشید، این پلتفرم راهی بی‌نقص برای یافتن، سفارشی‌سازی و استفاده از موسیقی در پروژه‌های خلاقانه‌تان ارائه می‌کند.

Sound Raw با کتابخانه متنوع و رابط کاربری آسان خود به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون دانش یا منابع گسترده، موسیقی حرفه‌ای ایجاد کنند.

شما کدام پلتفرم هوش مصنوعی برای ساخت آهنگ می‌پسندید؟

پیام بگذارید