پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی هوش مصنوعی Soundful و نحوه ساخت آهنگ با آن
ساخت موسیقی بدون دانش با هوش مصنوعی Soundful

معرفی هوش مصنوعی Soundful و نحوه ساخت آهنگ با آن

تصور کنید در عرض چند دقیقه بدون تجربه و مهارت، یک موسیقی یا آهنگ با کیفیت و حرفه‌ای بسازید. هوش مصنوعی Soundful، پلتفرم شگفت‌انگیزی است که دید خلاقانه شما را تنها با کلیک یک دکمه به فایل صوتی جذاب تبدیل می‌کند.

اما هوش مصنوعی ساندفول فراتر از یک سازنده موسیقی است. این ابزار هوش مصنوعی ملودی‌ها، هارمونی‌ها و ریتم‌های منحصربه‌فردی را مطابق با سلیقه شما تنظیم می‌کند. با ما همراه باشید تا با هوش مصنوعی soundful و ویژگی‌ها و نحوه کارکرد آن آشنا شوید.

معرفی هوش مصنوعی Soundful

Soundful AI یک پلتفرم تولید موسیقی با کمک هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد به طور نامحدود و بدون مشکل کپی‌رایت آهنگ‌ها را تنها با یک کلیک ایجاد کنید.

Soundful با بهره‌گیری از هوش مصنوعی پیشرفته، تولید موسیقی پس‌زمینه منحصربه‌فرد برای ویدیوها، استریم‌ها، پادکست‌ها، تبلیغات، برنامه‌ها و هر پروژه دیگری را که می‌توانید تصور کنید را برای سازندگان محتوا، هنرمندان موسیقی، تولیدکنندگان و غیره آسان می‌کند.

این پلتفرم حالت‌ها و ژانرهای مختلف موسیقی را برای انتخاب ارائه می‌دهد. همچنین با وجود ابزارهای داخل برنامه کاربران می‌توانند به طور کامل آهنگ‌ها را مطابق با نیازهای خود تغییر دهند.

ویژگی‌های کلیدی هوش مصنوعی Soundful

  • تولید نامحدود موسیقی بدون مشکل کپی‌رایت: هر تعداد آهنگ منحصر‌به‌فرد را بدون مشکل کپی‌رایت در کمترین زمان ایجاد کرده و و آن‌ها در ویدیوها، استریم‌ها، پادکست‌ها و محتواهای خود ادغام کنید.
  • فناوری پیشرفته آهنگسازی هوش مصنوعی: هوش مصنوعی پیشرفته آهنگ‌های با کیفیت حرفه‌ای را متناسب با ژانر انتخابی شما ایجاد می‌کند.
  • آهنگ‌های کاملاً قابل تنظیم: آهنگ‌های هوش مصنوعی را در صورت نیاز تغییر دهید تا کاملاً متناسب با پروژه شما باشد. می‌توانید آهنگ‌های منحصر‌به‌فرد را ایجاد کرده و فایل‌های با کیفیت بالا را رندر و سفارشی‌سازی و دانلود کنند.
  • دانلود صدای با کیفیت بالا: به فایل‌های MP3، WAV و … برای دانلود دسترسی پیدا کنید.
  • دسترسی به API (طرح سازمانی): قدرت هوش مصنوعی ترکیبی Soundful را در جریان کار و محصولات خود ادغام کنید.
  • انواع قالب‌ها و تم‌ها: مجموعه گسترده‌ای از قالب‌ها و تم‌ها و مودهای خلق‌شده توسط هوش مصنوعی را کاوش کنید که سبک‌های موسیقی متنوعی مانند EDM، Melodic Deep House و غیره را ارائه می‌دهد.
  • مجوز برای کاربردهای مختلف: هوش مصنوعی ساندفول، برنامه‌های مجوز متفاوتی را برای پروژه‌های شخصی، سازندگان محتوا، مشاغل و هنرمندان ارائه می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا آهنگ متناسب با نیازهای خود را پیدا کنند.
  • حق نسخه‌برداری و کسب درآمد برای کاربران پیشرفته: هوش مصنوعی Soundful یک طرح «Music Creator Plus» را ارائه می‌کند که شامل حق کپی‌رایت کامل و امکان کسب درآمد از آهنگ‌ها می‌شود که برای هنرمندان و تولیدکنندگان ایده‌آل است.
  • تجربه کاربرپسند: پلتفرم بصری Soundful سهولت استفاده را تضمین می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به تخصص فنی گسترده، آهنگ‌های موسیقی را انتخاب، سفارشی‌سازی و دانلود کنند.

بهترین ابزار برای حذف نویز هوش مصنوعی Krisp است. برای آموزش نحوه استفاده از آن مقاله ما را مطالعه نمایید.

ویژگی‌های کلیدی هوش مصنوعی Soundful

مزایا و معایب هوش مصنوعی Soundful

همانند هر پلتفرم دیگری soundful نیز دارای ویژگی‌های خوب و بد است. در جدول زیر مزایا و معایب آن را بررسی می‌کنیم.

مزایای Soundful معایب Soundful
Soundful از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای تولید موسیقی با کیفیت بالا استفاده می‌کند که می‌تواند با آهنگ‌های تولید‌شده توسط نوازندگان انسانی رقابت کند. در حالی‌که ساندفول ویژگی‌های سفارشی‌سازی مختلفی را ارائه می‌کند، ممکن است گزینه‌های موجود نیازهای بعضی  کاربران را به طور کامل برآورده نکنند.
هوش مصنوعی Soundful دارای یک رابط کاربرپسند است که ساخت موسیقی را حتی برای کسانی که پس‌زمینه موسیقی ندارند، ساده می‌کند.

 

Soundful.ai به‌عنوان یک پلتفرم مبتنی بر ابر عمل می‌کند و برای استفاده نیاز به اتصال به اینترنت دارد. این محدودیت ممکن است در شرایط خاص چالش‌هایی را برای کاربران ایجاد کند.
ساندفول با برنامه‌های اشتراکی که فقط از ۵ دلار در ماه شروع می‌شود، گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

مدل مبتنی بر اشتراک Soundful ممکن است برای کاربرانی که فقط نیاز به استفاده گهگاه از قابلیت‌های ایجاد موسیقی این پلتفرم دارند، ایده‌آل نباشد.
کاربران می‌توانند موسیقی‌ را که با Soundful ایجاد کرده‌اند، دانلود و استفاده کنند، بدون اینکه نگران هزینه‌های مجوز یا محدودیت‌های کپی‌رایت باشند.
Soundful به کاربران اجازه می‌دهد تا مالکیت کامل آهنگ‌های تولید‌شده خود را خریداری کنند و کنترل کاملی بر آثار موسیقی خود داشته باشند.

نحوه ساخت موسیقی با Soundful

در این راهنمای گام به گام، شما را با فرآیند ساخت آهنگ در هوش مصنوعی Soundful آشنا خواهیم کرد.

مرحله ۱. ایجاد حساب کاربری در هوش مصنوعی Soundful

اولین قدم، ایجاد یک حساب کاربری در سایت Soundful است. عضویت در این پلتفرم رایگان است، اما برای دسترسی به امکانات پیشرفته‌تر می‌توانید به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

ایجاد حساب کاربری در هوش مصنوعی Soundful

پس از ورود به حساب کاربری خود به صفحه اصلی هدایت می‌شوید که باید از میان گزینه‌های اینفلوئنسر، DJ، کسب‌وکار، خواننده و … یک دسته‌بندی را انتخاب کنید.

مرحله ۲. انتخاب نوع آهنگ

در پایین صفحه، داشبوردی را مشاهده می کنید که می‌توانید از طریق آن آهنگ (Track) یا لوپ (Loop) مورد نظر خود را بسازید.

انتخاب نوع آهنگ در هوش مصنوعی Soundful

مرحله ۳. انتخاب ژانر و تمپلیت

پس از انتخاب نوع آهنگ، ژانر مورد نظر خود را از بین گزینه‌های موجود مانند هیپ‌هاپ، پاپ، EDM، R&B، لاتین، امبینت و رسانه‌های اجتماعی برای گزینه Tracks و ژانرهای Drum Loops، Instrument Loops و FX & Ambiance برای گزینه Loop انتخاب کنید.

در مرحله بعد، یک تمپلیت را از لیست ارائه شده انتخاب کنید. تمپلیت‌ها مانند زیرمجموعه‌های ژانر هستند و هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. برای مثال، اگر ژانر EDM را انتخاب کنید، می‌توانید از بین تمپلیت‌های Deep House، Drum n Bass، Melodic Techno و موارد دیگر یکی را برگزینید.

مرحله ۴. تنظیم BPM و کلید هوش مصنوعی Soundful

قبل از ایجاد پیش‌نمایش آهنگ، می‌توانید BPM (سرعت) و کلید آن را به دلخواه خود تغییر دهید. برای این کار می‌توانید از نوار لغزنده یا تایپ کردن عدد مورد نظر استفاده کنید.

تنظیم BPM و کلید هوش مصنوعی Soundful

مرحله ۵. ایجاد پیش‌نمایش و نهایی‌سازی آهنگ

پس از تنظیم BPM و کلید، روی دکمه «Create a Preview» کلیک کنید تا هوش مصنوعی Soundful آهنگ شما را بر اساس انتخاب‌هایتان تولید کند.

شما می‌توانید پیش‌نمایش آهنگ را گوش داده و در صورت تمایل، تنظیمات را دوباره تغییر دهید. این کار را می‌توانید تا زمانی که به نتیجه دلخواه خود برسید، ادامه دهید.

ایجاد پیش‌نمایش و نهایی‌سازی آهنگ در هوش مصنوعی Soundful

مرحله ۶. ذخیره و دانلود آهنگ از ساندفول

پس از نهایی شدن آهنگ، نامی برای آن انتخاب کرده و روی دکمه «Save» کلیک کنید.

ذخیره و دانلود آهنگ از هوش مصنوعی Soundful

برای دانلود آهنگ در منوی داشبورد سمت چپ به «My Library» بروید و آهنگ خود را پیدا کنید.

ذخیره و دانلود آهنگ از هوش مصنوعی Soundful

در قسمت «Get» می‌توانید نوع فایل دانلودی خود را انتخاب کنید. اگر عضویت شما رایگان است، می‌توانید از دانلود استاندارد استفاده کنید، اما در صورتی که دارای اشتراک پریمیوم هستید، امکان دانلود STEM نیز برای شما فراهم خواهد بود.

ذخیره و دانلود آهنگ از هوش مصنوعی Soundful

پس از کلیک بر روی «Render & Download»، هوش مصنوعی Soundful آهنگ شما را رندر و دانلود می‌کند.

اگر به دنبال سایتی برای تولید محتوای بهینه شده می‌گردید پس هوش مصنوعی جاسپر را امتحان کنید.

هوش مصنوعی Soundful مناسب چه افرادی است؟

Soundful به سه گروه اصلی از مشتریان خدمات می‌دهد:

سازندگان و تولیدکنندگان محتوا

یوتیوبرها، اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی، سازندگان پادکست‌ها، استریمرها و سایر تولیدکنندگان محتوای دیجیتال می‌توانند از این ابزار بهره ببرند. موسیقی که کاملاً متناسب با ویدیوها و محتوای شما باشند را بدون هیچ‌گونه مشکل کپی‌رایت دریافت کنید.

نوازندگان و موسیقی‌دان‌ها

ترانه سراها، آهنگسازان، تهیه‌کنندگان و سایر سازندگان موسیقی می‌توانند از قدرت این هوش مصنوعی استفاده کنند تا خلاقیت خود را به سطوح جدیدی ببرند و از بیت‌ها، نمونه‌ها و حلقه‌های تازه الهام بگیرند.

برندها و مشاغل

بازاریابان برند، تبلیغ‌کنندگان، آژانس‌های تولید محتوا و هر کسب‌وکاری که برای استفاده تجاری به موسیقی نیاز دارد از کاربران اصلی این ابزار هستند. هوش مصنوعی Soundful راهی مقرون‌به‌صرفه برای ساختن آهنگ‌های نامحدود با کیفیت استودیو برای کمپین‌ها و پروژه‌ها است.

بدون یک خط کدنویسی با کمک هوش مصنوعی Landbot یک چت بات عالی بسازید.

هوش مصنوعی Soundful مناسب چه افرادی است؟

سخن پایانی

هوش مصنوعی Soundful یک ابزار قدرتمند و سرگرم‌کننده برای ساخت آهنگ است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به دانش موسیقی، آهنگ‌های منحصر‌به‌فرد خود را خلق کنید. با استفاده از این راهنمای گام به گام، می‌توانید به‌راحتی آهنگ‌های خود را در Soundful بسازید و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

چه یک فرد مبتدی باشید یا یک حرفه‌ای با‌تجربه، ساندفول آینده موسیقی در تولید موسیقی است و کیفیت و تأثیر محتوای شما را بهبود می‌دهد.

آیا موافق استفاده از هوش مصنوعی برای تولید موسیقی هستید؟

پیام بگذارید