پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » معرفی هوش مصنوعی Landbot و نحوه استفاده از آن
معرفی هوش مصنوعی Landbot

معرفی هوش مصنوعی Landbot و نحوه استفاده از آن

اگر می‌خواهید یک chatbot بسازید اما ترجیح می‌دهید بدون یک خط کد نویسی آن را ایجاد کنید پس هوش مصنوعی Landbot دقیقا مناسب شماست. اگر برای ساخت چت بات پلتفرم landbot AI را انتخاب کردید و نمی‌دانید چگونه از آن استفاده نمایید پس ادامه مقاله را از دست ندهید.

 

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

 

معرفی هوش مصنوعی Landbot

هوش مصنوعی Landbot یک پلتفرم جامع اتوماسیون بدون کد برای ارتباطات بلادرنگ است. می‌توانید چت‌بات‌های مکالمه یا دستیارهای دیگری را برای واتس‌اپ، وب و مسنجر فیس‌بوک بسازید. همچنین می‌توانید از API برای ایجاد ربات های چت برای برنامه‌های شخص ثالث بدون هیچ برنامه‌نویسی استفاده کنید.

در واقع Landbot یک پلتفرم تجربه مکالمه است که کاربران را قادر می‌سازد بدون نیاز به کدنویسی chatbots بسازند. ربات های مکالمه را می‌توان در وب‌سایت‌ها، WhatsApp، Facebook Messenger و موارد دیگر مستقر کرد.

Landbot.io فرآیندهای داده قوی، پردازش زبان طبیعی (NLP)، Dialogflow و ادغام بلادرنگ را با همه برنامه‌های اصلی ارائه می‌دهد. همچنین به شما در ایجاد اتوماسیون اولیه و پیچیده برای موارد مختلف در بازاریابی، فروش، خدمات مشتری و عملیات کمک می‌کند.

عملکرد کنترل انسانی و سازگاری چند عاملی به شما امکان می‌دهد در چند ثانیه از یک ربات به یک انسان تبدیل شوید. Landbot شما را قادر می سازد تا هر مرحله از تجربه مشتری خود را، از تولید سرنخ تا خدمات مشتری، بدون نوشتن یک خط کد، بهینه کنید.

اگر می‌خواهید یک پلتفرم توسعه‌دهنده چت بات برای کسب‌و‌کار خود با نام تجاری معتبر داشته باشید، Landbot یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

بیشتر بخوانید: چت بات چیست؟ بررسی مزایا و کاربرد مهم‌ترین ChatBotها

هوش مصنوعی Landbot چیست؟

اگر به دنبال رنگی کردن عکس‌های سیاه و سفید خود هستید پس مقاله هوش مصنوعی Palette را از دست ندهید.

 

ویژگی‌های برتر Landbot

ویژگی‌ها و مزایای کلیدی هوش مصنوعی Landbot عبارتند از:

  • رابط کشیدن و رها کردن بدون کد: پلتفرم ربات چت Landbot دارای یک رابط کاربری ساده است که بدون نیاز به تخصص خاصی می‌توانید از آن استفاده کنید. در نتیجه، ممکن است در عرض چند دقیقه ربات‌های موثری بسازید.

رابط کشیدن و رها کردن از ویژگی‌های برتر Landbot

  • ادغام آسان Rich Media: پلتفرم Landbot به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و گرافیک‌ها را در جریان بحث خود بگنجانید.
  • قالب‌های از پیش ساخته‌شده: طراحی ربات خود را با استفاده از الگوهای از پیش ساخته‌شده برای هر شرایطی ساده کنید. یک ربات برای تولید سرنخ، راه‌اندازی محصول، ثبت رویداد، و برنامه‌های شغلی و موارد دیگر ایجاد کنید.

قالب‌های از پیش ساخته‌شده از ویژگی‌های برتر Landbot

  • کلیدواژه‌های سفارشی در هوش مصنوعی Landbot: با استفاده از کلمات کلیدی به عنوان محرک‌های پرش برای هدایت افراد در امتداد مناسب‌ترین مسیر مکالمه، گفتگو را به راحتی سفارشی کنید. سوالاتی که شبیه به سوالات دکمه محور هستند اما طبیعی‌ترند!
  • تصاحب انسانی و مدیریت چت: با یک کلیک، انتقال ربات به انسان را ترتیب دهید و بقیه را به تیم خود بسپارید. مدیر چت آسان Landbot، تمام داده‌های کاربر را نمایش می‌دهد و می‌توانید چت های قبلی را بازیابی کنید.
  • متغیرهای جمع‌آوری داده‌ها: از متغیرها برای طبقه‌بندی پاسخ‌های کاربران استفاده کنید. از آنها برای شخصی‌سازی بحث‌ها در زمان واقعی یا جمع‌آوری و تحویل سریع داده‌ها به CRM یا پایگاه‌های داده دیگر استفاده نمایید.
  • بهینه‌سازی تجربه مشتری با چند سوال: ویژگی‌های رابط کاربری بصری را به ربات‌های خود اضافه کنید، مانند بلوک چند سوالی، که به شما امکان می‌دهد «فرم‌های کوچک» هوشمندانه‌ای را در زمان مناسب برای کاربر در بحث بسازید.

بهینه‌سازی تجربه مشتری با چند سوال در هوش مصنوعی Landbot

  • ادغام‌های خارج از جعبه:  از اتصالات خارج از جعبه خوش مصنوعی Landbots مانند Google Sheets، Mailchimp، Stripe، Salesforce، هشدارهای Slack و موارد دیگر استفاده کنید تا ربات‌های چت خود را به ابزارهای گردش کار عملی تبدیل نمایید.
  • تجزیه و تحلیل عمیق با هوش مصنوعی Landbot: با استفاده از تجزیه و تحلیل داخلی، عملکرد هر ربات چت را پیگیری کنید. تعداد مکالمات فعال، چت های جدید، پیام‌های دریافتی و پیام‌های ارسال شده را برای هر ربات و در هر زمان تجزیه و تحلیل نمایید.
  • برنامه یکپارچه‌سازی چند کاناله:  شما مجبور نیستید ارتباطات معمولی خود را به اینترنت محدود کنید. می‌توانید آنها را مستقیما از طریق واتس‌اپ، فیس‌بوک مسنجر یا برنامه‌های پیام‌رسانی دارای API برای مشتریان خود ارسال نمایید.

برنامه یکپارچه‌سازی چند کاناله در هوش مصنوعی Landbot

برای ساخت ویدیو و انیمیشن‌های حرفه‌ای بدون دانش گرافیک از مقاله هوش مصنوعی Kaiber AI دیدن کنید.

 

هوش مصنوعی Landbot چگونه کار می‌کند؟

Landbot یک رابط بصری آسان و جذاب برای ساخت ربات‌های گفتگو بدون نیاز به کدنویسی ارائه می‌کند. کاربران می‌توانند به عملکردهای زیر دسترسی داشته باشند.

  • توسعه سریع:  رابط کشیدن و رها کردن بدون کد Landbot با عملکرد خارج از جعبه به شما امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی جریان‌های مکالمه ایجاد کنید. برای استفاده از مهارت‌های CX و UI نیازی به کدنویسی نیست.
  • ادغام بدون کد با هوش مصنوعی Landbot: با استفاده از ادغام‌های خارج از باکس یا وب هوک، خدمات عالی به مشتریان ارائه دهید. ربات خود را به پایگاه های اطلاعاتی مانند Airtable، سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری مانند Salesforce و ابزارهای پردازش زبان طبیعی مانند Dialogflow متصل کنید.

ادغام بدون کد با هوش مصنوعی Landbot

  • جمع‌آوری داده‌ها به شیوه‌ای کاربر پسند و در زمان واقعی:  با استفاده از ماهیت محاوره‌ای تعاملات ربات، جمع‌آوری داده‌ها و بازخورد را برای همه کاربران در دسترس و جذاب‌تر کنید. حتی بهتر از آن، با پیشرفت مکالمه، داده‌های جمع‌آوری‌شده را در زمان واقعی صادر و به‌روز کنید.
  • زمان پاسخگویی سریعتر: چندین عامل را به حساب Landbot خود اضافه کنید و یک انتقال ربات به انسان را در چند ثانیه تنظیم کنید. پرس‌و‌جوها را بر اساس اطلاعات بلادرنگ اولویت‌بندی کنید. به راحتی توجه نمایندگان خود را به مشکلات پیچیده‌تری هدایت نمایید که یک ربات نمی‌تواند از عهده آنها برآید.
  • مدیریت یکجای چت با هوش مصنوعی Landbot: مدیر چت زنده Landbot پشتیبانی چند نماینده را ارائه می‌دهد. دسترسی یکپارچه به تمام تعاملات در وب، برنامه‌های پیام‌رسانی و برنامه بومی شما به پرسنل پشتیبانی شما قدرت می‌دهد.
  • تجربه شخصی‌سازی‌شده خودکار: به کاربران اجازه دهید با انتخاب‌های خود در طول مسیر هدایت‌شده با استفاده از مسیرهای بحث و گفتگوی متعدد، تجربه خود را سفارشی کنند. از اطلاعات جمع‌آوری‌شده برای ارائه کمک سفارشی ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته استفاده نمایید.

مدیریت یکجای چت با هوش مصنوعی Landbot

 

چگونه با هوش مصنوعی Landbot چت بات بسازیم؟

اگر به دنبال ساخت ربات چت با استفاده از Landbot هستید، به مراحل زیر نگاهی بیندازید:

 

۱) تنظیم حساب Chatbot Builder

اولین قدم برای استفاده از Landbot ایجاد یک حساب کاربری است. ثبت نام رایگان است و نیازی به استفاده از کارت اعتباری ندارد.

ثبت نام و ساخت حساب در سایت هوش مصنوعی Landbot

  • یک ایمیل معتبر را به همراه یک پسورد وارد کنید تا اکانت برای شما ساخته شود.

ثبت نام و ساخت حساب در سایت هوش مصنوعی Landbot

  • به ایمیل خود بروید و ایمیل ارسالی از Landbot را تایید کنید. سپس، اولین پروژه ربات شما بلافاصله پس از تکمیل فرآیند ثبت نام فعال می‌شود و شما را به سازنده ربات هدایت می‌کند.

ثبت نام و ساخت حساب در سایت هوش مصنوعی Landbot

  • حالا از شما می‌خواهد نام کاربری خود را تایپ نمایید و روی دکمه ارسال بزنید.

ثبت نام و ساخت حساب در سایت هوش مصنوعی Landbot

  • در این مرحله باید نام، سایز، صنعت و دپارتمان شرکت خود را انتخاب کنید.

ثبت نام و ساخت حساب در سایت هوش مصنوعی Landbot

  • اکنون از شما می‌خواهد که از بین ابزارهای ارائه شده ۱ یا چند تا را برگزینید و سپس روی Next بزنید.

ثبت نام و ساخت حساب در سایت هوش مصنوعی Landbot

  • اینجا باید مشخص کنید که به چه دلیلی می‌خواهید از این پلتفرم استفاده کنید. برای ساخت چت بات روی گزینه «Start building» کلیک کنید؛ برای مدیریت پیام‌ها گزینه «Access inbox» را انتخاب نمایید و برای راه‌اندازی یک کمپین روی «Launch campaign» بزنید.

ثبت نام و ساخت حساب در سایت هوش مصنوعی Landbot

  • تعیین کنید این چت بات را برای وب یا واتساپ می‌خواهید.

ثبت نام و ساخت حساب در سایت هوش مصنوعی Landbot

حالا شما یک نمونه جریان گفتگوی الگوی از پیش ساخته شده را بر اساس موارد استفاده‌ای که در طول فرآیند ثبت نام مشخص کرده‌اید (به عنوان مثال، تولید سرنخ) پیدا خواهید کرد.

ثبت نام و ساخت حساب در سایت هوش مصنوعی Landbot

با این حال، اگر می‌خواهید نمای کلی بصری بهتری از پلتفرم داشته باشید، با کلیک کردن روی نماد خانه کوچک در سمت چپ، به داشبورد بروید.

 

۲) انتخاب کانال خود در هوش مصنوعی Landbot

با کلیک بر روی «Build a Chatbot» در داشبورد، می‌توانید یک پروژه ربات موجود را تغییر دهید یا یک پروژه جدید ایجاد کنید.

ساخت کانال خود در هوش مصنوعی Landbot

پس از آن، سازنده ربات از شما می‌پرسد که می‌خواهید ربات خود را برای چه نوع کانالی توسعه دهید. می‌توانید از وبسایت (به‌عنوان مثال، سایت وردپرس خود)، فیس‌بوک مسنجر، واتساپ یا هر برنامه چت دارای API دیگری استفاده کنید.

سازنده صرف نظر از هر گزینه‌ای که انتخاب می‌کنید یکسان است.

پس از انتخاب یک کانال، به کتابخانه قالب چت بات لندبات که دارای الگوهای مناسب از پیش ساخته شده است، فرستاده می‌شوید.

ساخت کانال خود در هوش مصنوعی Landbot

 

۳) سفارشی‌سازی پیام خوش‌آمدگویی

Landbot ساختن یک چت بات را از پایه راحت می‌کند.

پیام خوش‌آمدگویی یک بلوک بسیار همه کاره است که به شما امکان می‌دهد پیام‌های متنی را ادغام کنید. علاوه‌بر این، می‌توانید پیام‌های رسانه‌ای مانند عکس‌ها، گیف‌ها، ویدیوها، فایل‌ها و دکمه‌ها را اضافه کنید که اولین پیامی است که باید سفارشی‌سازی کنید.

اولین پیامی که در ربات شما سفارشی می‌شود پیام خوش‌آمدگویی است. این پیام به کاربر خوشامد می‌گوید و از او دعوت می‌کند تا با ربات گفتگو کند.

سفارشی‌سازی پیام خوش‌آمدگویی با هوش مصنوعی Landbot

 

۴) افزودن اولین دنباله در هوش مصنوعی Landbot

برای افزودن یک دنباله جدید به پیام خوشامدگویی خود، یک فلش سبز رنگ را از یک پاسخ خاص بکشید.

اضافه کردن اولین سناریو در هوش مصنوعی Landbot

گزینه «Simple Message» را به عنوان نوع بلوک جدید خود انتخاب کنید و پیام خود را بنویسید تا آن را تغییر دهید.

اضافه کردن اولین سناریو در هوش مصنوعی Landbot

 

۵) یک سوال بپرسید

در مرحله بعد، می‌توانید یک سوال از کاربران خود بپرسید. برای مثال، می‌توانید از بلوک سوال «EMAIL» برای درخواست ایمیل کاربر استفاده کنید. همچنین، این بلوک، فرمت ایمیل را تایید می‌کند و اطمینان می‌دهد که از فرم استاندارد پیروی می‌نماید.

افزودن بلوک پرسیدن سوال در هوش مصنوعی Landbot

یک فلش از گزینه «Subscribe» به دکمه اولیه انتخابی خود رسم کنید. به این ترتیب، چه مشتری تصمیم بگیرد که فورا مشترک شود و چه پس از کسب اطلاعات بیشتر، از طریق همان قیف اشتراک مسیریابی می‌شود.

 

۶) امکان امتیازدهی کاربر به تجربه‌اش

آیا می‌خواهید بدانید که عملکرد شما چگونه است؟

اگر می‌خواهید عملکرد خود را بسنجید، می‌توانید از بلوک‌های «RATING» و «SCALE» برای دریافت بازخورد از کاربران خود استفاده کنید.

این دو بلوک دو جزء ضروری یک ربات نظرسنجی عالی هستند. با کشیدن یک فلش از آخرین دکمه‌های سوالات اصلی و فرعی، بلوک «RATING» را از منو انتخاب کنید.

دریافت بازخورد از کاربران با بلوک‌های «RATING» و «SCALE» در هوش مصنوعی Landbot

 

۷) دیدن پیش‌نمایش ربات هوش مصنوعی Landbot

در حین ساختن ربات چت خود به صورت گام به گام می‌توانید به طور مداوم تجربه کاربری و کیفیت اتصالات را با پیش‌نمایش ارزیابی کنید.

به گوشه سمت راست بالای رابط کاربری بروید و روی دکمه «PREVIEW» کلیک کنید. از اینجا می‌توانید با ربات جدیدی که به تازگی ایجاد کرده‌اید، به گونه ای تعامل داشته باشید که گویی یک مشتری واقعی در وب‌سایت خود هستید.

رشته‌های پاسخ و سوالات مختلف را دنبال کنید تا ببینید در طول فرآیند ساخت‌وساز چگونه عمل کرده‌اید و مشکلات احتمالی را شناسایی کنید.

حتی ممکن است از یک دستگاه تلفن همراه برای آزمایش ربات استفاده کنید!

دیدن پیش‌نمایش ربات ایجاد شده با هوش مصنوعی Landbot

 

۸) سفارشی‌سازی طراحی چت بات خود

برای تجربه بهتر مشتری، مرحله بعدی در ایجاد ربات چت تعاملی با هوش مصنوعی Landbot این است که ظاهری ثابت به آن بدهید. از آنجایی‌که شما از ابتدا به سراغ ساخت ربات رفتید، باید با هویت و سبک رنگ وب‌سایت شما مطابقت داشته باشد!

Landbot امکانات زیادی برای بیان هویت برندتان در اختیار شما قرار می‌دهد. روی «Design» در منوی بالا کلیک کنید تا اجزای طراحی ظاهر شوند. تعداد زیادی گزینه سفارشی‌سازی در سمت چپ موجود است:

  • تم‌های طراحی (Design Themes)
  • رنگ‌ها و پس زمینه (Colors & Background)
  • لوگو و آواتار (Logo & Avatar)
  • فونت‌ها (Fonts)
  • تنظیمات پیشرفته (Advanced)

می‌توانید موضوعی را انتخاب کنید و برند، پیام و لوگو را در هدر و آواتار خود تنها با چند کلیک سفارشی کنید. در هر قسمت طراحی، روی APPLY کلیک کنید تا تغییرات شما حفظ شود. گزینه SAVE را در گوشه سمت راست بالا فشار دهید تا زمانی که راضی شدید، ربات را به‌روزرسانی کنید.

سفارشی‌سازی طراحی چت بات خود با هوش مصنوعی Landbot

 

۹) جاسازی چت بات را در وب‌سایت خود

در نهایت، می‌توانید ربات چت خود را در وب‌سایت خود جاسازی کنید یا یک صفحه فرود ربات بسازید.

روی «SHARE» در نوار پیمایش بالا کلیک کنید. می‌توانید چهار گزینه جاسازی را پیدا کنید:

  • کل صفحه (Total page): با گرفتن کل صفحه با ربات، کاربر را درگیر کنید.
  • پاپ آپ (Popup): هنگامی که شخصی از سایت شما بازدید می‌کند، ربات باید به عنوان یک پنجره بازشو در همان لحظه (یا پس از مدت معینی) ظاهر شود.
  • جاسازی (Embed): ربات خود را به عنوان یک تابع جاسازی شده در قسمتی از وب‌سایت خود قرار دهید.
  • چت زنده (Live Chat): ربات خود را در گوشه صفحه به عنوان پیام چت زنده نشان دهید.

جاسازی چت بات را در وب‌سایت خود با هوش مصنوعی Landbot

روی هر آیکونی کلیک کنید، مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های ساده کمی متفاوت دریافت خواهید کرد.

اگر آماده هستید Landbot جدید خود را در وب‌سایت خود قرار دهید، دو گزینه دارید:

  • کد را در قسمتbody هر صفحه در سایت خود قرار دهید که می‌خواهید ربات در آن کار کند.
  • دستورالعمل‌های جاسازی را از طریق ایمیل به توسعه‌دهنده خود ارسال کنید.

در صورتی‌که فقط به یک صفحه فرود موقت نیاز دارید و به URL اهمیتی نمی‌دهید، «Share with a Link» را از منوی سمت چپ انتخاب کنید. در اینجا یک URL چت ربات هوش مصنوعی Landbot به صورت خودکار تولید می‌شود که می‌توانید از آن در وب‌سایت، ایمیل‌ها یا رسانه‌های اجتماعی خود استفاده کنید.

 

قیمت‌گذاری و طرح‌ها

هوش مصنوعی Landbot برنامه‌های قیمت‌گذاری زیر را ارائه می‌دهد:

  • طرح رایگان: استفاده محدود برای توسعه ربات در مراحل اولیه
  • برنامهGrowth : برای ربات‌های تولیدی با ویژگی‌های پیشرفته
  • طرح Custom Enterprise : برای پیاده‌سازی در مقیاس بزرگ

اگر دوست دارید تا با سایت های هوش مصنوعی سخنگو آشنا شوید پس به مقاله ما در سایت مراجعه کنید تا ۱۶ تا از بهترین‌های آن را ببینید.

 

موارد استفاده از هوش مصنوعی Landbot

Landbot.io ساخت ربات چت بدون کد را با هوش مصنوعی ترکیب می‌کند و تجربیات مکالمه بصری را برای مشاغل و کاربران ارائه می‌دهد.

  • گرفتن سرنخ از بازدیدکنندگان وب‌سایت
  • واجد شرایط بودن و پرورش لیدها
  • جلسات فروش کتاب
  • تعامل با مشتری
  • راهنمای محصول و توصیه‌ها
  • سوالات متداول و سلف سرویس
  • ورود کاربر
  • پشتیبانی مشتری
  • خدمات خودکار 24/7
  • طبقه‌بندی بلیط و مسیریابی
  • واگذاری به نماینده
  • همکاری با اعضای تیم در پروژه‌های chatbot

موارد استفاده از هوش مصنوعی Landbot

 

Landbot برای چه کسانی خوب است؟

هوش مصنوعی Landbot به موارد زیر پاسخ می‌دهد:

  • تیم‌های بازاریابی: نرخ تبدیل را بهبود بخشید، سرنخ‌های بیشتری را جذب کنید، تعامل را افزایش دهید.
  • تیم‌های فروش: جلسات بیشتری رزرو کنید، لیدها را سریع‌تر واجد شرایط کنید، داغ‌ترین سرنخ‌ها را اولویت‌بندی کنید.
  • تیم‌های پشتیبانی: تغییر بلیط، گزینه‌های سلف سرویس، تحویل به نمایندگان
  • تیم‌های محصول: کاربران داخلی، خدمات درون برنامه‌ای، تحقیقات کاربر

با هوش مصنوعی LeiaPix Converter می‌توانید عکس‌های سه‌بعدی جذاب بسازید.

 

سخن پایانی

هوش مصنوعی Landbot یک ابزار توسعه‌دهنده چت بات است که می‌توانید از آن برای ایجاد ربات‌های چت در وب‌سایت خود استفاده کنید. اگر کسی بداند که چگونه از آن استفاده کند، Landbot پر از پتانسیل است. هر کسی می‌تواند با هر تجربه مکالمه‌ای چت بات بسازد زیرا این ربات چت نیاز به کدنویسی ندارد.

علاوه بر این، با رابط بصری، مجموعه‌ای غنی از ویژگی‌ها، و گزینه‌های سفارشی‌سازی گسترده، Landbot به شما امکان می‌دهد chatbot هایی ایجاد کنید که نه‌تنها کاربردی هستند، بلکه به‌طور منحصر به فرد برای برند و مشتریان شما طراحی شده‌اند.

در این مقاله به آموزش پلتفرم لندبات و نحوه استفاده از آن برای ساخت ربات مکالمه پرداختیم. شما چه برنامه‌ای را به‌عنوان جایگزین این هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کنید؟

 

سوالات متداول

  • ساخت چت بات با هوش مصنوعی Landbot چقدر زمان می‌برد؟

هوش مصنوعی Landbot ایجاد سریع ربات چت را با زمان‌های راه‌اندازی معمولا از چند دقیقه تا یک ساعت، بسته به پیچیدگی و ادغام‌های موجود، ممکن می‌سازد.

 

  • آیا لندبات رایگان است؟

ثبت نام در Landbot نیازی به کارت اعتباری ندارد و استفاده از آن برای همیشه با طرح Sandbox رایگان است. شما همچنین می‌توانید از یک نسخه رایگان آزمایشی اط طرح Pro استفاده کنید و پس از پایان دوره آزمایشی، به‌طور خودکار به طرح رایگان تغییر پیدا می‌کند.

پیام بگذارید