پرش لینک ها
خانه » آموزش کار با هوش مصنوعی » معرفی برترین ربات های چت جی پی تی تلگرام
ربات چت جی پی تی تلگرام

معرفی برترین ربات های چت جی پی تی تلگرام

چت جی پی تی معروف‌ترین ربات هوش مصنوعی در جهان است که کاربران زیادی از آن استفاده می‌کنند؛ در ماه‌های گذشته، ربات‌های چت جی پی تی به تلگرام هم راه پیدا کردند تا کاربران این پیام‌رسان هم بتوانند از هوش مصنوعی ChatGPT استفاده کنند. در این مقاله از Airoot قصد داریم بهترین ربات‌ های چت جی پی تی در تلگرام را معرفی کنیم.

ربات چت جی پی تی تلگرام کار بسیاری از کاربران را برای استفاده از ربات هوش مصنوعی در ایران، راحت‌ کرده‌است. اگر شما هم از کاربران این پیام‌رسان محبوب هستید، به راحتی می‌توانید از این ربات‌ها استفاده کنید.

GPT4Telegrambot؛ بهترین ربات چت جی پی تی تلگرام

ربات تلگرامی GPT4Telegrambot@ یکی از برترین ربات‌های Chat GPT در این پیام‌رسان است. استفاده از این ربات بسیار آسان است؛ کافی است وارد بات شوید و Start را کلیک کنید. البته کاربران معمولی برای استفاده از این ربات محدودیت‌ دارند؛ شما به عنوان کاربر معمولی می‌توانید تا 30 سوال از GPT4Telegrambot بپرسید. برای از بین بردن این محدودیت، باید اشتراک پولی آن را خریداری کنید.

GPT4Telegrambot؛ بهترین ربات چت جی پی تی تلگرام

ربات DALL E BOT

ChatGPT_Dall_E_Bot@ آی‌دی تلگرامی رباتی است که بسیاری از کاربران، از آن استفاده می‌کنند. این ربات ترکیبی از دو هوش مصنوعی Dall E و Chat GPT است که کاربردهای فراوانی دارد. شما می‌توانید از این ربات علاوه بر پاسخ سوال‌هایتان، تصاویر مختلف را هم دریافت کنید؛ علاوه بر این، روان بودن ربات Chat GPT تلگرام DALL E BOT در زبان فارسی را هم می‌توان از مزایای آن دانست.

بیشتر بخوانید: جیلبریک چت جی پی تی چیست و چطور انجام می‌شود؟

ربات ChatGPT_BIArobot

ChatGPT_BIArobot@ هم یکی دیگر از بهترین ربات های چت جی پی تی تلگرام است. این ربات هم تقریبا شبیه به دیگر ربات‌های هوش مصنوعی در تلگرام است و کاربرد متفاوتی ندارد. ربات ChatGPT_BIArobot از نسخه Chat GPT-4 پشتیبانی می‌کند که یکی از پیشرفته‌ترین نسخه‌های این هوش مصنوعی است. شما می‌توانید در این ربات متن را هم به تصاویر دلخواه تبدیل کنید. علاوه بر این، ربات چت جی پی تی BIA از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند که کار شما برای استفاده راحت‌تر خواهد بود.

Gratomic AI ربات چت جی پی تی تلگرام برای حل مسائل

اگر برای حل مسائل و موضوعات مختلف به دنبال ربات Chat GPT در تلگرام هستید، بدون اتلاف وقت به سراغ GratomicAiBOT@ بروید؛ این ربات، بهترین انتخاب برای حل مسائل و موضوعات مختلف است چرا که از سیستم عصبی انسان بهره‌ گرفته‌است.

ربات Gratomic AI دو مدل را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که امکانات محدودی برای کاربران معمولی دارند؛ برای استفاده از تمام امکانات و ویژگی‌های این ربات، باید اشتراک پولی آن را خریداری کنید. با این حال، نسخه رایگان این ربات هم انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست کامل خطاهای چت GPT

بهترین ربات Chat GPT تلگرام برای حل مسائل

ربات AIAssistant4_bot

AIAssistant4_bot@ که با نام ربات کاوشگر چت جی پی تی هم شناخته می‌شود، دیگر ربات چت جی پی تی تلگرام است که کیفیت مناسبی دارد؛ با استفاده از این ربات می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن با AI متن را به تصاویر تبدیل کنید. علاوه بر این مورد، ربات کاوشگر Chat GPT از قابلیت ترجمه در سریع‌ترین زمان ممکن هم برخوردار است.

این ربات در سوال و جواب‌ها هم سرعت بالایی دارد؛ لازم به ذکر است که ربات کاوشگر Chat GPT از نسخه 3.5 این هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. استفاده از این ربات هم مانند اکثر ربات‌های هوش مصنوعی در تلگرام، راحت است.

آنچه در معرفی بهترین ربات چت جی پی تی تلگرام خواندیم!

در این مقاله از Airoot به معرفی ربات‌های مختلف چت جی پی تی در پیام‌رسان تلگرام پرداختیم. اکثر این ربات‌ها رایگان هستند و امکانات زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ برخی از ربات‌های چت جی پی تی تلگرام هم با خرید اشتراک پولی، امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین اگر به دنبال چت با هوش مصنوعی فارسی هستید می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

سوالات متداول در رابطه با ربات‌ های چت جی پی تی در تلگرام

آیا از چت جی پی تی می‌توانیم در تلگرام استفاده کنیم؟

بله ربات‌های زیادی برای انجام این کار طراحی شده‌اند و شما می‌توانید از ربات‌های هوش مصنوعی در تلگرام هم استفاده کنید.

استفاده از Chat GPT در تلگرام رایگان است؟

استفاده از برخی ربات‌های چت جی پی تی در تلگرام رایگان و برخی دیگر به صورت اشتراکی و با پرداخت هزینه امکان‌پذیر است.

 

برچسب ها:

پیام بگذارید