پرش لینک ها
خانه » معرفی هوش مصنوعی » چگونه با هوش مصنوعی Rewind همه چیز را به خاطر بسپریم؟
هوش مصنوعی Rewind

چگونه با هوش مصنوعی Rewind همه چیز را به خاطر بسپریم؟

هوش مصنوعی Rewind AI یک ابزار کمکی است که به عنوان یک موتور جستجو عمل می‌کند. اپلیکیشن Rewind.ai در پس‌زمینه قرار می‌گیرد و هر کاری را در macOS یا iOS انجام می‌دهید را ضبط می‌کند. بهره‌وری و ویژگی‌های دستیار حافظه Rewind آن را به ابزاری ضروری برای هر کسی که به دنبال ساده کردن زندگی خود است تبدیل می‌کند. در این مقاله به معرفی هوش مصنوعی ریوایند، قابلیت‌ها و نحوه استفاده از آن می‌پردازیم.

تجربه استفاده از هوش مصنوعی های مختلف به زبان فارسی
همین حالا ثبت نام کنید

  • استفاده از چت بات بدون محدودیت
  • وجود صدها پرامپت حرفه ای در همه زمینه ها
  • امکان استفاده از پرامپت ها به صورت رایگان

 

معرفی هوش مصنوعی Rewind 

Rewind.ai یک برنامه نسبتا جدید برای مک است که به شما کمک می‌کند هر چیزی را که روی صفحه دیده‌اید به خاطر بسپارید. با rewind می‌توانید به راحتی هر چیزی را که دیده‌اید، گفته‌اید یا شنیده‌اید پیدا کنید.

هوش مصنوعی Rewind هر دو ثانیه یک اسکرین شات از مک شما می‌گیرد و محتوای آن را با استخراج متن تجزیه و تحلیل می‌کند. علاوه بر این، می‌تواند ورودی میکروفون یا خروجی بلندگوی شما را بگیرد و این اطلاعات را، هم به عنوان آهنگ صوتی و هم متن، از طریق فناوری گفتار به متن ذخیره کند.

این ورودی به صورت پیوسته ذخیره می‌شود، به طوری که می‌توانید آن را به عقب برگردانید و ببینید در گذشته چه کار کرده‌اید. همه چیز به صورت محلی پردازش می‌شود، به همین دلیل است که به تراشه‌های قدرتمند سری M اپل محدود می‌شود.

هوش مصنوعی Rewind چیست؟

 

ویژگی‌ها و مزایای هوش مصنوعی Rewind AI

در زندگی پرمشغله ما، فراموش کردن چیزها آسان است. یک جزئیات مهم از یک جلسه، یک ایده درخشان که در میانه مکالمه به ذهن شما رسید، یا تحقیقاتی که انجام دادید اما نمی‌توانید کاملا به یاد بیاورید.

دستیار شخصی Rewind AI، تمام جزئیات را برای شما به خاطر می‌سپارد، این ابزار با به خاطر سپردن همه چیزهایی که انجام داده‌اید، شما را به طرز دیوانه‌واری بهره‌ورتر می‌کند.

از مزایای هوش مصنوعی Rewind AI می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. دانلود ساده: Rewind AI یک ابزار رایگان و آسان برای دانلود است که بهره‌وری روزانه را افزایش می‌دهد.
  2. ضبط خودکار: به طور خودکار روز شما از جمله جلسات را بدون تجهیزات اضافی ضبط، رونویسی و خلاصه می‌کند.
  3. ویژگی یادآوری سریع: ریوایند امکان فراخوانی آسان هر گونه اطلاعات روزانه خود را با یک پرس و جو ساده فراهم می‌کند.

۴. امکان جستجوی کیوورد: یک کادر جستجو ارائه می‌دهد تا بتوانید کلمات کلیدی را جستجو کنید. این برنامه اسکرین‌شات‌های گذشته را همراه با سایر ابرداده‌ها، مانند برنامه‌ای که در حال اجرا بود، نمایش می‌دهد.

۵. کمک در انجام وظایف: هوش مصنوعی می‌تواند در تهیه پیش‌نویس ایمیل‌ها و خلاصه کردن تحقیقات بر اساس تعاملات روزانه شما کمک کند.

۶. سازماندهی بهتر: Rewind به عنوان یک دستیار حافظه دیجیتال عمل می‌کند و فعالیت‌ها و اطلاعات روزانه شما را پیگیری می‌نماید.

۷. افزایش بهره‌وری: Rewind AI بهره‌وری را با خودکار کردن ضبط و بازیابی اطلاعات افزایش می‌دهد.

دوست دارید از هر متنی به هر زبانی یک میم بسازید؟ پس مقاله هوش مصنوعی Super Meme را مطالعه نمایید.

 

ویژگی Ask Rewind

Ask Rewind یک ویژگی نسخه اشتراکی ریوایند است که به‌عنوان ربات چت خصوصی شما عمل می‌کند و به عمق زندگی دیجیتالی ذخیره‌شده شما در مک می‌پردازد – خواه کنفرانس‌های ویدیویی، مدیریت فایل، یا وبگردی معمولی باشد.

همچنین برای بازیابی اطلاعات بر اساس پرامپت مهندسی شده است. شما می‌توانید هر چیزی را بپرسید، مانند «نتیجه بازاریابی سپتامبر ۲۰۲۳ چه بود؟» یا «یکشنبه گذشته چه کردم؟» و پاسخ‌ها واقعا شگفت‌انگیز هستند.

اگر با اصطلاح مهندسی پرامپت برخورد کردید و می‌خواهید بدانید چیست پس مقاله ما را در سایت بخوانید.

ویژگی‌ها و مزایای هوش مصنوعی Rewind AI

 

ابزار Rewind AI چگونه کار می‌کند؟

اساسا Rewind AI در بکگراند اجرا می‌شود و صفحه نمایش شما را ضبط می‌کند. هر کلمه‌ای را که ظاهر می‌شود یادداشت می‌کند و ضبط‌ها را به صورت محلی در رایانه شما ذخیره می‌کند.

ریکوردها فشرده شده‌اند تا تمام حافظه شما را اشغال نکنند. هنگامی که می‌خواهید چیزی خاص را جستجو کنید، کلمه خود را تایپ نمایید و قفل حافظه باز می‌شود. Rewind متن، متن در فیلم‌ها و تماس‌ها را تشخیص می‌دهد.

برای استفاده از Rewind.ai باید آن را روی مک یا آیفون خود نصب کنید، اگر فردی ویندوزی هستید، بدانید تیم ریوایند در حال حاضر روی نسخه ویندوز کار می‌کند.

علاوه‌بر این، حتی می‌توانید از هوش مصنوعی Rewind بخواهید اسناد را بررسی کند، جلسات را خلاصه کند و ایمیل‌ها را پیش‌نویس کند.

نکته: اما در نظر داشته باشید که پلتفرم در واقع همه چیز را ضبط نمی‌کند. وقتی نوبت به جلسات می‌رسد، فقط طرف شما از مکالمه و آنچه می‌گویید را ضبط می‌کند. صحبت‌های سایر شرکت‌کنندگان را ضبط یا یادداشت نمی‌کند. این امر از نقطه نظر حفظ حریم خصوصی ایده‌آل است، اما جایگزینی برای ابزار یادداشت‌برداری نیست.

 

چگونه از هوش مصنوعی Rewind استفاده کنیم؟

حالا وقت آن رسیده است که با نحوه استفاده از Rewind AI آشنا شویم. مراحل دانلود و استفاد از این دستیار به صورت زیر است.

مرحله ۱: دانلود هوش مصنوعی Rewind

ابتدا باید Rewind را دانلود کنید. این برنامه رایگان است! فقط به وب‌سایت rewind بروید و دستورالعمل‌های دانلود ساده را دنبال نمایید.

دانلود هوش مصنوعی Rewind

 

مرحله ۲: ضبط خودکار فعالیت‌های روزانه خود

وقتی Rewind را راه‌اندازی کردید، فورا شروع به کار می‌کند. به طور خودکار فعالیت روزانه شما را در مک ضبط می‌کند.

اما بخش جالب اینجاست: جلسات شما را بدون نیاز به هیچ دستگاه خارجی یا رباتی برای پیوستن به آن رونویسی و خلاصه می‌کند. این به معنای نفوذ کمتر و کارایی بیشتر است.

Rewind به طور نامحسوس در پس‌زمینه اجرا می‌شود و صفحه و صدای شما را ریکورد می‌کند. ریوایند داده‌های شما را فشرده، رونویسی، رمزگذاری و ذخیره می‌کند تا فقط شما به آن دسترسی داشته باشید.

ضبط خودکار فعالیت‌های روزانه خود با هوش مصنوعی Rewind

 

مرحله ۳: فراخوانی آسان اطلاعات

آیا تا به حال شده است که فقط از مغز خود بخواهید چیزی خاص را به خاطر بیاورد و بلافاصله پاسخ دهد؟

این کاری است که Rewind انجام می‌دهد. می‌توانید درباره هر چیزی که دیده‌اید، گفته‌اید یا شنیده‌اید بپرسید. اگر بیشتر فردی بصری هستید، حتی می‌توانید به صورت تصویری فعالیت‌های روزمره خود را بررسی کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید.

فراخوانی آسان اطلاعات با هوش مصنوعی Rewind

 

مرحله ۴: به کار انداختن هوش مصنوعی Rewind

Rewind فقط ضبط و یادآوری نیست. همچنین به شما در انجام وظایفتان کمک می‌کند.

  • آیا باید بر اساس جلسه‌ای که داشتید یک ایمیل پیش‌نویس تهیه کنید؟ از Rewind بخواهید تا برایتان انجام دهد.
  • خلاصه‌ای از تحقیقاتی که قبلا انجام داده‌اید می‌خواهید؟ Rewind پشت شماست.
  • آهنگی را در اسپاتیفای پخش کرده‌اید اما نام آن را به خاطر ندارید و نمی‌توانید آن را در تاریخچه جستجوی خود بیابید. با ai، می‌توانید به عقب برگردید و ببینید چه چیزی تایپ کردید.
  • مثل این است که یک دستیار شخصی داشته باشید که تمام روز با شما بوده، یادداشت برداری کند و آماده کمک باشد.

به کار انداختن هوش مصنوعی Rewind

حالا که این مقاله را خواندید ممکن است به ۱۶ سایت هوش مصنوعی سخنگو نیز علاقه‌مند باشید.

 

امنیت هوش مصنوعی ریوایند

ممکن است شما هم با شنیدن کاربرد هوش مصنوعی Rewind AI نگران امنیت خود شوید. چرا که هیچ‌کس نمی‌خواهد دیگران به هر کاری که انجام می‌دهد و می‌گوید دسترسی داشته باشند.

اما نگران نباشید. زیرا Rewind.ai اقدامات زیادی را در مورد حفظ حریم خصوصی انجام داده است. ریوایند رویکردی برای حفظ حریم خصوصی دارد. برای شروع، همه چیز به صورت محلی ذخیره می‌شود و نیازی به یکپارچه‌سازی ابری نیست.

شما می‌توانید تصمیم بگیرید که چه برنامه‌هایی را می‌خواهید ضبط کنید، داده‌های شما رمزگذاری شده است، می‌توانید صفحه نمایش و میکروفون خود را در هر زمان متوقف کنید و ریکوردها را به راحتی حذف کنید. حتی می‌توانید انتخاب کنید که داده‌های Rewind شما چه مدت روی دستگاه شما بماند.

امنیت هوش مصنوعی Rewind

 

نرم‌افزار ریوایند برای چه افرادی مناسب است؟

هوش مصنوعی Rewind برای افراد زیر بسیار ایده‌ال است:

  • کارکنان دورکار که به دنبال دسترسی آسان به جلسات و مکالمات گذشته هستند.
  • محققان و افرادی که می‌خواهند به سرعت اطلاعات سرچ قبلی خود در مرورگر را پیدا کنند.
  • دانش‌آموزان یا دانشجویانی که نیاز به استفاده از مواد و منابع مطالعه در گذشته دارند.

 

آیا هوش مصنوعی Rewind رایگان است؟

Rewind AI یک نسخه آزمایشی رایگان ۳۰ روزه ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید عضویت Rewind Pro را تست کنید. این نسخه به شما امکان می‌دهد به مجموعه‌ای از ویژگی‌های خوب دسترسی داشته باشید، از جمله ضبط فشرده و ذخیره‌شده به صورت محلی در دستگاه خود، جستجوی نامحدود برای هر چیزی که دیده‌اید، گفته‌اید، یا شنیده‌اید، هوش مصنوعی نامحدود شخصی که می‌تواند به هر سوالی پاسخ دهد، در حد نامحدود خلاصه رونوشت، اولویت پشتیبانی انسانی و خیلی بیشتر!

پس از ۳۰ روز عضویت Pro برای شما 29 دلار در ماه هزینه دارد یا می‌توانید با طرح رایگان ادامه بدهید. طرح رایگان شامل بسیاری از ویژگی‌های مشابه عضویت Pro است، اما بسیاری از این ویژگی‌ها محدود هستند، بنابراین هنگام انتخاب طرح خود این را در نظر داشته باشید!

آیا هوش مصنوعی Rewind رایگان است؟

اگر می‌خواهید از عکس‌ها و متن‌های خود ویدیو بسازید اما تجربه‌ای ندارید پس مقاله هوش مصنوعی Kaiber را از دست ندهید.

 

سخن پایانی

Rewind یک دستیار شخصی مجهز به هوش مصنوعی است که هر آنچه را که در مک و آیفون خود می‌بینید، می‌گویید و می‌شنوید را ضبط و ذخیره می‌کند. به شما این امکان را می‌دهد که در زمان به عقب برگردید و به هر لحظه که می‌خواهید بروید، به‌طور خودکار صفحه را ضبط کنید و از کمک هوش مصنوعی شخصی‌سازی شده برای انجام کارهای بیشتر و سریع‌تر بهره ببرید.

با ویژگی‌هایی مانند ذخیره‌سازی محلی، کاراکتر نوری، و جلسه ضبط خودکار، Rewind.ai با نیازهای متخصصان، محققان و دانشجویان از راه دور مطابقت دارد.

شما برای به خاطر سپردن چیزها هوش مصنوعی ریوایند را مفید می‌دانید؟

پیام بگذارید